Zakup, dostawa i montaż wyposażenia do przedszkola publicznego w Zabłudowie

Data publikacji 2019-07-17
Data zakończenia 2019-07-26 00:00:00
Instytucja Urząd Miejski w Zabłudowie
Miejscowość Zabłudów
Województwo podlaskie
Branża
  • Komputery osobiste,
  • Meble (włącznie z biurowymi), wyposażenie, urządzenia domowe (z wyłączeniem oświetlenia) i środki czyszczące,
  • Sprzęt kuchenny,
  • Elektryczny sprzęt gospodarstwa domowego,
  • Zasłony, draperie, lambrekiny oraz rolety tekstylne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 574108-N-2019
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 390000002, 302131006, 397100002, 395154102, 392210007
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa i montaż wyposażenia do przedszkola publicznego w Zabłudowie w ramach Projektu Zintegrowanego: „Przedszkole dobre na start”. Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na 5 części (zadań):
Zadanie 1 - Wyposażenie:
a) wykorzystywane na potrzeby dzieci 3- i 4-letnich – P.1, P.2, P.3, P.4, P.5, P.6, P.7, P.8, P.9, P.10, P.11, P.12, P.14, P.21, P.22, P.23, P.24, P.1 (piętro), P. 2 (piętro), P.1 (piwnica);
b) wykorzystywane na potrzeby dzieci 5- i 6-letnich – P. 9a, P.15, P.16, P.18, P.19.
Zadanie 2 - Sprzęt elektroniczny i multimedialny wykorzystywany na potrzeby dzieci 3- i 4-letnich.
Zadanie 3 - Sprzęt AGD wykorzystywany na potrzeby dzieci 3- i 4-letnich.
Zadanie 4 - Rolety:
a) wykorzystywane na potrzeby dzieci 3- i 4-letnich –P.1, P.2, P.7, P.10, P.21, P.23, P.1 (piętro), P. 2 (piętro);
b) wykorzystywane na potrzeby dzieci 5- i 6-letnich – P.15, P.18.
Zadanie 5 - Zastawa kuchenna:
a) wykorzystywana na potrzeby dzieci 3- i 4-letnich;
b) wykorzystywana na potrzeby dzieci 5- i 6-letnich.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Rozdziale III SIWZ oraz Załącznikach nr 6 (w tym 6a-6y), nr 7, nr 8, nr 9 (w tym 9a i 9b), nr 10 (w tym 10a i 10b) oraz nr 11do SIWZ.
3. Szczegółowe warunki realizacji zamówienia określa wzór umowy, stanowiący Załącznik nr 5 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 b93af4c5-732a-434e-ac1c-e2fa17bd1c0f
Biuletyn 574108-N-2019
Zamawiajacy nazwa Urząd Miejski w Zabłudowie
Regon 53102200000000
Zamawiajacy adres ulica Rynek
Zamawiajacy adres numer domu 8
Zamawiajacy miejscowosc Zabłudów
Zamawiajacy kod pocztowy 16-060
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo podlaskie
Zamawiajacy telefon 857 188 100
Zamawiajacy fax 085 7188100 w. 44
Zamawiajacy email gospodarka@zabludow.pl
Adres strony url http://bip.um.zabludow.wrotapodlasia.pl/
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Projekt Zintegrowany: „Przedszkole dobre na start” w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego na lata 2014-2020, Oś priorytetowa VIII. Infrastruktura dla usług użyteczności publicznej, działanie 8.2 Uzupełnienie deficytów w zakresie infrastruktury edukacyjnej i szkoleniowej, poddziałanie 8.2.2 Infrastruktura edukacyjna na obszarze Białostockiego Obszaru Funkcjonalnego
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://bip.um.zabludow.wrotapodlasia.pl/zamowienia-publiczne/przetargi__2019/
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://bip.um.zabludow.wrotapodlasia.pl/zamowienia-publiczne/przetargi__2019/
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Oferty w formie pisemnej należy składać za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. - Prawo pocztowe, osobiście lub za pośrednictwem posłańca.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Urząd Miejski w Zabłudowie, ul. Rynek 8, 16-060 Zabłudów, Sekretariat, pokój nr 106 (I piętro).
