GuidZP400 |
7140b430-f5f2-48fc-9c78-3d79abc9c31a
|
Biuletyn |
581856-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Zarząd Dróg i Zieleni w Gdyni
|
Regon |
22035628700000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. 10 Lutego
|
Zamawiajacy adres numer domu |
24
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Gdynia
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
81-364
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
pomorskie
|
Zamawiajacy telefon |
058 761 20 87-88; 761 20 85
|
Zamawiajacy fax |
058 6622841
|
Zamawiajacy email |
refzampub@zdiz.gdynia.pl
|
Adres strony url |
www.zdiz.gdynia.pl
|
Adres strony internetowej |
www.zdiz.gdynia.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
9
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.zdiz.gdynia.pl/rzp/ezp56
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.zdiz.gdynia.pl/rzp/ezp56
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
w formie pisemnej
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Zarząd Dróg i Zieleni, ul. 10 Lutego 24, 81 -364 Gdynia, pok. 407 - sekretariat
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Budowa tablicy informacji pasażerskiej systemu TRISTAR w Gdyni
|
Numer referencyjny |
EZP.271.56.2019
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest budowa tablicy informacji pasażerskiej systemu TRISTAR w Gdyni przy przystanku Lidzka 02, oraz jej integracja z systemem TRISTAR.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje wybudowanie dostarczonej przez Zamawiającego, 5 wierszowej, jednostronnej tablicy informacji pasażerskiej wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną.
3. Tablica wraz z fundamentem dostarczana przez Zamawiającego pochodzi z demontażu z innej lokalizacji. Tym samym tracą ważność i nie będą egzekwowane od Wykonawcy zapisy działu V projektu pn. Projekt wielobranżowy Tablica Informacji Pasażerskiej – TIPA 3.04.2 w Gdyni, dotyczące specyfikacji technicznej tablicy oraz wszelkie zapisy dokumentacji projektowej, które mówią o konieczności dostarczenia nowej, 8 wierszowej i dwustronnej tablicy informacji pasażerskiej. Dokumentacja powykonawcza dostarczanej przez Zamawiającego tablicy informacji pasażerskiej stanowi Załącznik B do siwz.
4. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia warunki jego realizacji oraz obowiązki Wykonawcy określają:
a) Dokumentacja projektowa – załącznik A do siwz,
b) Dokumentacja powykonawcza tablicy – załącznik B do siwz,
c) Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB) – załącznik C do siwz,
d) Przedmiar robót budowlanych – załącznik D do siwz,
e) Wzór umowy – załącznik nr 10 do siwz.
|
Cpv glowny przedmiot |
48813100-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
23842,24
|
Waluta calosc |
zł
|
Data zakonczenia |
2019-12-10T00:00:00+01:00
|
Informacje na temat katalogow |
1. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA
Termin zakończenia: 10.12.2019r.
Termin przekazania terenu budowy i rozpoczęcia robót: w ciągu 7 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy.
2. Całkowita wartość zamówienia, wskazana w niniejszym ogłoszeniu w SEKCJI II, pkt II.6, nie obejmuje kosztu urządzeń dostarczanych przez Zamawiającego.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej Zamawiający żąda:
a) wykazania wykonanej w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie:
jednej roboty budowlanej, obejmującej budowę obiektu budowlanego, wyposażonego w tablicę elektroniczną lub ekran elektroniczny, służący do wyświetlania informacji na temat transportu zbiorowego, w czasie rzeczywistym, takich jak: informacji o czasach odjazdów pojazdów komunikacji zbiorowej;
W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia i/lub korzystających z zasobów innych podmiotów, wymagany warunek musi być spełniony przez jednego Wykonawcę. Nie jest dopuszczalne sumowanie przez Wykonawcę, w celu osiągnięcia wymaganego poziomu doświadczenia w zakresie opisanym powyżej przez różne podmioty.
oraz
b) skierowania przez Wykonawcę do realizacji zamówienia:
- 1 osoby, na stanowisko kierownika budowy, posiadającej uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych,
- 1 osoby, na stanowisko kierownika robót, posiadającej uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności inżynieryjnej drogowej,
- 1 osoby, na stanowisko kierownika robót, posiadającej uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa, uprawniające do kierowania robotami budowlanymi określonymi w Rozdziale 2 siwz, tj. obejmujące co najmniej telekomunikację przewodową wraz z infrastrukturą towarzyszącą w zakresie linii, instalacji i urządzeń liniowych,
lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa, uprawniające do kierowania robotami budowlanymi, określonymi w Rozdziale 2 siwz.
