GuidZP400 |
bc98741e-62ec-4e89-b09e-844be9966732
|
Biuletyn |
579409-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Szpital Specjalistyczny im. J. Dietla
|
Regon |
35156417900000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Skarbowa
|
Zamawiajacy adres numer domu |
4
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Kraków
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
31-121
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
małopolskie
|
Zamawiajacy telefon |
126 876 330
|
Zamawiajacy fax |
126 876 331
|
Zamawiajacy email |
zp@dietl.krakow.pl
|
Adres strony url |
www.dietl.krakow.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.dietl.krakow.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Szpital Specjalistyczny im. J. Dietla w Krakowie, ul. Skarbowa 4, 31-121 Kraków, Kancelaria - pokój 307, III piętro
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawę wyrobów medycznych jednorazowego użycia w postaci: wyrobów medycznych do pielęgnacji pacjentów, ubrań medycznych, prześcieradeł, podkładów, zestawów pościeli itp.
|
Numer referencyjny |
SZP/17/2019
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Zastrzega prawo grup czesci |
brak zastrzeżeń
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
brak ograniczeń
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyrobów medycznych jednorazowego użycia w postaci: wyrobów medycznych do pielęgnacji pacjentów, ubrań medycznych, prześcieradeł, podkładów, zestawów pościeli itp. w podziale na 9 pakietów, zgodnie z ZAŁĄCZNIKIEM NR 2 do SIWZ - FORMULARZ CENOWY WRAZ ZE SZCZEGÓŁOWYM OPISEM PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA.
|
Cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
519600,00
|
Waluta calosc |
pln
|
Okres w miesiacach |
24
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
wykażą, że wykonali w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie) co najmniej 3 (trzech) dostaw wyrobów o podanym poniżej zakresie
i wartości każdej dostawy.
nr
pakietu Zakres dostawy Wartość dostawy nie mniejsza niż
1. Wyroby medyczne jednorazowego użycia stanowiących ochronę osobistą 90 000,00 zł brutto,
2. Bielizna pościelowa, podkłady i prześcieradła 1x użycia 200 000,00 zł brutto,
3. Ubrania chirurgiczne 1 x użycia 30 000,00 zł brutto,
4. Ubrania chirurgiczne 1 x użycia 90 000,00 zł brutto,
5. Maty podłogowe 1 x użycia 3 000,00 zł brutto,
6. Odzież jednorazowa 10 000,00 zł brutto,
7. Akcesoria do pielęgnacji o zwiększonym ryzyku zakażenia i zakażonych 100 000,00 zł brutto,
8. Akcesoria 1 x użycia do podstawowej higieny 50 000,00 zł brutto,
9. Koce grzewcze 1 x użycia 15 000,00 zł brutto,
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy;
|
Zakresie warunkow udzialu |
W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej Zamawiający żąda:
wykazu dostaw wykonanych, a w przypadku dostaw okresowych lub ciągłych również wykonywanych, (min. trzech) dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, odpowiadającym rodzajem przedmiotowi zamówienia tj. dostaw wyrobów o podanym poniżej zakresie i wartości każdej dostawy
nr
pakietu Zakres dostawy Wartość dostawy nie mniejsza niż
1. Wyroby medyczne jednorazowego użycia stanowiących ochronę osobistą 90 000,00 zł brutto,
2. Bielizna pościelowa, podkłady i prześcieradła 1x użycia 200 000,00 zł brutto,
3. Ubrania chirurgiczne 1 x użycia 30 000,00 zł brutto,
4. Ubrania chirurgiczne 1 x użycia 90 000,00 zł brutto,
5. Maty podłogowe 1 x użycia 3 000,00 zł brutto,
6. Odzież jednorazowa 10 000,00 zł brutto,
7. Akcesoria do pielęgnacji o zwiększonym ryzyku zakażenia i zakażonych 100 000,00 zł brutto,
8. Akcesoria 1 x użycia do podstawowej higieny 50 000,00 zł brutto,
