Dostawa i montaż elementów wyposażenia do pomieszczeń budynku biurowego Nadleśnictwa Iława

Data publikacji 2019-07-26
Data zakończenia 2019-08-14 00:00:00
Instytucja Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Iława
Miejscowość Iława
Województwo warmińsko-mazurskie
Branża
  • Meble biurowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 579142-N-2019
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 391300002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż elementów wyposażenia do pomieszczeń budynku biurowego Nadleśnictwa Iława. Wykaz elementów wyposażenia objętych przedmiotem zamówienia znajduje się w formularzu wyceny – Załącznik nr 1A do SIWZ. Szczegółowy opis elementów wyposażenia znajduje się w Załączniku nr 1B do SIWZ. Poszczególne elementy wyposażenia muszą zostać rozmieszczone i zamontowane w pomieszczeniach według Załącznika nr 1C do SIWZ. Zamawiający wymaga, aby elementy wyposażenia tego samego typu objęte przedmiotem zamówienia pochodziły z jednej kolekcji, tj. aby posiadały wspólną stylistykę, kolorystykę, formę, detale. Dostarczone elementy wyposażenia muszą pochodzić z autoryzowanego kanału dystrybucji producenta przeznaczonego na teren Unii Europejskiej, a korzystanie przez Zamawiającego z dostarczonego produktu nie może stanowić naruszenia majątkowych praw autorskich osób trzecich. Poszczególne rodzaje elementów wyposażenia muszą być objęte gwarancją (wraz ze świadczeniami serwisowymi) producenta niezależne od statusu partnerskiego Wykonawcy. W szczególności Zamawiający wymaga od Wykonawcy dostarczenia deklaracji producenta dla produktów objętych ofertą, a określonych w opisie przedmiotu zamówienia jako meble: typ A, typ B, typ C, typ D, fotele i krzesła: typ FE1, typ FE2, typ FE3, typ KL1, typ KL2, typ KL3 zapewniającej Zamawiającemu przez cały okres trwania gwarancji i rękojmi określony w formularzu oferty możliwość zgłoszenia awarii/wad produktu bezpośrednio producentowi produktu, a nie tylko Wykonawcy zamówienia. Deklarację producenta należy dołączyć do składanej oferty – wzór deklaracji stanowi załącznik nr 6 do SIWZ. Dostarczone elementy wyposażenia muszą być fabrycznie nowe, nieużywane, niepoddawane żadnym naprawom, wolne od wad, w pełni sprawne i gotowe do użycia zgodnie z ich przeznaczeniem, muszą odpowiadać obowiązującym standardom jakościowym i technicznym, nie mogą być obciążone żadnymi prawami na rzecz osób trzecich oraz muszą spełniać wymagania przedstawione w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, a także powinny być wyprodukowane nie wcześniej niż w 2018 roku.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 71d9f0ea-8c15-4f8d-8072-c97cf6305d6f
Biuletyn 579142-N-2019
Zamawiajacy nazwa Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Iława
Regon 51002242628001
Zamawiajacy adres ulica ul. Królowej Jadwigi
Zamawiajacy adres numer domu 30
Zamawiajacy miejscowosc Iława
Zamawiajacy kod pocztowy 14-200
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo warmińsko-mazurskie
Zamawiajacy telefon 896 482 409
Zamawiajacy fax 896 484 094
Zamawiajacy email przemyslaw.pierunek@olsztyn.lasy.gov.pl
Adres strony url https://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_olsztyn/nadl_ilawa/zamowienia_publiczne
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej PGL Lasy Państwowe
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia https://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_olsztyn/nadl_ilawa/zamowienia_publiczne
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_olsztyn/nadl_ilawa/zamowienia_publiczne
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny W formie pisemnej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres 14-200 Iława, ul. Królowej Jadwigi 30
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa i montaż elementów wyposażenia do pomieszczeń budynku biurowego Nadleśnictwa Iława
