Zadanie nr 1-5
Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa i montaż (jeżeli wynika z załącznika nr 2 a-e do SIWZ) urządzeń AGD i RTV, mebli, komputerów i innego wyposażenie dla potrzeb wyposażenia placówki opiekuńczo-wychowawczej („14-stek”).
Wykonawca zobowiązany będzie do dostawy przedmiotu zamówienia do placówki opiekuńczo-wychowawczej we Włocławku przy ul. Łubnej 17/Wiejskiej 41
Realizując przedmiot zamówienia, Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć Zamawiającemu
w ramach poszczególnych zadań:
Zadanie 1 – meble
Zadanie 2 – sprzęt komputerowy
- A dostawa komputera typu laptop
- B dostawa pozostałego sprzętu komputerowego
Zadanie 3 – sprzęt AGD
Zadanie 4 – sprzęt RTV
Zadanie 5 – inne wyposażenie – dywany, lampy, materace
Uwaga: Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia bezpośrednio do placówki, w uzgodnieniu
z Zamawiającym.
Zadanie nr 6
W zakres przedmiotu zamówienia wchodzi dostawa sprzętu komputerowego oraz sprzętu biurowego do Po-radni Psychologiczno – Pedagogicznej
Zadanie nr 1 - Dostawa mebli
1. ZESTAW ŁAZIENKOWY 1 – 7 szt.
2. ZESTAW ŁAZIENKOWY 2 – 3 szt.
3. STÓŁ 1 – 2 szt.
4. STÓŁ 2 – 2 szt.
5. STÓŁ 3 – 1 szt.
6. STÓŁ 4 – 1 szt.
7. KOMODA 1 – 1 szt.
8. KOMODA 2 – 2 szt.
9. KOMODA 3 – 1 szt.
10. SOFA 1 – 2 szt.
11. SOFA 2 – 1 szt.
12. SOFA 3 – 1 szt.
13. ŁAWA 1 – 1 szt.
14. ŁAWA 2 – 1 szt.
15. KRZESŁO 1 – 16 szt.
16. KRZESŁO 2 – 20 szt.
17. KRZESŁO 3 – 3 szt.
18. KRZESŁO 4 – 14 szt.
19. BIURKO 1 – 14 szt.
20. BIURKO 2 – 2 szt.
21. BIURKO 3 – 1 szt.
22. KRZESŁO POD BIURKO – 3 szt.
23. SZAFA 1 – 2 szt.
24. SZAFA 2 – 1 szt.
25. STOLIK KAWOWY - 1 szt.
26. FOTEL – 2 szt.
27. WIESZAK NA UBRANIA – 4 szt.
28. SZAFKA NOCNA – 14 szt.
29. ŁÓŻKO – 14 szt.
30. SZAFA NA DOKUMENTY – 1 szt.
31. BLAT – 1 szt.
32. REGAŁ 1 – 1 szt.
33. REGAŁ 2 – 1 szt.
34. REGAŁ 3 - 1 szt.
35. REGAŁ METALOWY 1 – 1 szt.
36. REGAŁ METALOWY 2 – 1 szt.
37. ŁAWKA – 1 szt.
38. PÓŁKA Z PRZEGRÓDKAMI – 1 szt.
39. PÓŁKA – 1 szt.
40. NAROŻNIK – 1 szt.
41. RAGAŁ NA KSIĄŻKI – 2 szt.
42. SZAFKA POD RTV – 1 szt.
Zadanie nr 2 - Dostawa sprzętu komputerowego
1. ZESTAW KOMPUTEROWY – LAPTOP – 3 szt.
2. ZESTAW KOMPUTEROWY – 7 szt.
3. KSEROKOPIARKA – 1 szt.
Zadanie nr 3 - Dostawa sprzętu AGD
1. SUSZARKA DO WŁOSÓW – 7 szt.
2. MASZYNKA DO STRZYŻENIA WŁOSÓW – 3 szt.
3. CYRKULATOR POWIETRZA 1 – 7 szt.
4. CYRKULATOR POWIETRZA 2 – 5 szt.
5. ZMYWARKA – 1 szt.
6. LODÓWKA 1 – 1 szt.
7. LODÓWKA 2 – 1 szt.
8. LODÓWKA 3 – 1 szt.
9. KUCHENKA MIKROFALOWA – 2 szt.
10. SOKOWIRÓWKA – 1 szt.
11. PIEKARNIK ELEKTRYCZNY – 1 szt.
12. KUCHENKA – 1 szt.
13. OKAP – 1 szt.
14. NAŚWIETLACZ DO JAJ – 1 szt.
15. BLENDER – 1 szt.
16. BLENDER KIELICHOWY – 1 szt.
17. CZAJNIK ELEKTRYCZNY – 3 szt.
18. TOSTER – 1 szt.
19. SANDWICH – 1 szt.
20. MASZYNKA DO MIELENIA MIĘSA – 1 szt.
21. MIKSER – 1 szt.
22. NAWILŻACZ – 8 szt.
23. PRALKA – 2 szt.
24. SUSZARKA – 2 szt.
25. ŻELAZKO – 3 szt.