9. Koce grzewcze 1 x użycia 15 000,00 zł brutto,
wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, zgodnie z ZAŁĄCZNIKIEM NR 5A do SIWZ oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
- oświadczenie Wykonawcy zgodnie z ZAŁĄCZNIKIEM NR 5B do SIWZ, iż dostarczane wyroby wprowadzane są do obrotu i do używania na terenie RP zgodnie z obowiązującymi wymogami wynikającymi z ustawy z dnia 20.05.2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 175 ze zm.) jak i z innych powszechnie obowiązujących przepisów;
- dotyczy pakietu 3, poz. 1 i 2 – certyfikat potwierdzający spełnianie wymagań normy PN EN 13795+A1:2013-06 - Obłożenia chirurgiczne, fartuchy chirurgiczne i odzież dla bloków operacyjnych, stosowane jako wyroby medyczne dla pacjentów, personelu medycznego i wyposażenia - Część 1: Wymagania ogólne dotyczące wytwórców, przetwórców i wyrobów, dla zaoferowanego asortymentu (lub nowszej normy);
- dotyczy pakietu 4, poz. 1 i 2 – próbka - po 1 szt. ubrania z wszytą metką, z informacją o:
x odporności na wypychanie na sucho (min. 190 kPa),
x czystości pod względem cząstek stałych (2,0 IPM9- badanie wg. EN ISO 9073-10),
- dotyczy pakietu 7, poz. 6 – potwierdzenie w formie zgłoszenia do Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych i Wyrobów Medycznych, że jest to produkt medyczny klasy II A.
|
Inne dokumenty niewymienione |
- wypełniony formularz ofertowy, zgodnie z ZAŁĄCZNIKIEM NR 1 do SIWZ,
- formularz cenowy wraz ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia zgodnie z ZAŁĄCZNIKIEM NR 2 do SIWZ;
- Zamawiający prosi Wykonawców ubiegających się o realizację zamówienia o załączenie dodatkowo do oferty formularza cenowego wraz ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia na elektronicznych nośnikach danych (np. na płycie CD). Przedłożony w ten sposób formularz nie stanowi części oferty – w postępowaniu wiążąca jest treść oferty złożona w formie pisemnej. Załączone na elektronicznych nośnikach danych informacje służyć będą jedynie do usprawnienia procesu sprawdzania poprawności ofert.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy określone zostały w §8 wzoru umowy stanowiącego załącznik nr 7 do SIWZ
1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonywania zmian w postanowieniach umowy w stosunku do treści umowy, w razie wystąpienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a zwłaszcza w przypadku:
1) zaproponowania odpowiednika danego towaru w przypadku udokumentowanej obiektywnej niedostępności towaru z umowy (np. wstrzymania bądź zakończenia produkcji oferowanego towaru),
2) pojawienia się w ofercie Dostawcy towaru o równoważnych lub przewyższających parametrach do towarów zawartych w załączniku nr 1 do umowy,
3) zmiany numeru katalogowego towaru,
4) zmiany nazwy towaru przy zachowaniu jego parametrów,
5) zmiany wielkości opakowań,
6) dokonania zmian ilościowych w asortymencie towarów wyszczególnionych w załączniku nr 1 do umowy, na podstawie §1 ust. 4, jeżeli jest to uzasadnione jego potrzebami, przy zachowaniu wskazanych w załączniku nr 1 do niniejszej umowy cen jednostkowych,
7) zmiany danych dostawcy,
8) zmiany nr rachunku bankowego dostawcy,
9) zmian w zakresie regulacji prawnych obowiązujących w dniu podpisania umowy a mających do niej zastosowanie,
10) zmiany wartości przedmiotu umowy w przypadkach określonych w niniejszej umowie.
2. W przypadku zaistnienia okoliczności określonych w ust. 1 pkt 1)-6) dostawca w porozumieniu z Zamawiającymi zaproponuje inny towar o tym samym działaniu/zastosowaniu lub towar o tej samej nazwie międzynarodowej, lecz innej nazwie handlowej, różniący się np. wielkością opakowania w przeliczonych ilościach i wyceniony proporcjonalnie do zaoferowanego w umowie.
