„Dostawa wyposażenia i pomocy dydaktycznych do Szkoły Podstawowej nr 2 w ramach projektu Pt. „ABC… Uczę się…”,

Data publikacji 2019-07-26
Data zakończenia 2019-08-09 00:00:00
Instytucja Urząd Miasta Zielonka
Miejscowość Zielonka
Województwo mazowieckie
Branża
  • Różny sprzęt komputerowy,
  • Pomoce naukowe,
  • Wentylatory i urządzenia klimatyzacyjne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 578950-N-2019
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 391620005, 302360002, 397170001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia i pomocy dydaktycznych do Szkoły Podstawowej nr 2 w Zielonce, w ramach projektu Pt. „ABC… Uczę się…”, nr RPMA.10.01.02-14-a874/18 współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach
Osi Priorytetowej X Edukacja dla rozwoju regionu, Działania 10.1 Kształcenie i rozwój dzieci
i młodzieży, Poddziałania 10.1.2 Edukacja ogólna w ramach ZIT Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014-2020, które będą służyły wzrostowi dostępności do wysokiej jakości edukacji w szkołach podstawowych w Zielonce.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 1 do SIWZ
pn. „Lista zakupów”.
1. Szczegółowy opis potrzeb Zamawiającego, zawierający rodzaj i ilość wyposażenia i sprzętu został zawarty w Liście Zakupów wraz ze specyfikacją techniczną, stanowiącej załącznik nr 1 do SIWZ. Wymienione w Liście zakupów wyposażenie oraz sprzęt powinny być fabrycznie nowe, nieużywane, posiadać karty gwarancyjne i instrukcję obsługi w języku polskim oraz muszą posiadać dokumenty wymagane obowiązującymi przepisami prawa potwierdzające oznakowanie CE (deklaracja zgodności lub certyfikat CE).

2. Koszt dostawy należy uwzględnić w cenach jednostkowych dostarczanych produktów i nie powinien stanowić odrębnej pozycji na fakturze/rachunku.
3. Wszystkie dostarczone produkty winny być zgodne z koncepcją uniwersalnego projektowania opartego na ośmiu regułach:
1) Użyteczność dla osób o różnej sprawności;
2) Elastyczność w użytkowaniu;
3) Proste i intuicyjne użytkowanie;
4) Czytelna informacja;
5) Tolerancja na błędy;
6) Wygodne użytkowanie bez wysiłku;
7) Wielkość i przestrzeń odpowiednie dla dostępu i użytkowania;
8) Percepcja równości.

Oraz wolne od stereotypów ze względu na płeć zgodnie z Zasadą równości szans i niedyskryminacji,
w tym dostępności dla osób z niepełnosprawnościami.


Podział na części:
Podział na zadania (części zamówienia):
1. Wyposażenie w SP2 – wyposażenie i pomoce dydaktyczne;
2. Wyposażenie w SP2 – drukarka 3D wraz z filamentami;
3. Wyposażenie w SP2 – klimatyzator.