26. ODKURZACZ – 4 szt.
27. PRALKO – SUSZARKA – 1 szt.
Zadanie nr 4 - Dostawa sprzętu RTV
1. TV 55'' – 1 szt.
2. TELEFON – 5 szt.
3. ROUTER – 5 szt.
4. KONSOLA – 1 szt.
5. RADIO/ZEGAR – 3 szt.
6. NISZCZARKA – 3 szt.
7. RADIOOTWARZACZ – 8 szt.
8. FAX – 1 szt.
9. TELEWZOR 65'' – 1 szt.
10. ODTWARZACZ BLU – RAY – 2 szt.
11. KONSOLA DO GIER – 1 szt.
12. PROJEKTOR MULTIMEDIALNY – 1 szt.
Zadanie nr 5 – Dostawa innego wyposażenia – dywany, lampy, materace
1. LAMPA PODŁOGOWA – 1 szt.
2. LAMPKA NA BIURKO – 14 szt.
3. WYKŁADZINA DYWANOWA 1 – 7 szt.
4. WYKŁADZINA DYWANOWA 2 – 1 szt.
5. TABLICA MAGNETYCZNA – 14 szt.
6. WIERTARKA – 1 szt.
7. WKRĘTARKA – 1 szt.
Zadanie nr 6 - Dostawa sprzętu komputerowego i biurowego dla Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej we Włocławku przy ul. Wojska Polskiego 27
1. Komputer typu A – 1 szt.
2. Komputer typu B – 1 szt.
3. Niszczarka do papieru - 2 szt.
4. Kserokopiarka – 1 szt.
5. Drukarka typu A – 1 szt.
6. Projektor multimedialny – 1 szt.
7. Ekran do projektora – 1 szt.
Ustalenia dodatkowe (zadania nr 1-5):
1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz parametry techniczne zawarte są w załącznikach nr 2 a-e do SIWZ.
2. Wykonawca jest zobowiązany zdobyć wszystkie informacje potrzebne do przygotowania i złożenia oferty oraz podpisania umowy.
3. W opisie przedmiotu zamówienia przedstawiono minimalne wymagania dotyczące wyposażenia, które muszą być spełnione. Wykonawca może przedstawić oferty równoważne, jednakże proponowany przez Wykonawcę sprzęt i wyposażenie równoważne musi charakteryzować się takimi samymi para-metrami funkcjonalno-użytkowymi jak produkty opisane poniżej, lub je przewyższać. Obowiązkiem Wykonawcy jest udowodnienie równoważności. W przypadku oferowania sprzętu i wyposażenia równoważnego należy przedstawić dokładny opis wraz z nazwą handlową oraz nazwą producenta. Proponowany sprzęt i wyposażenie musi spełniać wymagane parametry wymiarowe i techniczne podane w opisie poszczególnych pozycji sprzętu. Jakiekolwiek wskazane w opisie przedmiotu zamówienia, nazwy produktów lub ich producenci, a także szkice czy zdjęcia mają na celu jedynie przybliżenie wymagań, których nie można było opisać przy pomocy dostatecznie dokładnych i zrozumiałych określeń. Zamawiający dopuszcza tolerancje wymiarów i parametrów w zakresie +/- 3 % chyba, że w treści opisu danej pozycji przedmiotu zamówienia, podany jest inny dopuszczalny zakres tolerancji.
4. Wykonawca winien dostarczyć fabrycznie nowe wyposażenie i sprzęt, wysokiej jakości i trwałości spełniający wymogi Sanepidu, BHP i przeciwpożarowe wraz z jego zamontowaniem w miejscu wska-zanym przez Zamawiającego, tj. transportem, rozładunkiem, wniesieniem, a także montażem (jeżeli czynności te wynikają z załącznika nr 2 a-e do SIWZ).
5. Wykonawca zobowiązuje się do magazynowania, zabezpieczenia oraz ubezpieczenia przed zniszczeniem, kradzieżą oraz zdarzeniami losowymi sprzętu oraz wyposażenia stanowiącego przedmiot zamówienia do czasu dostarczenia i zamontowania w miejscu wskazanym przez Zamawiającego.
