GuidZP400 |
9560c392-ee6d-4366-8bc1-d3dba42136e0
|
Biuletyn |
575980-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Gmina Gryfino
|
Regon |
81168455100000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. 1 Maja
|
Zamawiajacy adres numer domu |
16
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Gryfino
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
74-100
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
zachodniopomorskie
|
Zamawiajacy telefon |
914 162 011
|
Zamawiajacy fax |
914 162 702
|
Zamawiajacy email |
burmistrz@gryfino.pl
|
Adres strony url |
www.bip.gryfino.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
„Inwestujemy w naukę!” – podnoszenie szans edukacyjnych uczniów oraz kluczowych kompetencji i nauczycieli ze szkół z terenu Gminy Gryfino Projekt nr RPZP.08.03.00.32-K002/18-00 współfinansowany z Europejskiego Funduszu Społecznego.
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.bip.gryfino.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.bip.gryfino.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Zamawiający wymaga, aby oferta została złożona w formie pisemnej.
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Urząd Miasta i Gminy w Gryfinie, ul. 1 Maja 16, 74-100 Gryfino.
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa pomocy dydaktycznych, edukacyjnych oraz wyposażenie pracowni szkolnych w ramach projektu - Inwestujemy w naukę!
|
Numer referencyjny |
BZP.271.60.2019.ABJ
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa pomocy dydaktycznych, edukacyjnych oraz wyposażenia pracowni szkolnych do poszczególnych szkół prowadzonych przez Gminę Gryfino w ramach projektu pn. „Inwestujemy w naukę!” – podnoszenie szans edukacyjnych uczniów oraz kluczowych kompetencji i nauczycieli ze szkół z terenu Gminy Gryfino nr RPZP.08.03.00.32-K002/18-00”, współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego 2014-2020; Oś Priorytetowa 8 Edukacja; Działanie 8.3. Wsparcie szkół i placówek prowadzących kształcenie ogólne oraz uczniów uczestniczących
w kształceniu podstawowym, gimnazjalnym i ponadgimnazjalnym w ramach Strategii ZIT dla Szczecińskiego Obszaru Metropolitalnego Regionalny Program Operacyjny Województwa Zachodniopomorskiego.
2. Przedmiot zamówienia został podzielony na trzy części:
1) Cześć I – Dostawa pomocy edukacyjnych;
2) Część II – Dostawa pomocy dydaktycznych;
3) Część III –Dostawa wyposażenia pracowni szkolnych.
3.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
39162100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
30
|
Informacje na temat katalogow |
Termin wykonania zamówienia dla każdej części zamówienia: 30 dni od dnia podpisania umowy.
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia w tym zakresie wymagań.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia w tym zakresie wymagań.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Minimalny poziom zdolności:
Zamawiający uzna, że Wykonawca posiada wymagane zdolności techniczne lub zawodowe zapewniające należyte wykonanie zamówienia, jeżeli Wykonawca wykaże, że:
wykonał należycie w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie: co najmniej jedną dostawę pomocy dydaktycznych o wartości co najmniej 50 000,00 zł brutto.
Za jedną dostawę Zamawiający uzna jedną dostawę pomocy dydaktycznych o wartości co najmniej 50 000, 00 zł zrealizowaną w ramach jednej umowy.
Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu wg formuły spełnia – nie spełnia w oparciu o wymagane w Rozdziale XII SIWZ dokumenty.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
a) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy PZP.
W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną.
Ww. dokument należy złożyć w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem.
b) oświadczenie Wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu
z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji – dokument potwierdzający dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłaty tych należności.
W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną.
Ww. dokument należy złożyć w oryginale.
c) oświadczenie Wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne.
W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną.
Ww. dokument należy złożyć w oryginale.
d) oświadczenie Wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach
i opłatach lokalnych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1445 ze zm.).
W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy
z Wykonawców składających ofertę wspólną.
Ww. dokument należy złożyć w oryginale.
|
Zakresie warunkow udzialu |
Wykaz dostaw wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, daty wykonania i podmiotów na rzecz których dostawy zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Dowodami, o których mowa powyżej są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niże 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
W przypadku składania oferty wspólnej Wykonawcy składający ofertę wspólną składają jeden wspólny ww. wykaz.
