| GuidZP400 | a2223e95-99f7-470e-874f-b5c9a2c55317 | 
							                							                									
						| Biuletyn | 567779-N-2019 | 
							                									
						| Zamawiajacy nazwa | Powiatowa Bursa Szkolna | 
							                									
						| Regon | 77127282700000 | 
							                									
						| Zamawiajacy adres ulica | ul. Koszalińska | 
							                									
						| Zamawiajacy adres numer domu | 2 | 
							                									
						| Zamawiajacy miejscowosc | Człuchów | 
							                									
						| Zamawiajacy kod pocztowy | 77-300 | 
							                									
						| Zamawiajacy panstwo | Polska | 
							                									
						| Zamawiajacy wojewodztwo | pomorskie | 
							                									
						| Zamawiajacy telefon | 598 343 492 | 
							                									
						| Zamawiajacy fax | 598 343 492 | 
							                									
						| Zamawiajacy email | infrastruktura_bzp@czluchow.org.pl | 
							                									
						| Adres strony url | http://bip.powiatczluchowski.org.pl/ | 
							                									
						| Zamieszczanie obowiazkowe | 1 | 
							                									
						| Ogloszenie dotyczy | 1 | 
							                									
						| Czy finansowane z unii | 2 | 
							                									
						| Czy ubiegac zaklady pracy | 2 | 
							                									
						| Minimalny procent zatrudnienia | 0% | 
							                							                							                							                							                									
						| Rodzaj zamawiajacego | 2 | 
							                									
						| Czy dostep dokumentow zamowienia | 1 | 
							                									
						| Dostep dokumentow zamowienia | http://bip.powiatczluchowski.org.pl/ | 
							                									
						| Czy zamieszczona bedzie specyfikacja | 1 | 
							                									
						| Zamieszczona bedzie specyfikacja | http://bip.powiatczluchowski.org.pl/ | 
							                							                							                							                									
						| Czy wymagane przeslanie ofert | 1 | 
							                									
						| Wymagane przeslanie ofert inny | w formie pisemnej (papierowej) | 
							                									
						| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres | Starostwo Powiatowe w Człuchowie 77-300 Człuchów ul. Wojska Polskiego 1 sekretariat pokój 207 | 
							                							                									
						| Nazwa nadana zamowieniu | DOSTAWA RÓŻNYCH PRODUKTÓW SPOŻYWCZYCH DLA POWIATOWEJ BURSY SZKOLNEJ W CZŁUCHOWIE | 
							                									
						| Numer referencyjny | INiZP.272.11.2019 | 
							                							                									
						| Rodzaj zamowienia | 1 | 
							                							                									
						| Okreslenie przedmiotu | 3.1 Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy RÓŻNYCH PRODUKTÓW SPOŻYWCZYCH na potrzeby Powiatowej Bursy w Szkolnej w Człuchowie. Przedmiot zamówienia został określony w załączniku nr 1A Formularz cenowy do niniejszej siwz i obejmuje między innymi: miód, cukier, sól, przyprawy, woda mineralna, soki, kompoty, bakalie, słodycze itp. Produkty spożywcze objęte dostawą powinny spełniać wymogi sanitarno-epidemiologiczne i zasady systemu HACCP w zakładach żywienia zbiorowego, tj. między innymi:
– normy jakościowe lub atesty,
– oznakowanie, między innymi datę minimalnej trwałości i termin przydatności do spożycia,
– odpowiedni sposób przewożenia towarów – zachowanie rozdzielności transportu, 
- dostarczany asortyment musi być pozbawiony uszkodzeń o charakterze fizycznym i biochemicznym obniżającym jego wartość użytkową,
– odpowiednią temperaturę podczas transportu i warunki sanitarne pojazdu.
CPV:
15400000-2 Oleje i tłuszcze zwierzęce lub roślinne
15600000-4 Produkty przemiału ziarna, skrobi i produktów skrobiowych
15800000-6 Różne produkty spożywcze
15981000-6 Wody mineralne   60000000-8 Usługi transportu
3.2 Zamawiający będzie odbierał przedmiot zamówienia sukcesywnie w miarę potrzeb.  Gwarantowana ilość artykułów, które zostaną odebrane to 60% przedmiotu zamówienia wymienionego w załączniku nr 1A do siwz (Formularz cenowy).
3.3 Zamawiający zastrzega sobie możliwość w formie pisemnej zmniejszenia przyjętych ilości w sytuacjach, których Zamawiający nie mógł przewidzieć w chwili jej zawarcia (np. przekształcenia jednostek zamawiających, likwidacji itp.). Wartością umowy, będzie wówczas końcowa wartość faktycznie zrealizowanych dostaw. Zamawiający nie będzie ponosił ujemnych skutków spowodowanych zmniejszeniem ilości i wartości dostaw przewidzianych w formularzu cenowym – załącznik nr 1A do siwz.
 3.4 Wymagania dotyczące transportu:
1. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia specjalistycznym transportem przystosowanym do przewozu żywności, zgodnie z obowiązującymi przepisami.
2. Dowóz przedmiotu zamówienia odbędzie się ubezpieczonym transportem Wykonawcy do magazynów odbiorcy ul. Koszalińska 2 i ul. Batorego 24 w Człuchowie | 
							                									
