Dostawa 80 kpl. ubrań specjalnych strażackich ( strażaka PSP ), do siedziby KM PSP w Gliwicach.

Data publikacji 2019-07-05
Data zakończenia 2019-07-16 00:00:00
Instytucja Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Gliwicach
Miejscowość Gliwice
Województwo śląskie
Branża
  • Specjalna odzież robocza

Szczegóły

Numer ogłoszenia 570248-N-2019
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 181300009
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest - „Dostawa 80 nowych kompletów ubrań specjalnych strażaka Państwowej Straży Pożarnej” wyprodukowanych w 2019 r., wg wzoru i wymagań określonych
w Zarządzeniu nr 9 Komendanta Głównego Państwowej Straży Pożarnej z dnia 05.02.2007 r. w sprawie wzorców oraz szczegółowych wymagań ,cech technicznych i jakościowych przedmiotów umundurowania, odzieży specjalnej i środków ochrony indywidualnej użytkowanych w Państwowej Straży Pożarnej ,zwanego dalej Zarządzeniem nr 9 (Dz. Urz. KG PSP z 2009r, poz.19 z późn. zm., ostatnia-17.07.2018r.,Dz.Urz.KG PSP z 2018 poz.18.),oraz
z wzorem zatwierdzonym przez Komendanta Głównego Państwowej Straży Pożarnej 9 kwietnia 2019 r .z nowym świadectwem dopuszczenia CNBOP PSP w Józefowie.
• Komplet ubrania specjalnego składa się:
• a) Ubranie specjalne zgodne z normą PN-EN 469. Ubranie składa się z kurtki i spodni;
• b) Kurtka lekka ubrania specjalnego zgodna z normą PN-EN 15614.
• Ubrania specjalne muszą być fabrycznie nowe nie demonstracyjne.
Szczegółowy opis ubrania specjalnego i kurtki lekkiej ubrania specjalnego znajduje się w niniejszej SIWZ w załączniku nr 3 „Opis przedmiotu zamówienia".