Numer referencyjny ZP.270.1.2.2019
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż elementów wyposażenia do pomieszczeń budynku biurowego Nadleśnictwa Iława. Wykaz elementów wyposażenia objętych przedmiotem zamówienia znajduje się w formularzu wyceny – Załącznik nr 1A do SIWZ. Szczegółowy opis elementów wyposażenia znajduje się w Załączniku nr 1B do SIWZ. Poszczególne elementy wyposażenia muszą zostać rozmieszczone i zamontowane w pomieszczeniach według Załącznika nr 1C do SIWZ. Zamawiający wymaga, aby elementy wyposażenia tego samego typu objęte przedmiotem zamówienia pochodziły z jednej kolekcji, tj. aby posiadały wspólną stylistykę, kolorystykę, formę, detale. Dostarczone elementy wyposażenia muszą pochodzić z autoryzowanego kanału dystrybucji producenta przeznaczonego na teren Unii Europejskiej, a korzystanie przez Zamawiającego z dostarczonego produktu nie może stanowić naruszenia majątkowych praw autorskich osób trzecich. Poszczególne rodzaje elementów wyposażenia muszą być objęte gwarancją (wraz ze świadczeniami serwisowymi) producenta niezależne od statusu partnerskiego Wykonawcy. W szczególności Zamawiający wymaga od Wykonawcy dostarczenia deklaracji producenta dla produktów objętych ofertą, a określonych w opisie przedmiotu zamówienia jako meble: typ A, typ B, typ C, typ D, fotele i krzesła: typ FE1, typ FE2, typ FE3, typ KL1, typ KL2, typ KL3 zapewniającej Zamawiającemu przez cały okres trwania gwarancji i rękojmi określony w formularzu oferty możliwość zgłoszenia awarii/wad produktu bezpośrednio producentowi produktu, a nie tylko Wykonawcy zamówienia. Deklarację producenta należy dołączyć do składanej oferty – wzór deklaracji stanowi załącznik nr 6 do SIWZ. Dostarczone elementy wyposażenia muszą być fabrycznie nowe, nieużywane, niepoddawane żadnym naprawom, wolne od wad, w pełni sprawne i gotowe do użycia zgodnie z ich przeznaczeniem, muszą odpowiadać obowiązującym standardom jakościowym i technicznym, nie mogą być obciążone żadnymi prawami na rzecz osób trzecich oraz muszą spełniać wymagania przedstawione w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, a także powinny być wyprodukowane nie wcześniej niż w 2018 roku.
Cpv glowny przedmiot 39130000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający wymaga, aby Wykonawcy wykazali, że: - posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 500.000,00 złotych, - są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną wynoszącą minimum 500.000,00 złotych,
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający wymaga, aby Wykonawcy wykazali, że: wykonali nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej dwa zamówienia polegające na dostawie wyposażenia obejmującego meble, z których wartość każdego była nie mniejsza niż 500.000,00 złotych brutto w ramach jednego kontraktu (umowy)
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow 1
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen a) odnośnie Wykonawcy – odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, b) odnośnie każdego z podmiotów, na których zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej polega Wykonawca – odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, c) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, d) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że podmiot, na którego zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej polega Wykonawca, nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, e) zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, f) zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że podmiot, na którego zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej polega Wykonawca, nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ppkt 3 lit. a) – f) składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.
