Budowa systemu zgłoszeń naruszeń w zakresie ochrony środowiska

Data publikacji 2019-07-29
Data zakończenia 2019-08-06 00:00:00
Instytucja Województwo Małopolskie
Miejscowość Kraków
Województwo małopolskie
Branża
  • Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 579301-N-2019
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 480000008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1) Przedmiotem zamówienia jest: budowa systemu zgłoszeń (aplikacja oraz system zarządzania zgłoszeniami), który ma wesprzeć lokalne służby odpowiadające za ochronę środowiska, w szczególności za jakość powietrza, poprzez usprawnienie komunikacji mieszkańców z odpowiednimi organami. Funkcjonowanie systemu powinno być zagwarantowane w szczególności poprzez zapewnienie i wdrożenie komponentów związanych z dodawaniem i obsługą zgłoszeń, a w ramach przedmiotu zamówienia zostanie zapewniona roczna usługa asysty technicznej w wymiarze 120 roboczogodzin.
2) Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji w ramach którego wykonawca zapewni usługi asysty technicznej w maksymalnej ilości 120 roboczogodzin za które Wykonawcy będzie przysługiwało odrębne wynagrodzenie. Przedmiot umowy w ramach opcji może być realizowany od dnia zakończenia zamówienia podstawowego lub od dnia wyczerpania liczby roboczogodzin w ramach rocznej usługi asysty technicznej przeznaczonej na realizację zamówienia podstawowego.
3) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (SOPZ) stanowi załącznik nr 4 do siwz.
4) Warunki realizacji zamówienia zawarte są we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 3 do siwz.
5) Zamówienie jest współfinansowane ze środków Unii Europejskiej: Projekt zintegrowany LIFE „Wdrażanie Programu ochrony powietrza dla województwa małopolskiego – Małopolska w zdrowej atmosferze” / LIFE-IP MALOPOLSKA / LIFE14 IPE PL 021
6) Oznaczenie wg CPV: 48000000-8 Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne.
7) Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia występują: nazwy znaków towarowych, patenty lub pochodzenie należy to traktować jedynie, jako pomoc w opisie przedmiotu zamówienia. W każdym przypadku dopuszczalne są produkty równoważne pod względem funkcji, przeznaczenia i konstrukcji.
8) Zamawiający zgodnie z dyspozycją art. 29 ust. 3a ustawy nie wymaga, aby osoba/osoby uczestnicząca/ce w realizacji zamówienia, była/były zatrudniona/e przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 90e3dd06-b4a5-4ff8-a390-df65a8da9b50
Biuletyn 579301-N-2019
Zamawiajacy nazwa Województwo Małopolskie
Regon 35155428700000
Zamawiajacy adres ulica Basztowa
Zamawiajacy adres numer domu 22
Zamawiajacy miejscowosc Kraków
Zamawiajacy kod pocztowy 31-156
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo małopolskie
Zamawiajacy telefon (12)6303408
Zamawiajacy fax (12)6160144
Zamawiajacy email przetargi@umwm.pl
Adres strony url http://bip.malopolska.pl/umwm/
Adres strony internetowej http://bip.malopolska.pl/umwm/
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu 5) Zamówienie jest współfinansowane ze środków Unii Europejskiej: Projekt zintegrowany LIFE „Wdrażanie Programu ochrony powietrza dla województwa małopolskiego – Małopolska w zdrowej atmosferze” / LIFE-IP MALOPOLSKA / LIFE14 IPE PL 021
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://bip.malopolska.pl/umwm/
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny W formie pisemnej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Urząd Marszałkowski Województwa Małopolskiego, Dziennik podawczy (budynek B), 30-017 Kraków, ul. Racławicka 56
Nazwa nadana zamowieniu Budowa systemu zgłoszeń naruszeń w zakresie ochrony środowiska
Numer referencyjny SR-V.7013.4.31.2019
Rodzaj zamowienia 2
Okreslenie przedmiotu 1) Przedmiotem zamówienia jest: budowa systemu zgłoszeń (aplikacja oraz system zarządzania zgłoszeniami), który ma wesprzeć lokalne służby odpowiadające za ochronę środowiska, w szczególności za jakość powietrza, poprzez usprawnienie komunikacji mieszkańców z odpowiednimi organami. Funkcjonowanie systemu powinno być zagwarantowane w szczególności poprzez zapewnienie i wdrożenie komponentów związanych z dodawaniem i obsługą zgłoszeń, a w ramach przedmiotu zamówienia zostanie zapewniona roczna usługa asysty technicznej w wymiarze 120 roboczogodzin. 2) Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji w ramach którego wykonawca zapewni usługi asysty technicznej w maksymalnej ilości 120 roboczogodzin za które Wykonawcy będzie przysługiwało odrębne wynagrodzenie. Przedmiot umowy w ramach opcji może być realizowany od dnia zakończenia zamówienia podstawowego lub od dnia wyczerpania liczby roboczogodzin w ramach rocznej usługi asysty technicznej przeznaczonej na realizację zamówienia podstawowego. 3) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (SOPZ) stanowi załącznik nr 4 do siwz. 4) Warunki realizacji zamówienia zawarte są we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 3 do siwz. 5) Zamówienie jest współfinansowane ze środków Unii Europejskiej: Projekt zintegrowany LIFE „Wdrażanie Programu ochrony powietrza dla województwa małopolskiego – Małopolska w zdrowej atmosferze” / LIFE-IP MALOPOLSKA / LIFE14 IPE PL 021 6) Oznaczenie wg CPV: 48000000-8 Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne. 7) Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia występują: nazwy znaków towarowych, patenty lub pochodzenie należy to traktować jedynie, jako pomoc w opisie przedmiotu zamówienia. W każdym przypadku dopuszczalne są produkty równoważne pod względem funkcji, przeznaczenia i konstrukcji. 8) Zamawiający zgodnie z dyspozycją art. 29 ust. 3a ustawy nie wymaga, aby osoba/osoby uczestnicząca/ce w realizacji zamówienia, była/były zatrudniona/e przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy.
Cpv glowny przedmiot 48000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 309286,50
Waluta calosc pln
Informacje na temat katalogow W uzupełnieniu do informacji zawartych w pkt II.6: "Wartość zamówienia netto (bez podatku od towarów i usług): 309 286,50 pln w tym wartość opcji: 10 286,50 pln" W uzupełnieniu do pkt II.8: "Wykonawca jest zobowiązany wykonać przedmiot zamówienia w następujących terminach: 1) Przedstawienie Analizy Przedwdrożeniowej – do dwóch tygodni od zawarcia umowy, 2) Dostawa, wdrożenie systemu i przekazanie dokumentacji powdrożeniowej systemu oraz instrukcji administratora i użytkownika – w terminie do 75 dni od dnia zawarcia umowy, 3) Odbiór systemu – w terminie do 90 dni od dnia zawarcia umowy, 4) Przeprowadzenie instruktażu dla administratorów systemu – w terminie do 90 dni od dnia zawarcia umowy, 5) Asysta techniczna – w okresie 12 miesięcy od dnia podpisania protokołu odbioru Systemu lub do dnia wyczerpania liczby roboczogodzin w ramach rocznej usługi asysty technicznej."
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow 1. Warunek udziału w postępowaniu, o którym mowa w art. 22 ust. 1 pkt 3) zostanie uznany za spełniony, gdy wykonawca wykaże się doświadczeniem w należytym wykonaniu w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie: 1). co najmniej jednej usługi, odpowiadającej swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia. Za usługę odpowiadającą swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia, uważa się usługę polegającą na dostawie, wdrożeniu i produkcyjnym uruchomieniu systemu GIS przeznaczonego do obsługi minimum 500 tyś publicznych zgłoszeń (rocznie) oraz posiadającego minimum 200 zarejestrowanych aktywnych (działających w systemie na co dzień) operatorów, na który składają się: a) serwer obsługi zgłoszeń implementujący minimum 5 różnych kategorii zgłoszeń zawierających dane typu tekst, data, tekst jako lista wyboru, geometria, załącznik (np. zdjęcie), b) komponent publicznie dostępny w internecie przeznaczony do składania i przeglądania zgłoszeń składający się z formularza do wprowadzania atrybutów zgłoszenia i aplikacji mapowej do określenia lokalizacji zdarzenia oraz przeglądania wszystkich udostępnianych zgłoszeń, c) komponent operatorów (dostępny po zalogowaniu) pozwalający na obsługę zgłoszeń poprzez zmianę kolejnych statusów, d) komponent administratora przeznaczony do dodawania operatorów oraz określania im uprawnień do określonych obszarów (np. gmin). Wartość usługi polegającej na dostawie, wdrożeniu i produkcyjnym uruchomieniu systemu GIS nie może być niższa niż 100 000 złotych. 2) co najmniej jednej usługi, odpowiadającej swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia. Za usługę odpowiadającą swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia, uważa się usługę polegającą na dostawie, wdrożeniu i produkcyjnym uruchomieniu serwera usługi klastrowania danych przestrzennych wydającego przynajmniej 500 tyś sklastrowanych obiektów punktowych wraz z mapową aplikacją kliencką pozwalającą na przestrzenną prezentację danych usługi na podkładzie kaflowanych usług danych przestrzennych (np. WMTS). Wartość usługi polegającej na dostawie, wdrożeniu i produkcyjnym uruchomieniu serwera usługi klastrowania danych nie może być niższa niż 50 000 złotych. 