GuidZP400 |
a2223e95-99f7-470e-874f-b5c9a2c55317
|
Biuletyn |
567779-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Powiatowa Bursa Szkolna
|
Regon |
77127282700000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Koszalińska
|
Zamawiajacy adres numer domu |
2
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Człuchów
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
77-300
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
pomorskie
|
Zamawiajacy telefon |
598 343 492
|
Zamawiajacy fax |
598 343 492
|
Zamawiajacy email |
infrastruktura_bzp@czluchow.org.pl
|
Adres strony url |
http://bip.powiatczluchowski.org.pl/
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
http://bip.powiatczluchowski.org.pl/
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://bip.powiatczluchowski.org.pl/
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
w formie pisemnej (papierowej)
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Starostwo Powiatowe w Człuchowie 77-300 Człuchów ul. Wojska Polskiego 1 sekretariat pokój 207
|
Nazwa nadana zamowieniu |
DOSTAWA RÓŻNYCH PRODUKTÓW SPOŻYWCZYCH DLA POWIATOWEJ BURSY SZKOLNEJ W CZŁUCHOWIE
|
Numer referencyjny |
INiZP.272.11.2019
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
3.1 Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy RÓŻNYCH PRODUKTÓW SPOŻYWCZYCH na potrzeby Powiatowej Bursy w Szkolnej w Człuchowie. Przedmiot zamówienia został określony w załączniku nr 1A Formularz cenowy do niniejszej siwz i obejmuje między innymi: miód, cukier, sól, przyprawy, woda mineralna, soki, kompoty, bakalie, słodycze itp. Produkty spożywcze objęte dostawą powinny spełniać wymogi sanitarno-epidemiologiczne i zasady systemu HACCP w zakładach żywienia zbiorowego, tj. między innymi:
– normy jakościowe lub atesty,
– oznakowanie, między innymi datę minimalnej trwałości i termin przydatności do spożycia,
– odpowiedni sposób przewożenia towarów – zachowanie rozdzielności transportu,
- dostarczany asortyment musi być pozbawiony uszkodzeń o charakterze fizycznym i biochemicznym obniżającym jego wartość użytkową,
– odpowiednią temperaturę podczas transportu i warunki sanitarne pojazdu.
CPV:
15400000-2 Oleje i tłuszcze zwierzęce lub roślinne
15600000-4 Produkty przemiału ziarna, skrobi i produktów skrobiowych
15800000-6 Różne produkty spożywcze
15981000-6 Wody mineralne 60000000-8 Usługi transportu
3.2 Zamawiający będzie odbierał przedmiot zamówienia sukcesywnie w miarę potrzeb. Gwarantowana ilość artykułów, które zostaną odebrane to 60% przedmiotu zamówienia wymienionego w załączniku nr 1A do siwz (Formularz cenowy).
3.3 Zamawiający zastrzega sobie możliwość w formie pisemnej zmniejszenia przyjętych ilości w sytuacjach, których Zamawiający nie mógł przewidzieć w chwili jej zawarcia (np. przekształcenia jednostek zamawiających, likwidacji itp.). Wartością umowy, będzie wówczas końcowa wartość faktycznie zrealizowanych dostaw. Zamawiający nie będzie ponosił ujemnych skutków spowodowanych zmniejszeniem ilości i wartości dostaw przewidzianych w formularzu cenowym – załącznik nr 1A do siwz.
3.4 Wymagania dotyczące transportu:
1. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia specjalistycznym transportem przystosowanym do przewozu żywności, zgodnie z obowiązującymi przepisami.
2. Dowóz przedmiotu zamówienia odbędzie się ubezpieczonym transportem Wykonawcy do magazynów odbiorcy ul. Koszalińska 2 i ul. Batorego 24 w Człuchowie
|
Cpv glowny przedmiot |
15800000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
12
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
A) W zakresie posiadania zdolności technicznej, która umożliwi realizację zamówienia na odpowiednim poziomie organizacji i jakości.
Wykonawca spełni warunek udziału w postępowaniu dotyczący zdolności technicznej, jeżeli wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował w celu wykonania zamówienia publicznego, co najmniej jednym pojazdem, przystosowanym do przewozu żywności, zgodnie z obowiązującymi przepisami do realizacji dostaw przedmiotu zamówienia.
B) W zakresie posiadania zdolności zawodowej(doświadczenia).