Dodatkowe informacje

GuidZP400 2b164e1f-a6ba-44e7-ba1d-100de9caf842
Biuletyn 570248-N-2019
Zamawiajacy nazwa Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Gliwicach
Regon 27307301300000
Zamawiajacy adres ulica ul. Wrocławska
Zamawiajacy adres numer domu 1
Zamawiajacy miejscowosc Gliwice
Zamawiajacy kod pocztowy 44-100
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo śląskie
Zamawiajacy telefon 032 2311885 wew. 240
Zamawiajacy fax 322 317 623
Zamawiajacy email kmpsp@kmpsp.gliwice.pl
Adres strony url www.kmpsp.gliwice.pl
Adres strony internetowej kmpsp@kmpsp.gliwice.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Czy przeprowadza centralny zamawiajacy 1
Rodzaj zamawiajacego 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.kmpsp.gliwice.pl
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny Inny sposób.
Wymagane przeslanie ofert inny Inny sposób - złożenie oferty w formie pisemnej - oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego - sekretariat , pokój nr 7 , do dnia 16.07.2019r. do godziny 10.00.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Gliwicach ul. Wrocławska 1, 44 - 100 Gliwice.
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa 80 kpl. ubrań specjalnych strażackich ( strażaka PSP ), do siedziby KM PSP w Gliwicach.
Numer referencyjny MT 2370.4.2019
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest - „Dostawa 80 nowych kompletów ubrań specjalnych strażaka Państwowej Straży Pożarnej” wyprodukowanych w 2019 r., wg wzoru i wymagań określonych w Zarządzeniu nr 9 Komendanta Głównego Państwowej Straży Pożarnej z dnia 05.02.2007 r. w sprawie wzorców oraz szczegółowych wymagań ,cech technicznych i jakościowych przedmiotów umundurowania, odzieży specjalnej i środków ochrony indywidualnej użytkowanych w Państwowej Straży Pożarnej ,zwanego dalej Zarządzeniem nr 9 (Dz. Urz. KG PSP z 2009r, poz.19 z późn. zm., ostatnia-17.07.2018r.,Dz.Urz.KG PSP z 2018 poz.18.),oraz z wzorem zatwierdzonym przez Komendanta Głównego Państwowej Straży Pożarnej 9 kwietnia 2019 r .z nowym świadectwem dopuszczenia CNBOP PSP w Józefowie. • Komplet ubrania specjalnego składa się: • a) Ubranie specjalne zgodne z normą PN-EN 469. Ubranie składa się z kurtki i spodni; • b) Kurtka lekka ubrania specjalnego zgodna z normą PN-EN 15614. • Ubrania specjalne muszą być fabrycznie nowe nie demonstracyjne. Szczegółowy opis ubrania specjalnego i kurtki lekkiej ubrania specjalnego znajduje się w niniejszej SIWZ w załączniku nr 3 „Opis przedmiotu zamówienia".
Cpv glowny przedmiot 18130000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Waluta calosc PLN
Okres w dniach 46
Data rozpoczecia 2019-08-05T00:00:00+02:00
Data zakonczenia 2019-09-16T00:00:00+02:00
Informacje na temat katalogow Do oferty należy dołączyć. jako wzór ( próbka ) 1 kpl . oferowanego wyrobu, stosownie do opisu w punkcie 6.15 SIWZ.
Okreslenie warunkow . Wykaz oświadczeń i dokumentów wymaganych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz nie podleganiu wykluczeniu z postępowania. Niżej wymienionych dokumentów nie należy dołączać do oferty, z wyjątkiem świadectwa dopuszczenia wyrobu, o którym mowa w punkcie 6.2.13. Po ocenie ofert Wykonawca, którego oferta została najwyżej oceniona, zostanie wezwany do przedstawienia Zamawiającemu, w wyznaczonym terminie, dokumentów potwierdzających złożone oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w po-stępowaniu).
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy posiadają polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od od-powiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę min. 300 000,00 zł – słownie: trzysta tysięcy złotych.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow . O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy wykażą, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie) należycie wykonał co najmniej 2 zamówienia (dostawy) w ilości co najmniej 50 kpl. ubrań specjalnych strażackich, z podaniem ich wartości, przed-miotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których zostały wykonane lub są wykonywane należycie oraz załączeniem dowodów czy dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Zamawiający uzna warunek za spełniony jeśli Wykonawca wykaże się w tym okresie wykonanymi co najmniej dwoma dostawami ubrań specjalnych strażackich w ilości co najmniej 50 kpl. każda. Dowodami potwierdzającymi, czy zamówienie zostało wykonane należycie są: poświadczenia lub inne dokumenty jeżeli z przyczyn uzasadnionych o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa powyżej. Jeśli Wykonawca składa oświadczenie zobowiązany jest podać przyczyny braku możliwości uzyskania poświadczenia. Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów w przypadku gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego prace wskazane w ww. wykazie zostały wcześniej wykonane prawidłowo ( bez zastrzeżeń ). W razie konieczności, szczególnie gdy wykaz zamówień lub dowody potwierdzające należyte wykonanie budzą wątpliwości Zamawiającego lub gdy z poświadczenia albo innego doku-mentu wynika, że zamówienie nie zostało wykonane lub zostało wykonane nienależycie, Za-mawiający może zwrócić się bezpośrednio do właściwego podmiotu, na rzecz którego za-mówienie było wykonywane lub miało zostać wykonane, o przedłożenie dodatkowych in-formacji lub dokumentów bezpośrednio Zamawiającemu. W wykazie należy podać tylko i wyłącznie takie dostawy, które spełniają powyższe wymagania. Uwaga: Dla potrzeb oceny spełniania warunku określonego powyżej, jeśli wartość dostawy zostanie podana w walucie innej niż PLN, Zamawiający przyjmie średni kurs danej waluty publikowany przez Narodowy Bank Polski w dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Dzienniku urzędowym Unii Europejskiej. Jeżeli w tym dniu NBP nie publikuje średniego kursu danej waluty, za podstawę przeliczenia przyjmuje się średni kurs waluty publikowany pierwszego dnia po dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu.
