na dostawę materiałów biurowych, akcesoriów komputerowych telefonicznych, płynów do zmywarek i innych dla SPZOZ w Sanoku

Data publikacji 2019-07-12
Data zakończenia 2019-07-23 00:00:00
Instytucja Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej
Miejscowość Sanok
Województwo podkarpackie
Branża
  • Różny sprzęt i artykuły biurowe,
  • Sprzęt związany z komputerami,
  • Preparaty piorące,
  • Sprzęt do przesyłu danych

Szczegóły

Numer ogłoszenia 573331-N-2019
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 301900007, 302300000, 325812104, 398310006
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywny zakup materiałów biurowych, akcesoriów komputerowych, telefonicznych, płytek CD, DVD płynów do zmywarek gastronomicznych i innych wraz z ich dostarczeniem na koszt i ryzyko Wykonawcy do Magazynu SPZOZ w Sanoku, zgodnie z częścią V SIWZ” Opis części zamówienia”
Wspólny słownik zamówień CPV:
CPV– 30.19.00.00-7 – materiały biurowe
CPV- 30.23.00.00-0 - akcesoria komputerowe
CPV– 39.88.12.10-1 - detergenty do sprzątania
W ramach zamówienia Wykonawca jest zobowiązany do sukcesywnego dostarczenia przedmiotu zamówienia na własny koszt i ryzyko do siedziby Zamawiającego.
Przedmiotowe dostawy będą realizowana przez okres 12 miesięcy licząc od dnia podpisania umowy.
Szczegółowy opis, zakres i wielkość przedmiotu zamówienia został zawarty w formularzu przedmiotu zamówienia, cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
2. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych tj. innych niż wskazane w SIWZ w załączniku nr 2 do siwz pod warunkiem, że zaproponowane zamienniki będą równoważne pod względem parametrów technicznych, eksploatacyjnych i użytkowych. . Artykuł równoważny musi posiadać porównywalne (tj. takie same lub wyższe) cechy użytkowe (np. skuteczność działania, wydajność) oraz cechy fizyko - chemiczne (np. konsystencja, zapach, skład chemiczny itp.) jak odpowiedni artykuł wzorcowy w formularzu cenowym przedmiotu zamówienia – załącznik nr 2 do SIWZ.
Natomiast w pakiecie nr 1,2,3,5 Poprzez produkt równoważny rozumie się produkt kompatybilny z posiadanym przez Zamawiającego sprzętem, o parametrach takich samych .Produkt fabrycznie nowy, nie regenerowany, fabrykowany. Zaoferowane materiały muszą posiadać minimum 6-cio miesięczną gwarancję przydatności do użycia liczoną od dnia dostawy, określoną przez producenta na opakowaniu.
Wykonawca jest zobowiązany wykazać, że proponowany produkt spełnia wymogi określone przez Zamawiającego na etapie składania ofert (art. 30 ust. 5). W razie ewentualnego uszkodzenia urządzenia i nie uznania warunków gwarancji przez autoryzowany serwis gwarancyjny (danego urządzenia) z uwagi na zastosowanie niezgodnego z zaleceniem producenta dostawca pokryje całkowity koszt naprawy takiego urządzenia (dot. dostarczanych zamienników – ofert równoważnych).
Zamawiający zastrzega sobie prawo żądania udzielenia przez Wykonawcę wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w szczególności wykazania przez Wykonawcę, iż wyrób przez niego zaproponowany jest istotnie równoważny z wymaganym przedstawionym w opisie przedmiotu zamówienia.
3. Wykonawca zaoferuje 60 dniowy termin płatności od daty wystawienia prawidłowej faktury VAT oraz zaoferuje okres niezmienności cen przez okres obowiązywania umowy.
