Dostawa komputerów, drukarek wielofunkcyjnych oprogramowania oraz switch-y

Data publikacji 2019-07-12
Data zakończenia 2019-07-22 00:00:00
Instytucja Szkoła Podstawowa nr 64 im. 650-lecia Bydgoszczy z Oddziałami Sportowymi w Bydgoszczy
Miejscowość Bydgoszcz
Województwo kujawsko-pomorskie
Branża
  • Komputery osobiste,
  • Sprzęt peryferyjny,
  • Urządzenia sieciowe,
  • Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 572834-N-2019
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 302130005, 302321108, 480000008, 324200003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa w ramach projektu pn. „Edu(R)Ewolucja” współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego RPO WK-P, Poddziałanie 10.2.2, którego beneficjentem jest Miasto Bydgoszcz:
Część 1: Komputery stacjonarne, w ilości 46 szt.,
Część 2: Drukarki wielofunkcyjne, w ilości 5 szt.
Część 3: Oprogramowanie biurowe oraz antywirusowe,
Część 4: Switch, w ilości 2 szt.
Oferowane produkty muszą być fabrycznie nowe, nieużywane, nieuszkodzone.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do wzoru umowy.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 0289aa51-dc8b-4ef9-8c4f-9c3fe65ca668
Biuletyn 572834-N-2019
Zamawiajacy nazwa Szkoła Podstawowa nr 64 im. 650-lecia Bydgoszczy z Oddziałami Sportowymi w Bydgoszczy
Regon 09305342600000
Zamawiajacy adres ulica Ul. Sardynkowa
Zamawiajacy adres numer domu 7
Zamawiajacy miejscowosc Bydgoszcz
Zamawiajacy kod pocztowy 85-435
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo kujawsko-pomorskie
Zamawiajacy telefon 52 372 24 83; 609 929 008,
Zamawiajacy fax 52 372 24 83
Zamawiajacy email sp64@edu.bydgoszcz.pl,
Adres strony url http://bip.edu.bydgoszcz.pl/
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Edu(R)Ewolucja
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny placówka oświatowa
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://bip.edu.bydgoszcz.pl/
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny forma pisemna
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Szkoła Podstawowa nr 64 im. 650-lecia Bydgoszczy z Oddziałami Sportowymi w Bydgoszczy, ul. Sardynkowa 7, 85-435 Bydgoszcz
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa komputerów, drukarek wielofunkcyjnych oprogramowania oraz switch-y
Numer referencyjny SP64.01/2019
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa w ramach projektu pn. „Edu(R)Ewolucja” współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego RPO WK-P, Poddziałanie 10.2.2, którego beneficjentem jest Miasto Bydgoszcz: Część 1: Komputery stacjonarne, w ilości 46 szt., Część 2: Drukarki wielofunkcyjne, w ilości 5 szt. Część 3: Oprogramowanie biurowe oraz antywirusowe, Część 4: Switch, w ilości 2 szt. Oferowane produkty muszą być fabrycznie nowe, nieużywane, nieuszkodzone. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do wzoru umowy.
Cpv glowny przedmiot 30213000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz potwierdzenie okolicznosci opis oraz inne podobne materiały, których autentyczność musi zostać poświadczona przez Wykonawcę na żądanie Zamawiającego. Z treści przedłożonego dokumentu musi wynikać nazwa producenta oraz model oferowanego produktu oraz opis potwierdzający, że oferowane dostawy spełniają parametry techniczne Zamawiającego określone w opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do wzoru umowy
Inne dokumenty niewymienione 1) wypełniony formularz ofertowy - zgodny ze wzorem zawartym w Rozdziale II wraz z wymaganymi dokumentami, oświadczeniami, załącznikami oraz zaświadczeniami, 2) oryginał pełnomocnictwa (pełnomocnictw), jeśli oferta nie jest podpisana przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy lub gdy z innych wymaganych dokumentów nie wynika upoważnienie do reprezentowania, ewentualnie notarialnie potwierdzona za zgodność kopia pełnomocnictwa, 3) jeżeli o zamówienie Wykonawcy ubiegają się wspólnie - dokument potwierdzający ustanowienie przez Wykonawców pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, 4) oświadczenie wskazujące, którą część zamówienia Wykonawca powierzy wykonaniu przez podwykonawców, zgodnie z art. 36b ust. 1 Pzp (zawarte w pkt 6 formularza oferty),
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy Pzp. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w przypadku wystąpienia jednej lub kilku z następujących okoliczności: 1) w przypadku zmiany stanu prawnego lub faktycznego, które mają wpływ na treść zawartej umowy; 2) w przypadku zmian podmiotowych po stronie Wykonawcy lub Zamawiającego; 3) uzasadnionych przyczyn technicznych lub funkcjonalnych powodujących konieczność zmiany sposobu wykonania umowy; 4) wynikającej ze specyfiki działalności Zamawiającego potrzeby w zakresie zmiany terminów wykonania lub odbioru dostawy; 5) w przypadku, gdy oferowany model sprzętu zostanie wycofany z produkcji możliwa jest zmiana modelu sprzętu na model inny, tego samego producenta, o nie gorszych parametrach technicznych, co sprzęt zaproponowany w ofercie, pod warunkiem przedstawienia stosownego oświadczenia producenta o zaprzestaniu produkcji modelu sprzętu, który został zaproponowany w ofercie; 6) zmiana terminu realizacji umowy – w przypadku uzasadnionego i udokumentowanego przez Wykonawcę (np. informacją od producenta) tymczasowego braku dostępności poszczególnych pozycji na rynku, w części dotyczącej wskazanych pozycji.
IV 4 4 data 2019-07-22T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Komputery stacjonarne, w ilości 46 szt.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30213000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 60
Zalacznik krotki opis Komputery stacjonarne, w ilości 46 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do wzoru umowy.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Drukarki wielofunkcyjne, w ilości 5 szt.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30232110-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 60
Zalacznik krotki opis Drukarki wielofunkcyjne, w ilości 5 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do wzoru umowy.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Oprogramowanie biurowe oraz antywirusowe
Zalacznik cpv glowny przedmiot 48000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 60
Zalacznik krotki opis Oprogramowanie biurowe oraz antywirusowe. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do wzoru umowy.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Switch, w ilości 2 szt.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 32420000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 60
Zalacznik krotki opis Switch, w ilości 2 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do wzoru umowy.
  

Criterion

Kryteria cena (dot. części 3 zamówienia)
Znaczenie 100,00
  
Kryteria termin dostawy
Znaczenie 10,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria okres gwarancji
Znaczenie 30,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)