Nazwa nadana zamowieniu Zakup, dostawa i montaż wyposażenia do przedszkola publicznego w Zabłudowie
Numer referencyjny ZP.271.4.2019
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa i montaż wyposażenia do przedszkola publicznego w Zabłudowie w ramach Projektu Zintegrowanego: „Przedszkole dobre na start”. Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na 5 części (zadań): Zadanie 1 - Wyposażenie: a) wykorzystywane na potrzeby dzieci 3- i 4-letnich – P.1, P.2, P.3, P.4, P.5, P.6, P.7, P.8, P.9, P.10, P.11, P.12, P.14, P.21, P.22, P.23, P.24, P.1 (piętro), P. 2 (piętro), P.1 (piwnica); b) wykorzystywane na potrzeby dzieci 5- i 6-letnich – P. 9a, P.15, P.16, P.18, P.19. Zadanie 2 - Sprzęt elektroniczny i multimedialny wykorzystywany na potrzeby dzieci 3- i 4-letnich. Zadanie 3 - Sprzęt AGD wykorzystywany na potrzeby dzieci 3- i 4-letnich. Zadanie 4 - Rolety: a) wykorzystywane na potrzeby dzieci 3- i 4-letnich –P.1, P.2, P.7, P.10, P.21, P.23, P.1 (piętro), P. 2 (piętro); b) wykorzystywane na potrzeby dzieci 5- i 6-letnich – P.15, P.18. Zadanie 5 - Zastawa kuchenna: a) wykorzystywana na potrzeby dzieci 3- i 4-letnich; b) wykorzystywana na potrzeby dzieci 5- i 6-letnich. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Rozdziale III SIWZ oraz Załącznikach nr 6 (w tym 6a-6y), nr 7, nr 8, nr 9 (w tym 9a i 9b), nr 10 (w tym 10a i 10b) oraz nr 11do SIWZ. 3. Szczegółowe warunki realizacji zamówienia określa wzór umowy, stanowiący Załącznik nr 5 do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 39000000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2019-09-30T00:00:00+02:00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający uzna, że Wykonawca posiada wymagane zdolności techniczne lub zawodowe do należytego wykonania zamówienia, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, należycie wykonał: Zadanie 1 - co najmniej 2 zamówienia (zrealizowane w ramach 2 odrębnych umów) polegające na dostawie mebli biurowych lub mebli szkolnych / przedszkolnych o wartości brutto nie niższej niż 50 000,00 zł każda oraz załączy dowody określające czy te dostawy zostały wykonane należycie. Zadanie 2 - co najmniej 1 zamówienie (zrealizowane w ramach 1 umowy) polegające na dostawie sprzętu elektronicznego lub multimedialnego o wartości brutto nie niższej niż 7 000,00 zł oraz załączy dowody określające czy ta dostawa została wykonana należycie. Zadanie 3 - co najmniej 1 zamówienie (zrealizowane w ramach 1 umowy) polegające na dostawie sprzętu AGD o wartości brutto nie niższej niż 10 000,00 zł oraz załączy dowody określające czy ta dostawa została wykonana należycie. W zakresie zadania 4 (rolety) i zadania 5 (zastawa kuchenna) Zamawiający nie wymaga wykazania doświadczenia. Uwaga: Zamawiający nie dopuszcza sumowania wartości kilku realizacji o mniejszej wartości w celu wykazania spełniania warunku udziału w postępowaniu w zakresie danego zadania.
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe 1. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. 2. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 3. Zamawiający oceni, czy udostępniane wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe pozwalają na wykazanie przez wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz zbada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13-22 i ust. 5.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1. Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. 2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 1 – składa dokument wystawiony w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument ten powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 2, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego, właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy. Dokument ten winien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. 4. Zamawiający żąda od Wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w pkt 1. 5. W przypadku wskazania przez Wykonawcę dostępności oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w pkt 1, w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający pobierze samodzielnie z tych baz danych wskazane przez Wykonawcę oświadczenia lub dokumenty.
Zakresie warunkow udzialu Wykaz dostaw wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 4 do SIWZ. Wykaz dostaw należy złożyć dla każdego zadania odrębnie.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Dokładne opisy oferowanego przedmiotu zamówienia – karty katalogowe dla każdej kategorii elementów wyposażenia (w przypadku powtarzających się elementów dopuszczalne jest przedłożenie 1 karty katalogowej na wszystkie elementy). Karta katalogowa musi zawierać nazwę wyposażenia, producenta, rysunek lub zdjęcie proponowanego wyposażenia, wymiary oraz szczegóły techniczne wyposażenia, informację o posiadanych atestach i certyfikatach.