Wykonawca spełni warunek udziału w postępowaniu dotyczący zdolności zawodowej, jeżeli wykaże, że wykonał w ciągu ostatnich 3 lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie) co najmniej jedną należycie wykonaną dostawę, polegającą na dostawie produktów spożywczych o podobnym przeznaczeniu, do zakładu żywienia zbiorowego o wartości nie mniejszej niż 100 000 zł brutto.
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Zgodnie z art. 24 ust. 11 Pzp wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji dotyczących kwoty, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie, ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach (jeżeli dotyczą), przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp- załącznik nr 3
|
Zakresie warunkow udzialu |
Informacje na temat doświadczenia zawodowego wraz z dowodami należytego wykonania zamówienia załącznik nr 4
Informacja na temat dysponowania minimum jednym pojazdem w celu wykonania zamówienia wraz z dokumentami potwierdzającymi – załącznik nr 5.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1) Wypełnione i podpisane Formularz ofertowy i cenowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1 i 1A.
2) Pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów.
Wyżej wymieniony dokument może być złożony w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej notarialnie.
3) Wykonawca, który polega na zdolnościach technicznych innych podmiotów załącza zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – załącznik nr 6.
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Ze względu na asortyment towaru zmiana cen uzyskanych w trakcie negocjacji jest możliwa z powodu czynników obiektywnych, niezależnych od Wykonawcy, powodujących wzrost jego cen elementów kalkulacyjnych np. zmiany cen producenta, zmiany podatku vat, zmiany cen urzędowych, kursu walut, których nie można było przewidzieć w chwili składania oferty.
2. W przypadku zmiany cen z powodu czynników obiektywnych, o których mowa w ust. 1 Wykonawca zmienia cenę począwszy od następnej dostawy, po uprzednim poinformowaniu Zamawiającego i złożeniu wniosku z opisem powodów zmiany, a Zamawiający wyrazi pisemną zgodę na tę zmianę. Zmiana cen, o których mowa w ust. 1 nie wymaga pisemnego aneksu.
3. Zmiana cen będzie następowała również na wniosek Wykonawcy i za zgodą Zamawiającego, do którego zostanie załączony wydruk wskaźnika wzrostu cen towarów dla poszczególnych grup produktów opublikowanego przez GUS w BIULETYNIE STATYSTYCZNYM na stronie internetowej www.stat.gov.pl
4. Dokonanie zmiany cen, o której mowa ust. 3 będzie możliwe w przypadku, gdy ceny towarów i usług konsumpcyjnych – żywność opublikowanych przez GUS dla Wskaźniki cen towarów i usług konsumpcyjnych ulegną zwiększeniu o więcej niż 0,5% w stosunku do ceny określonej w umowie.
5. Zmiana ceny, o której mowa w ust. 3 będzie dokonywana w oparciu o kwartalny wskaźnik wzrostu cen towarów i usług konsumpcyjnych ogółem (liczony z kwartału na kwartał) publikowany przez Prezesa Głównego Urzędu Statystycznego.
6. Zmiana ceny, o której mowa w ust. 3, będzie możliwa w przypadku, gdy Wykonawca przedłoży Zamawiającemu odpowiednie dowody potwierdzające zapisy ust. 4 wraz z uzasadnieniem i będzie wymagać pisemnego aneksu do niniejszej umowy.
7. Zmiany cen jednostkowych, o których mowa w niniejszym paragrafie, mogą następować nie częściej jak dwa razy w okresie trwania umowy i wymagać będą pisemnej zgody drugiej strony. Zamawiający zastrzega, że ceny przedmiotu umowy nie ulegną zmianie przez okres pierwszych trzech miesięcy od daty podpisania niniejszej umowy z zastrzeżeniem pkt 1 i 2.
8. Zmiana cen polegająca na ich obniżeniu może nastąpić w każdym czasie trwania umowy i nie wymaga pisemnego aneksu do umowy.
9. Zamawiający dopuszcza zmiany w niniejszej umowie, których nie można było przewidzieć w chwili wszczynania postępowania o zamówienie publiczne, spowodowanych:
a) okolicznościami, których przy zachowaniu należytej staranności nie można było przewidzieć, niezależnymi od Wykonawcy
b) przyczynami zależnymi od Zamawiającego
c) działaniem siły wyższej
|
IV 4 4 data |
2019-07-10T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
09:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|