GuidZP400 |
e0771e07-18ff-4c65-8b4a-4cb52de917b9
|
Biuletyn |
576950-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Muzeum - Kaszubski Park Etnograficzny im. Teodory i Izydora Gulgowskich we Wdzydzach Kiszewskich
|
Regon |
64911400000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Teodory i Izydora Gulgowskich
|
Zamawiajacy adres numer domu |
68
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Wdzydze
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
83-406
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
pomorskie
|
Zamawiajacy telefon |
586 861 130,
|
Zamawiajacy fax |
586 861 130
|
Zamawiajacy email |
przetargi@muzeum-wdzydze.gda.pl,
|
Adres strony url |
http://www.muzeum-wdzydze.gda.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
samorządowa instytucja kultury
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
http://bip.muzeum-wdzydze.gda.pl/zamowienia_publiczne.html
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://bip.muzeum-wdzydze.gda.pl/zamowienia_publiczne.html
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
w formie pisemnej
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Muzeum – Kaszubski Park Etnograficzny im. Teodory i Izydora Gulgowskich we Wdzydzach Kiszewskich, ul. Teodory i Izydora Gulgowskich 68, 83-406 Wdzydze
|
Nazwa nadana zamowieniu |
„Wykonanie ekspozycji stałej pn. Zorze – etap II”
|
Numer referencyjny |
ZP MKPE 2/2019
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1.
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie, dostawa i instalacja elementów ekspozycji stałej „Zorze”, w
sali wystawowej na parterze, w budynku karczmy z Rumi, w ramach „Wykonania ekspozycji stałej pn.
Zorze – etap II”, w Muzeum – Kaszubskim Parku Etnograficznym im. Teodory i Izydora Gulgowskich we
Wdzydzach Kiszewskich. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie, dostawę i instalację
następujących elementów ekspozycji: 1) elementy graficzne: a) tablice ze sklejki z nadrukami b) tablice
ze sklejki ruchome, mocowane do ściany c) fototapety d) tekst drukowany na obudowie regałów /
panelach ze sklejki e) etykiety towarowe f) fotografie drukowane na pleksi g) neon – mocowany do
ściany 2) regały w obudowie: a) obudowy regału b) gabloty na eksponaty c) gabloty z wizjerem na
zdjęcie d) podkonstrukcje - podkonstrukcja do montażu ruchomych tablic „Oś czasu” - podkonstrukcja do montażu kasetonu e) kasetony ze zdjęciem f) gabloty wolnostojące na eksponaty 3) prace wykończeniowe
a) gruntowanie ścian b) położenie gładzi gipsowej c) gruntowanie ścian przed malowaniem d) dwukrotne
malowanie ścian. Wyżej wymienione elementy ekspozycji należy wykonać, dostarczyć i zainstalować
zgodnie z dokumentacją wykonawczą.
|
Cpv glowny przedmiot |
39171000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2019-11-15T00:00:00+01:00
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Określenie warunków: wykonawca, w okresie ostatnich 3 lat, przed upływem terminu składania ofert,
a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie jedno
zamówienie na wykonanie ekspozycji lub scenografii o wartości nie niższej niż 200.000,00 zł brutto
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Zakresie warunkow udzialu |
wykaz dostaw wykonanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli
okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości,
przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których zostały wykonane, według wzoru na
załączniku nr 4 do SIWZ, oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy zostały wykonane
należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione
przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o
obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie
wykonawcy.
|
Inne dokumenty niewymienione |
W terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której
mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, wykonawca zobowiązany będzie do przekazania zamawiającemu
oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Wraz ze
złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą
nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Wszelkie zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności, z wyjątkiem
przypadków wskazanych w samej umowie. 2. Istotne zmiany umowy w stosunku do treści oferty, na
podstawie której dokonano wyboru wykonawcy mogą być dokonane w następujących przypadkach i
zakresie: 1) w przypadku wystąpienia konieczności wykonania niezbędnej zmiany materiałów,
technologii lub sposobu wykonania zamówienia (prace zamienne), w szczególności wskutek stwierdzenia
błędów w dokumentacji wykonawczej, przy czym zamiany będą dotyczyły zakresu zamówienia w
stopniu nie wykraczającym poza określenie przedmiotu zamówienia zawarte w SIWZ, 2) wskutek zmian
obowiązujących przepisów prawnych, mających wpływ na warunki umowy; zmiany będą dokonane w
zakresie w jakim konieczne będzie dostosowanie dotychczasowych rozwiązań do nowych regulacji
prawnych, 3) z powodu wystąpienia zdarzeń losowych mających charakter siły wyższej, które
uzasadniają wprowadzenie zmian do umowy; przy czym zmiany mogą być dokonane w zakresie: a)
wydłużenia terminu realizacji zamówienia o czas wystąpienia zdarzenia i ewentualnie usuwania jego
skutków, b) zakresu zamówienia w stopniu nie wykraczającym poza określenie przedmiotu zamówienia
zawarte w SIWZ, jeżeli wskutek siły wyższej konieczne będzie np. ograniczenie zakresu zamówienia, lub
wykonanie dodatkowych czynności związanych z usuwaniem skutków zdarzeń, 4) w razie zlecenia przez
zamawiającego wykonania prac zamiennych lub dodatkowych zamówień, które wymagają dodatkowego
czasu na wykonanie zamówienia; zmiana może nastąpić w zakresie terminu realizacji zamówienia
podstawowego, o czas wykonywania zamówień dodatkowych lub prac zamiennych, 5) w zakresie zmiany
terminu realizacji zamówienia, z przyczyn leżących po stronie zamawiającego – przedłużającej się
procedury przetargowej, opóźnienia zamawiającego w podpisaniu umowy, w akceptacji próbek,
materiałów, lub w zakresie dokonywania odbiorów, o czas przedłużenia lub opóźnienia, 6) w przypadku,
gdy zmiany pozwolą osiągnąć lepsze parametry techniczne, użytkowe, estetyczne od przyjętych w dokumentacji wykonawczej, lub jeżeli zmiany dotyczą zastosowania nowych technologii, materiałów,
urządzeń, nieznanych i niedostępnych w momencie zawarcia umowy zmiana może dotyczyć zakresu
zamówienia w stopniu nie wykraczającym poza określenie przedmiotu zamówienia zawarte w SIWZ. 3.
Wynagrodzenie ma charakter ryczałtowy i nie podlega późniejszym zmianom, za wyjątkiem przypadków
gdy: 1) Zamawiający zleci Wykonawcy wykonanie prac zamiennych, skutkujących zmianą kosztów prac,
zgodnie z podpisanym wcześniej protokołem, wynagrodzenie wykonawcy zostanie zwiększone lub
zmniejszone o wartość prac zamiennych, wskazaną w kosztorysie przygotowanym przez wykonawcę i
zaakceptowanym przez zamawiającego, 2) nastąpi zmiana obowiązującej stawki podatku od towarów i
usług (VAT). 4. Jeśli o zmianę umowy wnioskuje wykonawca, przedkłada zamawiającemu pisemne
uzasadnienie konieczności wprowadzenia zmian do umowy.
|
IV 4 4 data |
2019-07-30T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
11:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|