						| Cpv glowny przedmiot | 15800000-6 | 
							                									
						| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc | 0,00 | 
							                							                									
						| Okres w miesiacach | 12 | 
							                									
						| Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow | A) W zakresie posiadania zdolności technicznej, która umożliwi realizację zamówienia na odpowiednim poziomie organizacji i jakości.
Wykonawca spełni warunek udziału w postępowaniu dotyczący zdolności technicznej, jeżeli wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował w celu wykonania zamówienia publicznego, co najmniej jednym pojazdem, przystosowanym do przewozu żywności, zgodnie z obowiązującymi przepisami do realizacji dostaw przedmiotu zamówienia.
B) W zakresie posiadania zdolności zawodowej(doświadczenia).  
Wykonawca spełni warunek udziału w postępowaniu dotyczący zdolności zawodowej, jeżeli  wykaże, że wykonał w ciągu ostatnich 3 lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie) co najmniej jedną należycie wykonaną dostawę, polegającą na dostawie produktów spożywczych o podobnym przeznaczeniu, do zakładu żywienia zbiorowego o wartości nie mniejszej niż  100 000 zł brutto. | 
							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                									
						| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia | 1 | 
							                							                									
						| Wykaz dokumentow zaswiadczen | Zgodnie z art. 24 ust. 11 Pzp wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji dotyczących kwoty, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie, ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach (jeżeli dotyczą), przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp- załącznik nr 3 | 
							                									
						| Zakresie warunkow udzialu | Informacje na temat doświadczenia zawodowego wraz z dowodami należytego wykonania zamówienia  załącznik nr 4
Informacja na temat dysponowania minimum jednym pojazdem w celu wykonania zamówienia wraz z dokumentami potwierdzającymi – załącznik nr 5. | 
							                									
						| Inne dokumenty niewymienione | 1)	Wypełnione i podpisane Formularz ofertowy i cenowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1 i 1A.
2) Pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów. 
Wyżej wymieniony dokument może być złożony w formie oryginału lub kserokopii  potwierdzonej  notarialnie.
3) Wykonawca, który polega na zdolnościach technicznych innych podmiotów załącza zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – załącznik nr 6. | 
							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                									
						| Zmiana umowy | 1 | 
							                									
						| Zmiana umowy tekst | 1.	Ze względu na asortyment towaru zmiana cen uzyskanych w trakcie negocjacji jest możliwa z powodu czynników obiektywnych, niezależnych od Wykonawcy, powodujących wzrost jego cen elementów kalkulacyjnych np. zmiany cen producenta, zmiany podatku vat, zmiany cen urzędowych, kursu walut, których nie można było przewidzieć w chwili składania oferty.
2.	W przypadku zmiany cen z powodu czynników obiektywnych, o których mowa w ust. 1 Wykonawca zmienia cenę począwszy od następnej dostawy, po uprzednim poinformowaniu Zamawiającego i złożeniu wniosku z opisem powodów zmiany, a Zamawiający wyrazi pisemną zgodę na tę zmianę. Zmiana cen, o których mowa w ust. 1 nie wymaga pisemnego aneksu.  
3.	Zmiana cen będzie następowała również na wniosek Wykonawcy i za zgodą Zamawiającego, do którego zostanie załączony wydruk wskaźnika wzrostu cen towarów dla poszczególnych grup produktów opublikowanego przez GUS w BIULETYNIE STATYSTYCZNYM na stronie internetowej www.stat.gov.pl
4.	Dokonanie zmiany cen, o której mowa ust. 3 będzie możliwe w przypadku, gdy ceny towarów i usług konsumpcyjnych – żywność opublikowanych przez GUS dla Wskaźniki cen towarów i usług konsumpcyjnych  ulegną zwiększeniu o więcej niż 0,5% w stosunku do ceny określonej w umowie. 
5.	Zmiana ceny, o której mowa w ust. 3 będzie dokonywana w oparciu o kwartalny wskaźnik wzrostu cen towarów i usług konsumpcyjnych ogółem (liczony z kwartału na kwartał) publikowany przez Prezesa Głównego Urzędu Statystycznego. 
6.	Zmiana ceny, o której mowa w ust. 3, będzie możliwa w przypadku, gdy Wykonawca przedłoży Zamawiającemu odpowiednie dowody potwierdzające zapisy ust. 4 wraz z uzasadnieniem i będzie wymagać pisemnego aneksu do niniejszej umowy.
7.	Zmiany cen jednostkowych, o których mowa w niniejszym paragrafie, mogą następować nie częściej jak dwa razy w okresie trwania umowy i wymagać będą pisemnej zgody drugiej strony. Zamawiający zastrzega, że ceny przedmiotu umowy nie ulegną zmianie przez okres pierwszych trzech miesięcy od daty podpisania niniejszej umowy z zastrzeżeniem pkt 1 i 2.
8.	Zmiana cen polegająca na ich obniżeniu może nastąpić w każdym czasie trwania umowy i nie wymaga pisemnego aneksu do umowy.
9.	Zamawiający dopuszcza zmiany w niniejszej umowie, których nie można było przewidzieć w chwili wszczynania postępowania o zamówienie publiczne, spowodowanych:
a)	okolicznościami, których przy zachowaniu należytej staranności nie można było przewidzieć, niezależnymi od Wykonawcy
b)	przyczynami zależnymi od Zamawiającego
c)	działaniem siły wyższej | 
							                									
						| IV 4 4 data | 2019-07-10T00:00:00+02:00 | 
							                									
						| IV 4 4 godzina | 09:00 | 
							                							                									
						| IV 4 4 jezyki | polski | 
							                									
						| IV 4 5 okres | 30 |