GuidZP400 |
191c3383-6696-4ffc-b5f7-a039683c8f42
|
Biuletyn |
579098-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Gmina Serokomla
|
Regon |
71158247000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Warszawska
|
Zamawiajacy adres numer domu |
21
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Serokomla
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
21-413
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
lubelskie
|
Zamawiajacy telefon |
25 755 45 02,
|
Zamawiajacy fax |
25 755 45 02
|
Zamawiajacy email |
sekretariat@gminaserokomla.pl,
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Regionalny Program Operacyjny Wojewódźtwa Lubelskiego na lata 2014-2020 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://ugserokomla.bip.lubelskie.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Osobiście, za pośrednictwem posłańca,operatora pocztowego w formie pisemnej pod rygorem nieważności
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Urząd Gminy Serokomla, ul. Warszawska 21,21-413 Serokomla, zgodnie z pkt 11.1 SIWZ
|
Nazwa nadana zamowieniu |
” Przedszkolaki w Serokomli -zakup i dostawa pomocy dydaktycznych, zabawek, wyposażenia sal, sprzętu ICT , sprzętów do wyposażenia kuchni”
|
Numer referencyjny |
ZP.271.1.2019
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Zamówienie podzielono na IV części:
I część zamówienia: zakup i dostawa pomocy dydaktycznych zabawek do szkół na terenie Gminy Serokomla
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zakresie części I został określony w załączniku numer 7.1 do SIWZ.
II część zamówienia:
Zamówienie dotyczy zakupu i dostawy wyposażenia sal do szkół na terenie Gminy Serokomla. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie części II znajduje się w zał. numer 7.2 do jSIWZ.
III część zamówienia: zakup i dostawa sprzętu ICT
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie części III znajduje się w zał. numer 7.3 do SIWZ.
IV część zamówienia: zakup i dostawa sprzętów do wyposażenia kuchni
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie części IV znajduje się w zał. numer 7.4 do SIWZ.
Zamawiający wymaga, aby wszystkie pomoce dydaktyczne, zabawki, wyposażenie sal, sprzęty ICT, były fabrycznie nowe, wolne od wad. Wszystkie dostarczone towary - w zakresie każdej z części muszą posiadać aktualne i odpowiednie atesty, certyfikaty, świadectwa jakości i spełniać wszelkie wymogi norm określonych obowiązującym prawem.- dot. części I , II, III, IV zamówienia
|
Cpv glowny przedmiot |
39161000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający uzna warunek za spełniony gdy :
Część I : Oferent wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie zrealizował co najmniej 1 dostawę, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonuje co najmniej 1 dostawę polegającą na dostawie pomocy dydaktycznych i /lub zabawek o wartości min. 20 000 zł brutto.
Część II Oferent wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał co najmniej 1 dostawę, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonuje co najmniej 1 dostawę polegającą na dostawie wyposażenia sal i/lub mebli o wartości min.40 000 zł brutto.
Część III Oferent wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał co najmniej 1 dostawę, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonuje co najmniej 1 dostawę polegającą na dostawie sprzętu ICT o wartości min.20 000 zł brutto.
Część IV Oferent wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie zrealizował co najmniej 1 dostawę, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonuje co najmniej 1 dostawę polegającą na dostawie sprzętów do wyposażenia kuchni o wartości min. 10 000 zł brutto.