Zakresie warunkow udzialu a) informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert, b) dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną zgodną z wymogami z rozdziału 5, c) wykaz dostaw wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy (wzór wykazu dostaw stanowi załącznik nr 5 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia),
Wykaz potwierdzenie okolicznosci spełnianie przez oferowane dostawy wymagań określonych przez Zamawiającego, tj.: a) wzorniki pokryć tapicerskich zawierające naturalne wycinki pokryć tapicerskich, odpowiadających opisowi dla następujących foteli i krzeseł: FE1, FE2, FE3, KL1, KL3 b) atest higieniczny na gotowy produkt, dopuszczający produkty do użytkowania w pomieszczeniach biurowych lub użyteczności publicznej, obejmujący meble typu A, typu B, typu C, typu D c) atest lub sprawozdanie z badań potwierdzające spełnianie normy PN-EN 527-2:2004 lub PN-EN 527-2:2017-02 przez biurka typu A, typu C, typu D, d) atest lub świadectwo z badań potwierdzający wytrzymałość powłoki lakierniczej stelaży metalowych na uderzenia dla biurek typu A – stopień zmian nie mniej niż 5 dla wysokości uderzenia z co najmniej 50 mm wg normy PN-ISO 4211-4:1999, e) atest lub sprawozdanie z badań potwierdzające spełnianie norm PN-EN 14073-2:2006 przez szafy i kontenery typu A, typu B, typu C, typu D f) atest wytrzymałościowy na oferowane fotele oznaczone jako FE1, FE2, FE3 w zakresie bezpieczeństwa użytkowania krzesła wg norm PN-EN 1335-1:2002 lub PN-EN 1335-1:2004 oraz PN-EN 1335-2:2002 lub PN-EN 1335-2:2009 oraz PN-EN 1335-3:2002 lub PN-EN 1335-3:2009 z wynikiem pozytywnym, g) atest wytrzymałościowy na oferowane krzesła oznaczone jako KL1, KL2, KL3 w zakresie bezpieczeństwa użytkowania krzesła wg norm PN-EN 13761:2004 lub PN-EN 16139:2013 oraz PN-EN 1022:2005 lub PN-EN 1022:2007 lub PN-EN 1022:2019-03 z wynikiem pozytywnym, h) atest trudnopalności tkanin użytych jako pokrycia tapicerskie w fotelach i krzesłach oznaczonych jako FE1, FE2, KL1, KL3 zgodnie z normami PN-EN 1021-1, PN-EN 1021-2, i) atest wytrzymałościowy na ścieranie tkanin użytych jako pokrycia tapicerskie w fotelach i krzesłach oznaczonych jako FE1, KL1 – min. 150.000 cykli Martidala, j) atest wytrzymałościowy na ścieranie tkanin użytych jako pokrycia tapicerskie w fotelach i krzesłach oznaczonych jako FE2, KL3 – min. 250.000 cykli Martidala, Dostarczone atesty, sprawozdania oraz wyniki badań muszą być wydane przez niezależne od Wykonawcy oraz producenta ośrodki badawcze; Zamawiający dopuszcza w stosunku do wskazanych wyżej atestów, sprawozdań, świadectw i norm rozwiązania równoważne rozwiązaniom tam opisanym.
Inne dokumenty niewymienione Każdy Wykonawca musi dołączyć do oferty aktualne na dzień składania ofert oświadczenie dotyczące niepodlegania wykluczeniu oraz spełniania warunków udziału w postępowaniu (zgodnie z załącznikiem nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia). Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowiły wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. Oświadczenia składane przez każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienia, o którym mowa w Rozdziale 5 pkt 2 ppkt 3 specyfikacji istotnych warunków zamówienia mają potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w Rozdziale 7 pkt 1 specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, na których zdolnościach nie będzie polegał, zamieszcza informacje o nich, o ile są już znani, w formularzu oferty oraz oświadczeniu dotyczącym niepodlegania wykluczeniu oraz spełniania warunków udziału w postępowaniu (zgodnie z załącznikami odpowiednio nr 1 oraz nr 2 do SIWZ).
Czy wadium 1
Wadium 1. Zamawiający żąda wniesienia przed upływem terminu składania ofert wadium w wysokości: 10.000,00 złotych (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100), 2. Wadium może być wniesione w pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej – poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 3. W przypadku wyboru pieniądza jako formy wadium, środki wpłacić należy na następujący rachunek bankowy zamawiającego: 94 1240 1604 1111 0000 1377 6152 4. Wadium w pozostałych formach należy wnieść wraz z ofertą, przy czym należy je dołączyć w sposób umożliwiający późniejszy zwrot.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zmiany umowy w zakresie terminu wykonania przedmiotu umowy w sytuacji, w której wykonawca robót budowlanych, czyli wykonawca nowej siedziby Zamawiającego w Iławie przy ul. Lubawskiej, 14-200, popadnie w opóźnienie w wykonywaniu robót budowlanych.
IV 4 4 data 2019-08-14T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki Język polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria 2. Jakość
Znaczenie 20,00
  
Kryteria 1. Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria 3. Gwarancja i rękojmia
Znaczenie 20,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)