Okres gwarancji (w pozycjach, których dotyczy) określony został w opisie przedmiotu zamówienia zawartym w załączniku nr 1 do SIWZ pn. „Lista zakupów”.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 ae49ce8b-7d7a-4634-80a9-8409a1b904aa
Biuletyn 578950-N-2019
Zamawiajacy nazwa Urząd Miasta Zielonka
Regon 69291401200000
Zamawiajacy adres ulica ul. Lipowa
Zamawiajacy adres numer domu 5
Zamawiajacy miejscowosc Zielonka
Zamawiajacy kod pocztowy 05-220
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 227 613 913
Zamawiajacy fax 227 819 989
Zamawiajacy email zam.publiczne@zielonka.pl
Adres strony url bip.zielonka.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu „ABC… Uczę się…”, nr RPMA.10.01.02-14-a874/18 współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Osi Priorytetowej X Edukacja dla rozwoju regionu, Działania 10.1 Kształcenie i rozwój dzieci i młodzieży, Poddziałania 10.1.2 Edukacja ogólna w ramach ZIT Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014-2020,
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja bip.zielonka.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny w formie pisemnej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Urząd Miasta Zielonka ul. Lipowa 5 Biuro Obsługi Interesanta pok. Nr 1
Nazwa nadana zamowieniu „Dostawa wyposażenia i pomocy dydaktycznych do Szkoły Podstawowej nr 2 w ramach projektu Pt. „ABC… Uczę się…”,
Numer referencyjny WIZ.ZP.2712.32.2019
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia i pomocy dydaktycznych do Szkoły Podstawowej nr 2 w Zielonce, w ramach projektu Pt. „ABC… Uczę się…”, nr RPMA.10.01.02-14-a874/18 współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Osi Priorytetowej X Edukacja dla rozwoju regionu, Działania 10.1 Kształcenie i rozwój dzieci i młodzieży, Poddziałania 10.1.2 Edukacja ogólna w ramach ZIT Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014-2020, które będą służyły wzrostowi dostępności do wysokiej jakości edukacji w szkołach podstawowych w Zielonce. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 1 do SIWZ pn. „Lista zakupów”. 1. Szczegółowy opis potrzeb Zamawiającego, zawierający rodzaj i ilość wyposażenia i sprzętu został zawarty w Liście Zakupów wraz ze specyfikacją techniczną, stanowiącej załącznik nr 1 do SIWZ. Wymienione w Liście zakupów wyposażenie oraz sprzęt powinny być fabrycznie nowe, nieużywane, posiadać karty gwarancyjne i instrukcję obsługi w języku polskim oraz muszą posiadać dokumenty wymagane obowiązującymi przepisami prawa potwierdzające oznakowanie CE (deklaracja zgodności lub certyfikat CE). 2. Koszt dostawy należy uwzględnić w cenach jednostkowych dostarczanych produktów i nie powinien stanowić odrębnej pozycji na fakturze/rachunku. 3. Wszystkie dostarczone produkty winny być zgodne z koncepcją uniwersalnego projektowania opartego na ośmiu regułach: 1) Użyteczność dla osób o różnej sprawności; 2) Elastyczność w użytkowaniu; 3) Proste i intuicyjne użytkowanie; 4) Czytelna informacja; 5) Tolerancja na błędy; 6) Wygodne użytkowanie bez wysiłku; 7) Wielkość i przestrzeń odpowiednie dla dostępu i użytkowania; 8) Percepcja równości. Oraz wolne od stereotypów ze względu na płeć zgodnie z Zasadą równości szans i niedyskryminacji, w tym dostępności dla osób z niepełnosprawnościami. Podział na części: Podział na zadania (części zamówienia): 1. Wyposażenie w SP2 – wyposażenie i pomoce dydaktyczne; 2. Wyposażenie w SP2 – drukarka 3D wraz z filamentami; 3. Wyposażenie w SP2 – klimatyzator. Okres gwarancji (w pozycjach, których dotyczy) określony został w opisie przedmiotu zamówienia zawartym w załączniku nr 1 do SIWZ pn. „Lista zakupów”.
Cpv glowny przedmiot 39162000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 60
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen a) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; b) zaświadczenia z właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; c) oświadczenie wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz.U. z 2018r. poz. 1445). Oświadczenia wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu (W TERMINIE TRZECH DNI OD DNIA ZAMIESZCZENIA NA STRONIE INTERNETOWEJ ZAMAWIAJĄCEGO INFORMACJI Z OTWARCIA OFERT)
Inne dokumenty niewymienione W zakresie 2 i 3 części zamówienia w celu potwierdzenia, że dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego Wykonawca przedstawi karty techniczne/katalogowe producentów oferowanego sprzętu/urządzeń, zawierające wymagane w Liście zakupów parametry techniczne. W przypadku braku któregokolwiek z parametrów technicznych, wymaganych w Liście zakupów w kartach technicznych/katalogowych, Wykonawca złoży dodatkowe oświadczenie w zakresie nieopisanych parametrów. W przypadku, gdy karta techniczna/katalogowa zawiera możliwości opcjonalne dotyczące poszczególnych parametrów, Wykonawca zaznaczy konkretną opcję, którą oferuje w danym urządzeniu.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zgodnie z postanowieniami umowy. Wzór umowy stanowi załącznik nr 6 do SIWZ.
IV 4 4 data 2019-08-09T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 INFORMACJA Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:  administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Burmistrz Miasta Zielonka tel. 022 781-39-13, dane kontaktowe: um@zielonka.pl, www.zielonka.pl, Urząd Miasta Zielonka, 05-220 Zielonka ul. Lipowa 5;  wyznaczono inspektora ochrony danych osobowych, z którym można się kontaktować poprzez e-mail: IOD@zielonka.pl lub poprzez adres Zamawiającego Urząd Miasta Zielonka, 05-220 Zielonka ul. Lipowa 5;  Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn.: „Dostawa wyposażenia i pomocy dydaktycznych do Szkoły Podstawowej nr 2 w ramach projektu Pt. „ABC… Uczę się…”, współfinansowanego przez Unię Europejską (EU) ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego (EFS) w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014-2020 (RPO WM 2014-2020);  odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1986 z późń. zm, ), dalej „ustawa Pzp”;  Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;  obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;  w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;  posiada Pani/Pan: − na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; − na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych; − na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO; − prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;  nie przysługuje Pani/Panu: − w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; − prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; − na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Wyposażenie w SP2 – wyposażenie i pomoce dydaktyczne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39162000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 60
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 1 do SIWZ pn. „Lista zakupów”.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Wyposażenie w SP2 – drukarka 3D wraz z filamentami
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30236000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 60
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 1 do SIWZ pn. „Lista zakupów”.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Wyposażenie w SP2 – klimatyzator
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39717000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 60
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 1 do SIWZ pn. „Lista zakupów”.
  

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Termin realizacji zamówienia
Znaczenie 40,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)