GuidZP400 |
3c2afeb8-9ed1-4d4f-8aa3-c0c6fb56a393
|
Biuletyn |
567769-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Zespół Wojewódzkich Przychodni Specjalistycznych
|
Regon |
11003820000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Powstańców
|
Zamawiajacy adres numer domu |
31
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Katowice
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
40-038
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
śląskie
|
Zamawiajacy telefon |
32 255 22 26
|
Zamawiajacy fax |
32 255 22 26
|
Zamawiajacy email |
przetargi@zwps.pl
|
Adres strony url |
https://www.zwps.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
|
Dostep dokumentow zamowienia |
https://www.zwps.pl
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
https://www.zwps.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Oferty należy przesłać na adres Zamawiającego lub złożyć osobiście w siedzibie Zamawiającego
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
ul. Powstańców 31, 40-038 Katowice
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Sukcesywna dostawa jednorazowego i wielorazowego sprzętu medycznego, sprzętu laboratoryjnego oraz materiałów opatrunkowych
|
Numer referencyjny |
ZP/D/9/18
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa jednorazowego i wielorazowego sprzętu medycznego, sprzętu laboratoryjnego oraz materiałów opatrunkowych. Przedmiot zamówienia został podzielny na 14 Pakietów. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określono w załącznikach nr 2.1-2.14 do SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
33131300-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
12
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Aktualny na dzień złożenia odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podst. art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp – nie dotyczy Wykonawców, którzy wskażą dostępność w formie elektronicznej pod określonym adresem internetowym ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, z których Zamawiający może pobrać niniejszy dokument samodzielnie, bądź wskażą oświadczenia i dokumenty, które znajdują się w posiadaniu Zamawiającego i są aktualne.
|
Zakresie warunkow udzialu |
Zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona w celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, zostanie wezwany do przedłożenia w wyznaczonym terminie nie krótszym niż 5 dni następujących dokumentów (aktualnych na dzień złożenia): 1. Wypełnione i podpisane oświadczenie stanowiące załącznik nr 5 do SIWZ (nie dotyczy Pakietu nr VIII i IX);2 Karty katalogowe (ulotki, opisy techniczne) potwierdzające wymagane parametry przedmiotu zamówienia – dotyczy Pakietu nr IX, XIII; 2. Próbki: minimum 1 sztuka – dotyczy Pakietu nr II.
|
Inne dokumenty niewymienione |
Stosowne pełnomocnictwo(a) do reprezentowania Wykonawcy/ów ubiegających się o udszielenie zamówienia publicznego. pełnomocnictwo nalezy dołączyć w formie oryginału lub potwierdzonej notarialnie kopii wystawione przez osoby do tego upoważnione.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Na podstawie art. 144 ustawy Pzp Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany zawartej umowy w następujących przypadkach: 1. w kwestii dotyczącej przedmiotu umowy (Załącznik nr 1 do umowy) w przypadku, gdy konkretny przedmiot zamówienia zostanie wycofany z produkcji lub z obrotu handlowego na terenie kraju – co Wykonawca zobowiązany jest udokumentować. Wykonawca za zgodą Zamawiającego może dostarczyć przedmiot zamówienia o tożsamych lub lepszych parametrach, w takiej samej cenie lub niższej. 2. w kwestii dotyczącej zmiany urzędowej stawki podatku VAT, przy czym zmianie ulegnie wyłącznie cena brutto, cena netto pozostanie bez zmian. oraz w przypadkach, o których mowa w art. 144 ust. 1 pkt 2-6 ustawy Pzp.
|
IV 4 4 data |
2019-07-10T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
09:15
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr I - Igły do akupunktury
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141320-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (asortyment i ilości) określono w Formularzu asortymentowo-cenowym, który stanowi załącznik nr 2.1 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr II - Plastry do testów alergologicznych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (asortyment i ilości) określono w Formularzu asortymentowo-cenowym, który stanowi załącznik nr 2.2 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr III - Wzierniki ginekologiczne
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (asortyment i ilości) określono w Formularzu asortymentowo-cenowym, który stanowi załącznik nr 2.3 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr IV - Drobny sprzęt laboratoryjny szklany
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
38000000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (asortyment i ilości) określono w Formularzu asortymentowo-cenowym, który stanowi załącznik nr 2.4 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr V - Stomatologiczne materiały jednorazowego użytku
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33131300-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (asortyment i ilości) określono w Formularzu asortymentowo-cenowym, który stanowi załącznik nr 2.5 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr VI - Nakłuwacze i lancety
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (asortyment i ilości) określono w Formularzu asortymentowo-cenowym, który stanowi załącznik nr 2.6 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
7
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr VIII - Wyroby laryngologiczne
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (asortyment i ilości) określono w Formularzu asortymentowo-cenowym, który stanowi załącznik nr 2.7 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
8
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr VIII - Jednorazowe kubki do picia, kieliszki do leków
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (asortyment i ilości) określono w Formularzu asortymentowo-cenowym, który stanowi załącznik nr 2.9 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
9
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr IX - Testy do kontroli sterylizacji
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
38437000-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (asortyment i ilości) określono w Formularzu asortymentowo-cenowym, który stanowi załącznik nr 2.9 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
10
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr X - Noże do elektrokoagulacji
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33169000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (asortyment i ilości) określono w Formularzu asortymentowo-cenowym, który stanowi załącznik nr 2.10 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
11
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr XI - Pojemniki na odczynniki
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (asortyment i ilości) określono w Formularzu asortymentowo-cenowym, który stanowi załącznik nr 2.11 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
12
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr XII - Sprzet / akcesoria rehabilitacyjne
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (asortyment i ilości) określono w Formularzu asortymentowo-cenowym, który stanowi załącznik nr 2.12 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
13
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr XIII - Czepek do badań EEG
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (asortyment i ilości) określono w Formularzu asortymentowo-cenowym, który stanowi załącznik nr 2.13 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
14
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr XIV - Inne wyroby medyczne
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (asortyment i ilości) określono w Formularzu asortymentowo-cenowym, który stanowi załącznik nr 2.15 do SIWZ.
|
| |