„Wykonanie ekspozycji stałej pn. Zorze – etap II”

Data publikacji 2019-07-22
Data zakończenia 2019-07-30 00:00:00
Instytucja Muzeum - Kaszubski Park Etnograficzny im. Teodory i Izydora Gulgowskich we Wdzydzach Kiszewskich
Miejscowość Wdzydze
Województwo pomorskie
Branża
  • Witryny wystawowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 576950-N-2019
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 391710001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1.
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie, dostawa i instalacja elementów ekspozycji stałej „Zorze”, w
sali wystawowej na parterze, w budynku karczmy z Rumi, w ramach „Wykonania ekspozycji stałej pn.
Zorze – etap II”, w Muzeum – Kaszubskim Parku Etnograficznym im. Teodory i Izydora Gulgowskich we
Wdzydzach Kiszewskich. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie, dostawę i instalację
następujących elementów ekspozycji: 1) elementy graficzne: a) tablice ze sklejki z nadrukami b) tablice
ze sklejki ruchome, mocowane do ściany c) fototapety d) tekst drukowany na obudowie regałów /
panelach ze sklejki e) etykiety towarowe f) fotografie drukowane na pleksi g) neon – mocowany do
ściany 2) regały w obudowie: a) obudowy regału b) gabloty na eksponaty c) gabloty z wizjerem na
zdjęcie d) podkonstrukcje - podkonstrukcja do montażu ruchomych tablic „Oś czasu” - podkonstrukcja do montażu kasetonu e) kasetony ze zdjęciem f) gabloty wolnostojące na eksponaty 3) prace wykończeniowe
a) gruntowanie ścian b) położenie gładzi gipsowej c) gruntowanie ścian przed malowaniem d) dwukrotne
malowanie ścian. Wyżej wymienione elementy ekspozycji należy wykonać, dostarczyć i zainstalować
zgodnie z dokumentacją wykonawczą.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 e0771e07-18ff-4c65-8b4a-4cb52de917b9
Biuletyn 576950-N-2019
Zamawiajacy nazwa Muzeum - Kaszubski Park Etnograficzny im. Teodory i Izydora Gulgowskich we Wdzydzach Kiszewskich
Regon 64911400000000
Zamawiajacy adres ulica Teodory i Izydora Gulgowskich
Zamawiajacy adres numer domu 68
Zamawiajacy miejscowosc Wdzydze
Zamawiajacy kod pocztowy 83-406
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo pomorskie
Zamawiajacy telefon 586 861 130,
Zamawiajacy fax 586 861 130
Zamawiajacy email przetargi@muzeum-wdzydze.gda.pl,
Adres strony url http://www.muzeum-wdzydze.gda.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny samorządowa instytucja kultury
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://bip.muzeum-wdzydze.gda.pl/zamowienia_publiczne.html
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://bip.muzeum-wdzydze.gda.pl/zamowienia_publiczne.html
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny w formie pisemnej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Muzeum – Kaszubski Park Etnograficzny im. Teodory i Izydora Gulgowskich we Wdzydzach Kiszewskich, ul. Teodory i Izydora Gulgowskich 68, 83-406 Wdzydze
Nazwa nadana zamowieniu „Wykonanie ekspozycji stałej pn. Zorze – etap II”
Numer referencyjny ZP MKPE 2/2019
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie, dostawa i instalacja elementów ekspozycji stałej „Zorze”, w sali wystawowej na parterze, w budynku karczmy z Rumi, w ramach „Wykonania ekspozycji stałej pn. Zorze – etap II”, w Muzeum – Kaszubskim Parku Etnograficznym im. Teodory i Izydora Gulgowskich we Wdzydzach Kiszewskich. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie, dostawę i instalację następujących elementów ekspozycji: 1) elementy graficzne: a) tablice ze sklejki z nadrukami b) tablice ze sklejki ruchome, mocowane do ściany c) fototapety d) tekst drukowany na obudowie regałów / panelach ze sklejki e) etykiety towarowe f) fotografie drukowane na pleksi g) neon – mocowany do ściany 2) regały w obudowie: a) obudowy regału b) gabloty na eksponaty c) gabloty z wizjerem na zdjęcie d) podkonstrukcje - podkonstrukcja do montażu ruchomych tablic „Oś czasu” - podkonstrukcja do montażu kasetonu e) kasetony ze zdjęciem f) gabloty wolnostojące na eksponaty 3) prace wykończeniowe a) gruntowanie ścian b) położenie gładzi gipsowej c) gruntowanie ścian przed malowaniem d) dwukrotne malowanie ścian. Wyżej wymienione elementy ekspozycji należy wykonać, dostarczyć i zainstalować zgodnie z dokumentacją wykonawczą.