Zamawiający dopuszcza posiadanie ww. uprawnień przez jedną osobę.
Przez uprawnienia budowlane rozumie się uprawnienia budowlane, o których mowa w ustawie z dnia 7 lipca 1994r. – Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2019r., poz. 1186) z zastrzeżeniem art. 12a ustawy Prawo Budowlane oraz ustawy z 22 grudnia 2015r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (tekst jednolity Dz. U. z 2018r. poz. 2272).
W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagany warunek może być spełniony łącznie przez Wykonawców.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa wyżej (rozdział 7 pkt 2 siwz) – składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa wyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Oświadczenie powinno być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu.
Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 i 3, jeżeli Zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego Wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (tekst jednolity Dz. U. z 2017 r. poz. 570 z późn. zm.). W takim przypadku Wykonawca zobowiązany jest do wskazania Zamawiającemu w Ofercie informacji o dostępności wymaganych oświadczeń lub dokumentów lub możliwości pobrania ich samodzielnie z baz danych wskazanych przez Wykonawcę.
Zamawiający żąda od Wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w rozdziale 7 pkt 2 siwz.
|
Zakresie warunkow udzialu |
a) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz, których roboty te zostały wykonane, o treści odpowiadającej załącznikowi nr 8 do siwz, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz, którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty,
b) wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, o treści odpowiadającej załącznikowi nr 9 do siwz.
|
Inne dokumenty niewymienione |
INNE, NIEZBĘDNE DOKUMENTY DO OFERTY:
1) Formularz OFERTA, wg wzoru Zamawiającego, o treści odpowiadającej załącznikowi nr 1 do siwz.
W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, Wykonawcy składają jeden formularz OFERTA.
2) Pełnomocnictwo zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych w przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia.
3) Jeżeli Wykonawca zastrzega w ofercie informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa, zobowiązany jest złożyć dokumenty potwierdzające zastrzeżenie tajemnicy przedsiębiorstwa.
4) Zobowiązanie podmiotów, na których zdolnościach technicznych lub zawodowych polega Wykonawca, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Przykładowy wzór zobowiązania stanowi załącznik nr 6 do siwz. Zamawiający wymaga, aby składany dokument określał w szczególności:
- zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu;
- sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego;
- zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego;
- czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane, których wskazane zdolności dotyczą.
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
500,00 zł (słownie: pięćset złotych)
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zawiera wzór umowy stanowiący załącznik nr 10 do siwz, zamieszczony na stronie internetowej pod adresem www.zdiz.gdynia.pl/rzp/ezp56
|
IV 4 4 data |
2019-08-20T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
11:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
Informacja przedstawiana zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/48/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) [RODO] (Dz. Urz. UE L 2016.119.1): 1) administratorem Pani/Pana danych osobowych (ADO) jest Zarząd Dróg i Zieleni, 81-384 Gdynia, ul. 10 lutego 24, tel. 58 761 20 00, email: sekretariat@zdiz.gdynia.pl 2) kontakt z Inspektorem Ochrony Danych (IOD) – iod@zdiz.gdynia.pl; 3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu związanym z postępowaniem o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego, zawarcia i realizacji umowy, ustalenia, dochodzenia lub obrony ewentualnych roszczeń oraz w celach archiwizacyjnych - na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b i c RODO; 4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą wyłącznie podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych lub podmioty uczestniczące w realizacji umowy w szczególności osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1986 z późn.zm.), dalej „ustawa Pzp”; 5) Pani/Pana dane osobowe przechowywane będą do czasu przedawnienia wzajemnych roszczeń i przez okres archiwizacji wynikający z instrukcji kancelaryjnej; 6) posiada Pani/Pan prawo do żądania od ADO dostępu do danych osobowych, ich sprostowania lub ograniczenia przetwarzania, a nadto usunięcia z zastrzeżeniem art. 17 ust. 1 i 3 RODO; 7) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; 8) ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych 00-193 Warszawa, ul. Stawki 2 dotyczącej przetwarzania przekazanych danych osobowych niezgodnie z RODO.
|