Budowa Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w Ryglicach – ETAP II – dostawa i montaż wyposażenia: Część I: Dostawa fabrycznie nowej koparko-ładowarki. Część II: Dostawa fabrycznie nowego sprzętu: pilarki spalinowej, wykaszarki spalinowej, kosiarki spalinowej z napędem. Część III: Dostawa fabrycznie nowej piły stołowej. Część IV: Dostawa fabrycznie nowej myjki ciśnieniowej. Część V: Dostawa fabrycznie nowej elektronicznej wagi platformowej. Część VI: Dostawa fabrycznie nowej nagrzewnicy olejowej. Część VII: Dostawa i montaż fabrycznie nowego systemu monitoringu. Część VIII: Dostawa i montaż fabrycznie nowej toalety przenośnej . Część IX: Dostawa i montaż fabrycznie nowych pojemników i kontenerów. Część X: Dostawa i montaż fabrycznie nowych regałów oraz fabrycznie nowej szafy do punktu wymiany, napraw i przygotowania do ponownego użycia.

Data publikacji 2019-07-26
Data zakończenia 2019-08-07 00:00:00
Instytucja Burmistrz Ryglic
Miejscowość Ryglice
Województwo małopolskie
Branża
  • Meble,
  • Grzałki wodne oraz ogrzewanie do budynków; sprzęt hydrauliczny

Szczegóły

Numer ogłoszenia 578939-N-2019
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 430000003, 163111009, 438300000, 429950007, 429230002, 397152009, 349710004, 349284806, 391000003, 452155002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż fabrycznie nowego wyposażenia Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w Ryglicach, w tym dostawa koparko-ładowarki, dostawa pilarki spalinowej, wykaszarki spalinowej i kosiarki spalinowej z napędem, dostawa piły stołowej, dostawa myjki ciśnieniowej, dostawa elektronicznej wagi platformowej, dostawa nagrzewnicy olejowej, dostawa i montaż systemu monitoringu, dostawa i montaż toalety przenośnej, dostawa i montaż pojemników i kontenerów, dostawa i montaż regałów oraz szafy do punktu wymiany, napraw i przygotowania do ponownego użycia.
UWAGA:
• Inwestycja dotowana jest w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa 5. Ochrona Środowiska, Działanie 5.2 Rozwijanie systemu gospodarki odpadami, 5.2.2 Gospodarka odpadami – spr, z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego.
Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, w podziale na następujące części:
- Część I: Dostawa fabrycznie nowej koparko-ładowarki,
- Część II: Dostawa fabrycznie nowego sprzętu: pilarki spalinowej, wykaszarki spalinowej, kosiarki spalinowej z napędem.
- Część III: Dostawa fabrycznie nowej piły stołowej,
- Część IV: Dostawa fabrycznie nowej myjki ciśnieniowej,
- Część V: Dostawa fabrycznie nowej elektronicznej wagi platformowej,
- Część VI: Dostawa fabrycznie nowej nagrzewnicy olejowej,
- Część VII: Dostawa i montaż fabrycznie nowego systemu monitoringu,
- Część VIII: Dostawa i montaż fabrycznie nowej toalety przenośnej,
- Część IX: Dostawa i montaż fabrycznie nowych pojemników i kontenerów,
- Część X: Dostawa i montaż fabrycznie nowych regałów oraz fabrycznie nowej szafy do punktu wymiany, napraw i przygotowania do ponownego użycia.

2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
Adres dostawy: Ryglice, ul. Mickiewicza 27, dz. ewid. nr 491/2, obręb Ryglice, Gmina Ryglice.
Część I: Dostawa fabrycznie nowej koparko-ładowarki:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowej koparko-ładowarki, rok produkcji: 2018 lub 2019.
a) charakterystyka techniczna:
• koparko-ładowarka kołowa spełniająca wymagania pojazdu dopuszczonego do poruszania się po drogach publicznych zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy Prawo o Ruchu Drogowym,
• masa eksploatacyjna maszyny w przedziale od 8000 kg do 9000 kg,
• długość transportowa maszyny do 6,0 m
• silnik wysokoprężny turbodoładowany o mocy znamionowej 80 – 110 KM, spełniający obowiązujące normy emisji spalin,
• napęd koparko-ładowarki na dwie osie, możliwość napędu na jedną oś,
• koła jezdne z oponami przemysłowymi: przednie o rozmiarze 18-20 i tylnie w rozmiarze min. 26
• przednia os wychylna, przednie koła skrętne,
• blokada mechanizmu różnicowego tylnej osi,
• średnica zawracania koparko-ładowarki bez hamulca do 8,5 m,
• skrzynia biegów maszyny manualna lub półautomatyczna przełączalna pod obciążeniem,
• 2 niezależne układy hamowania, hamulec zasadniczy hydrauliczny, mokry, samoregulujący się,
• system hydrauliczny umożliwiający dostosowanie wydajności układu hydraulicznego do bieżącego zapotrzebowania,
• stabilizatory tylne niezależne, wysuwane hydraulicznie,
• błotniki kół przednich i tylnych, skrzynia narzędziowa, immobiliser,
• Kabina operatora ogrzewana, wyposażona w klimatyzację oraz zewnętrzną osłonę typu ROPS/FOPS lub inną spełniająca obowiązujące w roku sprzedaży maszyny normy bezpieczeństwa w zakresie obsługi maszyny, zapewniająca warunki zgodne z obowiązującymi przepisami dotyczącymi hałasu i ergonomii pracy operatora maszyn budowlanych na terenie Polski,
• zbiornik paliwa o pojemności min. 120 litrów,
• koparko-ładowarka musi być wyposażona w fabryczny system nawigacji satelitarnej GPS z podglądem co najmniej: zużycia paliwa, trybów pracy, miejsca postoju maszyny w czasie rzeczywistym,
b) osprzęt ładowarkowy koparko-ładowarki:
• musi posiadać system zapewniający samo poziomowanie łyżki ładowarkowej oraz układ stabilizacji łyżki ładowarkowej,
• musi posiadać układ powrotu łyżki ładowarkowej do pozycji ładowania,
• łyżka ładowarkowa montowana dzielona (otwieralna), wielofunkcyjna: możliwość spychania, ładowania, kopania, chwytania, rozściełania i wyrównania, mocowana na sworznie do ramion koparko-ładowarki,
• widły do palet zamontowane na łyżce ładowarkowej,
• pojemność łyżki ładowarki min. 1,0 m3, szerokość łyżki do 2,4 m,
• maksymalna wysokość załadunku min. 3,1 m,
• udźwig na pełną wysokość w łyżce ładowarkowej min. 2500 kg,
c) osprzęt koparkowy podsiębierny koparko-ładowarki:
• musi posiadać możliwość przesuwu bocznego wysięgnika koparkowego,
• łyżka koparkowa o szerokości 600 mm ± 20 mm,
• ramie koparkowe o zmiennej długości, rozsuwane hydraulicznie (teleskopowe),
• głębokość kopania min. 5,0 m,
• szybkozłącze mechaniczne do szybkiej wymiany osprzętów,
d) pozostałe wymagania:
• gwarancja na oferowaną koparko-ładowarkę musi wynosić min. 24 miesięcy, liczba motogodzin maks. 700 na rok,
• dostawa koparko-ładowarki w ciągu 21 dni od podpisania umowy,
• dostawca musi przedstawić ,,Deklarację zgodności z CE” na oferowaną koparko-ładowarkę,
• zapewniony serwis gwarancyjny i pogwarancyjny koparko-ładowarki,
• W okresie gwarancji wszystkie przeglądy gwarancyjne (dotyczy kosztów robocizny, nie dotyczy materiałów eksploatacyjnych oraz kosztów dojazdu serwisanta) i naprawy gwarancyjne przeprowadzane będą w siedzibie Zamawiającego (miejscu garażowania koparko-ładowarki w miejscowości Ryglice) na koszt Wykonawcy w ciągu 5 dni roboczych od daty otrzymania od Zamawiającego zgłoszenia usterki (reklamacji) lub zgłoszenia koparko-ładowarki do przeglądu. W przypadku przemieszczenia przedmiotu umowy wynikającej z potrzeby usunięcia stwierdzonych usterek w siedzibie Wykonawcy lub w innym miejscu, Wykonawca pokrywa koszty transportu przedmiotu umowy lub jego poszczególnych części w obydwie strony.
• oferowana maszyna musi być wyposażona w radio CD, immobiliser oraz w pakiet podstawowy składający się z gaśnicy, trójkąta ostrzegawczego oraz instrukcji obsługi operatora w języku polskim i katalogu części zamiennych,
• Wykonawca przeszkoli w cenie dostawy dwóch operatorów zamawiającego w zakresie budowy i obsługi koparko-ładowarki,
• Instrukcja obsługi, katalog części zamiennych w języku polskim jak i również wszelkie inne wymagane prawem dokumenty, w tym certyfikat CE zostaną dostarczone przez Wykonawcę wraz z przekazaną maszyną.