Cpv glowny przedmiot 39171000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2019-11-15T00:00:00+01:00
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Określenie warunków: wykonawca, w okresie ostatnich 3 lat, przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie jedno zamówienie na wykonanie ekspozycji lub scenografii o wartości nie niższej niż 200.000,00 zł brutto
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Zakresie warunkow udzialu wykaz dostaw wykonanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których zostały wykonane, według wzoru na załączniku nr 4 do SIWZ, oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy.
Inne dokumenty niewymienione W terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, wykonawca zobowiązany będzie do przekazania zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Wszelkie zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności, z wyjątkiem przypadków wskazanych w samej umowie. 2. Istotne zmiany umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy mogą być dokonane w następujących przypadkach i zakresie: 1) w przypadku wystąpienia konieczności wykonania niezbędnej zmiany materiałów, technologii lub sposobu wykonania zamówienia (prace zamienne), w szczególności wskutek stwierdzenia błędów w dokumentacji wykonawczej, przy czym zamiany będą dotyczyły zakresu zamówienia w stopniu nie wykraczającym poza określenie przedmiotu zamówienia zawarte w SIWZ, 2) wskutek zmian obowiązujących przepisów prawnych, mających wpływ na warunki umowy; zmiany będą dokonane w zakresie w jakim konieczne będzie dostosowanie dotychczasowych rozwiązań do nowych regulacji prawnych, 3) z powodu wystąpienia zdarzeń losowych mających charakter siły wyższej, które uzasadniają wprowadzenie zmian do umowy; przy czym zmiany mogą być dokonane w zakresie: a) wydłużenia terminu realizacji zamówienia o czas wystąpienia zdarzenia i ewentualnie usuwania jego skutków, b) zakresu zamówienia w stopniu nie wykraczającym poza określenie przedmiotu zamówienia zawarte w SIWZ, jeżeli wskutek siły wyższej konieczne będzie np. ograniczenie zakresu zamówienia, lub wykonanie dodatkowych czynności związanych z usuwaniem skutków zdarzeń, 4) w razie zlecenia przez zamawiającego wykonania prac zamiennych lub dodatkowych zamówień, które wymagają dodatkowego czasu na wykonanie zamówienia; zmiana może nastąpić w zakresie terminu realizacji zamówienia podstawowego, o czas wykonywania zamówień dodatkowych lub prac zamiennych, 5) w zakresie zmiany terminu realizacji zamówienia, z przyczyn leżących po stronie zamawiającego – przedłużającej się procedury przetargowej, opóźnienia zamawiającego w podpisaniu umowy, w akceptacji próbek, materiałów, lub w zakresie dokonywania odbiorów, o czas przedłużenia lub opóźnienia, 6) w przypadku, gdy zmiany pozwolą osiągnąć lepsze parametry techniczne, użytkowe, estetyczne od przyjętych w dokumentacji wykonawczej, lub jeżeli zmiany dotyczą zastosowania nowych technologii, materiałów, urządzeń, nieznanych i niedostępnych w momencie zawarcia umowy zmiana może dotyczyć zakresu zamówienia w stopniu nie wykraczającym poza określenie przedmiotu zamówienia zawarte w SIWZ. 3. Wynagrodzenie ma charakter ryczałtowy i nie podlega późniejszym zmianom, za wyjątkiem przypadków gdy: 1) Zamawiający zleci Wykonawcy wykonanie prac zamiennych, skutkujących zmianą kosztów prac, zgodnie z podpisanym wcześniej protokołem, wynagrodzenie wykonawcy zostanie zwiększone lub zmniejszone o wartość prac zamiennych, wskazaną w kosztorysie przygotowanym przez wykonawcę i zaakceptowanym przez zamawiającego, 2) nastąpi zmiana obowiązującej stawki podatku od towarów i usług (VAT). 4. Jeśli o zmianę umowy wnioskuje wykonawca, przedkłada zamawiającemu pisemne uzasadnienie konieczności wprowadzenia zmian do umowy.
IV 4 4 data 2019-07-30T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria okres gwarancji
Znaczenie 40,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)