6. Dla potrzeb magazynowania sprzętu oraz wyposażenia należy zapewnić miejsce w obiekcie zamkniętym, monitorowanym, wyposażonym w system przeciwpożarowy oraz chroniący sprzęt oraz wyposażenie przed warunkami atmosferycznymi.
7. Zamawiający wymaga, aby oferowany przedmiot zamówienia spełniał wymogi określone obowiązują-cym prawem polskim, jak i prawem Unii Europejskiej, został dopuszczony do obrotu handlowego i po-siadał wymagane prawem ważne dokumenty, stwierdzające dopuszczenie do stosowania na terenie Polski, a także spełniał inne wymagania (normy, parametry), określone przez Zamawiającego w za-łączniku nr 2 a-e do SIWZ.
8. Oferta złożona na każdą z części zamówienia musi być kompletna tzn. musi zawierać cenę towarów brutto, wraz z dostawą wszystkich wymienionych w danej części zamówienia towarów zgodnie z za-łącznikiem nr 2 a-e do SIWZ oraz transportem, montażem i uruchomieniem (jeżeli czynności te wynikają z załącznika nr 2 a-e do SIWZ.
9. Wykonawca ma obowiązek na etapie dostaw umożliwić weryfikację dostarczonego sprzętu i w przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego niezgodności z ofertą lub opisem przedmiotu zamówienia, Zamawiający zastrzega sobie prawo wstrzymania dostawy danego sprzętu oraz nakazanie Wykonawcy natychmiastowej jego wymiany na koszt i odpowiedzialność Wykonawcy.
10. Dostawa przedmiotu zamówienia będzie odbywać się na koszt i ryzyko Wykonawcy. Szczegółowy opis wszystkich części przedmiotu zamówienia, nazwy towarów, wymagania techniczne dotyczące parame-trów dostarczonych towarów określone są w załączniku nr 2 a-e do SIWZ.
11. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować przedmiot zamówienia w terminie wskazanym przez Za-mawiającego.
Zamawiający określi termin realizacji zamówienia mając na względzie, iż:
• Termin realizacji zamówienia uzależniony jest od terminu zakończenia robót budowlanych zwią-zanych z budową placówki opiekuńczo-wychowawczej,
• Wyznaczony termin realizacji nie może być krótszy niż 21 dni od daty przekazania Wykonawcy in-formacji o w/w terminie,
• Zamówienie winno zostać zrealizowane nie później niż do dnia 30 września 2019 r.,
• Wyznaczony termin uwzględniać musi czas niezbędny na dokonanie instalacji dostarczonego sprzętu,
• Za dzień realizacji zadania uważać się będzie dzień, w którym wyposażenie/urządzenia/sprzęt został dostarczony i uruchomiony, co będzie potwierdzone protokołem wykonania dostawy.
Dostawa zamówienia i jego montaż musi być uzgodniona z Użytkownikiem i Zamawiającym
z 5 dniowym wyprzedzeniem (dni robocze) przed terminem dostawy.
Ustalenia dodatkowe (zadanie nr 6):
1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz parametry techniczne zawarte są w załączniku nr 2 ppkt f do SIWZ
2.Dostawa zamówienia i jego montaż musi być uzgodniona z Użytkownikiem i Zamawiającym z 3 dniowym wyprzedzeniem (dni robocze) przed terminem dostawy.
Uwagi dotyczące przedmiotu zamówienia:
3. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: zakup wyposażenia wraz z ich dostarczeniem oraz zamontowaniem (o ile wynika to z załącznika nr 2 ppkt f do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia ) do miejsca wskazanego przez Zamawiającego tj. z transportem, rozładunkiem, wniesieniem, a także montażem.
4. Przez montaż należy rozumieć instalację kompletnych i gotowych do użycia sprzętów
w pomieszczeniach wskazanych przez użytkownika.
5. Oferowane wyposażenie musi być fabrycznie nowe i nieużywane, pochodzić z bieżącej produkcji (2018 r.
- 2019 r.).
|
GuidZP400 |
112972be-a647-4e2e-abe4-73a1cf1da49c
|
Biuletyn |
570495-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Gmina Miasto Włocławek - Urząd Miasta Włocławek
|
Regon |
91086691000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Zielony Rynek
|
Zamawiajacy adres numer domu |
11/13
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Włocławek
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
87-800
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
kujawsko-pomorskie
|
Zamawiajacy telefon |
(54) 414 40 00
|
Zamawiajacy fax |
(54) 414 42 57
|
Zamawiajacy email |
zamowienia@um.wloclawek.pl
|
Adres strony url |
www.wloclawek.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Zamówienie (Zadania nr 1-5) jest dofinansowywane w ramach Projektu pn. „Budowa i wyposażenie trzech placówek opiekuńczo-wychowawczych we Włocławku” realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko – Pomorskiego na lata 2014 – 2020, Oś priorytetowa 6. Solidarne społeczeństwo i konkurencyjne kadry, działanie 6.1. Inwestycje w infrastrukturę zdrowotną i społeczną, Poddziałanie 6.1.2. Inwestycje w infrastrukturę społeczną.