Część II: Dostawa fabrycznie nowego sprzętu: pilarki spalinowej, wykaszarki spalinowej, kosiarki spalinowej z napędem:
a) pilarka spalinowa:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowej pilarki spalinowej o następujących parametrach technicznych:
• silnik dwusuwowy,
• pojemność skokowa min. 50 m3,
• moc: min. 4,0 KM,
• ciężar bez tarczy tnącej max. 10 kg,
• średnica tarczy – min. 350 mm,
• maksymalna głębokość cięcia – 100-130 mm,
• układ zapłonowy sterowany elektronicznie, bezstykowy zapłon magnetyczny,
• układ zasilania – gaźnik niezależny od położenia roboczego mambranowy z integrowaną pompą paliwową,
• urządzenie wyposażone w możliwość cięcia ,,na mokro”,
• gwarancja na oferowaną pilarkę spalinową musi wynosić min. 24 miesięcy,
Pozostałe wyposażenie:
• wózek manewrowy zintegrowany z urządzeniem,
• przystawka ,,zbiornik wody”,
• ściernica do cięcia asfaltu.

b) wykaszarka spalinowa:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowej wykaszarki spalinowej o następujących parametrach technicznych:
• moc silnika: 2,9 KM – 3,5 KM,
• pojemność cylindra: 45-55 cm3,
• prędkość przy maksymalnej mocy: min. 8500 obr./min.,
• pojemność zbiornika paliwa: 0,85 – 1,1 L,
• nóż do trawy: 1,
• głowica żyłkowa: 1,
• ciężar urządzenia: 8,5 – 10 kg (bez paliwa).
Pozostałe wymagania:
• szelki z szerokim stelażem na plecach, pasy na ramiona oraz pas biodrowy,
• uchwyt wykaszarki regulowany,
• gwarancja: min. 24 miesiące.

c) kosiarka spalinowa z napędem:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowej kosiarki spalinowej z napędem o następujących wymaganiach:
• pojemność silnika- min. 190 cm3,
• moc silnika – 3,0 – 4,5 kW,
• rodzaj silnika – czterosuwowy, spalinowy,
• rodzaj paliwa – benzyna bezołowiowa,
• szerokość robocza – min. 50 cm,
• rodzaj kół – łożyskowane,
• typ kosza – siatkowy, z pokrywą,
• rodzaj obudowy – stalowa, profilowana,
• funkcja napędu własnego,
• boczny wyrzut trawy,
• samoczynne mycie obudowy,
• regulacja wysokości koszenia,
• przeniesienie napędu – przekładnia paskowa,
• gwarancja - min. 24 miesiące.

Część III: Dostawa fabrycznie nowej piły stołowej:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowej piły stołowej o następujących parametrach technicznych:
• moc maksymalna 2000-3000W z ogranicznikiem prądu rozruchowego i wyłącznikiem przeciążeniowym,
• wymiary stołu min. 600 mm x min. 580 mm,
• prędkość obrotowa bez obciążenia – min. 2 500 obr./min.
• średnica tarczy pilarskiej – 290-320 mm
• średnica otworu tarczy Ø 30,
• ustawienie kąta nachylenia piły 47 ° ±2°,
• waga urządzenia – max. 50 kg,
• prowadnica równoległa z automatyczną regulacją do cięć precyzyjnych,
• przyłącz do odsysania pyłów na osłonie i z tyłu urządzenia wraz z adapterem do odsysania pyłu,
• zasilania: 220-240 V
• gwarancja na oferowaną piłę stołową musi wynosić min. 24 miesięcy.

Część IV: Dostawa fabrycznie nowej myjki ciśnieniowej:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowej myjki ciśnieniowej o następujących parametrach technicznych:
• ciśnienie maksymalne - 200 bar,
• moc nominalna – 2500-3000 W,
• długość przewodu zasilania – min. 5 m,
• długość węża – nie mniej niż 10 m,
• wydajność – min. 550 l/h,
• system tłoczenia – tarcza skośna,
• tłoki – stalowe,
• typ silnika – indukcyjny,
• lanca – regulowana 3w1 (stal szlachetna), dysza rotacyjna, pistolet spryskujący,
• napięcie zasilania – 220 – 240 V,
• waga całkowita urządzenia – nie więcej niż 30 kg,
• gwarancja – min. 24 miesięcy,
• załączona dokumentacja – instrukcja obsługi w języku polskim, karta gwarancyjna.

Część V: Dostawa fabrycznie nowej elektronicznej wagi platformowej:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowej elektronicznej wagi platformowej o następujących parametrach technicznych:
• maksymalne obciążenie – min. 2000 kg,
• dokładność odczytu: max. 0,5 kg,
• masa własna: max. 120 kg,
• przewód sygnałowy: min. 5 m,
• temperatura pracy: -10°C do +40°C,
• wymiary szalki – (1000-1250) x (1000-1250),
• szalka platformy wagowej – ryflowana,
• typ wyświetlacza – LCD,
• konstrukcja ze stali lakierowanej,
• nóżki z nakładka gumową,
• akumulator wewnętrzny,
• statyw do miernika wagowego,
• gwarancja – min. 24 miesięcy.

Część VI: Dostawa fabrycznie nowej nagrzewnicy olejowej:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowej nagrzewnicy olejowej z odprowadzeniem spalin, z wbudowanym termostatem o następujących parametrach technicznych:
• moc grzewcza : 29 KW – 35KW,
• napięcie zasilania: 220V-230 V,
• przepływ powietrza – min. 700 m3/godz.,
• pojemność zbiornika paliwa: min. 40 L,
• zużycie paliwa: max. 2,8 kg/godz.,
• masa: max. 36 kg,
• element grzejny: stal nierdzewna,
• zapłon: elektryczny,
• wyposażona w ochronę przed przegrzaniem i termostat do kontroli temperatury,
• sprzęt wyposażony w kółka jezdne ułatwiające transport,
• gwarancja – min. 24 miesiące.

Część VII: Dostawa i montaż fabrycznie nowego systemu monitoringu:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie monitoringu zewnętrznego w celu zapewnienie bezpieczeństwa – ochrony terenu Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w Ryglicach przed przedostaniem się osób nieuprawnionych. Monitoring skierowany na bramy wjazdowe/wyjazdowe (2 kamery, rejestrator wraz z przewodami długość ok. 50 m). Wykonawca zapewnia materiały do wykonania przedmiotu zamówienia we własnym zakresie.
• Rejestrator z obsługą kamer IP
• Dysk twardy min. 1 TB
• Kamera kolor FullHD, widoczność w nocy min. 25 m
• Możliwość montażu wewnątrz i na zewnątrz
• Gwarancja – min. 24 miesięcy.

Część VIII: Dostawa i montaż fabrycznie nowej toalety przenośnej:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż fabrycznie nowej toalety przenośnej wraz z pisuarem oraz umywalką.
• Wysokość - min. 220 cm
• Szerokość - min. 100 cm
• Głębokość – min. 100 cm
• Gwarancja – min. 24 miesiące.

