DOSTAWA RĘKAWIC MEDYCZNYCH JEDNORAZOWEGO UŻYTKU NIESTERYLNYCH

Data publikacji 2019-07-03
Data zakończenia 2019-07-15 00:00:00
Instytucja Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. Najświętszej Marii Panny
Miejscowość Częstochowa
Województwo śląskie
Branża
  • Odzież specjalna i dodatki,
  • Rękawice

Szczegóły

Numer ogłoszenia 567150-N-2019
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 184000003, 184243000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Nazwa przedmiotu zamówienia: DOSTAWA RĘKAWIC MEDYCZNYCH JEDNORAZOWEGO UŻYTKU NIESTERYLNYCH. Przedmiot zamówienia został podzielony na części opisane szczegółowo w ilościach i asortymencie w formularzu asortymentowo-cenowym, stanowiącym Załącznik Nr 2 do SIWZ.
2. Przedmiot zamówienia opisany szczegółowo w Załączniku Nr 2 SIWZ. Pozostałe warunki zostały określone w Załączniku Nr 6 – wzór umowy.
3. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych.
4. Ilekroć w niniejszej treści SIWZ, w zakresie dotyczącym opisu przedmiotu, jest mowa o znaku towarowym, patencie lub pochodzeniu, źródle lub szczególnym procesie, który charakteryzuje produkty, o których mowa w art. 29 ust. 3 ustawy PZP przyjmuje się, że wskazaniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważny”. Za asortyment równoważny Zamawiający uzna ten, który posiada te same lub lepsze od opisanych w SIWZ parametry techniczne i jakościowe, a jego zastosowanie w żaden sposób nie wpłynie na prawidłowe funkcjonowanie asortymentu zgodnie z jego przeznaczeniem. 5. Zamawiający ustala następujący termin wykonania zamówienia: 15 miesięcy od daty zawarcia umowy.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 f57f9186-3fe0-4b62-841a-cb69a3e6281e
Biuletyn 567150-N-2019
Zamawiajacy nazwa Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. Najświętszej Marii Panny
Regon 12810530000000
Zamawiajacy adres ulica Bialska
Zamawiajacy adres numer domu 104
Zamawiajacy miejscowosc Częstochowa
Zamawiajacy kod pocztowy 42-200
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo śląskie
Zamawiajacy telefon 343 673 753
Zamawiajacy fax 343 651 756
Zamawiajacy email szp@data.pl
Adres strony url www.szpitalparkitka.com.pl
Adres strony internetowej www.szpitalparkitka.com.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Dostep dokumentow zamowienia www.szpitalparkitka.com.pl
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.szpitalparkitka.com.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny poczta, kurier, osobiście; Oferte należy złożyć w formie pisemnej na podany poniżej adres:
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. Najświętszej Maryi Panny ul. Bialska 104/118, 42-200 Częstochowa. Kancelaria, pok.3.41 (II piętro)
Nazwa nadana zamowieniu DOSTAWA RĘKAWIC MEDYCZNYCH JEDNORAZOWEGO UŻYTKU NIESTERYLNYCH
Numer referencyjny DEZ.26.065.2019
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1. Nazwa przedmiotu zamówienia: DOSTAWA RĘKAWIC MEDYCZNYCH JEDNORAZOWEGO UŻYTKU NIESTERYLNYCH. Przedmiot zamówienia został podzielony na części opisane szczegółowo w ilościach i asortymencie w formularzu asortymentowo-cenowym, stanowiącym Załącznik Nr 2 do SIWZ. 2. Przedmiot zamówienia opisany szczegółowo w Załączniku Nr 2 SIWZ. Pozostałe warunki zostały określone w Załączniku Nr 6 – wzór umowy. 3. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. 4. Ilekroć w niniejszej treści SIWZ, w zakresie dotyczącym opisu przedmiotu, jest mowa o znaku towarowym, patencie lub pochodzeniu, źródle lub szczególnym procesie, który charakteryzuje produkty, o których mowa w art. 29 ust. 3 ustawy PZP przyjmuje się, że wskazaniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważny”. Za asortyment równoważny Zamawiający uzna ten, który posiada te same lub lepsze od opisanych w SIWZ parametry techniczne i jakościowe, a jego zastosowanie w żaden sposób nie wpłynie na prawidłowe funkcjonowanie asortymentu zgodnie z jego przeznaczeniem. 5. Zamawiający ustala następujący termin wykonania zamówienia: 15 miesięcy od daty zawarcia umowy.
Cpv glowny przedmiot 18400000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 15
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1. Wykonawca, którego oferta została najwyżej oceniona w przedmiotowym postępowaniu, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia, na wezwanie Zamawiającego, złoży następujące dokumenty: 1) odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy. Dokumenty wskazane w pkt.1.1) winne być złożone w oryginale lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 4. SIWZ - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 3. Dokumenty, o których mowa w pkt. 15 SIWZ powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 15 SIWZ zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Przepis pkt 16 SIWZ stosuje się. 5. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Wykonawca, którego oferta została najwyżej oceniona w przedmiotowym postępowaniu, w celu potwierdzenia że oferowane dostawy spełniają wymagania określone w SIWZ, na wezwanie Zamawiającego, złoży następujące dokumenty: 1) Opisy przedmiotu zamówienia np.: karty katalogowe, materiały informacyjne, foldery, prospekty, opisy, instrukcje potwierdzające, że zaoferowany przedmiot zamówienia jest zgodny z opisem, wymaganiami i parametrami określonymi w formularzu asortymentowo-cenowym stanowiącym Załącznik Nr 2 do SIWZ, z oznaczeniem, której części i pozycji dotyczą. Dokument wskazany w pkt. 5.1) SIWZ winien być złożony w oryginale lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 2) Dokumenty wymagane i opisane w Załączniku Nr 2 do SIWZ, stanowiącym formularze asortymentowo – cenowe. Dokument wskazany w pkt. 5.2) SIWZ winien być złożony w oryginale lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 3) Próbki dla oferowanego asortymentu w ilościach wymaganych i opisanych w Załączniku Nr 2 do SIWZ, stanowiącym formularze asortymentowo – cenowe, w celu sprawdzenia parametrów i wymagań oferowanego przedmiotu zamówienia. Próbki muszą być zaopatrzone w etykietkę w języku polskim zawierającą dane zgodnie z wymogami w Załączniku Nr 2 do SIWZ, stanowiącym formularze asortymentowo - cenowe. Próbka nie podlega zwrotowi, w przypadku otwarcia opakowania podczas sprawdzenia wymaganych w SIWZ parametrów produktu. W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę próbki z dokumentem w postaci opisu, instrukcji, ulotki w języku obcym, dokument taki musi być złożony wraz z tłumaczeniem na język polski. Kserokopie winny być potwierdzone za zgodność z oryginałem. Sposób przygotowania i dostarczenia próbek: a) Wykonawca na wezwanie Zamawiającego winien złożyć, próbki w KANCELARII, mieszczącej się w siedzibie Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. Najświętszej Maryi Panny w Częstochowie, ul. Bialska 104/118, pokój 3.41 (II piętro). b) Próbki w ilości określonej w Załączniku Nr 2 do SIWZ, powinny być szczelnie zapakowane w karton zbiorczy. W kartonie mogą znajdować się wyłącznie próbki, które powinny być opisane (Wykonawca zobowiązany jest opisać której części i pozycji dotyczą). c) Na kartonie powinna być przyklejona kartka, na której Wykonawca umieści pieczątkę firmową oraz napis: „PRÓBKI – do postępowania pn.: DOSTAWA RĘKAWIC MEDYCZNYCH JEDNORAZOWEGO UŻYTKU NIESTERYLNYCH” Znak sprawy: DEZ.26.065.2019 4) Oświadczenie przedmiotowe (wzór Załącznik Nr 3 do SIWZ). Oświadczenie wskazane w pkt.5.4) SIWZ winno być złożone w oryginale.
Inne dokumenty niewymienione 1. Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy PZP, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia o przynależności lub braku przynależności stanowi Załącznik Nr 5 do SIWZ. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 2. Dokumenty składane w ofercie: 1) formularz ofertowy stanowiący Załącznik Nr 1 do SIWZ – podpisany i wypełniony w sposób czytelny, z należytą starannością. Należy zwrócić szczególną uwagę na prawidłowe przeniesienie do formularza ofertowego ceny zaoferowanej w załączonym do oferty formularzu asortymentowo-cenowym. Upoważnienie osób podpisujących ofertę musi bezpośrednio wynikać z dokumentów dołączonych do oferty. Oznacza to, że jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny Wykonawcy, to do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo w formie oryginału lub kopii potwierdzonej notarialnie. 2) formularz asortymentowo-cenowy, stanowiący Załącznik Nr 2 do SIWZ – podpisany i wypełniony w sposób czytelny, z należytą starannością. Należy zwrócić szczególną uwagę na prawidłowe obliczenie ceny i sumy formularza asortymentowo-cenowego oraz prawidłowe przeniesienie jej do formularza ofertowego. Formularz asortymentowo-cenowy powinien być umieszczony bezpośrednio za formularzem ofertowym; 3) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia, według wzoru w Załączniku Nr 4 do SIWZ; 4) pełnomocnictwo (oryginał lub kopia poświadczona notarialnie), ustanowione do reprezentowania Wykonawcy/ów ubiegającego/-ch się o udzielenie zamówienia publicznego: - gdy Wykonawca dokonuje jakichkolwiek czynności w postępowaniu przez osobę, której uprawnienie do dokonania tych czynności nie wynika z ustawy lub wpisu do rejestru przedsiębiorców (np. podpisanie i złożenie oferty lub innych oświadczeń w imieniu i na rzecz Wykonawcy, poświadczanie za zgodność z oryginałem kopii dokumentów); - Wykonawców występujących wspólnie (konsorcjum/spółka cywilna) – podpisane przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli każdego ze wspólników.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zgodnie z zapisami §8 wzoru umowy (Załącznik nr 6 do SIWZ).
IV 4 4 data 2019-07-15T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 1. KLAUZULA INFORMACYJNA W ZAKRESIE OCHRONY DANYCH OSOBOWYCH stanowi rozdział XXI do SIWZ. 2. W prowadzonym postępowaniu mają zastosowanie przepisy zawarte w dziale VI ustawy Prawo zamówień publicznych – „Środki ochrony prawnej”. 3. Zastosowanie mają także następujące przepisy wykonawcze do ustawy Prawo zamówień publicznych, tj.: a) Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 22 marca 2010 r. w sprawie regulaminu postępowania przy rozpoznawaniu odwołań (Dz.U. z 2018 r. poz. 1092), b) Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 15 marca 2010 r. w sprawie wysokości oraz sposobu pobierania wpisu od odwołania oraz rodzajów kosztów w postępowaniu odwoławczym i sposobu ich rozliczania (Dz. U. Z 2018 r., poz. 972).