Inne dokumenty niewymienione 1. Jeżeli uprawnienie do podpisania oferty nie wynika z dokumentu, o którym mowa w pkt III.4) ppkt 1 Ogłoszenia, do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo do podpisywania oferty i składania ewentualnych wyjaśnień – w oryginale lub poświadczone notarialnie, albo poświadczoną za zgodność z oryginałem kopię innego dokumentu, z którego będzie wynikało wprost prawo do reprezentacji podmiotu (np. umowa spółki cywilnej, statut itp.). 2. Wykonawcy występujący wspólnie (np. w formie konsorcjum, spółki cywilnej lub innego porozumienia regulującego ich współpracę w celu uzyskania zamówienia) muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Dokument potwierdzający ustanowienie pełnomocnika powinien zostać podpisany przez wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie publiczne. Podpisy muszą zostać złożone przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawców. Dokument pełnomocnika należy przedstawić w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii. 3. Jeżeli Wykonawca wykazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu, polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, w celu oceny czy Wykonawca będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, Zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą dokumentów, które określają w szczególności: 3.1. zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu; 3.2. sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia; 3.3. zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego. Zobowiązanie innego podmiotu powinno być podpisane przez osobę/osoby odpowiednio umocowane. Dokumenty poświadczające umocowanie Wykonawca jest zobowiązany złożyć wraz z zobowiązaniem podmiotu trzeciego. 4. Zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy Prawo zamówień publicznych, Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Zastosowanie procedury pzp 1
IV 4 4 data 2019-07-26T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Wyposażenie
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39000000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-09-30T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Wyposażenie: a) wykorzystywane na potrzeby dzieci 3- i 4-letnich – P.1, P.2, P.3, P.4, P.5, P.6, P.7, P.8, P.9, P.10, P.11, P.12, P.14, P.21, P.22, P.23, P.24, P.1 (piętro), P. 2 (piętro), P.1 (piwnica); b) wykorzystywane na potrzeby dzieci 5- i 6-letnich – P. 9a, P.15, P.16, P.18, P.19. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Załącznikach nr 6 (w tym 6a-6y) oraz nr 11 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Sprzęt elektroniczny i multimedialny wykorzystywany na potrzeby dzieci 3- i 4-letnich
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30213100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-09-30T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis 1. Laptop - 1 szt.; 2. Uchwyt sufitowy - 1 szt.; 3. Projektor multimedialny - 1 szt.; 4. Ekran projekcyjny - 1 szt.; 5. Kolumna mobilna - 1 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Załączniku nr 7 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Sprzęt AGD wykorzystywany na potrzeby dzieci 3- i 4-letnich
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39710000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-09-30T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis 1. Czajnik - 2 szt.; 2. Odkurzacz - 1 szt.; 3. Kuchenka mikrofalowa - 1 szt.; 4. Zmywarko - wyparzarka - 1 szt.; 5. Podstawa do zmywarko - wyparzarki - 1 szt.; 6. Uzdatniacz automatyczny - 1 szt.; 7. Lodówka - 1 szt.; 8. Szafa chłodnicza - 1 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Załączniku nr 8 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Rolety
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39515410-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-09-30T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Rolety: a) wykorzystywane na potrzeby dzieci 3- i 4-letnich –P.1, P.2, P.7, P.10, P.21, P.23, P.1 (piętro), P. 2 (piętro); b) wykorzystywane na potrzeby dzieci 5- i 6-letnich – P.15, P.18. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Załącznikach nr 9 (w tym 9a i 9b) oraz nr 11 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Zastawa kuchenna
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39221000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-09-30T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Zastawa kuchenna: a) wykorzystywana na potrzeby dzieci 3- i 4-letnich; b) wykorzystywana na potrzeby dzieci 5- i 6-letnich. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Załącznikach nr 10 (w tym 10a i 10b) do SIWZ.
  

Criterion

Kryteria termin dostawy
Znaczenie 10,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria okres gwarancji jakości
Znaczenie 30,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)