Część IX: Dostawa i montaż fabrycznie nowych pojemników i kontenerów:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa i ustawienie w wyznaczonych miejscach kontenerów i pojemników na składowane odpady, stanowiących wyposażenie nowo wybudowanego Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych w Ryglicach, zgodnie z poniższą tabelą. Gwarancja – min. 24 miesięcy.
Lp. Rodzaj odpadu Opis kontenera / pojemnika / miejsca składowania Rodzaj pojemnika (pojemność)
1 Opakowania z papieru i tektury, papier i tektura „Papier, tektura, opakowania z papieru i tektury” Pojemnik o pojemności 240l
2 Opakowania z drewna, drewno „Drewno, opakowania z drewna” Pojemnik o pojemności 240l
3 Opakowania z tworzyw sztucznych, opakowania wielomateriałowe, tworzywa sztuczne „Tworzywa sztuczne, opakowania z tworzyw sztucznych i wielomateriałowych” Pojemnik o pojemności 360l
4 Opakowania ze szkła, szkło „Szkło, opakowania ze szkła” Pojemnik o pojemności 240l
5 Opakowania z metali, mieszaniny metali, metale, aluminium, miedź, brąz, mosiądz, ołów, cynk, żelazo i stal, cyna „Metale, opakowania z metali” Pojemnik o pojemności 240l
6 Opakowania z metali zawierające niebezpieczne porowate elementy np. wzmocnienia konstrukcyjnego, puste pojemniki ciśnieniowe „Opakowania z metali zawierające substancje niebezpieczne” Pojemnik na odpady niebezpieczne o pojemności 240l
7 Opakowania z tekstyliów, odzież, tekstylia „Odzież, tekstylia, opakowania z tekstyliów Pojemnik o pojemności 660l
8 Opakowania zawierające pozostałości substancji niebezpiecznych lub nimi zanieczyszczone (np. środkami ochrony roślin I i II klasy toksyczności – bardzo toksyczne i toksyczne), detergenty zawierające substancje również niebezpieczne, kawałki drewna zawierającego substancje niebezpieczne „Chemikalia, opakowania po substancjach niebezpiecznych, detergenty” Beczka o pojemności 220l
9 Rozpuszczalniki, kwasy, alkalia, odczynniki fotograficzne „Rozpuszczalniki, kwasy, alkalia, odczynniki fotograficzne” Beczka z zakręcaną pokrywą o pojemności 42l, certyfikowana do przechowywania i transportu odpadów niebezpiecznych
10 Oleje i tłuszcze jadalne, inne tłuszcze „Oleje i tłuszcze jadalne, inne tłuszcze” Beczka z zakręcaną pokrywą o pojemności 42l, certyfikowana do przechowywania i transportu odpadów niebezpiecznych
11 Odczynniki fotograficzne, farby, tusze, farby drukarskie, kleje, lepiszcze i żywice w tym zawierające substancje niebezpieczne „Odczynniki fotograficzne, farby, tusze, farby drukarskie, kleje, lepiszcze i żywice w tym zawierające substancje niebezpieczne” Beczka z zakręcaną pokrywą o pojemności 42l, certyfikowana do przechowywania i transportu odpadów niebezpiecznych
12 Zużyte urządzenia zawierające freony, HCFC, HFC, zużyte urządzenia zawierające niebezpieczne elementy, urządzenia zawierające freony, zużyte urządzenia elektryczne i elektroniczne, elementy usunięte z zużytych urządzeń, elementy lub części składowe zawierające również niebezpieczne składniki „Zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny” Kontener KP-7 ze szczelnie zamykanym dachem
13 Odpady betonu oraz gruz betonowy z rozbiórek i remontów, gruz ceglany „Czysty gruz” Kontener KP-7
14 Odpady innych materiałów ceramicznych i elementów wyposażenia, zmieszane odpady z betonu, gruzu ceglanego, odpadowych materiałów ceramicznych i elementów wyposażenia, zmieszane odpady z budowy, remontów i demontażu, materiały izolacyjne „Gruz zanieczyszczony” Kontener KP-7
15 Szkło z budowy, remontów i demontażu obiektów budowlanych
(szyby okienne, lustra, szkło żaroodporne) „Szkło z budowy, remontów i demontażu obiektów budowlanych”
Pojemnik o pojemności 360l
16 Lampy fluorescencyjne i inne odpady zawierające rtęć „Świetlówki, rtęciówki” 3 pojemniki o różnej wielkości:
-FB60- pojemnik na świetlówki o długości 60 cm, średnica 30 cm;
-FB60- pojemnik na świetlówki o długości 120 cm, średnica 30 cm;
-FB60- pojemnik na świetlówki o długości 180 cm, średnica 30 cm
17 Baterie i akumulatory „Baterie”
„Akumulatory” pojemnik o pojemności 40 l
pojemnik o pojemności 500 l
18 Odpady ulegające biodegradacji (kuchenne, zielone) „Odpady zielone”
pojemnik o pojemności
1 100 l
19 Żużle, popioły paleniskowe i pyły z kotłów (z wyłączeniem pyłów z kotłów wymienionych w 10 01 04), odpady zmiotek wentylacyjnych, „Popioły, odpady zmiotek wentylacyjnych” pojemnik o pojemności 240 l
20 Zmieszane odpady opakowaniowe oraz inne frakcje zbierane w sposób selektywny „Zmieszane odpady opakowaniowe oraz inne frakcje zbierane w sposób selektywny” pojemnik o pojemności 360 l
21 Gleba i ziemia, w tym kamienie „Gleba, ziemia, kamienie” pojemnik o pojemności 360 l