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://www.bip.um.wlocl.pl/typy-tresci/zamowienia-publiczne/
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Ofertę należy złożyć w formie pisemnej.
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Biuro Obsługi Mieszkanców - stanowisko ds. obsługi kancelaryjnej Prezydenta Miasta Włocławek, Urząd Miasta Włocławek, Zielony Rynek 11/13, 87-800 Włocławek
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa wyposażenia budynku jednorodzinnego przy ul. Łubnej 17 we Włocławku w ramach zadania pn.: „Przebudowa i wyposażenie budynku jednorodzinnego przy ul. Łubnej 17 we Włocławku z przeznaczeniem pod funkcje placówki opiekuńczo-wychowawczej”
|
Numer referencyjny |
BZP.271.17.2019
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
6
|
Okreslenie przedmiotu |
Zadanie nr 1-5
Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa i montaż (jeżeli wynika z załącznika nr 2 a-e do SIWZ) urządzeń AGD i RTV, mebli, komputerów i innego wyposażenie dla potrzeb wyposażenia placówki opiekuńczo-wychowawczej („14-stek”).
Wykonawca zobowiązany będzie do dostawy przedmiotu zamówienia do placówki opiekuńczo-wychowawczej we Włocławku przy ul. Łubnej 17/Wiejskiej 41
Realizując przedmiot zamówienia, Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć Zamawiającemu
w ramach poszczególnych zadań:
Zadanie 1 – meble
Zadanie 2 – sprzęt komputerowy
- A dostawa komputera typu laptop
- B dostawa pozostałego sprzętu komputerowego
Zadanie 3 – sprzęt AGD
Zadanie 4 – sprzęt RTV
Zadanie 5 – inne wyposażenie – dywany, lampy, materace
Uwaga: Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia bezpośrednio do placówki, w uzgodnieniu
z Zamawiającym.
Zadanie nr 6
W zakres przedmiotu zamówienia wchodzi dostawa sprzętu komputerowego oraz sprzętu biurowego do Po-radni Psychologiczno – Pedagogicznej
Zadanie nr 1 - Dostawa mebli
1. ZESTAW ŁAZIENKOWY 1 – 7 szt.
2. ZESTAW ŁAZIENKOWY 2 – 3 szt.
3. STÓŁ 1 – 2 szt.
4. STÓŁ 2 – 2 szt.
5. STÓŁ 3 – 1 szt.
6. STÓŁ 4 – 1 szt.
7. KOMODA 1 – 1 szt.
8. KOMODA 2 – 2 szt.
9. KOMODA 3 – 1 szt.
10. SOFA 1 – 2 szt.
11. SOFA 2 – 1 szt.
12. SOFA 3 – 1 szt.
13. ŁAWA 1 – 1 szt.
14. ŁAWA 2 – 1 szt.
15. KRZESŁO 1 – 16 szt.
16. KRZESŁO 2 – 20 szt.
17. KRZESŁO 3 – 3 szt.
18. KRZESŁO 4 – 14 szt.
19. BIURKO 1 – 14 szt.
20. BIURKO 2 – 2 szt.
21. BIURKO 3 – 1 szt.
22. KRZESŁO POD BIURKO – 3 szt.
23. SZAFA 1 – 2 szt.
24. SZAFA 2 – 1 szt.
25. STOLIK KAWOWY - 1 szt.
26. FOTEL – 2 szt.
27. WIESZAK NA UBRANIA – 4 szt.
28. SZAFKA NOCNA – 14 szt.
29. ŁÓŻKO – 14 szt.
30. SZAFA NA DOKUMENTY – 1 szt.
31. BLAT – 1 szt.
32. REGAŁ 1 – 1 szt.
33. REGAŁ 2 – 1 szt.
34. REGAŁ 3 - 1 szt.
35. REGAŁ METALOWY 1 – 1 szt.
36. REGAŁ METALOWY 2 – 1 szt.
37. ŁAWKA – 1 szt.