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Zamawiający dokona oceny na podstawie oświadczenia wstępnego o niepodleganiu wykluczeniu. Zamawiający działając na podstawie art.26 ust.2 ustawy odstępuje od żądania dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust.1 pkt 3 ustawy PZP
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Część I : Zamawiający wymaga przedłożenia wykazu dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz z załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinno być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert-zgodnie z zał. Nr 5 do SIWZ – w odniesieniu do warunku określonego w SIWZ pkt. 5.2.3. część I
Część II: Zamawiający wymaga przedłożenia wykazu dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz z załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny i obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów- oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinno być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert-zgodnie z zał. Nr 5 do SIWZ. w odniesieniu do warunku określonego w SIWZ pkt. 5.2.3. część II
Część III: Zamawiający wymaga przedłożenia wykazu dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz z załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny i obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów- oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinno być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert-zgodnie z zał. Nr 5 do SIWZ.- w odniesieniu do warunku określonego w SIWZ pkt. 5.2.3. część III
Część IV : Zamawiający wymaga przedłożenia wykazu dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz z załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinno być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert-zgodnie z zał. Nr 5 do SIWZ- w odniesieniu do warunku określonego w SIWZ pkt. 5.2.3. część IV
6.4 .W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający żąda:
1.Część I zamówienia:
-opis oferowanych/pomocy dydaktycznych/ zabawek i/lub karty techniczne obejmujące informacje potwierdzające spełnianie przez te pomoce dydaktyczne parametrów zawartych w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik do SIWZ nr 7.1 dot. części I zamówienia,
2Część II zamówienia:
- opis oferowanego wyposażenia i/lub karty techniczne oferowanego wyposażenia- dotyczy każdej pozycji obejmujące informacje potwierdzające spełnianie parametrów zawartych w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik do SIWZ nr 7 .2 ,karty techniczne należy przedstawić w jęz. Polskim
3 Część III zamówienia:
- opis oferowanego sprzętu ICT i /lub karty techniczne obejmujące informacje potwierdzające spełnianie przez te urządzenia parametrów zawartych w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik do SIWZ nr 7 .3, karty techniczne należy przedstawić w jęz. polskim.
4.Część IV zamówienia:
- opis oferowanego sprzętu do wyposażenia kuchni i/lub karty techniczne oferowanego sprzętu
obejmujące informacje potwierdzające spełnianie przez te urządzenia parametrów zawartych w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik do SIWZ nr 7 .4, karty techniczne należy przedstawić w jęz. polskim.
Zamawiający przed podpisaniem umowy będzie żądał od Wykonawcy ( dot. części I,II,IV zamówienia) szczegółowego wyliczenia poszczególnych pozycji, które wchodzą w skład zamówienia.
|
Inne dokumenty niewymienione |
Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże samodzielnie(bez odrębnego wezwania ze strony zamawiającego) oświadczenie zamawiającemu o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. –zgodnie z zał. Nr 4 do SIWZ
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
8.3 Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości:
Część I zamówienia:900,00zł brutto(słownie: dziewięćset złotych)
Część II zamówienia:1500,00 zł brutto(słownie: tysiąc pięćset złotych)
Część III zamówienia: 1000,00 zł brutto(słownie: tysiąc złotych)
Część IV zamówienia:600,00 zł brutto(słownie: sześćset złotych)
8.4 Wniesienia wadium należy dokonać w wybranej przez oferenta formie przed terminem ustalonym dla składania ofert nie później niż do dnia 05.08.2019 roku do godz. 10.00. Wpłaty wadium należy dokonać przelewem na konto Zamawiającego:
Bank Spółdzielczy w Krzywdzie O/ Serokomla
Nr konta: 09 9203 0002 0020 0035 2000 0070
z adnotacją „Wadium – Znak sprawy:ZP.271.1.2019 - część I i/lub część II, i/lub część III, i/lub część IV.”
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
IV 3 2 opis potrzeb |
nie dotyczy
|
IV 3 3 ElementyOpisu |
nie dotyczy
|
IV 4 4 data |
2019-08-05T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
Polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
1.Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Serokomla, ul. Warszawska 21, 21-413 Serokomla
2.Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego Pt: ”Przedszkolaki w Serokomli” -zakup i dostawa pomocy dydaktycznych, zabawek, wyposażenia sal, sprzętu ICT, sprzętów do wyposażenia kuchni” znak sprawy: ZP.271.1.2019prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego;
3.–inspektorem ochrony danych osobowych w Gminie Serokomla jest Pan Tomasz Boreczek z którym może się Pani / Pan skontaktować poprzez email: iod@gminaserokomla.pl oraz numerem telefonu tel. 25-755-45-02. Z inspektorem ochrony danych można się kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych
4.Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2018 r. poz.1986 z póżn zm.), dalej „ustawa Pzp”;
5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
6. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
7. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
8. Posiada Pani/Pan na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących mając jednocześnie na względzie art. 8a ust. 2 Pzp tj.: w przypadku gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1–3 rozporządzenia 2016/679, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu,
9. na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych ;
10. na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO zgodnie z art. 8a ust. 4 Pzp tj.: wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu.
11. prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
12. nie przysługuje Pani/Panu:
1) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
2) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
13. na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
Wykonawca ubiegając się o udzielenie zamówienia publicznego jest zobowiązany do wypełnienia obowiązku informacyjnego przewidzianego w art. 13 RODO względem osób fizycznych, których dane osobowe dotyczą i od których dane te wykonawca bezpośrednio pozyskał, jednakże ten obowiązek wynikający z art. 13 RODO nie będzie miał zastosowania, gdy i w zakresie, w jakim osoba fizyczna, której dane dotyczą, dysponuje już tymi informacjami (art.13 ust 4 RODO). Ponadto wykonawca musi wypełnić obowiązek informacyjny wynikający z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane przekazuje Zamawiającemu i których dane pośrednio pozyskał chyba ,że ma zastosowanie co najmniej jedno z wyłączeń , o których mowa w art. 14 ust 5 RODO.
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych zabawek do szkół na terenie Gminy Serokomla
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
37000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
30
|
Zalacznik krotki opis |
Zamawiający wymaga, aby wszystkie pomoce dydaktyczne, zabawki, były fabrycznie nowe, wolne od wad. Wszystkie dostarczone towary - w zakresie każdej z części muszą posiadać aktualne i odpowiednie atesty, certyfikaty, świadectwa jakości i spełniać wszelkie wymogi norm określonych obowiązującym prawem.Wykonawca zobligowany jest w ramach dostawy do transportu i wniesienia.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zakresie części I został określony w załączniku numer 7.1 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Zakupu i dostawy wyposażenia sal do szkół na terenie Gminy Serokomla
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39161000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
30
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zakresie części I został określony w załączniku numer 7.2 do SIWZ.Wykonawca zobligowany jest w ramach dostawy do,transportu, wniesienia, zmontowania.Zamawiający wymaga, aby wszystkie elementy wyposażenie sal, były fabrycznie nowe, wolne od wad. Wszystkie dostarczone towary - w zakresie każdej z części muszą posiadać aktualne i odpowiednie atesty, certyfikaty, świadectwa jakości i spełniać wszelkie wymogi norm określonych obowiązującym prawem.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Zakup i dostawa sprzętu ICT
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
32322000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
30
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie części III znajduje się w zał. numer 7.3 do SIWZ.Zamawiający wymaga, aby wszystkie, sprzęty ICT, były fabrycznie nowe, wolne od wad. Wszystkie dostarczone towary - w zakresie każdej z części muszą posiadać aktualne i odpowiednie atesty, certyfikaty, świadectwa jakości i spełniać wszelkie wymogi norm określonych obowiązującym prawem.Wykonawca zobligowany jest w ramach dostawy do transportu, wniesienia, zamontowania, uruchomienia, skonfigurowania zamówionego sprzętu.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Zakup i dostawa sprzętów do wyposażenia kuchni
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39220000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
30
|
Zalacznik krotki opis |
Zakup i dostawa sprzętów do wyposażenia kuchni.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie części IV znajduje się w zał. numer 7.4 do SIWZ. Zamawiający wymaga, aby sprzęty do wyposażenia kuchni były nowe, wolne od wad. Wszystkie dostarczone towary - w zakresie każdej z części muszą posiadać aktualne i odpowiednie atesty, certyfikaty, świadectwa jakości i spełniać wszelkie wymogi norm określonych obowiązującym prawem.Wykonawca zobligowany jest do dostawy, transportu,wniesienia, podłączenia i uruchomienia.
|
| |