Część X: Dostawa i montaż fabrycznie nowych regałów oraz fabrycznie nowej szafy do punktu wymiany, napraw i przygotowania do ponownego użycia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa regałów metalowych w ilości 3 szt. oraz metalowej szafy do punktu wymiany rzeczy używanych oraz punktu napraw i przygotowania do ponownego użycia, które będą służyć do składania książek, czasopism, drobnych artykułów gospodarstwa domowego przeznaczonych do wymiany lub naprawy, przygotowania do ponownego użycia.
Regał - 3 szt.
• Wysokość - min. 225 cm
• Szerokość - min. 90 cm
• Głębokość – min. 40 cm
• Materiał – stal ocynkowana
• Materiał półki – płyta wiórowa
• Ilość półek – min. 6
• Obciążenie na półkę – min. 220 kg
• Gwarancja – min. 24 miesięcy.
Szafa
• Wysokość - min. 120 cm
• Szerokość - min. 100 cm
• Głębokość – min. 45cm
• Materiał – blacha stalowa
• Drzwi przesuwne
• Ilość półek – min. 2
• Gwarancja – min. 24 miesięcy.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 d40e4f53-da5d-4347-b114-3878570cea65
Biuletyn 578939-N-2019
Zamawiajacy nazwa Burmistrz Ryglic
Regon 54758900000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Rynek
Zamawiajacy adres numer domu 9
Zamawiajacy miejscowosc Ryglice
Zamawiajacy kod pocztowy 33-160
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo małopolskie
Zamawiajacy telefon 146 541 035
Zamawiajacy fax 146 541 054
Zamawiajacy email inwest_ryglice@poczta.onet.pl
Adres strony url www.ryglice.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Inwestycja dotowana jest w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa 5. Ochrona Środowiska, Działanie 5.2 Rozwijanie systemu gospodarki odpadami, 5.2.2 Gospodarka odpadami – spr, z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego.
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia https://bip.malopolska.pl/umryglice/
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://bip.malopolska.pl/umryglice/
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Oferty należy złożyć w formie pisemnej, zgodnie z wymaganiami opisanymi w SIWZ.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Urząd Miejski w Ryglicach, ul. Rynek 9, 33-160 Ryglice
Nazwa nadana zamowieniu Budowa Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w Ryglicach – ETAP II – dostawa i montaż wyposażenia: Część I: Dostawa fabrycznie nowej koparko-ładowarki. Część II: Dostawa fabrycznie nowego sprzętu: pilarki spalinowej, wykaszarki spalinowej, kosiarki spalinowej z napędem. Część III: Dostawa fabrycznie nowej piły stołowej. Część IV: Dostawa fabrycznie nowej myjki ciśnieniowej. Część V: Dostawa fabrycznie nowej elektronicznej wagi platformowej. Część VI: Dostawa fabrycznie nowej nagrzewnicy olejowej. Część VII: Dostawa i montaż fabrycznie nowego systemu monitoringu. Część VIII: Dostawa i montaż fabrycznie nowej toalety przenośnej . Część IX: Dostawa i montaż fabrycznie nowych pojemników i kontenerów. Część X: Dostawa i montaż fabrycznie nowych regałów oraz fabrycznie nowej szafy do punktu wymiany, napraw i przygotowania do ponownego użycia.
Numer referencyjny ZP.271.1.16.2019
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż fabrycznie nowego wyposażenia Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w Ryglicach, w tym dostawa koparko-ładowarki, dostawa pilarki spalinowej, wykaszarki spalinowej i kosiarki spalinowej z napędem, dostawa piły stołowej, dostawa myjki ciśnieniowej, dostawa elektronicznej wagi platformowej, dostawa nagrzewnicy olejowej, dostawa i montaż systemu monitoringu, dostawa i montaż toalety przenośnej, dostawa i montaż pojemników i kontenerów, dostawa i montaż regałów oraz szafy do punktu wymiany, napraw i przygotowania do ponownego użycia. UWAGA: • Inwestycja dotowana jest w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa 5. Ochrona Środowiska, Działanie 5.2 Rozwijanie systemu gospodarki odpadami, 5.2.2 Gospodarka odpadami – spr, z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, w podziale na następujące części: - Część I: Dostawa fabrycznie nowej koparko-ładowarki, - Część II: Dostawa fabrycznie nowego sprzętu: pilarki spalinowej, wykaszarki spalinowej, kosiarki spalinowej z napędem. - Część III: Dostawa fabrycznie nowej piły stołowej, - Część IV: Dostawa fabrycznie nowej myjki ciśnieniowej, - Część V: Dostawa fabrycznie nowej elektronicznej wagi platformowej, - Część VI: Dostawa fabrycznie nowej nagrzewnicy olejowej, - Część VII: Dostawa i montaż fabrycznie nowego systemu monitoringu, - Część VIII: Dostawa i montaż fabrycznie nowej toalety przenośnej, - Część IX: Dostawa i montaż fabrycznie nowych pojemników i kontenerów, - Część X: Dostawa i montaż fabrycznie nowych regałów oraz fabrycznie nowej szafy do punktu wymiany, napraw i przygotowania do ponownego użycia. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: Adres dostawy: Ryglice, ul. Mickiewicza 27, dz. ewid. nr 491/2, obręb Ryglice, Gmina Ryglice. Część I: Dostawa fabrycznie nowej koparko-ładowarki: Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowej koparko-ładowarki, rok produkcji: 2018 lub 2019. a) charakterystyka techniczna: • koparko-ładowarka kołowa spełniająca wymagania pojazdu dopuszczonego do poruszania się po drogach publicznych zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy Prawo o Ruchu Drogowym, • masa eksploatacyjna maszyny w przedziale od 8000 kg do 9000 kg, • długość transportowa maszyny do 6,0 m • silnik wysokoprężny turbodoładowany o mocy znamionowej 80 – 110 KM, spełniający obowiązujące normy emisji spalin, • napęd koparko-ładowarki na dwie osie, możliwość napędu na jedną oś, • koła jezdne z oponami przemysłowymi: przednie o rozmiarze 18-20 i tylnie w rozmiarze min. 26 • przednia os wychylna, przednie koła skrętne, • blokada mechanizmu różnicowego tylnej osi, • średnica zawracania koparko-ładowarki bez hamulca do 8,5 m, • skrzynia biegów maszyny manualna lub półautomatyczna przełączalna pod obciążeniem, • 2 niezależne układy hamowania, hamulec zasadniczy hydrauliczny, mokry, samoregulujący się, • system hydrauliczny umożliwiający dostosowanie wydajności układu hydraulicznego do bieżącego zapotrzebowania, • stabilizatory tylne niezależne, wysuwane hydraulicznie, • błotniki kół przednich i tylnych, skrzynia narzędziowa, immobiliser, • Kabina operatora ogrzewana, wyposażona w klimatyzację oraz zewnętrzną osłonę typu ROPS/FOPS lub inną spełniająca obowiązujące w roku sprzedaży maszyny normy bezpieczeństwa w zakresie obsługi maszyny, zapewniająca warunki zgodne z obowiązującymi przepisami dotyczącymi hałasu i ergonomii pracy operatora maszyn budowlanych na terenie Polski, • zbiornik paliwa o pojemności min. 120 litrów, • koparko-ładowarka musi być wyposażona w fabryczny system nawigacji satelitarnej GPS z podglądem co najmniej: zużycia paliwa, trybów pracy, miejsca postoju maszyny w czasie rzeczywistym, b) osprzęt ładowarkowy koparko-ładowarki: • musi posiadać system zapewniający samo poziomowanie łyżki ładowarkowej oraz układ stabilizacji łyżki ładowarkowej, • musi posiadać układ powrotu łyżki ładowarkowej do pozycji ładowania, • łyżka ładowarkowa montowana dzielona (otwieralna), wielofunkcyjna: możliwość spychania, ładowania, kopania, chwytania, rozściełania i wyrównania, mocowana na sworznie do ramion koparko-ładowarki, • widły do palet zamontowane na łyżce ładowarkowej, • pojemność łyżki ładowarki min. 1,0 m3, szerokość łyżki do 2,4 m, • maksymalna wysokość załadunku min. 3,1 m, • udźwig na pełną wysokość w łyżce ładowarkowej min. 2500 kg, c) osprzęt koparkowy podsiębierny koparko-ładowarki: • musi posiadać możliwość przesuwu bocznego wysięgnika koparkowego, • łyżka koparkowa o szerokości 600 mm ± 20 mm, • ramie koparkowe o zmiennej długości, rozsuwane hydraulicznie (teleskopowe), • głębokość kopania min. 5,0 m, • szybkozłącze mechaniczne do szybkiej wymiany osprzętów, d) pozostałe wymagania: • gwarancja na oferowaną koparko-ładowarkę musi wynosić min. 24 miesięcy, liczba motogodzin maks. 700 na rok, • dostawa koparko-ładowarki w ciągu 21 dni od podpisania umowy, • dostawca musi przedstawić ,,Deklarację zgodności z CE” na oferowaną koparko-ładowarkę, • zapewniony serwis gwarancyjny i pogwarancyjny koparko-ładowarki, • W okresie gwarancji wszystkie przeglądy gwarancyjne (dotyczy kosztów robocizny, nie dotyczy materiałów eksploatacyjnych oraz kosztów dojazdu serwisanta) i naprawy gwarancyjne przeprowadzane będą w siedzibie Zamawiającego (miejscu garażowania koparko-ładowarki w miejscowości Ryglice) na koszt Wykonawcy w ciągu 5 dni roboczych od daty otrzymania od Zamawiającego zgłoszenia usterki (reklamacji) lub zgłoszenia koparko-ładowarki do przeglądu. W przypadku przemieszczenia przedmiotu umowy wynikającej z potrzeby usunięcia stwierdzonych usterek w siedzibie Wykonawcy lub w innym miejscu, Wykonawca pokrywa koszty transportu przedmiotu umowy lub jego poszczególnych części w obydwie strony. • oferowana maszyna musi być wyposażona w radio CD, immobiliser oraz w pakiet podstawowy składający się z gaśnicy, trójkąta ostrzegawczego oraz instrukcji obsługi operatora w języku polskim i katalogu części zamiennych, • Wykonawca przeszkoli w cenie dostawy dwóch operatorów zamawiającego w zakresie budowy i obsługi koparko-ładowarki, • Instrukcja obsługi, katalog części zamiennych w języku polskim jak i również wszelkie inne wymagane prawem dokumenty, w tym certyfikat CE zostaną dostarczone przez Wykonawcę wraz z przekazaną maszyną. Część II: Dostawa fabrycznie nowego sprzętu: pilarki spalinowej, wykaszarki spalinowej, kosiarki spalinowej z napędem: a) pilarka spalinowa: Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowej pilarki spalinowej o następujących parametrach technicznych: • silnik dwusuwowy, • pojemność skokowa min. 50 m3, • moc: min. 4,0 KM, • ciężar bez tarczy tnącej max. 10 kg, • średnica tarczy – min. 350 mm, • maksymalna głębokość cięcia – 100-130 mm, • układ zapłonowy sterowany elektronicznie, bezstykowy zapłon magnetyczny, • układ zasilania – gaźnik niezależny od położenia roboczego mambranowy z integrowaną pompą paliwową, • urządzenie wyposażone w możliwość cięcia ,,na mokro”, • gwarancja na oferowaną pilarkę spalinową musi wynosić min. 24 miesięcy, Pozostałe wyposażenie: • wózek manewrowy zintegrowany z urządzeniem, • przystawka ,,zbiornik wody”, • ściernica do cięcia asfaltu. b) wykaszarka spalinowa: Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowej wykaszarki spalinowej o następujących parametrach technicznych: • moc silnika: 2,9 KM – 3,5 KM, • pojemność cylindra: 45-55 cm3, • prędkość przy maksymalnej mocy: min. 8500 obr./min., • pojemność zbiornika paliwa: 0,85 – 1,1 L, • nóż do trawy: 1, • głowica żyłkowa: 1, • ciężar urządzenia: 8,5 – 10 kg (bez paliwa). Pozostałe wymagania: • szelki z szerokim stelażem na plecach, pasy na ramiona oraz pas biodrowy, • uchwyt wykaszarki regulowany, • gwarancja: min. 24 miesiące. c) kosiarka spalinowa z napędem: Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowej kosiarki spalinowej z napędem o następujących wymaganiach: • pojemność silnika- min. 190 cm3, • moc silnika – 3,0 – 4,5 kW, • rodzaj silnika – czterosuwowy, spalinowy, • rodzaj paliwa – benzyna bezołowiowa, • szerokość robocza – min. 50 cm, • rodzaj kół – łożyskowane, • typ kosza – siatkowy, z pokrywą, • rodzaj obudowy – stalowa, profilowana, • funkcja napędu własnego, • boczny wyrzut trawy, • samoczynne mycie obudowy, • regulacja wysokości koszenia, • przeniesienie napędu – przekładnia paskowa, • gwarancja - min. 24 miesiące. Część III: Dostawa fabrycznie nowej piły stołowej: Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowej piły stołowej o następujących parametrach technicznych: • moc maksymalna 2000-3000W z ogranicznikiem prądu rozruchowego i wyłącznikiem przeciążeniowym, • wymiary stołu min. 600 mm x min. 580 mm, • prędkość obrotowa bez obciążenia – min. 2 500 obr./min. • średnica tarczy pilarskiej – 290-320 mm • średnica otworu tarczy Ø 30, • ustawienie kąta nachylenia piły 47 ° ±2°, • waga urządzenia – max. 50 kg, • prowadnica równoległa z automatyczną regulacją do cięć precyzyjnych, • przyłącz do odsysania pyłów na osłonie i z tyłu urządzenia wraz z adapterem do odsysania pyłu, • zasilania: 220-240 V • gwarancja na oferowaną piłę stołową musi wynosić min. 24 miesięcy. Część IV: Dostawa fabrycznie nowej myjki ciśnieniowej: Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowej myjki ciśnieniowej o następujących parametrach technicznych: • ciśnienie maksymalne - 200 bar, • moc nominalna – 2500-3000 W, • długość przewodu zasilania – min. 5 m, • długość węża – nie mniej niż 10 m, • wydajność – min. 550 l/h, • system tłoczenia – tarcza skośna, • tłoki – stalowe, • typ silnika – indukcyjny, • lanca – regulowana 3w1 (stal szlachetna), dysza rotacyjna, pistolet spryskujący, • napięcie zasilania – 220 – 240 V, • waga całkowita urządzenia – nie więcej niż 30 kg, • gwarancja – min. 24 miesięcy, • załączona dokumentacja – instrukcja obsługi w języku polskim, karta gwarancyjna. Część V: Dostawa fabrycznie nowej elektronicznej wagi platformowej: Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowej elektronicznej wagi platformowej o następujących parametrach technicznych: • maksymalne obciążenie – min. 2000 kg, • dokładność odczytu: max. 0,5 kg, • masa własna: max. 120 kg, • przewód sygnałowy: min. 5 m, • temperatura pracy: -10°C do +40°C, • wymiary szalki – (1000-1250) x (1000-1250), • szalka platformy wagowej – ryflowana, • typ wyświetlacza – LCD, • konstrukcja ze stali lakierowanej, • nóżki z nakładka gumową, • akumulator wewnętrzny, • statyw do miernika wagowego, • gwarancja – min. 24 miesięcy. Część VI: Dostawa fabrycznie nowej nagrzewnicy olejowej: Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowej nagrzewnicy olejowej z odprowadzeniem spalin, z wbudowanym termostatem o następujących parametrach technicznych: • moc grzewcza : 29 KW – 35KW, • napięcie zasilania: 220V-230 V, • przepływ powietrza – min. 700 m3/godz., • pojemność zbiornika paliwa: min. 40 L, • zużycie paliwa: max. 2,8 kg/godz., • masa: max. 36 kg, • element grzejny: stal nierdzewna, • zapłon: elektryczny, • wyposażona w ochronę przed przegrzaniem i termostat do kontroli temperatury, • sprzęt wyposażony w kółka jezdne ułatwiające transport, • gwarancja – min. 24 miesiące. Część VII: Dostawa i montaż fabrycznie nowego systemu monitoringu: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie monitoringu