38. PÓŁKA Z PRZEGRÓDKAMI – 1 szt.
39. PÓŁKA – 1 szt.
40. NAROŻNIK – 1 szt.
41. RAGAŁ NA KSIĄŻKI – 2 szt.
42. SZAFKA POD RTV – 1 szt.
Zadanie nr 2 - Dostawa sprzętu komputerowego
1. ZESTAW KOMPUTEROWY – LAPTOP – 3 szt.
2. ZESTAW KOMPUTEROWY – 7 szt.
3. KSEROKOPIARKA – 1 szt.
Zadanie nr 3 - Dostawa sprzętu AGD
1. SUSZARKA DO WŁOSÓW – 7 szt.
2. MASZYNKA DO STRZYŻENIA WŁOSÓW – 3 szt.
3. CYRKULATOR POWIETRZA 1 – 7 szt.
4. CYRKULATOR POWIETRZA 2 – 5 szt.
5. ZMYWARKA – 1 szt.
6. LODÓWKA 1 – 1 szt.
7. LODÓWKA 2 – 1 szt.
8. LODÓWKA 3 – 1 szt.
9. KUCHENKA MIKROFALOWA – 2 szt.
10. SOKOWIRÓWKA – 1 szt.
11. PIEKARNIK ELEKTRYCZNY – 1 szt.
12. KUCHENKA – 1 szt.
13. OKAP – 1 szt.
14. NAŚWIETLACZ DO JAJ – 1 szt.
15. BLENDER – 1 szt.
16. BLENDER KIELICHOWY – 1 szt.
17. CZAJNIK ELEKTRYCZNY – 3 szt.
18. TOSTER – 1 szt.
19. SANDWICH – 1 szt.
20. MASZYNKA DO MIELENIA MIĘSA – 1 szt.
21. MIKSER – 1 szt.
22. NAWILŻACZ – 8 szt.
23. PRALKA – 2 szt.
24. SUSZARKA – 2 szt.
25. ŻELAZKO – 3 szt.
26. ODKURZACZ – 4 szt.
27. PRALKO – SUSZARKA – 1 szt.
Zadanie nr 4 - Dostawa sprzętu RTV
1. TV 55'' – 1 szt.
2. TELEFON – 5 szt.
3. ROUTER – 5 szt.
4. KONSOLA – 1 szt.
5. RADIO/ZEGAR – 3 szt.
6. NISZCZARKA – 3 szt.
7. RADIOOTWARZACZ – 8 szt.
8. FAX – 1 szt.
9. TELEWZOR 65'' – 1 szt.
10. ODTWARZACZ BLU – RAY – 2 szt.
11. KONSOLA DO GIER – 1 szt.
12. PROJEKTOR MULTIMEDIALNY – 1 szt.
Zadanie nr 5 – Dostawa innego wyposażenia – dywany, lampy, materace
1. LAMPA PODŁOGOWA – 1 szt.
2. LAMPKA NA BIURKO – 14 szt.
3. WYKŁADZINA DYWANOWA 1 – 7 szt.
4. WYKŁADZINA DYWANOWA 2 – 1 szt.
5. TABLICA MAGNETYCZNA – 14 szt.
6. WIERTARKA – 1 szt.
7. WKRĘTARKA – 1 szt.
Zadanie nr 6 - Dostawa sprzętu komputerowego i biurowego dla Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej we Włocławku przy ul. Wojska Polskiego 27
1. Komputer typu A – 1 szt.
2. Komputer typu B – 1 szt.
3. Niszczarka do papieru - 2 szt.
4. Kserokopiarka – 1 szt.
5. Drukarka typu A – 1 szt.
6. Projektor multimedialny – 1 szt.
7. Ekran do projektora – 1 szt.
Ustalenia dodatkowe (zadania nr 1-5):
1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz parametry techniczne zawarte są w załącznikach nr 2 a-e do SIWZ.
2. Wykonawca jest zobowiązany zdobyć wszystkie informacje potrzebne do przygotowania i złożenia oferty oraz podpisania umowy.
3. W opisie przedmiotu zamówienia przedstawiono minimalne wymagania dotyczące wyposażenia, które muszą być spełnione. Wykonawca może przedstawić oferty równoważne, jednakże proponowany przez Wykonawcę sprzęt i wyposażenie równoważne musi charakteryzować się takimi samymi para-metrami funkcjonalno-użytkowymi jak produkty opisane poniżej, lub je przewyższać. Obowiązkiem Wykonawcy jest udowodnienie równoważności. W przypadku oferowania sprzętu i wyposażenia równoważnego należy przedstawić dokładny opis wraz z nazwą handlową oraz nazwą producenta. Proponowany sprzęt i wyposażenie musi spełniać wymagane parametry wymiarowe i techniczne podane w opisie poszczególnych pozycji sprzętu. Jakiekolwiek wskazane w opisie przedmiotu zamówienia, nazwy produktów lub ich producenci, a także szkice czy zdjęcia mają na celu jedynie przybliżenie wymagań, których nie można było opisać przy pomocy dostatecznie dokładnych i zrozumiałych określeń. Zamawiający dopuszcza tolerancje wymiarów i parametrów w zakresie +/- 3 % chyba, że w treści opisu danej pozycji przedmiotu zamówienia, podany jest inny dopuszczalny zakres tolerancji.