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Rękawice diagnostyczne, lateksowe, bezpudrowe, niesterylne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 18424300-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 15
Zalacznik krotki opis Opis przedmiotu zamówienia został określony w Załączniku nr 2 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Rękawice diagnostyczne lateksowe bezpudrowe niesterylne i rękawice diagnostyczne do procedur wysokiego ryzyka
Zalacznik cpv glowny przedmiot 18424300-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 15
Zalacznik krotki opis Opis przedmiotu zamówienia został określony w Załączniku nr 2 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Rękawice diagnostyczne nitrylowe bezpudrowe niesterylne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 18424300-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 15
Zalacznik krotki opis Opis przedmiotu zamówienia został określony w Załączniku nr 2 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Rękawice diagnostyczne winylowe, bezpudrowe
Zalacznik cpv glowny przedmiot 18424300-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 15
Zalacznik krotki opis Opis przedmiotu zamówienia został określony w Załączniku nr 2 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Rękawice foliowe
Zalacznik cpv glowny przedmiot 18424300-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 15
Zalacznik krotki opis Opis przedmiotu zamówienia został określony w Załączniku nr 2 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Rękawice sekcyjne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 18424300-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 15
Zalacznik krotki opis Opis przedmiotu zamówienia został określony w Załączniku nr 2 do SIWZ.
  

Criterion

Kryteria Czas realizacji dostaw
Znaczenie 40,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)