zewnętrznego w celu zapewnienie bezpieczeństwa – ochrony terenu Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w Ryglicach przed przedostaniem się osób nieuprawnionych. Monitoring skierowany na bramy wjazdowe/wyjazdowe (2 kamery, rejestrator wraz z przewodami długość ok. 50 m). Wykonawca zapewnia materiały do wykonania przedmiotu zamówienia we własnym zakresie. • Rejestrator z obsługą kamer IP • Dysk twardy min. 1 TB • Kamera kolor FullHD, widoczność w nocy min. 25 m • Możliwość montażu wewnątrz i na zewnątrz • Gwarancja – min. 24 miesięcy. Część VIII: Dostawa i montaż fabrycznie nowej toalety przenośnej: Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż fabrycznie nowej toalety przenośnej wraz z pisuarem oraz umywalką. • Wysokość - min. 220 cm • Szerokość - min. 100 cm • Głębokość – min. 100 cm • Gwarancja – min. 24 miesiące. Część IX: Dostawa i montaż fabrycznie nowych pojemników i kontenerów: Przedmiotem zamówienia jest dostawa i ustawienie w wyznaczonych miejscach kontenerów i pojemników na składowane odpady, stanowiących wyposażenie nowo wybudowanego Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych w Ryglicach, zgodnie z poniższą tabelą. Gwarancja – min. 24 miesięcy. Lp. Rodzaj odpadu Opis kontenera / pojemnika / miejsca składowania Rodzaj pojemnika (pojemność) 1 Opakowania z papieru i tektury, papier i tektura „Papier, tektura, opakowania z papieru i tektury” Pojemnik o pojemności 240l 2 Opakowania z drewna, drewno „Drewno, opakowania z drewna” Pojemnik o pojemności 240l 3 Opakowania z tworzyw sztucznych, opakowania wielomateriałowe, tworzywa sztuczne „Tworzywa sztuczne, opakowania z tworzyw sztucznych i wielomateriałowych” Pojemnik o pojemności 360l 4 Opakowania ze szkła, szkło „Szkło, opakowania ze szkła” Pojemnik o pojemności 240l 5 Opakowania z metali, mieszaniny metali, metale, aluminium, miedź, brąz, mosiądz, ołów, cynk, żelazo i stal, cyna „Metale, opakowania z metali” Pojemnik o pojemności 240l 6 Opakowania z metali zawierające niebezpieczne porowate elementy np. wzmocnienia konstrukcyjnego, puste pojemniki ciśnieniowe „Opakowania z metali zawierające substancje niebezpieczne” Pojemnik na odpady niebezpieczne o pojemności 240l 7 Opakowania z tekstyliów, odzież, tekstylia „Odzież, tekstylia, opakowania z tekstyliów Pojemnik o pojemności 660l 8 Opakowania zawierające pozostałości substancji niebezpiecznych lub nimi zanieczyszczone (np. środkami ochrony roślin I i II klasy toksyczności – bardzo toksyczne i toksyczne), detergenty zawierające substancje również niebezpieczne, kawałki drewna zawierającego substancje niebezpieczne „Chemikalia, opakowania po substancjach niebezpiecznych, detergenty” Beczka o pojemności 220l 9 Rozpuszczalniki, kwasy, alkalia, odczynniki fotograficzne „Rozpuszczalniki, kwasy, alkalia, odczynniki fotograficzne” Beczka z zakręcaną pokrywą o pojemności 42l, certyfikowana do przechowywania i transportu odpadów niebezpiecznych 10 Oleje i tłuszcze jadalne, inne tłuszcze „Oleje i tłuszcze jadalne, inne tłuszcze” Beczka z zakręcaną pokrywą o pojemności 42l, certyfikowana do przechowywania i transportu odpadów niebezpiecznych 11 Odczynniki fotograficzne, farby, tusze, farby drukarskie, kleje, lepiszcze i żywice w tym zawierające substancje niebezpieczne „Odczynniki fotograficzne, farby, tusze, farby drukarskie, kleje, lepiszcze i żywice w tym zawierające substancje niebezpieczne” Beczka z zakręcaną pokrywą o pojemności 42l, certyfikowana do przechowywania i transportu odpadów niebezpiecznych 12 Zużyte urządzenia zawierające freony, HCFC, HFC, zużyte urządzenia zawierające niebezpieczne elementy, urządzenia zawierające freony, zużyte urządzenia elektryczne i elektroniczne, elementy usunięte z zużytych urządzeń, elementy lub części składowe zawierające również niebezpieczne składniki „Zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny” Kontener KP-7 ze szczelnie zamykanym dachem 13 Odpady betonu oraz gruz betonowy z rozbiórek i remontów, gruz ceglany „Czysty gruz” Kontener KP-7 14 Odpady innych materiałów ceramicznych i elementów wyposażenia, zmieszane odpady z betonu, gruzu ceglanego, odpadowych materiałów ceramicznych i elementów wyposażenia, zmieszane odpady z budowy, remontów i demontażu, materiały izolacyjne „Gruz zanieczyszczony” Kontener KP-7 15 Szkło z budowy, remontów i demontażu obiektów budowlanych (szyby okienne, lustra, szkło żaroodporne) „Szkło z budowy, remontów i demontażu obiektów budowlanych” Pojemnik o pojemności 360l 16 Lampy fluorescencyjne i inne odpady zawierające rtęć „Świetlówki, rtęciówki” 3 pojemniki o różnej wielkości: -FB60- pojemnik na świetlówki o długości 60 cm, średnica 30 cm; -FB60- pojemnik na świetlówki o długości 120 cm, średnica 30 cm; -FB60- pojemnik na świetlówki o długości 180 cm, średnica 30 cm 17 Baterie i akumulatory „Baterie” „Akumulatory” pojemnik o pojemności 40 l pojemnik o pojemności 500 l 18 Odpady ulegające biodegradacji (kuchenne, zielone) „Odpady zielone” pojemnik o pojemności 1 100 l 19 Żużle, popioły paleniskowe i pyły z kotłów (z wyłączeniem pyłów z kotłów wymienionych w 10 01 04), odpady zmiotek wentylacyjnych, „Popioły, odpady zmiotek wentylacyjnych” pojemnik o pojemności 240 l 20 Zmieszane odpady opakowaniowe oraz inne frakcje zbierane w sposób selektywny „Zmieszane odpady opakowaniowe oraz inne frakcje zbierane w sposób selektywny” pojemnik o pojemności 360 l 21 Gleba i ziemia, w tym kamienie „Gleba, ziemia, kamienie” pojemnik o pojemności 360 l Część X: Dostawa i montaż fabrycznie nowych regałów oraz fabrycznie nowej szafy do punktu wymiany, napraw i przygotowania do ponownego użycia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa regałów metalowych w ilości 3 szt. oraz metalowej szafy do punktu wymiany rzeczy używanych oraz punktu napraw i przygotowania do ponownego użycia, które będą służyć do składania książek, czasopism, drobnych artykułów gospodarstwa domowego przeznaczonych do wymiany lub naprawy, przygotowania do ponownego użycia. Regał - 3 szt. • Wysokość - min. 225 cm • Szerokość - min. 90 cm • Głębokość – min. 40 cm • Materiał – stal ocynkowana • Materiał półki – płyta wiórowa • Ilość półek – min. 6 • Obciążenie na półkę – min. 220 kg • Gwarancja – min. 24 miesięcy. Szafa • Wysokość - min. 120 cm • Szerokość - min. 100 cm • Głębokość – min. 45cm • Materiał – blacha stalowa • Drzwi przesuwne • Ilość półek – min. 2 • Gwarancja – min. 24 miesięcy.
Cpv glowny przedmiot 43000000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 21
Informacje na temat katalogow Zamówienie jest udzielane w częściach. Etap II – przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż wyposażenie w PSZOK w Ryglicach. Niniejsza procedura dokonania zamówienia publicznego będzie dotyczyła wyłącznie Etapu II zamówienia.
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.
Informacje dodatkowe okreslenie warunkow W związku z tym, iż Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania warunków dotyczących: 1) kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów, 2) sytuacji ekonomicznej lub finansowej, 3) zdolności technicznej lub zawodowej, Wykonawca nie składa oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.
Sytuacja finansowa informacje dodatkowe W związku z tym, iż Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania warunków dotyczących: 1) kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów, 2) sytuacji ekonomicznej lub finansowej, 3) zdolności technicznej lub zawodowej, Wykonawca nie składa oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe W związku z tym, iż Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania warunków dotyczących: 1) kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów, 2) sytuacji ekonomicznej lub finansowej, 3) zdolności technicznej lub zawodowej, Wykonawca nie składa oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnego na dzień złożenia następującego dokumentu potwierdzającego brak podstaw do wykluczenia wykonawcy z postępowania: - odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy pzp. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentu, o których mowa powyżej - składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokumenty te powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców wskazany dokument składany jest dla każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego w ust. 2 rozdz. III SIWZ, Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnej na dzień złożenia: - specyfikacji technicznej oferowanej koparko-ładowarki – wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4a do SIWZ - dot. Cz. I. - specyfikacji technicznej oferowanego sprzętu: pilarki spalinowej, wykaszarki spalinowej, kosiarki spalinowej z napędem – wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4b do SIWZ - dot. Cz. II. - specyfikacji technicznej oferowanej piły stołowej – wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4c do SIWZ - dot. Cz. III. - specyfikacji technicznej oferowanej myjki ciśnieniowej – wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4d do SIWZ - dot. Cz. IV. - specyfikacji technicznej oferowanej elektronicznej wagi platformowej – wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4e do SIWZ - dot. Cz. V. - specyfikacji technicznej oferowanej nagrzewnicy olejowej – wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4f do SIWZ - dot. Cz. VI. - specyfikacji technicznej oferowanego systemu monitoringu – wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4g do SIWZ - dot. Cz. VII. - specyfikacji technicznej oferowanej toalety przenośnej – wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4h do SIWZ - dot. Cz. VIII. - specyfikacji technicznej oferowanych pojemników i kontenerów – wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4i do SIWZ - dot. Cz. IX. - specyfikacji technicznej oferowanych regałów oraz szafy do punktu wymiany, napraw i przygotowania do ponownego użycia – wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4j do SIWZ - dot. Cz. X.
Inne dokumenty niewymienione 1. Na ofertę oprócz oświadczenia, o którym mowa w rozdz. VI ust. 2 pkt 1 SIWZ, tj oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu składają się: 1)formularz ofertowy – wzór załącznik nr 1 do SIWZ, 2)dokumenty, z których wynika umocowanie do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy (przynajmniej do złożenia oferty) np. odpis z KRS lub CEIDG (o ile dotyczy) 3) jeżeli Wykonawca działa przez pełnomocnika należy dodatkowo dołączyć stosowne pełnomocnictwo dla danej osoby, 4) w przypadku złożenia oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia. 2. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2018 r. poz. 798, 650, 1637 i 1669) – wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ. UWAGA: W związku z tym, iż Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania warunków dotyczących: 1) kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów, 2) sytuacji ekonomicznej lub finansowej, 3) zdolności technicznej lub zawodowej, Wykonawca nie składa oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonał wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia w trakcie realizacji zawartej umowy jednej z następujących okoliczności: a) przesunięcie terminu wykonania dostawy będzie możliwe w przypadku działania siły wyższej mającej wpływ na termin wykonania zamówienia, (np. działanie sił przyrody huragan, powódź, pożar; stan wojenny, stan wyjątkowy itp.), b) w przypadku zmiany urzędowej wysokości stawki podatku VAT , w zakresie przedmiotu zawarcia umowy, na wniosek Wykonawcy lub Zamawiającego, zostanie sporządzony aneks do umowy uwzględniający zmiany wartości wynikające z tego tytułu.
IV 4 4 data 2019-08-07T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:30
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH – dotyczy Wykonawców będących osobami fizycznymi (KLAUZULA INFORMACYJNA dot. przetwarzania danych osobowych) 1. Zgodnie z art. 13 ust.1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że: 1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Zamawiający, tj.: Gmina Ryglice, reprezentowana przez Burmistrza Ryglic – Pawła Augustyna Adres siedziby administratora: Urząd Miejski w Ryglicach, 33-160 Ryglice, ul. Rynek 9 Dane kontaktowe Zamawiającego: Tel. (14) 654 10 19, Fax: (14) 654 10 54 adres strony internetowej: www.ryglice.pl adres poczty elektronicznej: gmina@ryglice.pl; 2) z Inspektorem ochrony danych w Urzędzie Miejskim w Ryglicach można skontaktować się za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres iod@ryglice.pl; 3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego nr ZP.271.1.16.2019 prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego na dostawy p.n. „Budowa Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w Ryglicach – ETAP II – dostawa i montaż wyposażenia”; 4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy Pzp oraz odpowiednie organy kontrolne w zakresie ich kompetencji; 5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy. Dane te mogą być przechowywane przez okres dłuższy niż wskazany, o ile wynika to z ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (t.j. dz. U. z 2018 r. poz. 217 z późn. zm.) i przepisów wykonawczych do tej ustawy; 6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; 7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; 8) posiada Pani/Pan: − na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; − na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników); − na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego); − prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; 9) nie przysługuje Pani/Panu: − w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; − prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; − na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. 2. Wykonawca obowiązany jest wypełnić obowiązki informacyjne przewidziane w art. 13 lub art. 14 RODO wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskał w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w niniejszym postępowaniu (Wyjaśnienie: w przypadku gdy Wykonawca nie przekazuje danych osobowych innych niż bezpośrednio jego dotyczących lub zachodzi wyłączenie stosowania obowiązku informacyjnego, stosownie do art. 13 ust. 4 lub art. 14 ust. 5 RODO treści oświadczenia wykonawca w formularzu ofertowym (wzór załącznik nr 1 do SIWZ) nie składa (usunięcie treści oświadczenia np. przez jego wykreślenie).

