GuidZP400 |
e0f2fb71-f8c5-466d-8644-7c30f921392c
|
Biuletyn |
567010-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Warmińsko-Mazurski Ośrodek Doradztwa Rolniczego w Olsztynie
|
Regon |
51965302200000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Jagiellońska
|
Zamawiajacy adres numer domu |
91
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Olsztyn
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
10-356
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
warmińsko-mazurskie
|
Zamawiajacy telefon |
895 357 684
|
Zamawiajacy fax |
895 357 684
|
Zamawiajacy email |
sekretariat@w-modr.pl
|
Adres strony url |
www.wmodr.pl
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
3
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
https://wmodr.bip.gov.pl/search/publiccontracts
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego, w sekretariacie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
ul. Jagiellońska 91, 10-356 Olsztyn
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa komputerów przenośnych, oprogramowania, toreb do komputerów przenośnych, myszy komputerowych, klawiatur komputerowych, urządzeń wielofunkcyjnych, listw przeciwprzepięciowych, pendrive.
|
Numer referencyjny |
SZP.260.6.19
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa komputerów przenośnych, oprogramowania, toreb do komputerów przenośnych, myszy komputerowych, klawiatur komputerowych, urządzeń wielofunkcyjnych, listw przeciwprzepięciowych, pendrive. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
30213100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
52670,00
|
Waluta calosc |
PLN
|
Okres w dniach |
21
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1. W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu Zamawiający żąda następujących dokumentów:
- Odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp (§ 5 pkt 4 rozporządzenia ws. dokumentów). Dotyczy odpisu z Krajowego Rejestru Sądowego (dla podmiotów wpisanych do KRS) lub odpisu z Centralnej Ewidencji Działalności Gospodarczej (dla podmiotów wpisanych do CEDIG). Wskazane rejestry są ogólnodostępnymi i bezpłatnymi bazami danych, zatem Zamawiający pobiera samodzielnie informacje z tych baz danych. 2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa powyżej składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 3. Dokumenty, o których mowa powyżej, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Punkt 3 stosuje się. 5. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu.
|
Inne dokumenty niewymienione |
W przypadku podpisania oferty oraz poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę niewymienioną w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zamawiający dopuszcza zmianę postanowień zawartej umowy w przypadku:
a) Zamawiający dopuszcza zmianę postanowień zawartej umowy w przypadku zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy.
b) Zmian technologicznych spowodowanych w szczególności następującymi okolicznościami: udokumentowaną niedostępnością na rynku materiałów wskazanych w formularzu oferty, spowodowaną zaprzestaniem produkcji lub wycofaniem z rynku, pojawieniem się na rynku materiałów nowszej generacji (Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć wówczas sprzęt o parametrach nie gorszych od wskazanych w ofercie).
|
IV 4 4 data |
2019-07-11T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|