4. Wykonawca winien dostarczyć fabrycznie nowe wyposażenie i sprzęt, wysokiej jakości i trwałości spełniający wymogi Sanepidu, BHP i przeciwpożarowe wraz z jego zamontowaniem w miejscu wska-zanym przez Zamawiającego, tj. transportem, rozładunkiem, wniesieniem, a także montażem (jeżeli czynności te wynikają z załącznika nr 2 a-e do SIWZ).
5. Wykonawca zobowiązuje się do magazynowania, zabezpieczenia oraz ubezpieczenia przed zniszczeniem, kradzieżą oraz zdarzeniami losowymi sprzętu oraz wyposażenia stanowiącego przedmiot zamówienia do czasu dostarczenia i zamontowania w miejscu wskazanym przez Zamawiającego.
6. Dla potrzeb magazynowania sprzętu oraz wyposażenia należy zapewnić miejsce w obiekcie zamkniętym, monitorowanym, wyposażonym w system przeciwpożarowy oraz chroniący sprzęt oraz wyposażenie przed warunkami atmosferycznymi.
7. Zamawiający wymaga, aby oferowany przedmiot zamówienia spełniał wymogi określone obowiązują-cym prawem polskim, jak i prawem Unii Europejskiej, został dopuszczony do obrotu handlowego i po-siadał wymagane prawem ważne dokumenty, stwierdzające dopuszczenie do stosowania na terenie Polski, a także spełniał inne wymagania (normy, parametry), określone przez Zamawiającego w za-łączniku nr 2 a-e do SIWZ.
8. Oferta złożona na każdą z części zamówienia musi być kompletna tzn. musi zawierać cenę towarów brutto, wraz z dostawą wszystkich wymienionych w danej części zamówienia towarów zgodnie z za-łącznikiem nr 2 a-e do SIWZ oraz transportem, montażem i uruchomieniem (jeżeli czynności te wynikają z załącznika nr 2 a-e do SIWZ.
9. Wykonawca ma obowiązek na etapie dostaw umożliwić weryfikację dostarczonego sprzętu i w przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego niezgodności z ofertą lub opisem przedmiotu zamówienia, Zamawiający zastrzega sobie prawo wstrzymania dostawy danego sprzętu oraz nakazanie Wykonawcy natychmiastowej jego wymiany na koszt i odpowiedzialność Wykonawcy.
10. Dostawa przedmiotu zamówienia będzie odbywać się na koszt i ryzyko Wykonawcy. Szczegółowy opis wszystkich części przedmiotu zamówienia, nazwy towarów, wymagania techniczne dotyczące parame-trów dostarczonych towarów określone są w załączniku nr 2 a-e do SIWZ.
11. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować przedmiot zamówienia w terminie wskazanym przez Za-mawiającego.
Zamawiający określi termin realizacji zamówienia mając na względzie, iż:
• Termin realizacji zamówienia uzależniony jest od terminu zakończenia robót budowlanych zwią-zanych z budową placówki opiekuńczo-wychowawczej,
• Wyznaczony termin realizacji nie może być krótszy niż 21 dni od daty przekazania Wykonawcy in-formacji o w/w terminie,
• Zamówienie winno zostać zrealizowane nie później niż do dnia 30 września 2019 r.,
• Wyznaczony termin uwzględniać musi czas niezbędny na dokonanie instalacji dostarczonego sprzętu,
• Za dzień realizacji zadania uważać się będzie dzień, w którym wyposażenie/urządzenia/sprzęt został dostarczony i uruchomiony, co będzie potwierdzone protokołem wykonania dostawy.
Dostawa zamówienia i jego montaż musi być uzgodniona z Użytkownikiem i Zamawiającym
z 5 dniowym wyprzedzeniem (dni robocze) przed terminem dostawy.
Ustalenia dodatkowe (zadanie nr 6):
1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz parametry techniczne zawarte są w załączniku nr 2 ppkt f do SIWZ
2.Dostawa zamówienia i jego montaż musi być uzgodniona z Użytkownikiem i Zamawiającym z 3 dniowym wyprzedzeniem (dni robocze) przed terminem dostawy.