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Część I: Dostawa fabrycznie nowej koparko-ładowarki
Zalacznik cpv glowny przedmiot 43000000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik krotki opis Adres dostawy: Ryglice, ul. Mickiewicza 27, dz. ewid. nr 491/2, obręb Ryglice, Gmina Ryglice. Część I: Dostawa fabrycznie nowej koparko-ładowarki: Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowej koparko-ładowarki, rok produkcji: 2018 lub 2019. a) charakterystyka techniczna: • koparko-ładowarka kołowa spełniająca wymagania pojazdu dopuszczonego do poruszania się po drogach publicznych zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy Prawo o Ruchu Drogowym, • masa eksploatacyjna maszyny w przedziale od 8000 kg do 9000 kg, • długość transportowa maszyny do 6,0 m • silnik wysokoprężny turbodoładowany o mocy znamionowej 80 – 110 KM, spełniający obowiązujące normy emisji spalin, • napęd koparko-ładowarki na dwie osie, możliwość napędu na jedną oś, • koła jezdne z oponami przemysłowymi: przednie o rozmiarze 18-20 i tylnie w rozmiarze min. 26 • przednia os wychylna, przednie koła skrętne, • blokada mechanizmu różnicowego tylnej osi, • średnica zawracania koparko-ładowarki bez hamulca do 8,5 m, • skrzynia biegów maszyny manualna lub półautomatyczna przełączalna pod obciążeniem, • 2 niezależne układy hamowania, hamulec zasadniczy hydrauliczny, mokry, samoregulujący się, • system hydrauliczny umożliwiający dostosowanie wydajności układu hydraulicznego do bieżącego zapotrzebowania, • stabilizatory tylne niezależne, wysuwane hydraulicznie, • błotniki kół przednich i tylnych, skrzynia narzędziowa, immobiliser, • Kabina operatora ogrzewana, wyposażona w klimatyzację oraz zewnętrzną osłonę typu ROPS/FOPS lub inną spełniająca obowiązujące w roku sprzedaży maszyny normy bezpieczeństwa w zakresie obsługi maszyny, zapewniająca warunki zgodne z obowiązującymi przepisami dotyczącymi hałasu i ergonomii pracy operatora maszyn budowlanych na terenie Polski, • zbiornik paliwa o pojemności min. 120 litrów, • koparko-ładowarka musi być wyposażona w fabryczny system nawigacji satelitarnej GPS z podglądem co najmniej: zużycia paliwa, trybów pracy, miejsca postoju maszyny w czasie rzeczywistym, b) osprzęt ładowarkowy koparko-ładowarki: • musi posiadać system zapewniający samo poziomowanie łyżki ładowarkowej oraz układ stabilizacji łyżki ładowarkowej, • musi posiadać układ powrotu łyżki ładowarkowej do pozycji ładowania, • łyżka ładowarkowa montowana dzielona (otwieralna), wielofunkcyjna: możliwość spychania, ładowania, kopania, chwytania, rozściełania i wyrównania, mocowana na sworznie do ramion koparko-ładowarki, • widły do palet zamontowane na łyżce ładowarkowej, • pojemność łyżki ładowarki min. 1,0 m3, szerokość łyżki do 2,4 m, • maksymalna wysokość załadunku min. 3,1 m, • udźwig na pełną wysokość w łyżce ładowarkowej min. 2500 kg, c) osprzęt koparkowy podsiębierny koparko-ładowarki: • musi posiadać możliwość przesuwu bocznego wysięgnika koparkowego, • łyżka koparkowa o szerokości 600 mm ± 20 mm, • ramie koparkowe o zmiennej długości, rozsuwane hydraulicznie (teleskopowe), • głębokość kopania min. 5,0 m, • szybkozłącze mechaniczne do szybkiej wymiany osprzętów, d) pozostałe wymagania: • gwarancja na oferowaną koparko-ładowarkę musi wynosić min. 24 miesięcy, liczba motogodzin maks. 700 na rok, • dostawa koparko-ładowarki w ciągu 21 dni od podpisania umowy, • dostawca musi przedstawić ,,Deklarację zgodności z CE” na oferowaną koparko-ładowarkę, • zapewniony serwis gwarancyjny i pogwarancyjny koparko-ładowarki, • W okresie gwarancji wszystkie przeglądy gwarancyjne (dotyczy kosztów robocizny, nie dotyczy materiałów eksploatacyjnych oraz kosztów dojazdu serwisanta) i naprawy gwarancyjne przeprowadzane będą w siedzibie Zamawiającego (miejscu garażowania koparko-ładowarki w miejscowości Ryglice) na koszt Wykonawcy w ciągu 5 dni roboczych od daty otrzymania od Zamawiającego zgłoszenia usterki (reklamacji) lub zgłoszenia koparko-ładowarki do przeglądu. W przypadku przemieszczenia przedmiotu umowy wynikającej z potrzeby usunięcia stwierdzonych usterek w siedzibie Wykonawcy lub w innym miejscu, Wykonawca pokrywa koszty transportu przedmiotu umowy lub jego poszczególnych części w obydwie strony. • oferowana maszyna musi być wyposażona w radio CD, immobiliser oraz w pakiet podstawowy składający się z gaśnicy, trójkąta ostrzegawczego oraz instrukcji obsługi operatora w języku polskim i katalogu części zamiennych, • Wykonawca przeszkoli w cenie dostawy dwóch operatorów zamawiającego w zakresie budowy i obsługi koparko-ładowarki, • Instrukcja obsługi, katalog części zamiennych w języku polskim jak i również wszelkie inne wymagane prawem dokumenty, w tym certyfikat CE zostaną dostarczone przez Wykonawcę wraz z przekazaną maszyną.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Część II: Dostawa fabrycznie nowego sprzętu: pilarki spalinowej, wykaszarki spalinowej, kosiarki spalinowej z napędem
Zalacznik cpv glowny przedmiot 16311100-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik krotki opis Adres dostawy: Ryglice, ul. Mickiewicza 27, dz. ewid. nr 491/2, obręb Ryglice, Gmina Ryglice. Część II: Dostawa fabrycznie nowego sprzętu: pilarki spalinowej, wykaszarki spalinowej, kosiarki spalinowej z napędem: a) pilarka spalinowa: Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowej pilarki spalinowej o następujących parametrach technicznych: • silnik dwusuwowy, • pojemność skokowa min. 50 m3, • moc: min. 4,0 KM, • ciężar bez tarczy tnącej max. 10 kg, • średnica tarczy – min. 350 mm, • maksymalna głębokość cięcia – 100-130 mm, • układ zapłonowy sterowany elektronicznie, bezstykowy zapłon magnetyczny, • układ zasilania – gaźnik niezależny od położenia roboczego mambranowy z integrowaną pompą paliwową, • urządzenie wyposażone w możliwość cięcia ,,na mokro”, • gwarancja na oferowaną pilarkę spalinową musi wynosić min. 24 miesięcy, Pozostałe wyposażenie: • wózek manewrowy zintegrowany z urządzeniem, • przystawka ,,zbiornik wody”, • ściernica do cięcia asfaltu. b) wykaszarka spalinowa: Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowej wykaszarki spalinowej o następujących parametrach technicznych: • moc silnika: 2,9 KM – 3,5 KM, • pojemność cylindra: 45-55 cm3, • prędkość przy maksymalnej mocy: min. 8500 obr./min., • pojemność zbiornika paliwa: 0,85 – 1,1 L, • nóż do trawy: 1, • głowica żyłkowa: 1, • ciężar urządzenia: 8,5 – 10 kg (bez paliwa). Pozostałe wymagania: • szelki z szerokim stelażem na plecach, pasy na ramiona oraz pas biodrowy, • uchwyt wykaszarki regulowany, • gwarancja: min. 24 miesiące. c) kosiarka spalinowa z napędem: Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowej kosiarki spalinowej z napędem o następujących wymaganiach: • pojemność silnika- min. 190 cm3, • moc silnika – 3,0 – 4,5 kW, • rodzaj silnika – czterosuwowy, spalinowy, • rodzaj paliwa – benzyna bezołowiowa, • szerokość robocza – min. 50 cm, • rodzaj kół – łożyskowane, • typ kosza – siatkowy, z pokrywą, • rodzaj obudowy – stalowa, profilowana, • funkcja napędu własnego, • boczny wyrzut trawy, • samoczynne mycie obudowy, • regulacja wysokości koszenia, • przeniesienie napędu – przekładnia paskowa, • gwarancja - min. 24 miesiące.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Część III: Dostawa fabrycznie nowej piły stołowej
Zalacznik cpv glowny przedmiot 43830000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik krotki opis Adres dostawy: Ryglice, ul. Mickiewicza 27, dz. ewid. nr 491/2, obręb Ryglice, Gmina Ryglice. Część III: Dostawa fabrycznie nowej piły stołowej: Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowej piły stołowej o następujących parametrach technicznych: • moc maksymalna 2000-3000W z ogranicznikiem prądu rozruchowego i wyłącznikiem przeciążeniowym, • wymiary stołu min. 600 mm x min. 580 mm, • prędkość obrotowa bez obciążenia – min. 2 500 obr./min. • średnica tarczy pilarskiej – 290-320 mm • średnica otworu tarczy Ø 30, • ustawienie kąta nachylenia piły 47 ° ±2°, • waga urządzenia – max. 50 kg, • prowadnica równoległa z automatyczną regulacją do cięć precyzyjnych, • przyłącz do odsysania pyłów na osłonie i z tyłu urządzenia wraz z adapterem do odsysania pyłu, • zasilania: 220-240 V • gwarancja na oferowaną piłę stołową musi wynosić min. 24 miesięcy.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Część IV: Dostawa fabrycznie nowej myjki ciśnieniowej
Zalacznik cpv glowny przedmiot 42995000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik krotki opis Adres dostawy: Ryglice, ul. Mickiewicza 27, dz. ewid. nr 491/2, obręb Ryglice, Gmina Ryglice. Część IV: Dostawa fabrycznie nowej myjki ciśnieniowej: Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowej myjki ciśnieniowej o następujących parametrach technicznych: • ciśnienie maksymalne - 200 bar, • moc nominalna – 2500-3000 W, • długość przewodu zasilania – min. 5 m, • długość węża – nie mniej niż 10 m, • wydajność – min. 550 l/h, • system tłoczenia – tarcza skośna, • tłoki – stalowe, • typ silnika – indukcyjny, • lanca – regulowana 3w1 (stal szlachetna), dysza rotacyjna, pistolet spryskujący, • napięcie zasilania – 220 – 240 V, • waga całkowita urządzenia – nie więcej niż 30 kg, • gwarancja – min. 24 miesięcy, • załączona dokumentacja – instrukcja obsługi w języku polskim, karta gwarancyjna.
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Część V: Dostawa fabrycznie nowej elektronicznej wagi platformowej
Zalacznik cpv glowny przedmiot 42923000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik krotki opis Adres dostawy: Ryglice, ul. Mickiewicza 27, dz. ewid. nr 491/2, obręb Ryglice, Gmina Ryglice. Część V: Dostawa fabrycznie nowej elektronicznej wagi platformowej: Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowej elektronicznej wagi platformowej o następujących parametrach technicznych: • maksymalne obciążenie – min. 2000 kg, • dokładność odczytu: max. 0,5 kg, • masa własna: max. 120 kg, • przewód sygnałowy: min. 5 m, • temperatura pracy: -10°C do +40°C, • wymiary szalki – (1000-1250) x (1000-1250), • szalka platformy wagowej – ryflowana, • typ wyświetlacza – LCD, • konstrukcja ze stali lakierowanej, • nóżki z nakładka gumową, • akumulator wewnętrzny, • statyw do miernika wagowego, • gwarancja – min. 24 miesięcy.
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Część VI: Dostawa fabrycznie nowej nagrzewnicy olejowej
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39715200-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik krotki opis Adres dostawy: Ryglice, ul. Mickiewicza 27, dz. ewid. nr 491/2, obręb Ryglice, Gmina Ryglice. Część VI: Dostawa fabrycznie nowej nagrzewnicy olejowej: Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowej nagrzewnicy olejowej z odprowadzeniem spalin, z wbudowanym termostatem o następujących parametrach technicznych: • moc grzewcza : 29 KW – 35KW, • napięcie zasilania: 220V-230 V, • przepływ powietrza – min. 700 m3/godz., • pojemność zbiornika paliwa: min. 40 L, • zużycie paliwa: max. 2,8 kg/godz., • masa: max. 36 kg, • element grzejny: stal nierdzewna, • zapłon: elektryczny, • wyposażona w ochronę przed przegrzaniem i termostat do kontroli temperatury, • sprzęt wyposażony w kółka jezdne ułatwiające transport, • gwarancja – min. 24 miesiące.
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Część VII: Dostawa i montaż fabrycznie nowego systemu monitoringu
Zalacznik cpv glowny przedmiot 34971000-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik krotki opis Adres dostawy: Ryglice, ul. Mickiewicza 27, dz. ewid. nr 491/2, obręb Ryglice, Gmina Ryglice. Część VII: Dostawa i montaż fabrycznie nowego systemu monitoringu: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie monitoringu zewnętrznego w celu zapewnienie bezpieczeństwa – ochrony terenu Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w Ryglicach przed przedostaniem się osób nieuprawnionych. Monitoring skierowany na bramy wjazdowe/wyjazdowe (2 kamery, rejestrator wraz z przewodami długość ok. 50 m). Wykonawca zapewnia materiały do wykonania przedmiotu zamówienia we własnym zakresie. • Rejestrator z obsługą kamer IP • Dysk twardy min. 1 TB • Kamera kolor FullHD, widoczność w nocy min. 25 m • Możliwość montażu wewnątrz i na zewnątrz • Gwarancja – min. 24 miesięcy.
  
