| GuidZP400 |
489700e6-af9e-4110-be53-1539724ab13b
|
| Biuletyn |
570524-N-2019
|
| Zamawiajacy nazwa |
Szpital Powiatowy w Rawiczu Sp. z o.o.
|
| Regon |
30090413000000
|
| Zamawiajacy adres ulica |
ul. Gen. Grota Roweckiego
|
| Zamawiajacy adres numer domu |
6
|
| Zamawiajacy miejscowosc |
Rawicz
|
| Zamawiajacy kod pocztowy |
63-900
|
| Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
| Zamawiajacy wojewodztwo |
wielkopolskie
|
| Zamawiajacy telefon |
(065) 546 70 64
|
| Zamawiajacy fax |
(065) 546 70 64
|
| Zamawiajacy email |
renata.pazola@szpitalrawicz.pl
|
| Adres strony url |
www.szpitalrawicz.pl
|
| Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
| Ogloszenie dotyczy |
1
|
| Czy finansowane z unii |
2
|
| Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
| Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
| Rodzaj zamawiajacego |
8
|
| Rodzaj zamawiajacego inny |
Spółka Prawa Handlowego
|
| Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
| Dostep dokumentow zamowienia |
www.szpitalrawicz.pl
|
| Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
| Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.szpitalrawicz.pl
|
| Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
| Wymagane przeslanie ofert inny |
W formie pisemnej
|
| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Szpital Powiatowy w Rawiczu Sp. z o. o. ul. gen. Grota Roweckiego 6 63-900 Rawicz
|
| Nazwa nadana zamowieniu |
Zakup i dostawa sprzętu jednorazowego użytku dla Bloku Operacyjnego na potrzeby Szpitala Powiatowego w Rawiczu Sp. z o.o.
|
| Numer referencyjny |
NLO-3820-09/PN/19
|
| Rodzaj zamowienia |
1
|
| Czy podzielone na czesci |
1
|
| Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem niniejszego zamówienia jest zakup i dostawa sprzętu jednorazowego użytku dla Bloku Operacyjnego na potrzeby Szpitala Powiatowego w Rawiczu Sp. z o.o.
Szczegółowy opis i zakres i ilości przedmiotu zamówienia określone zostały w Formularzu Asortymentowo-Cenowym, stanowiącym załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ. Niniejszy formularz będzie stanowił załącznik do umowy. Parametry opisane w ww. formularzu jako wartość wymagana są bezwzględnie wymagane. Nie spełnienie przez oferowany przedmiot jakiegokolwiek z parametrów wymaganych spowoduje odrzucenie oferty jako niezgodnej z treścią SIWZ.
|
| Cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
| Okres w miesiacach |
12
|
| Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie ustanawia szczególnych warunków w tym zakresie. Wystarczającym będzie złożenie stosownego oświadczenia w tym zakresie wraz z ofertą.
|
| Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie ustanawia szczególnych warunków w tym zakresie. Wystarczającym będzie złożenie stosownego oświadczenia w tym zakresie wraz z ofertą.
|
| Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie ustanawia szczególnych warunków w tym zakresie. Wystarczającym będzie złożenie stosownego oświadczenia w tym zakresie wraz z ofertą.
|
| Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
| Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z załącznikami nr 4 i 5 do SIWZ.
|
| Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Wykonawca zobowiązany jest do złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów:
a)deklaracji zgodności z wymaganiami zasadniczymi wystawionej przez producenta oferowanego produktu - z podaniem numeru części i pozycji, której dotyczy;
b)dokumentu poświadczającego bezpieczeństwo wykonania rezonansu magnetycznego w polu o natężeniu 3 T (dot. w część nr 15 poz. 5 i 6) ;
c)prospektów, katalogów producenta, ulotek w języku polskim dotyczących zaoferowanych pozycji w każdej Części zamówienia (należy opisać nr Części i nr pozycji) – potwierdzających wymagane przez Zamawiającego parametry;
d)próbek po 1 sztuce do oferowanego przez Wykonawcę asortymentu w części 21. Każda dostarczona próbka winna być opisana w języku polskim wraz ze wskazaniem nr pozycji, której dotyczy.
|
| Inne dokumenty niewymienione |
Formularz Ofertowy, którego wzór stanowi załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ oraz niżej wypełnione dokumenty:
1)Wypełniony Formularz Asortymentowo-Cenowy, którego wzór stanowi załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ.
Wraz z ofertą powinny być złożone:
1) Oświadczenia wymagane postanowieniami pkt. 8.1 IWD;
2)Zobowiązanie wymagane postanowieniami pkt. 9.2 IWD, w przypadku gdy Wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu;
3)Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych oświadczeń lub dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne Dz. U. z 2014 poz. 1114 oraz z 2016 poz. 352), a Wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty;
4)Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii.
|
| Zastosowanie procedury pzp |
1
|
| Zmiana umowy |
1
|
| Zmiana umowy tekst |
Zamawiający zastrzega możliwość zmiany umowy w następujących przypadkach:
1)zmiany stron umowy wynikających z następstwa prawnego,
2)zmiany stawki podatku VAT, przy czym zmianie ulegnie wyłącznie cena brutto, cena netto pozostanie bez zmian. Zmiany te następują z mocy prawa i obowiązują od dnia wejścia w życie wprowadzających je przepisów,
3)zmiany cen przedmiotu umowy jeżeli jest korzystna dla Zamawiającego.
4)zaprzestania produkcji przez producenta i wprowadzenia asortymentu zamiennego, w cenie nie wyższej niż zaoferowana w przetargu i pod warunkiem przesłania do Zamawiającego dokumentu, potwierdzającego wprowadzenie do obrotu nowego asortymentu oraz potwierdzenia, że nowy asortyment spełnia wymagania Zamawiającego,
5)zmiana terminu umowy, jeżeli konieczność taka wynika z okoliczności powstałych po stronie Zamawiającego lub jest skutkiem siły wyższej.
|
| IV 4 4 data |
2019-07-17T00:00:00+02:00
|
| IV 4 4 godzina |
09:30
|
| IV 4 4 jezyki |
Polski
|
| IV 4 5 okres |
30
|