Uwagi dotyczące przedmiotu zamówienia:
3. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: zakup wyposażenia wraz z ich dostarczeniem oraz zamontowaniem (o ile wynika to z załącznika nr 2 ppkt f do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia ) do miejsca wskazanego przez Zamawiającego tj. z transportem, rozładunkiem, wniesieniem, a także montażem.
4. Przez montaż należy rozumieć instalację kompletnych i gotowych do użycia sprzętów
w pomieszczeniach wskazanych przez użytkownika.
5. Oferowane wyposażenie musi być fabrycznie nowe i nieużywane, pochodzić z bieżącej produkcji (2018 r.
- 2019 r.).
|
Cpv glowny przedmiot |
39000000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający odstąpił od określenia warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający odstąpił od określenia warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający odstąpił od określenia warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy PZP; 2) oświadczenie Wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo - w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji - dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi od-setkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności; 3) oświadczenie Wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne; 4) oświadczenie Wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych. Wzór oświadczeń, o których mowa w ppkt. 2-4 stanowi załącznik nr 4 do SIWZ
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
1) Opis przedmiotu oferty Wykonawcy, stanowiący załącznik nr 2 ppkt a-f do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia w zakresie dotyczącym złożonej oferty.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. Formularz oferty. 2. Pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy).
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień umowy zawartej z wybranym Wykonawcą w przypadkach określonych we wzorach umów, stanowiących załącznik do SIWZ.
|
IV 6 1 sposob udostepniania |
Zamawiający informuje, iż zgodnie z art. 8 w zw. z art. 96 ust. 3 ustawy PZP oferty składane w postępowaniu o zamówienie publiczne są jawne i podlegają udostępnieniu od chwili ich otwarcia, z wyjątkiem informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy z dnia 16 kwietnia 1993r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeśli Wykonawca w terminie składania ofert zastrzegł, że nie mogą one być udostępniane i jednocześnie wykazał, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa.
|
IV 6 1 srodki ochrony |
Zamawiający zaleca, aby informacje zastrzeżone jako tajemnica przedsiębiorstwa zostały przez Wykonawcę złożone w oddzielnej wewnętrznej kopercie z oznakowaniem „tajemnica przedsiębiorstwa”, lub spięte (zszyte) oddzielnie od pozostałych, jawnych elementów oferty. Brak jednoznacznego wskazania, które informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa oznaczać będzie, że wszelkie oświadczenia i zaświadczenia składane w trakcie niniejszego postępowania są jawne bez zastrzeżeń. Zastrzeżenie informacji, które nie stanowią tajemnicy przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji będzie traktowane, jako bezskuteczne i skutkować będzie zgodnie z uchwała SN z dnia 20 października 2005 roku(sygn. III CZP 74/05) ich odtajnieniem. Zamawiający informuje, że w przypadku kiedy Wykonawca otrzyma od niego wezwanie w trybie art. 90 ustawy PZP, a złożone przez niego wyjaśnienia lub dowody stanowić będą tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, Wykonawcy będzie przysługiwało prawo zastrzeżenia ich jako tajemnica przedsiębiorstwa. Przedmiotowe zastrzeżenie Zamawiający uzna za skuteczne wyłącznie w sytuacji kiedy Wykonawca oprócz samego zastrzeżenia, jednocześnie wykaże, iż dane informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa.
|
IV 4 4 data |
2019-07-15T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
Ofertę należy sporządzić w języku polskim. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski.
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa mebli
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39000000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-09-30T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
1. ZESTAW ŁAZIENKOWY 1 – 7 szt.
2. ZESTAW ŁAZIENKOWY 2 – 3 szt.
3. STÓŁ 1 – 2 szt.
4. STÓŁ 2 – 2 szt.
5. STÓŁ 3 – 1 szt.
6. STÓŁ 4 – 1 szt.
7. KOMODA 1 – 1 szt.
8. KOMODA 2 – 2 szt.
9. KOMODA 3 – 1 szt.
10. SOFA 1 – 2 szt.
11. SOFA 2 – 1 szt.
12. SOFA 3 – 1 szt.
13. ŁAWA 1 – 1 szt.
14. ŁAWA 2 – 1 szt.