Art 24 ust 5 pkt 3 1
Art 24 ust 5 pkt 5 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Wykaz oświadczeń i dokumentów wymaganych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz nie podleganiu wykluczeniu z postępowania. Niżej wymienionych dokumentów nie należy dołączać do oferty, z wyjątkiem świadectwa dopuszczenia wyrobu, o którym mowa w punkcie 6.2.13. Po ocenie ofert Wykonawca, którego oferta została najwyżej oceniona, zostanie wezwany do przedstawienia Zamawiającemu, w wyznaczonym terminie, dokumentów potwierdzających złożone oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w po-stępowaniu).
Zakresie warunkow udzialu Wykaz oświadczeń i dokumentów wymaganych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz nie podleganiu wykluczeniu z postępowania. Niżej wymienionych dokumentów nie należy dołączać do oferty, z wyjątkiem świadectwa dopuszczenia wyrobu, o którym mowa w punkcie 6.2.13. Po ocenie ofert Wykonawca, którego oferta została najwyżej oceniona, zostanie wezwany do przedstawienia Zamawiającemu, w wyznaczonym terminie, dokumentów potwierdzających złożone oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w po-stępowaniu).
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Wykaz oświadczeń i dokumentów wymaganych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz nie podleganiu wykluczeniu z postępowania. Niżej wymienionych dokumentów nie należy dołączać do oferty, z wyjątkiem świadectwa dopuszczenia wyrobu, o którym mowa w punkcie 6.2.13. Po ocenie ofert Wykonawca, którego oferta została najwyżej oceniona, zostanie wezwany do przedstawienia Zamawiającemu, w wyznaczonym terminie, dokumentów potwierdzających złożone oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w po-stępowaniu).
Czy wadium 1
Wadium Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: dla całości zamówienia – 9.000,00 zł (słownie: dziewięć tysięcy złotych 00/100), Wadium należy wnieść nie później niż do upływu terminu składania ofert. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: - pieniądzu: przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: ING Bank Śląski nr 12105012851000002278059502 - poręczeniach bankowych, lub poręczeniach Spółdzielczej Kasy Oszczędnościowo-Kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; - gwarancjach bankowych; - gwarancjach ubezpieczeniowych; - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2, usta-wy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2018, poz. 110). Wadium należy wnieść w terminie do dnia 16.07.2019 r. do godz. 10:00. Brak wniesienia wadium do upływu terminu składania ofert – spowoduje odrzucenie oferty. 1. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, któremu Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 2. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 3. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, a Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 4. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zwraca się je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 5. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami zgodnie z zapisami Ustawy PZP. 6. W przypadku wnoszenia wadium w formie pieniężnej zaleca się dołączenie do oferty potwierdzenia dokonania przelewu bankowego. 7. W przypadku wnoszenia wadium w formie innej niż pieniężna oryginał dokumentu należy złożyć w Sekretariacie - pokój nr 7, a kserokopię poświadczoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę dołączyć do oferty. 8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami zgodnie z zapisami ustawy PZP.
Zastosowanie procedury pzp 1
IV 6 1 sposob udostepniania Zamawiający nie ujawnia informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeżeli Wykonawca, nie później niż w terminie składania ofert zastrzegł, że nie mogą być one udostępniane oraz jednoznacznie wykazał, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 86 ust. 4 ustawy PZP. W przypadku, gdy informacje zawarte w ofercie stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, co do których Wykonawca zastrzega, że nie mogą być udostępniane innym uczestnikom postępowania, muszą być oznaczone klauz-lą: „Informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu art. 11 ust. 4 ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2018 r. poz.419 z późn. zm.)” i dołączone do oferty, zaleca się, aby były trwale, oddzielnie spięte. Zgodnie z tym przepisem przez tajemnicę przedsiębiorstwa rozumie się nieujawnione do wiadomości publicznej informacje techniczne, technologiczne, organizacyjne przedsiębiorstwa lub inne informacje posiadające wartość gospodarczą, co do których przedsiębiorca podjął niezbędne działania w celu zachowania ich poufności. Wykonawca zastrzegając tajemnicę przedsiębiorstwa zobowiązany jest złożyć stosowne oświadczenie zgodne z treścią pkt 3 Formularza oferty (załącznik nr 1 do SIWZ) wraz z uzasadnieniem.
IV 4 4 data 2019-07-16T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki Język polski.
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Parametry techniczne
Znaczenie 50,00
  
Kryteria Cena brutto (koszt)
Znaczenie 50,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)