DOSTAWA RÓŻNYCH PRODUKTÓW SPOŻYWCZYCH DLA POWIATOWEJ BURSY SZKOLNEJ W CZŁUCHOWIE

Data publikacji 2019-07-02
Data zakończenia 2019-07-10 00:00:00
Instytucja Powiatowa Bursa Szkolna
Miejscowość Człuchów
Województwo pomorskie
Branża
  • Różne produkty spożywcze

Szczegóły

Numer ogłoszenia 567779-N-2019
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 158000006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

3.1 Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy RÓŻNYCH PRODUKTÓW SPOŻYWCZYCH na potrzeby Powiatowej Bursy w Szkolnej w Człuchowie. Przedmiot zamówienia został określony w załączniku nr 1A Formularz cenowy do niniejszej siwz i obejmuje między innymi: miód, cukier, sól, przyprawy, woda mineralna, soki, kompoty, bakalie, słodycze itp. Produkty spożywcze objęte dostawą powinny spełniać wymogi sanitarno-epidemiologiczne i zasady systemu HACCP w zakładach żywienia zbiorowego, tj. między innymi:
– normy jakościowe lub atesty,
– oznakowanie, między innymi datę minimalnej trwałości i termin przydatności do spożycia,
– odpowiedni sposób przewożenia towarów – zachowanie rozdzielności transportu,
- dostarczany asortyment musi być pozbawiony uszkodzeń o charakterze fizycznym i biochemicznym obniżającym jego wartość użytkową,
– odpowiednią temperaturę podczas transportu i warunki sanitarne pojazdu.
CPV:
15400000-2 Oleje i tłuszcze zwierzęce lub roślinne
15600000-4 Produkty przemiału ziarna, skrobi i produktów skrobiowych
15800000-6 Różne produkty spożywcze
15981000-6 Wody mineralne 60000000-8 Usługi transportu
3.2 Zamawiający będzie odbierał przedmiot zamówienia sukcesywnie w miarę potrzeb. Gwarantowana ilość artykułów, które zostaną odebrane to 60% przedmiotu zamówienia wymienionego w załączniku nr 1A do siwz (Formularz cenowy).
3.3 Zamawiający zastrzega sobie możliwość w formie pisemnej zmniejszenia przyjętych ilości w sytuacjach, których Zamawiający nie mógł przewidzieć w chwili jej zawarcia (np. przekształcenia jednostek zamawiających, likwidacji itp.). Wartością umowy, będzie wówczas końcowa wartość faktycznie zrealizowanych dostaw. Zamawiający nie będzie ponosił ujemnych skutków spowodowanych zmniejszeniem ilości i wartości dostaw przewidzianych w formularzu cenowym – załącznik nr 1A do siwz.
3.4 Wymagania dotyczące transportu:
1. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia specjalistycznym transportem przystosowanym do przewozu żywności, zgodnie z obowiązującymi przepisami.
2. Dowóz przedmiotu zamówienia odbędzie się ubezpieczonym transportem Wykonawcy do magazynów odbiorcy ul. Koszalińska 2 i ul. Batorego 24 w Człuchowie

