| GuidZP400 | 
						
															31561180-5c2e-4524-a9f1-fcd68451d490
													 | 
					
							                							                									
						| Biuletyn | 
						
															576458-N-2019
													 | 
					
							                									
						| Zamawiajacy nazwa | 
						
															Narodowe Centrum Badań i Rozwoju
													 | 
					
							                									
						| Regon | 
						
															14103240400000
													 | 
					
							                									
						| Zamawiajacy adres ulica | 
						
															ul. Nowogrodzka
													 | 
					
							                									
						| Zamawiajacy miejscowosc | 
						
															Warszawa
													 | 
					
							                									
						| Zamawiajacy kod pocztowy | 
						
															00-695
													 | 
					
							                									
						| Zamawiajacy panstwo | 
						
															Polska
													 | 
					
							                									
						| Zamawiajacy wojewodztwo | 
						
															mazowieckie
													 | 
					
							                									
						| Zamawiajacy telefon | 
						
															(+48 22) 39 07 401
													 | 
					
							                									
						| Zamawiajacy fax | 
						
															(+48 22) 20 13 408
													 | 
					
							                									
						| Zamawiajacy email | 
						
															przetargi@ncbir.gov.pl
													 | 
					
							                									
						| Adres strony url | 
						
															http://www.ncbr.gov.pl
													 | 
					
							                									
						| Zamieszczanie obowiazkowe | 
						
															1
													 | 
					
							                									
						| Ogloszenie dotyczy | 
						
															1
													 | 
					
							                									
						| Czy finansowane z unii | 
						
															1
													 | 
					
							                									
						| Nazwa projektu programu | 
						
															Fundusz Społecznego oraz Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programów Operacyjnych: Wiedza Edukacja Rozwój oraz Inteligentny Rozwój
													 | 
					
							                									
						| Czy ubiegac zaklady pracy | 
						
															2
													 | 
					
							                									
						| Minimalny procent zatrudnienia | 
						
															0%
													 | 
					
							                							                							                							                							                									
						| Rodzaj zamawiajacego | 
						
															3
													 | 
					
							                									
						| Czy dostep dokumentow zamowienia | 
						
															1
													 | 
					
							                									
						| Dostep dokumentow zamowienia | 
						
															http://www.ncbr.gov.pl/bip/zamowienia-publiczne/ 
													 | 
					
							                									
						| Czy zamieszczona bedzie specyfikacja | 
						
															1
													 | 
					
							                									
						| Zamieszczona bedzie specyfikacja | 
						
															http://www.ncbr.gov.pl/bip/zamowienia-publiczne/ 
													 | 
					
							                							                							                							                									
						| Czy wymagane przeslanie ofert | 
						
															1
													 | 
					
							                									
						| Wymagane przeslanie ofert inny | 
						
															Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego w kancelarii, pokój nr 204 piętro 2. Termin składania ofert upływa dnia 29.07.2019 r. o godz. 12:00.
													 | 
					
							                									
						| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres | 
						
															ul. Nowogrodzka 47a 00-695, Warszawa
													 | 
					
							                							                									
						| Nazwa nadana zamowieniu | 
						
															Sukcesywna dostawa artykułów biurowych dla NCBR
													 | 
					
							                									
						| Numer referencyjny | 
						
															28/19/PN
													 | 
					
							                							                									
						| Rodzaj zamowienia | 
						
															1
													 | 
					
							                							                									
						| Okreslenie przedmiotu | 
						
															Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów biurowych do siedziby Zamawiającego. 
Szczegółowy opis asortymentu będącego przedmiotem zamówienia znajduje się Formularzu cenowym stanowiącym Załącznik nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
													 | 
					
							                									
						| Cpv glowny przedmiot | 
						
															30192000-1
													 | 
					
							                									
						| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc | 
						
															261681,13
													 | 
					
							                									
						| Waluta calosc | 
						
															PLN
													 | 
					
							                							                									
						| Okreslenie warunkow | 
						
															O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1. nie podlegają wykluczeniu,
2. spełniają warunki udziału w postępowaniu co potwierdzą przez złożenie wraz z ofertą oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia z postępowania w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 i 5 ustawy PZP 
													 | 
					
							                									
						| Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow | 
						
															O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy wykażą, że w okresie ostatnich trzech przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonali należycie co najmniej dwie usługi polegające na dostawie materiałów biurowych o wartości każdej z nich co najmniej 100 000,00 zł brutto.
													 | 
					
							                									
						| Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe | 
						
															Zamawiający nie dopuszcza sumowania dostaw z różnych kontraktów w celu uzyskania wartości minimalnej. 
Pod pojęciem dostawy wykonywanej, Zamawiający rozumie dostawę, będącą w trakcie realizacji – której zrealizowana część polegała na dostawie materiałów biurowych i miała wartość co najmniej 100 000,00 zł brutto.
													 | 
					
							                									
						| Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie | 
						
															1
													 | 
					
							                									
						| Art 24 ust 5 pkt 1 | 
						
															1
													 | 
					
							                							                							                							                							                							                							                							                									
						| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia | 
						
															1
													 | 
					
							                							                									
						| Wykaz dokumentow zaswiadczen | 
						
															Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy PZP.
													 | 
					
							                									
						| Zakresie warunkow udzialu | 
						
															Wykaz dostaw wykonanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem przedmiotu dostaw, ich wartości, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy. Do ewentualnego wykorzystania przy sporządzaniu tego dokumentu służy załącznik nr 5 do SIWZ
													 | 
					