3). co najmniej jednej usługi, odpowiadającej swoim rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia. Za usługę odpowiadającą swoim rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia, uważa się usługę polegającą na dostawie, wdrożeniu i produkcyjnym uruchomieniu rozwiązania SSO zapewniającego pojedyncze logowanie do wielu aplikacji webowych wspierającego protokół Central Authentication Service działającego w oparciu o LDAP. 4). co najmniej jednej usługi, odpowiadającej swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia. Za usługę odpowiadającą swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia, uważa się usługę polegającą na dostawie, wdrożeniu i produkcyjnym uruchomieniu szyny usług klasy ESB zapewniającej bezpieczeństwo, routing, loadbalancing, monitoring usług danych przestrzennych (w tym dynamicznych i kaflowanych). Wartość usługi polegającej na dostawie, wdrożeniu i produkcyjnym uruchomieniu rozwiązania SSO nie może być niższa niż 50 000 złotych. 5). co najmniej jednej usługi, odpowiadającej swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia. Za usługę odpowiadającą swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia, uważa się usługę polegającą na dostawie, wdrożeniu i produkcyjnym uruchomieniu serwera powiadomień w oparciu o zewnętrznych usługodawców email oraz PUSH Notification np. MAILJET, Firebase wraz z aplikacjami klienckimi pozwalającymi na zdefiniowanie subskrypcji (email i PUSH) oraz odbieranie powiadomień (PUSH) na urządzeniach mobilnych. Wartość usługi polegającej na dostawie, wdrożeniu i produkcyjnym uruchomieniu serwera powiadomień nie może być niższa niż 50 000 złotych. 2. Warunek udziału w postępowaniu, o którym mowa w art. 22 ust. 1 pkt 3) zostanie uznany za spełniony, gdy wykonawca wykaże, że dysponuje osobami które skieruje do realizacji zamówienia publicznego o odpowiednich kwalifikacjach zawodowych, uprawnieniach, doświadczeniu i wykształceniu niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia tj: 1). co najmniej 1 osobą przeznaczoną do pełnienia funkcji architekta systemu GIS, która posiada co najmniej 2 letnie doświadczenie zawodowe zdobyte w okresie ostatnich 5 lat w projektowaniu lub współprojektowaniu co najmniej dwóch systemów GIS, w tym co najmniej jednym systemem do obsługi publicznych zgłoszeń, na stanowisku architekta systemu GIS, 2). co najmniej 1 osobą przeznaczoną do pełnienia funkcji analityka systemu GIS, który posiada co najmniej 2 letnie doświadczenie zawodowe zdobyte w okresie ostatnich 5 lat w prowadzeniu analizy wymagań oraz procesów przy zastosowaniu języka UML oraz BPML w oprogramowaniu EA lub równoważnym, w co najmniej dwóch systemach GIS, w tym co najmniej jednym do obsługi zgłoszeń, na stanowisku analityka systemu GIS, 3). co najmniej 1 osobą przeznaczoną do pełnienia funkcji administratora przestrzennych baz danych, która: a). posiada co najmniej 2 letnie doświadczenie zawodowe zdobyte w okresie ostatnich 5 lat w administrowaniu przestrzenną bazą danych, w co najmniej dwóch systemach GIS, w tym co najmniej jednym do obsługi zgłoszeń, na stanowisku administratora przestrzennych baz danych, b). posiada certyfikat lub świadectwo ukończenia szkolenia, kursu z zakresu projektowania i budowy lub administrowania relacyjną, przestrzenną bazą danych, 4). co najmniej 1 osobą przeznaczoną do pełnienia funkcji specjalisty ds. wdrożeń, która posiada co najmniej 2 letnie doświadczenie zawodowe zdobyte w okresie ostatnich 5 lat w pracach wdrożeniowych co najmniej dwóch systemów GIS, w tym przynajmniej jednym do obsługi zgłoszeń, na stanowisku specjalisty ds. wdrożeń, 5). co najmniej 1 osobą przeznaczoną do pełnienia funkcji kierownika projektu, która: a). posiada co najmniej 2 letnie doświadczenie zawodowe zdobyte w okresie ostatnich 5 lat w zarządzaniu co najmniej dwoma projektami związanymi z budową systemów GIS, na stanowisku kierownika projektu, b). posiada certyfikaty Prince 2 Practitioner lub Project Management PMP lub AgilePM Practitioner; ITIL Fundation lub COBIT Fundation lub certyfikat ISO/IEC 20000. Zamawiający zastrzega, że jedna osoba nie może być skierowana przez Wykonawcę do pełnienia więcej niż jednej funkcji.