Ww. dokument należy złożyć w oryginale, natomiast dowody i inne dokumenty w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem.
|
Inne dokumenty niewymienione |
Oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego tj.:
- opis produktów/rozwiązań równoważnych – jeżeli Wykonawca przewiduje ich zastosowanie (w przypadku, o których mowa w Rozdziale III pkt 4 SIWZ)
W przypadku składania oferty wspólnej Wykonawcy składający ofertę wspólną składają jeden wspólny ww. dokument.
W przypadku, gdy ww. dokument jest oświadczeniem - ma być złożony w oryginale, natomiast dokumenty inne niż oświadczenie, mają być złożone w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany terminu wykonania przedmiotu umowy, w szczególności w następujących przypadkach:
1) działań i zaniechań władzy publicznej oraz instytucji zaangażowanej w realizację, kontrolę lub finansowanie zamówienia;
2) powszechnej niedostępności produktów.
2. Zmiany Umowy wymagają dla swej ważności formy pisemnej pod rygorem nieważności w postaci aneksu.
3. Zakazuje się istotnych zmian postanowień Umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, z zastrzeżeniem wyjątków prawnie przewidzianych.
|
IV 4 4 data |
2019-08-12T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
Oferta musi być sporządzona w języku polskim
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 4 17 |
1
|
IV 6 6 |
1. Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej.
1) UWAGA! Oświadczenie należy złożyć w terminie 3 dni od dnia przekazania lub zamieszczenia na stronie internetowej informacji podawanych podczas sesji otwarcia ofert.
2) W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.
3) W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenia składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną we własnym imieniu.
4) Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale.
2. Wykonawcy zagraniczni.
1) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej i jest zobowiązany zgodnie z Rozdziałem XII pkt 2 ppkt 1 złożyć wymienione tam dokumenty, to zgodnie z § 7 Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy, okresu ich ważności oraz form, w jakich dokumenty te mogą być składane (Dz. U. z 2016 r. poz. 1126) zamiast dokumentów:
a) o których mowa w § 5 pkt 1 ww. Rozporządzenia - składa informację z odpowiedniego rejestru albo, w przypadku braku takiego rejestru, inny równoważny dokument wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dotyczy informacja albo dokument, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy PZP,
b) o których mowa w § 5 pkt 2 - 4 ww. Rozporządzenia - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
- nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie
w całości wykonania decyzji właściwego organu,
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.
2) Dokumenty, o których mowa w ppkt 1 lit. a oraz pkt 1 lit. b tiret drugie powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokumenty, o których mowa w ppkt 1 lit. b tiret pierwsze powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
3) Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa
w ppkt 1, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem.
4) W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, z wnioskiem o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących przedłożonego dokumentu.
3. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, wg załącznika nr 4 SIWZ. Zobowiązanie musi być złożone w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza.
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa pomocy edukacyjnych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39162100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
30
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Termin wykonania zamówienia: 30 dni od dnia podpisania umowy.
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa pomocy edukacyjnych do poszczególnych szkół prowadzonych przez Gminę Gryfino w ramach projektu pn. „Inwestujemy w naukę!” – podnoszenie szans edukacyjnych uczniów oraz kluczowych kompetencji i nauczycieli ze szkół z terenu Gminy Gryfino.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa pomocy dydaktycznych.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39162100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
30
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Termin wykonania zamówienia: 30 dni od dnia podpisania umowy.
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa pomocy dydaktycznych do poszczególnych szkół prowadzonych przez Gminę Gryfino w ramach projektu pn. „Inwestujemy w naukę!” – podnoszenie szans edukacyjnych uczniów oraz kluczowych kompetencji i nauczycieli ze szkół z terenu Gminy Gryfino.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa wyposażenia pracowni szkolnych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39162100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
30
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Termin wykonania zamówienia: 30 dni od dnia podpisania umowy.
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia pracowni szkolnych do poszczególnych szkół prowadzonych przez Gminę Gryfino w ramach projektu pn. „Inwestujemy w naukę!” – podnoszenie szans edukacyjnych uczniów oraz kluczowych kompetencji i nauczycieli ze szkół z terenu Gminy Gryfino.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do SIWZ
|
| |