15. KRZESŁO 1 – 16 szt.
16. KRZESŁO 2 – 20 szt.
17. KRZESŁO 3 – 3 szt.
18. KRZESŁO 4 – 14 szt.
19. BIURKO 1 – 14 szt.
20. BIURKO 2 – 2 szt.
21. BIURKO 3 – 1 szt.
22. KRZESŁO POD BIURKO – 3 szt.
23. SZAFA 1 – 2 szt.
24. SZAFA 2 – 1 szt.
25. STOLIK KAWOWY - 1 szt.
26. FOTEL – 2 szt.
27. WIESZAK NA UBRANIA – 4 szt.
28. SZAFKA NOCNA – 14 szt.
29. ŁÓŻKO – 14 szt.
30. SZAFA NA DOKUMENTY – 1 szt.
31. BLAT – 1 szt.
32. REGAŁ 1 – 1 szt.
33. REGAŁ 2 – 1 szt.
34. REGAŁ 3 - 1 szt.
35. REGAŁ METALOWY 1 – 1 szt.
36. REGAŁ METALOWY 2 – 1 szt.
37. ŁAWKA – 1 szt.
38. PÓŁKA Z PRZEGRÓDKAMI – 1 szt.
39. PÓŁKA – 1 szt.
40. NAROŻNIK – 1 szt.
41. RAGAŁ NA KSIĄŻKI – 2 szt.
42. SZAFKA POD RTV – 1 szt.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa sprzętu komputerowego
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30000000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-09-30T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
1. ZESTAW KOMPUTEROWY – LAPTOP – 3 szt.
2. ZESTAW KOMPUTEROWY – 7 szt.
3. KSEROKOPIARKA – 1 szt.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa sprzętu AGD
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39220000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-09-30T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
1. SUSZARKA DO WŁOSÓW – 7 szt.
2. MASZYNKA DO STRZYŻENIA WŁOSÓW – 3 szt.
3. CYRKULATOR POWIETRZA 1 – 7 szt.
4. CYRKULATOR POWIETRZA 2 – 5 szt.
5. ZMYWARKA – 1 szt.
6. LODÓWKA 1 – 1 szt.
7. LODÓWKA 2 – 1 szt.
8. LODÓWKA 3 – 1 szt.
9. KUCHENKA MIKROFALOWA – 2 szt.
10. SOKOWIRÓWKA – 1 szt.
11. PIEKARNIK ELEKTRYCZNY – 1 szt.
12. KUCHENKA – 1 szt.
13. OKAP – 1 szt.
14. NAŚWIETLACZ DO JAJ – 1 szt.
15. BLENDER – 1 szt.
16. BLENDER KIELICHOWY – 1 szt.
17. CZAJNIK ELEKTRYCZNY – 3 szt.
18. TOSTER – 1 szt.
19. SANDWICH – 1 szt.
20. MASZYNKA DO MIELENIA MIĘSA – 1 szt.
21. MIKSER – 1 szt.
22. NAWILŻACZ – 8 szt.
23. PRALKA – 2 szt.
24. SUSZARKA – 2 szt.
25. ŻELAZKO – 3 szt.
26. ODKURZACZ – 4 szt.
27. PRALKO – SUSZARKA – 1 szt.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa sprzętu RTV
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
32000000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-09-30T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
1. TV 55'' – 1 szt.
2. TELEFON – 5 szt.
3. ROUTER – 5 szt.
4. KONSOLA – 1 szt.
5. RADIO/ZEGAR – 3 szt.
6. NISZCZARKA – 3 szt.
7. RADIOOTWARZACZ – 8 szt.
8. FAX – 1 szt.
9. TELEWZOR 65'' – 1 szt.
10. ODTWARZACZ BLU – RAY – 2 szt.
11. KONSOLA DO GIER – 1 szt.
12. PROJEKTOR MULTIMEDIALNY – 1 szt.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa innego wyposażenia – dywany, lampy, materace
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39500000-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-09-30T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
1. LAMPA PODŁOGOWA – 1 szt.
2. LAMPKA NA BIURKO – 14 szt.
3. WYKŁADZINA DYWANOWA 1 – 7 szt.
4. WYKŁADZINA DYWANOWA 2 – 1 szt.
5. TABLICA MAGNETYCZNA – 14 szt.
6. WIERTARKA – 1 szt.
7. WKRĘTARKA – 1 szt.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa sprzętu komputerowego i biurowego dla Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej we Włocławku przy ul. Wojska Polskiego 27
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30000000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
20
|
Zalacznik krotki opis |
1. Komputer typu A – 1 szt.
2. Komputer typu B – 1 szt.
3. Niszczarka do papieru - 2 szt.
4. Kserokopiarka – 1 szt.
5. Drukarka typu A – 1 szt.
6. Projektor multimedialny – 1 szt.
7. Ekran do projektora – 1 szt.
|
| |