W przypadku braku możliwości dostarczenia zamiennika towaru w cenie przetargowej, Zamawiający może wyrazić zgodę na sprzedaż w cenie zbliżonej do rynkowej lub na wyłączenie tego towaru z umowy na czas wstrzymania produkcji lub wycofania z obrotu przedmiotu umowy i braku możliwości dostarczenia zamiennika. W takiej sytuacji Dostawca zobowiązany jest przedstawić pisemnie/faksem Zamawiającemu do akceptacji informację o nowej cenie lub/i informację o czasowym wyłączeniu tego towaru z umowy na czas wstrzymania produkcji lub wycofania z obrotu towaru i braku możliwości dostarczenia zamiennika towaru w cenie przetargowej z podaniem przyczyn takiego stanu.
3. W przypadku zaistnienia okoliczności, o której mowa w § 3 ust. 3 pkt 3) (zmiana stawki podatku od towarów i usług na przedmiot umowy), ceny brutto określone w umowie ulegną odpowiedniej zmianie, w taki sposób, aby wynikające z umowy ceny netto pozostały niezmienione.
4. Ponadto, dopuszczalne są zmiany umowy w zakresie trybie zgodnym z zapisami art. 144 Prawa zamówień publicznych.
5. Zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności, z zastrzeżeniem sytuacji, w których wyraźny zapis umowy stanowi inaczej.
|
IV 4 4 data |
2019-08-08T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Wyroby medyczne jednorazowego użycia - ochrona osobista pracownika
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyrobów, zgodnie z ZAŁĄCZNIKIEM NR 2 do SIWZ - FORMULARZ CENOWY WRAZ ZE SZCZEGÓŁOWYM OPISEM PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Bielizna pościelowa, podkłady i prześcieradła 1x użycia
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyrobów, zgodnie z ZAŁĄCZNIKIEM NR 2 do SIWZ - FORMULARZ CENOWY WRAZ ZE SZCZEGÓŁOWYM OPISEM PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Ubrania chirurgiczne 1 x użycia- komplety i ocieplacze
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyrobów, zgodnie z ZAŁĄCZNIKIEM NR 2 do SIWZ - FORMULARZ CENOWY WRAZ ZE SZCZEGÓŁOWYM OPISEM PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Ubrania chirurgiczne 1 x użycia – osobno spodnie, osobno bluzy
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyrobów, zgodnie z ZAŁĄCZNIKIEM NR 2 do SIWZ - FORMULARZ CENOWY WRAZ ZE SZCZEGÓŁOWYM OPISEM PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Maty podłogowe chłonne 1 x użycia
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyrobów, zgodnie z ZAŁĄCZNIKIEM NR 2 do SIWZ - FORMULARZ CENOWY WRAZ ZE SZCZEGÓŁOWYM OPISEM PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
Odzież jednorazowa dla pacjentów
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyrobów, zgodnie z ZAŁĄCZNIKIEM NR 2 do SIWZ - FORMULARZ CENOWY WRAZ ZE SZCZEGÓŁOWYM OPISEM PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
7
|
Zalacznik nazwa |
Akcesoria do pielęgnacji pacjentów o zwiększonym ryzyku zakażenia i zakażonych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyrobów, zgodnie z ZAŁĄCZNIKIEM NR 2 do SIWZ - FORMULARZ CENOWY WRAZ ZE SZCZEGÓŁOWYM OPISEM PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
8
|
Zalacznik nazwa |
Akcesoria 1 x użycia do podstawowej higieny pacjenta
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyrobów, zgodnie z ZAŁĄCZNIKIEM NR 2 do SIWZ - FORMULARZ CENOWY WRAZ ZE SZCZEGÓŁOWYM OPISEM PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
9
|
Zalacznik nazwa |
Koce grzewcze 1 x użycia dla pacjentów
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyrobów, zgodnie z ZAŁĄCZNIKIEM NR 2 do SIWZ - FORMULARZ CENOWY WRAZ ZE SZCZEGÓŁOWYM OPISEM PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA.
|
| |