Zalacznik czesc nr 9
Zalacznik nazwa Część IX: Dostawa i montaż fabrycznie nowych pojemników i kontenerów
Zalacznik cpv glowny przedmiot 34928480-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik krotki opis Adres dostawy: Ryglice, ul. Mickiewicza 27, dz. ewid. nr 491/2, obręb Ryglice, Gmina Ryglice. Część IX: Dostawa i montaż fabrycznie nowych pojemników i kontenerów: Przedmiotem zamówienia jest dostawa i ustawienie w wyznaczonych miejscach kontenerów i pojemników na składowane odpady, stanowiących wyposażenie nowo wybudowanego Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych w Ryglicach, zgodnie z poniższą tabelą. Gwarancja – min. 24 miesięcy. Lp. Rodzaj odpadu Opis kontenera / pojemnika / miejsca składowania Rodzaj pojemnika (pojemność) 1 Opakowania z papieru i tektury, papier i tektura „Papier, tektura, opakowania z papieru i tektury” Pojemnik o pojemności 240l 2 Opakowania z drewna, drewno „Drewno, opakowania z drewna” Pojemnik o pojemności 240l 3 Opakowania z tworzyw sztucznych, opakowania wielomateriałowe, tworzywa sztuczne „Tworzywa sztuczne, opakowania z tworzyw sztucznych i wielomateriałowych” Pojemnik o pojemności 360l 4 Opakowania ze szkła, szkło „Szkło, opakowania ze szkła” Pojemnik o pojemności 240l 5 Opakowania z metali, mieszaniny metali, metale, aluminium, miedź, brąz, mosiądz, ołów, cynk, żelazo i stal, cyna „Metale, opakowania z metali” Pojemnik o pojemności 240l 6 Opakowania z metali zawierające niebezpieczne porowate elementy np. wzmocnienia konstrukcyjnego, puste pojemniki ciśnieniowe „Opakowania z metali zawierające substancje niebezpieczne” Pojemnik na odpady niebezpieczne o pojemności 240l 7 Opakowania z tekstyliów, odzież, tekstylia „Odzież, tekstylia, opakowania z tekstyliów Pojemnik o pojemności 660l 8 Opakowania zawierające pozostałości substancji niebezpiecznych lub nimi zanieczyszczone (np. środkami ochrony roślin I i II klasy toksyczności – bardzo toksyczne i toksyczne), detergenty zawierające substancje również niebezpieczne, kawałki drewna zawierającego substancje niebezpieczne „Chemikalia, opakowania po substancjach niebezpiecznych, detergenty” Beczka o pojemności 220l 9 Rozpuszczalniki, kwasy, alkalia, odczynniki fotograficzne „Rozpuszczalniki, kwasy, alkalia, odczynniki fotograficzne” Beczka z zakręcaną pokrywą o pojemności 42l, certyfikowana do przechowywania i transportu odpadów niebezpiecznych 10 Oleje i tłuszcze jadalne, inne tłuszcze „Oleje i tłuszcze jadalne, inne tłuszcze” Beczka z zakręcaną pokrywą o pojemności 42l, certyfikowana do przechowywania i transportu odpadów niebezpiecznych 11 Odczynniki fotograficzne, farby, tusze, farby drukarskie, kleje, lepiszcze i żywice w tym zawierające substancje niebezpieczne „Odczynniki fotograficzne, farby, tusze, farby drukarskie, kleje, lepiszcze i żywice w tym zawierające substancje niebezpieczne” Beczka z zakręcaną pokrywą o pojemności 42l, certyfikowana do przechowywania i transportu odpadów niebezpiecznych 12 Zużyte urządzenia zawierające freony, HCFC, HFC, zużyte urządzenia zawierające niebezpieczne elementy, urządzenia zawierające freony, zużyte urządzenia elektryczne i elektroniczne, elementy usunięte z zużytych urządzeń, elementy lub części składowe zawierające również niebezpieczne składniki „Zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny” Kontener KP-7 ze szczelnie zamykanym dachem 13 Odpady betonu oraz gruz betonowy z rozbiórek i remontów, gruz ceglany „Czysty gruz” Kontener KP-7 14 Odpady innych materiałów ceramicznych i elementów wyposażenia, zmieszane odpady z betonu, gruzu ceglanego, odpadowych materiałów ceramicznych i elementów wyposażenia, zmieszane odpady z budowy, remontów i demontażu, materiały izolacyjne „Gruz zanieczyszczony” Kontener KP-7 15 Szkło z budowy, remontów i demontażu obiektów budowlanych (szyby okienne, lustra, szkło żaroodporne) „Szkło z budowy, remontów i demontażu obiektów budowlanych” Pojemnik o pojemności 360l 16 Lampy fluorescencyjne i inne odpady zawierające rtęć „Świetlówki, rtęciówki” 3 pojemniki o różnej wielkości: -FB60- pojemnik na świetlówki o długości 60 cm, średnica 30 cm; -FB60- pojemnik na świetlówki o długości 120 cm, średnica 30 cm; -FB60- pojemnik na świetlówki o długości 180 cm, średnica 30 cm 17 Baterie i akumulatory „Baterie” „Akumulatory” pojemnik o pojemności 40 l pojemnik o pojemności 500 l 18 Odpady ulegające biodegradacji (kuchenne, zielone) „Odpady zielone” pojemnik o pojemności 1 100 l 19 Żużle, popioły paleniskowe i pyły z kotłów (z wyłączeniem pyłów z kotłów wymienionych w 10 01 04), odpady zmiotek wentylacyjnych, „Popioły, odpady zmiotek wentylacyjnych” pojemnik o pojemności 240 l 20 Zmieszane odpady opakowaniowe oraz inne frakcje zbierane w sposób selektywny „Zmieszane odpady opakowaniowe oraz inne frakcje zbierane w sposób selektywny” pojemnik o pojemności 360 l 21 Gleba i ziemia, w tym kamienie „Gleba, ziemia, kamienie” pojemnik o pojemności 360 l
  