Dodatkowe informacje

GuidZP400 a2223e95-99f7-470e-874f-b5c9a2c55317
Biuletyn 567779-N-2019
Zamawiajacy nazwa Powiatowa Bursa Szkolna
Regon 77127282700000
Zamawiajacy adres ulica ul. Koszalińska
Zamawiajacy adres numer domu 2
Zamawiajacy miejscowosc Człuchów
Zamawiajacy kod pocztowy 77-300
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo pomorskie
Zamawiajacy telefon 598 343 492
Zamawiajacy fax 598 343 492
Zamawiajacy email infrastruktura_bzp@czluchow.org.pl
Adres strony url http://bip.powiatczluchowski.org.pl/
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://bip.powiatczluchowski.org.pl/
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://bip.powiatczluchowski.org.pl/
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny w formie pisemnej (papierowej)
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Starostwo Powiatowe w Człuchowie 77-300 Człuchów ul. Wojska Polskiego 1 sekretariat pokój 207
Nazwa nadana zamowieniu DOSTAWA RÓŻNYCH PRODUKTÓW SPOŻYWCZYCH DLA POWIATOWEJ BURSY SZKOLNEJ W CZŁUCHOWIE
Numer referencyjny INiZP.272.11.2019
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu 3.1 Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy RÓŻNYCH PRODUKTÓW SPOŻYWCZYCH na potrzeby Powiatowej Bursy w Szkolnej w Człuchowie. Przedmiot zamówienia został określony w załączniku nr 1A Formularz cenowy do niniejszej siwz i obejmuje między innymi: miód, cukier, sól, przyprawy, woda mineralna, soki, kompoty, bakalie, słodycze itp. Produkty spożywcze objęte dostawą powinny spełniać wymogi sanitarno-epidemiologiczne i zasady systemu HACCP w zakładach żywienia zbiorowego, tj. między innymi: – normy jakościowe lub atesty, – oznakowanie, między innymi datę minimalnej trwałości i termin przydatności do spożycia, – odpowiedni sposób przewożenia towarów – zachowanie rozdzielności transportu, - dostarczany asortyment musi być pozbawiony uszkodzeń o charakterze fizycznym i biochemicznym obniżającym jego wartość użytkową, – odpowiednią temperaturę podczas transportu i warunki sanitarne pojazdu. CPV: 15400000-2 Oleje i tłuszcze zwierzęce lub roślinne 15600000-4 Produkty przemiału ziarna, skrobi i produktów skrobiowych 15800000-6 Różne produkty spożywcze 15981000-6 Wody mineralne 60000000-8 Usługi transportu 3.2 Zamawiający będzie odbierał przedmiot zamówienia sukcesywnie w miarę potrzeb. Gwarantowana ilość artykułów, które zostaną odebrane to 60% przedmiotu zamówienia wymienionego w załączniku nr 1A do siwz (Formularz cenowy). 3.3 Zamawiający zastrzega sobie możliwość w formie pisemnej zmniejszenia przyjętych ilości w sytuacjach, których Zamawiający nie mógł przewidzieć w chwili jej zawarcia (np. przekształcenia jednostek zamawiających, likwidacji itp.). Wartością umowy, będzie wówczas końcowa wartość faktycznie zrealizowanych dostaw. Zamawiający nie będzie ponosił ujemnych skutków spowodowanych zmniejszeniem ilości i wartości dostaw przewidzianych w formularzu cenowym – załącznik nr 1A do siwz. 3.4 Wymagania dotyczące transportu: 1. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia specjalistycznym transportem przystosowanym do przewozu żywności, zgodnie z obowiązującymi przepisami. 2. Dowóz przedmiotu zamówienia odbędzie się ubezpieczonym transportem Wykonawcy do magazynów odbiorcy ul. Koszalińska 2 i ul. Batorego 24 w Człuchowie
Cpv glowny przedmiot 15800000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 12
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow A) W zakresie posiadania zdolności technicznej, która umożliwi realizację zamówienia na odpowiednim poziomie organizacji i jakości. Wykonawca spełni warunek udziału w postępowaniu dotyczący zdolności technicznej, jeżeli wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował w celu wykonania zamówienia publicznego, co najmniej jednym pojazdem, przystosowanym do przewozu żywności, zgodnie z obowiązującymi przepisami do realizacji dostaw przedmiotu zamówienia. B) W zakresie posiadania zdolności zawodowej(doświadczenia). Wykonawca spełni warunek udziału w postępowaniu dotyczący zdolności zawodowej, jeżeli wykaże, że wykonał w ciągu ostatnich 3 lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie) co najmniej jedną należycie wykonaną dostawę, polegającą na dostawie produktów spożywczych o podobnym przeznaczeniu, do zakładu żywienia zbiorowego o wartości nie mniejszej niż 100 000 zł brutto.