GuidZP400 |
0289aa51-dc8b-4ef9-8c4f-9c3fe65ca668
|
Biuletyn |
572834-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Szkoła Podstawowa nr 64 im. 650-lecia Bydgoszczy z Oddziałami Sportowymi w Bydgoszczy
|
Regon |
09305342600000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Ul. Sardynkowa
|
Zamawiajacy adres numer domu |
7
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Bydgoszcz
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
85-435
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
kujawsko-pomorskie
|
Zamawiajacy telefon |
52 372 24 83; 609 929 008,
|
Zamawiajacy fax |
52 372 24 83
|
Zamawiajacy email |
sp64@edu.bydgoszcz.pl,
|
Adres strony url |
http://bip.edu.bydgoszcz.pl/
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Edu(R)Ewolucja
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
placówka oświatowa
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://bip.edu.bydgoszcz.pl/
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
forma pisemna
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Szkoła Podstawowa nr 64 im. 650-lecia Bydgoszczy z Oddziałami Sportowymi w Bydgoszczy, ul. Sardynkowa 7, 85-435 Bydgoszcz
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa komputerów, drukarek wielofunkcyjnych oprogramowania oraz switch-y
|
Numer referencyjny |
SP64.01/2019
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa w ramach projektu pn. „Edu(R)Ewolucja” współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego RPO WK-P, Poddziałanie 10.2.2, którego beneficjentem jest Miasto Bydgoszcz:
Część 1: Komputery stacjonarne, w ilości 46 szt.,
Część 2: Drukarki wielofunkcyjne, w ilości 5 szt.
Część 3: Oprogramowanie biurowe oraz antywirusowe,
Część 4: Switch, w ilości 2 szt.
Oferowane produkty muszą być fabrycznie nowe, nieużywane, nieuszkodzone.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do wzoru umowy.
|
Cpv glowny przedmiot |
30213000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
opis oraz inne podobne materiały, których autentyczność musi zostać poświadczona przez Wykonawcę na żądanie Zamawiającego. Z treści przedłożonego dokumentu musi wynikać nazwa producenta oraz model oferowanego produktu oraz opis potwierdzający, że oferowane dostawy spełniają parametry techniczne Zamawiającego określone w opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do wzoru umowy
|
Inne dokumenty niewymienione |
1) wypełniony formularz ofertowy - zgodny ze wzorem zawartym w Rozdziale II wraz z wymaganymi dokumentami, oświadczeniami, załącznikami oraz zaświadczeniami,
2) oryginał pełnomocnictwa (pełnomocnictw), jeśli oferta nie jest podpisana przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy lub gdy z innych wymaganych dokumentów nie wynika upoważnienie do reprezentowania, ewentualnie notarialnie potwierdzona za zgodność kopia pełnomocnictwa,
3) jeżeli o zamówienie Wykonawcy ubiegają się wspólnie - dokument potwierdzający ustanowienie przez Wykonawców pełnomocnika do reprezentowania ich
w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu
i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego,
4) oświadczenie wskazujące, którą część zamówienia Wykonawca powierzy wykonaniu przez podwykonawców, zgodnie z art. 36b ust. 1 Pzp (zawarte w pkt 6 formularza oferty),
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy Pzp. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w przypadku wystąpienia jednej lub kilku z następujących okoliczności:
1) w przypadku zmiany stanu prawnego lub faktycznego, które mają wpływ na treść zawartej umowy;
2) w przypadku zmian podmiotowych po stronie Wykonawcy lub Zamawiającego;
3) uzasadnionych przyczyn technicznych lub funkcjonalnych powodujących konieczność zmiany sposobu wykonania umowy;
4) wynikającej ze specyfiki działalności Zamawiającego potrzeby w zakresie zmiany terminów wykonania lub odbioru dostawy;
5) w przypadku, gdy oferowany model sprzętu zostanie wycofany z produkcji możliwa jest zmiana modelu sprzętu na model inny, tego samego producenta, o nie gorszych parametrach technicznych, co sprzęt zaproponowany w ofercie, pod warunkiem przedstawienia stosownego oświadczenia producenta o zaprzestaniu produkcji modelu sprzętu, który został zaproponowany w ofercie;
6) zmiana terminu realizacji umowy – w przypadku uzasadnionego
i udokumentowanego przez Wykonawcę (np. informacją od producenta) tymczasowego braku dostępności poszczególnych pozycji na rynku, w części dotyczącej wskazanych pozycji.
|
IV 4 4 data |
2019-07-22T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
11:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Komputery stacjonarne, w ilości 46 szt.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30213000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
60
|
Zalacznik krotki opis |
Komputery stacjonarne, w ilości 46 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do wzoru umowy.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Drukarki wielofunkcyjne, w ilości 5 szt.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30232110-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
60
|
Zalacznik krotki opis |
Drukarki wielofunkcyjne, w ilości 5 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do wzoru umowy.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Oprogramowanie biurowe oraz antywirusowe
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
48000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
60
|
Zalacznik krotki opis |
Oprogramowanie biurowe oraz antywirusowe. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do wzoru umowy.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Switch, w ilości 2 szt.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
32420000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
60
|
Zalacznik krotki opis |
Switch, w ilości 2 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do wzoru umowy.
|
| |