Zalacznik czesc nr 10
Zalacznik nazwa Część X: Dostawa i montaż fabrycznie nowych regałów oraz fabrycznie nowej szafy do punktu wymiany, napraw i przygotowania do ponownego użycia
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39100000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik krotki opis Adres dostawy: Ryglice, ul. Mickiewicza 27, dz. ewid. nr 491/2, obręb Ryglice, Gmina Ryglice. Część X: Dostawa i montaż fabrycznie nowych regałów oraz fabrycznie nowej szafy do punktu wymiany, napraw i przygotowania do ponownego użycia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa regałów metalowych w ilości 3 szt. oraz metalowej szafy do punktu wymiany rzeczy używanych oraz punktu napraw i przygotowania do ponownego użycia, które będą służyć do składania książek, czasopism, drobnych artykułów gospodarstwa domowego przeznaczonych do wymiany lub naprawy, przygotowania do ponownego użycia. Regał - 3 szt. • Wysokość - min. 225 cm • Szerokość - min. 90 cm • Głębokość – min. 40 cm • Materiał – stal ocynkowana • Materiał półki – płyta wiórowa • Ilość półek – min. 6 • Obciążenie na półkę – min. 220 kg • Gwarancja – min. 24 miesięcy. Szafa • Wysokość - min. 120 cm • Szerokość - min. 100 cm • Głębokość – min. 45cm • Materiał – blacha stalowa • Drzwi przesuwne • Ilość półek – min. 2 • Gwarancja – min. 24 miesięcy.
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa Część VIII: Dostawa i montaż fabrycznie nowej toalety przenośnej
Zalacznik cpv glowny przedmiot 45215500-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik krotki opis Adres dostawy: Ryglice, ul. Mickiewicza 27, dz. ewid. nr 491/2, obręb Ryglice, Gmina Ryglice. Część VIII: Dostawa i montaż fabrycznie nowej toalety przenośnej: Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż fabrycznie nowej toalety przenośnej wraz z pisuarem oraz umywalką. • Wysokość - min. 220 cm • Szerokość - min. 100 cm • Głębokość – min. 100 cm • Gwarancja – min. 24 miesiące.
  

Criterion

Kryteria CENA oferty brutto
Znaczenie 60,00
  
Kryteria GWARANCJA
Znaczenie 40,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)