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Zgodnie z art. 24 ust. 11 Pzp wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji dotyczących kwoty, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie, ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach (jeżeli dotyczą), przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp- załącznik nr 3
Zakresie warunkow udzialu Informacje na temat doświadczenia zawodowego wraz z dowodami należytego wykonania zamówienia załącznik nr 4 Informacja na temat dysponowania minimum jednym pojazdem w celu wykonania zamówienia wraz z dokumentami potwierdzającymi – załącznik nr 5.
Inne dokumenty niewymienione 1) Wypełnione i podpisane Formularz ofertowy i cenowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1 i 1A. 2) Pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów. Wyżej wymieniony dokument może być złożony w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej notarialnie. 3) Wykonawca, który polega na zdolnościach technicznych innych podmiotów załącza zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – załącznik nr 6.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Ze względu na asortyment towaru zmiana cen uzyskanych w trakcie negocjacji jest możliwa z powodu czynników obiektywnych, niezależnych od Wykonawcy, powodujących wzrost jego cen elementów kalkulacyjnych np. zmiany cen producenta, zmiany podatku vat, zmiany cen urzędowych, kursu walut, których nie można było przewidzieć w chwili składania oferty. 2. W przypadku zmiany cen z powodu czynników obiektywnych, o których mowa w ust. 1 Wykonawca zmienia cenę począwszy od następnej dostawy, po uprzednim poinformowaniu Zamawiającego i złożeniu wniosku z opisem powodów zmiany, a Zamawiający wyrazi pisemną zgodę na tę zmianę. Zmiana cen, o których mowa w ust. 1 nie wymaga pisemnego aneksu. 3. Zmiana cen będzie następowała również na wniosek Wykonawcy i za zgodą Zamawiającego, do którego zostanie załączony wydruk wskaźnika wzrostu cen towarów dla poszczególnych grup produktów opublikowanego przez GUS w BIULETYNIE STATYSTYCZNYM na stronie internetowej www.stat.gov.pl 4. Dokonanie zmiany cen, o której mowa ust. 3 będzie możliwe w przypadku, gdy ceny towarów i usług konsumpcyjnych – żywność opublikowanych przez GUS dla Wskaźniki cen towarów i usług konsumpcyjnych ulegną zwiększeniu o więcej niż 0,5% w stosunku do ceny określonej w umowie. 5. Zmiana ceny, o której mowa w ust. 3 będzie dokonywana w oparciu o kwartalny wskaźnik wzrostu cen towarów i usług konsumpcyjnych ogółem (liczony z kwartału na kwartał) publikowany przez Prezesa Głównego Urzędu Statystycznego. 6. Zmiana ceny, o której mowa w ust. 3, będzie możliwa w przypadku, gdy Wykonawca przedłoży Zamawiającemu odpowiednie dowody potwierdzające zapisy ust. 4 wraz z uzasadnieniem i będzie wymagać pisemnego aneksu do niniejszej umowy. 7. Zmiany cen jednostkowych, o których mowa w niniejszym paragrafie, mogą następować nie częściej jak dwa razy w okresie trwania umowy i wymagać będą pisemnej zgody drugiej strony. Zamawiający zastrzega, że ceny przedmiotu umowy nie ulegną zmianie przez okres pierwszych trzech miesięcy od daty podpisania niniejszej umowy z zastrzeżeniem pkt 1 i 2. 8. Zmiana cen polegająca na ich obniżeniu może nastąpić w każdym czasie trwania umowy i nie wymaga pisemnego aneksu do umowy. 9. Zamawiający dopuszcza zmiany w niniejszej umowie, których nie można było przewidzieć w chwili wszczynania postępowania o zamówienie publiczne, spowodowanych: a) okolicznościami, których przy zachowaniu należytej staranności nie można było przewidzieć, niezależnymi od Wykonawcy b) przyczynami zależnymi od Zamawiającego c) działaniem siły wyższej
IV 4 4 data 2019-07-10T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 100,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)