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow 1
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1) Zamawiający, wezwie do złożenia następujących dokumentów: a) potwierdzających brak podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu: i. odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy, 2) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 1 lit. a).i) składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokumenty te winny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3) Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 2, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Przepis dotyczący terminów wystawienia dokumentów stosuje się odpowiednio. 4) Zamawiający żąda od wykonawcy, który polega na zdolnościach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w pkt. 1 lit a).i). 5) W przypadku wspólnego ubiegania się przez wykonawców o zamówienie, dokumenty wymienione w pkt. 1 lit a).i).składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 6) Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 i 3 ustawy, jeżeli zamawiający posiada aktualne oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2017 r. poz. 570 oraz z 2018 r. poz. 1000, 1544 i 1669).
Zakresie warunkow udzialu 1) Zamawiający, wezwie do złożenia następujących dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu: a). wykazu usług wykonanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy. Wykaz usług stanowi załącznik nr 5 do siwz, b). wykazu osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich doświadczenie, kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami Wzór wykazu osób stanowi załącznik nr 6 do siwz.
Inne dokumenty niewymienione 1) Do oferty wykonawca winien dołączyć oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – załącznik nr 2 do siwz. 2) Informacje zawarte w oświadczeniu stanowią wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. 3) W przypadku wspólnego ubiegania się przez wykonawców o zamówienie, oświadczenie, o którym mowa w ust. 1 składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 4) Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt. 1. 5) Jeżeli Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunku udziału w postępowaniu polega na zdolnościach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 6) Zamawiający zaleca złożenie zobowiązania wg wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do siwz. 7) W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje Pełnomocnik wraz z ofertą winno być złożone pełnomocnictwo dla tej osoby określające jego zakres. Pełnomocnictwo winno być podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. 8) Wszelkie pełnomocnictwa winny być załączone do oferty w formie oryginału lub urzędowo poświadczonego odpisu pełnomocnictwa (notarialnie – art. 96 ustawy z 14 lutego 1991 r. – Prawo o notariacie /tj. Dz. U. z 2014 poz. 164 z późn. zm./). 9) W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu zamawiający żąda oświadczenia wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. 10) Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenie, o którym mowa w pkt. 9. 11) Oświadczenie składane jest w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem na adres Zamawiającego: Urząd Marszałkowski Województwa Małopolskiego, Dziennik Podawczy (budynek B), ul. Racławicka 56, 30-017 Kraków. 12) Wzór oświadczenia wraz z informacją, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, zostanie zamieszczony przez Zamawiającego na stronie internetowej, na której była zamieszczona siwz wraz z załącznikami. 13) Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu może polegać na zdolnościach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy. 14) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia winni ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (do oferty należy załączyć odpowiednie pełnomocnictwo), chyba że w przypadku spółki cywilnej, z umowy tej spółki wynika sposób jej reprezentowania (do stwierdzenia czego niezbędne będzie załączenie do oferty umowy spółki cywilnej). Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z podmiotem występującym, jako pełnomocnik pozostałych. Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkie podmioty występujące wspólnie. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy. 15) Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 i 3 ustawy, jeżeli zamawiający posiada aktualne oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2017 r. poz. 570 oraz z 2018 r. poz. 1000, 1544 i 1669).