							                									
						| Inne dokumenty niewymienione | 
						
															Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP do sporządzenia tego dokumentu służy Załącznik Nr 4 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że
powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku podpisywania oferty przez pełnomocnika wraz w ofertą Wykonawcy winni przedłożyć oryginał pełnomocnictwa albo kopię uwierzytelnioną notarialnie lub poświadczoną za zgodność z oryginałem przez osobę(-y) upoważnioną(-e) do reprezentowania Wykonawcy (tzn. zgodnie z formą reprezentacji określoną w
odpowiednim rejestrze lub innym dokumencie właściwym dla formy organizacyjnej Wykonawcy). Nie jest dopuszczalne potwierdzanie za zgodność z oryginałem treści pełnomocnictwa przez samego pełnomocnika umocowanego tymże pełnomocnictwem, radcę prawnego i adwokata. Z treści pełnomocnictwa winno wynikać uprawnienie pełnomocnika do reprezentowania Wykonawcy. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o
udzielenie zamówienia (np. spółki cywilne, konsorcja), zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy PZP, zobowiązani są ustanowić pełnomocnika. Z treści pełnomocnictwa winno wynikać prawo pełnomocnika do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego w imieniu Wykonawcy. Dokument ten winien być podpisany przez
osobę/osoby uprawnioną(-e) do jego udzielenia tj. zgodnie z formą reprezentacji każdego z Wykonawców. W przypadku wspólników spółki cywilnej dopuszczalne jest przedłożenie umowy spółki cywilnej, z której wynika zakres i sposób reprezentacji, a w przypadku konsorcjum przedłożenie umowy konsorcjum. 
Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: 
1) Formularz ofertowy (wypełniony i podpisany) – do wykorzystania wzór (druk), stanowiący Załącznik Nr 1 do SIWZ. W przypadku nie korzystania z ww. druku, oferta musi zawierać w szczególności: wskazanie oferowanego
przedmiotu zamówienia, cenę oferty brutto, zobowiązanie dotyczące terminu realizacji zamówienia i warunków płatności, oświadczenie o okresie związania ofertą oraz o akceptacji wszystkich postanowień SIWZ i Wzoru umowy bez zastrzeżeń, a także informację, którą część zamówienia Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy oraz nazwy firm podwykonawcy; 
2) Formularz cenowy (wypełniony i podpisany) – do wykorzystania wzór (druk), stanowiący załącznik Nr 2 do SIWZ;
3) oświadczenia i dokumenty wymienione w pkt 7 SIWZ.
													 | 
					
							                							                							                							                							                							                							                									
						| Zastosowanie procedury pzp | 
						
															1
													 | 
					
							                									
						| Zmiana umowy | 
						
															1
													 | 
					
							                									
						| Zmiana umowy tekst | 
						
															1.	Wszelkie zmiany postanowień Umowy wymagają zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności, z zastrzeżeniem, że zmiana osób i danych, o których mowa w § 9 ust. 3 Umowy, następuje poprzez pisemne powiadomieniu drugiej Strony i nie wymaga zmiany treści Umowy.
2.	Strony zgodnie ustalają, że niedopuszczalne są wszelkie zmiany Umowy,  z zastrzeżeniem ust. 4 i 5 niniejszego paragrafu.
3.	Zmiana Umowy dokonana z naruszeniem ust. 4 niniejszego paragrafu podlega unieważnieniu.
4.	Warunkiem dokonania zmiany Umowy jest:
1)	zainicjowanie zmiany Umowy przez Zamawiającego lub Wykonawcę;
2)	przedstawienie opisu proponowanej zmiany;
3)	uzasadnienie zmiany Umowy;
4)	zaistnienie sytuacji określonej w ust. 4 lub 5 niniejszego paragrafu.
5.	Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień Umowy w przypadkach, gdy:
1)	nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację Przedmiotu Umowy;
2)	wynikną rozbieżności lub niejasności w Umowie, których nie można usunąć w inny sposób a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie Umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez Strony.
6.	W przypadku wystąpienia w czasie trwania Umowy zmian, które będą miały wpływ na koszty wykonania Przedmiotu Umowy przez Wykonawcę w postaci zmiany:
1)	stawki podatku od towarów i usług;
2)	wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (Dz. U. Nr 200, poz. 1679, ze zm.);
3)	zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne; każda ze Stron może zwrócić się do drugiej Strony o przeprowadzenie negocjacji w sprawie odpowiedniej zmiany wynagrodzenia. Strona zwracająca się do drugiej Strony  o przeprowadzenie negocjacji winna wykazać, że zaistniała zmiana ma bezpośredni wpływ na koszty wykonania Przedmiotu Umowy. Zamawiający zastrzega sobie prawo do żądania przedstawienia przez Wykonawcę dokumentów potwierdzających zasadność zwrócenia się Wykonawcy o przeprowadzenie negocjacji w sprawie zmiany wynagrodzenia.
													 | 
					
							                									
						| IV 4 4 data | 
						
															2019-07-29T00:00:00+02:00
													 | 
					
							                									
						| IV 4 4 godzina | 
						
															12:00
													 | 
					
							                									
						| IV 4 4 jezyki | 
						
															polski
													 | 
					
							                									
						| IV 4 5 okres | 
						
															30
													 | 
					
							                							                							                									
						| IV 6 6 | 
						
															Otwarcie ofert nastąpi w dniu, w którym upływa termin ich składania tj. dn. 29.07.2019 r. o godz. 13:00 w siedzibie Zamawiającego mieszczącej się w Warszawie przy ul. Nowogrodzkiej 47a, w sali nr 110 piętro 1.
													 |