Warunki realizacji zamówienia zostały zawarte we wzorze umowy stanowiącym integralną część SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 b0e41cb1-d75b-4887-9576-989e313b29db
Biuletyn 573331-N-2019
Zamawiajacy nazwa Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej
Regon 37044434500000
Zamawiajacy adres ulica ul. 800-lecia
Zamawiajacy adres numer domu 26
Zamawiajacy miejscowosc Sanok
Zamawiajacy kod pocztowy 38-500
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo podkarpackie
Zamawiajacy telefon 134 656 290
Zamawiajacy fax 134 656 290
Zamawiajacy email zam.pub@zozsanok.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.zozsanok.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.zozsanok.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Budynek Administracji SPZOZ w Sanoku ul. 800-lecia 26 – SEKRETRIAT
Nazwa nadana zamowieniu na dostawę materiałów biurowych, akcesoriów komputerowych telefonicznych, płynów do zmywarek i innych dla SPZOZ w Sanoku
Numer referencyjny SPZOZ/PN/19/2019
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywny zakup materiałów biurowych, akcesoriów komputerowych, telefonicznych, płytek CD, DVD płynów do zmywarek gastronomicznych i innych wraz z ich dostarczeniem na koszt i ryzyko Wykonawcy do Magazynu SPZOZ w Sanoku, zgodnie z częścią V SIWZ” Opis części zamówienia” Wspólny słownik zamówień CPV: CPV– 30.19.00.00-7 – materiały biurowe CPV- 30.23.00.00-0 - akcesoria komputerowe CPV– 39.88.12.10-1 - detergenty do sprzątania W ramach zamówienia Wykonawca jest zobowiązany do sukcesywnego dostarczenia przedmiotu zamówienia na własny koszt i ryzyko do siedziby Zamawiającego. Przedmiotowe dostawy będą realizowana przez okres 12 miesięcy licząc od dnia podpisania umowy. Szczegółowy opis, zakres i wielkość przedmiotu zamówienia został zawarty w formularzu przedmiotu zamówienia, cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 2. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych tj. innych niż wskazane w SIWZ w załączniku nr 2 do siwz pod warunkiem, że zaproponowane zamienniki będą równoważne pod względem parametrów technicznych, eksploatacyjnych i użytkowych. . Artykuł równoważny musi posiadać porównywalne (tj. takie same lub wyższe) cechy użytkowe (np. skuteczność działania, wydajność) oraz cechy fizyko - chemiczne (np. konsystencja, zapach, skład chemiczny itp.) jak odpowiedni artykuł wzorcowy w formularzu cenowym przedmiotu zamówienia – załącznik nr 2 do SIWZ. Natomiast w pakiecie nr 1,2,3,5 Poprzez produkt równoważny rozumie się produkt kompatybilny z posiadanym przez Zamawiającego sprzętem, o parametrach takich samych .Produkt fabrycznie nowy, nie regenerowany, fabrykowany. Zaoferowane materiały muszą posiadać minimum 6-cio miesięczną gwarancję przydatności do użycia liczoną od dnia dostawy, określoną przez producenta na opakowaniu. Wykonawca jest zobowiązany wykazać, że proponowany produkt spełnia wymogi określone przez Zamawiającego na etapie składania ofert (art. 30 ust. 5). W razie ewentualnego uszkodzenia urządzenia i nie uznania warunków gwarancji przez autoryzowany serwis gwarancyjny (danego urządzenia) z uwagi na zastosowanie niezgodnego z zaleceniem producenta dostawca pokryje całkowity koszt naprawy takiego urządzenia (dot. dostarczanych zamienników – ofert równoważnych). Zamawiający zastrzega sobie prawo żądania udzielenia przez Wykonawcę wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w szczególności wykazania przez Wykonawcę, iż wyrób przez niego zaproponowany jest istotnie równoważny z wymaganym przedstawionym w opisie przedmiotu zamówienia. 3. Wykonawca zaoferuje 60 dniowy termin płatności od daty wystawienia prawidłowej faktury VAT oraz zaoferuje okres niezmienności cen przez okres obowiązywania umowy. Warunki realizacji zamówienia zostały zawarte we wzorze umowy stanowiącym integralną część SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 30190000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 97422,44
Waluta calosc Pln
Okres w miesiacach 12
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże że w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert lub w okresie działalności – jeżeli jest krótszy niż 3 lata zrealizował należycie, co najmniej jedno zamówienie polegające na dostawie materiałów biurowych i/lub akcesoriów komputerowych, płytek CD i /lub telefonicznych, , płyny do zmywarek o wartości co najmniej: – w pakiecie nr.1- 60 000,00zł (brutto) – w pakiecie nr.2- 35 000,00zł (brutto) – w pakiecie nr.4- 4 000,00zł (brutto) – w pakiecie nr.7- 2 000,00zł (brutto) – w pakiecie nr.8- 10 000,00zł (brutto) i potwierdzi ten fakt dowodem tj. Referencją lub innym dokumentem , ( dokument powinien określać datę jego wystawienia, podmiot wystawiający dokument i przedmiot, ) lub oświadczeniem wykonawcy jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów Warunek zostanie oceniony w systemie zero – jedynkowym, tzn. spełnia – nie spełnia na podstawie przedłożonych oświadczeń i dokumentów. Nie wykazanie przez Wykonawcę spełniania ww. warunku będzie skutkować wykluczeniem Wykonawcy z postępowania i odrzuceniem jego oferty.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp, wystawiony nie wcześniej, niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert
Zakresie warunkow udzialu Wykaz dostaw wykonywanych lub wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, (wg. odpowiedniego warunku udziału w postępowaniu) oraz załączeniem dowodów określających czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie przy czym dowodami o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot ma rzecz którego dostawy były wykonywane a jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy
Wykaz potwierdzenie okolicznosci a) opisy (charakterystyki) zaoferowanych produktów, w szczególności w formie aktualnych katalogów(dopuszcza się poszczególne karty katalogowe)lub/i materiałów firmowych lub/i folderów, ulotek informacyjnych, przy czym należy wyraźnie zaznaczyć produkt, który jest oferowany, b) pakiet 4 Zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości, potwierdzającego, że dostarczone wyroby odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym Produkty zakwalifikowane jako wyroby medyczne w rozumieniu ustawy z 20.05.2010 r. o wyrobach medycznych: – certyfikat zgodności- wystawiony przez jednostkę notyfikującą – deklaracja zgodności wystawiana przez producenta, że wyrób jest zgodny z normami – zgłoszenie wyrobu medycznego do Prezesa Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych lub powiadomienie Prezesa Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych o wprowadzeniu wyrobu medycznego na terytorium RP Produkty zakwalifikowane jako wyroby medyczne przed dniem wejściem w życie ustawy z 20.05.2010 r. o wyrobach medycznych ( zgodnie z art. 138 tej ustawy:) – certyfikat zgodności wystawiony przez jednostkę notyfikującą – deklaracja zgodności wystawiana przez producenta, że wyrób jest zgodny z normami świadectwo zgłoszenia lub wpis w Urzędzie Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych (za wyjątkiem klasy I i II a gdy pierwsze jego wprowadzenie do obrotu i stosowania nastąpiło w innym niż Polska kraju Unii Europejskiej -w takim przypadku należy złożyć stosowne oświadczenie) c) produkty zakwalifikowane jako produkty lecznicze w rozumieniu ustawy z dnia 06.09.2001 r. Prawo farmaceutyczne – pozwolenie na dopuszczenie do obrotu produktu i/lub dokumenty potwierdzające wpis do Rejestru Produktów Leczniczych Dopuszczonych do Obrotu na terytorium RP. d)Produkty zakwalifikowane jako środki biobójcze w rozumieniu ustawy z 13.09.2002 r. o produktach biobójczych: pozwolenie na wprowadzenie do obrotu (lub odpowiedni wpis do Rejestru) lub pozwolenie tymczasowe na wprowadzenie do obrotu (lub odpowiedni wpis do Rejestru) lub wpis do Rejestru Produktów Biobójczych stwarzających niewielkie zagrożenie. e)Produkty zakwalifikowane jako kosmetyki w rozumieniu ustawy z 30.03.2001 r. o kosmetykach - zgłoszenie do do Krajowego systemu informowania o kosmetykach wprowadzonych do obrotu, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 25.05.2004 r. w sprawie wzorów formularzy przekazania danych o kosmetyku i przypadkach zachorowań spowodowanych użyciem kosmetyku oraz sposobu gromadzenia ich w krajowym systemie informowania o kosmetykach wprowadzonych do obrotu.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy. W szczególności dopuszczalne są zmiany: a) korzystne dla zamawiającego w tym, przewidujące niższą cenę udzielonego zamówienia niż wynikająca z treści oferty bądź szerszy zakres zobowiązania wykonawcy lub kształtujące w sposób korzystniejszy niż wynikało by to z treści oferty sposób zapłaty za udzielone zamówienie, w szczególności w ratach zamiast jednorazowej płatności, bądź przewidujące dłuższy termin zapłaty. b) przewidujące dostawy równoważne lub nowszej i lepszej technologicznie ich wersji lub o wyższych parametrach, bądź te same dostawy w innym opakowaniu jeżeli w obydwu przypadkach nie prowadzi to do zwiększenia ceny- ilości zostaną odpowiednio przeliczone zgodnie z wagą ogólną wyjściową danej pozycji w SIWZ, 2. Możliwe są również wszystkie zmiany postanowień zawartej umowy które zostały przewidziane w ustawie Pzp, szczególnie w art. 144 Pzp
IV 4 4 data 2019-07-23T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa materiały biurowe
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30190000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 52938,54
Waluta zal Pln
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis materiały biurowe w 72 pozycjach asortymentowych Szczegółowy opis, zakres i wielkość przedmiotu zamówienia dla poszczególnych pakietów został zawarty w formularzu przedmiotu zamówienia, cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa akcesoria komputerowe
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30230000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 28701,50
Waluta zal Pln
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis akcesoria komputerowe w 42 pozycjach asortymentowych Szczegółowy opis, zakres i wielkość przedmiotu zamówienia dla poszczególnych pakietów został zawarty w formularzu przedmiotu zamówienia, cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa telefony i akcesoria telefoniczne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 32581210-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 3678,00
Waluta zal Pln
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis telefony i akcesoria telefoniczne w 9 pozycjach pozyjach Szczegółowy opis, zakres i wielkość przedmiotu zamówienia dla poszczególnych pakietów został zawarty w formularzu przedmiotu zamówienia, cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa dostawa płynów do mycia, płukania i nabłyszczania do zmywarek gastronomicznych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39831000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 1754,40
Waluta zal Pln
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis dostawa płynów do mycia, płukania i nabłyszczania do zmywarek gastronomicznych w 2 pozycjach asortymentowych Szczegółowy opis, zakres i wielkość przedmiotu zamówienia dla poszczególnych pakietów został zawarty w formularzu przedmiotu zamówienia, cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa płytki CD, DVD
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30230000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 10350,00
Waluta zal Pln
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis płytki CD, DVD w 2 pozycjach asortymentowych Szczegółowy opis, zakres i wielkość przedmiotu zamówienia dla poszczególnych pakietów został zawarty w formularzu przedmiotu zamówienia, cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia
  

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Termin wykonania- dostawy lub ocena uzytkowa
Znaczenie 40,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)