Czy wadium 1
Wadium 1). Przed upływem terminu składania ofert, wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przetargowe, na czas równy okresowi związania ofertą, w wysokości: 8 000 zł (słownie: osiem tysięcy 00/100). 2). Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach wymienionych w art. 45 ust. 6 ustawy. 3). Wadium w formie pieniężnej winno być wniesione przelewem na rachunek bankowy: 07 1020 2892 0000 5802 0667 3828 z dopiskiem „Budowa systemu zgłoszeń naruszeń w zakresie ochrony środowiska”. 4). Wadium w pozostałych formach winno być wniesione do kasy w siedzibie Urzędu Marszałkowskiego Województwa Małopolskiego, ul. Racławicka 56, 30-017 Kraków, (piętro III, pokój nr 316). Kasa jest czynna: w dni robocze w godzinach 8.30 – 10.00 oraz 13.00 – 15.00, za wyjątkiem ostatniego dnia roboczego miesiąca, kiedy kasa jest czynna od 8.30 – 14.00. 5). Wadium wnoszone w formach innych niż w pieniądzu, winno gwarantować Zamawiającemu wypłatę wadium, w przypadku zaistnienia okoliczności wskazanych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 pkt 1) i 3) ustawy. 6). Niedopuszczalne jest wprowadzanie jakichkolwiek warunków ograniczających Zamawiającemu wypłacenie wadium. 7). Zamawiający zwraca lub zatrzymuje wadium na zasadach i w trybie art. 46 ustawy.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający dopuszcza zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy na warunkach zawartych w umowie.
IV 4 4 data 2019-08-06T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 13:00
IV 4 4 jezyki Oferta musi być sporządzona w języku polskim
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 1. Przed zawarciem umowy Wykonawca winien wnieść do Zamawiającego zabezpieczenie należytego wykonania umowy w wysokości 5% ceny podanej w ofercie za wykonanie zamówienia podstawowego. 2. W przypadku skorzystania z prawa opcji zabezpieczenie ustala się w wysokości 10 % ceny brutto podanej w ofercie za wykonanie zamówienia w ramach prawa opcji. Zabezpieczenie w przypadku prawa opcji zostanie wniesione w ciągu 14 dni od otrzymania od Zamawiającego oświadczenia o skorzystaniu z prawa opcji 4). Zabezpieczenie należytego wykonania umowy może być wnoszone według wyboru Wykonawcy w jednej lub w kilku formach, wymienionych w art. 148 ust. 1 ustawy. 5). Zabezpieczenie w formie pieniężnej winno być wniesione przelewem na konto: (nr konta zostanie podany po wyborze najkorzystniejszej oferty) z dopiskiem „Wpłata zabezpieczenia należytego wykonania umowy dot. „Budowa systemu zgłoszeń naruszeń w zakresie ochrony środowiska”. 6). Zabezpieczenie w pozostałych formach winno być wniesione do kasy Urzędu Marszałkowskiego Województwa Małopolskiego przy ul. Racławickiej 56 w Krakowie, pokój nr 316. 7). Kasa jest czynna: w dni robocze w godzinach 8.30 – 10.00 oraz 13.00 – 15.00, za wyjątkiem ostatniego dnia roboczego miesiąca, kiedy kasa jest czynna w godzinach 8.30 – 14.00. 8). Zabezpieczenie wnoszone w formach innych niż w pieniądzu, winno gwarantować Zamawiającemu bezwarunkową wypłatę tego zabezpieczenia. 9). Zamawiający dokona zwrotu zabezpieczenia należytego wykonania umowy w następujący sposób: 1) część zabezpieczenia wskazanego w ust. 1 w wysokości 70% zostanie zwrócone Wykonawcy w terminie 30 dni od dnia wykonania zamówienia podstawowego i uznania go przez Zamawiającego za należycie wykonane. Kwota pozostawiona na zabezpieczenie roszczeń z tytułu rękojmi za wady w wysokości 30% zabezpieczenia zostanie zwrócona nie później niż w 15 dniu po upływie okresu rękojmi za wady, 2) zabezpieczenie wskazane w ust. 2 przeznaczona na zabezpieczenie roszczeń z tytułu należytego wykonania zamówienia objętego prawem opcji, zostanie zwrócone w ciągu 30 dni od dnia uznania prawidłowego wykonania zamówienia objętego prawem opcji.

Criterion

Kryteria Dodatkowa osoba skierowana do realizacji zamówienia na stanowisku architekta systemu GIS
Znaczenie 15,00
  
Kryteria Dodatkowa osoba skierowana do realizacji zamówienia na stanowisku analityka systemu GIS
Znaczenie 15,00
  
Kryteria Dodatkowa osoba skierowana do realizacji zamówienia na stanowisku dla specjalisty ds. wdrożeń
Znaczenie 15,00
  
Kryteria Całkowita cena brutto wykonania przedmiotu zamówienia
Znaczenie 55,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)