GuidZP400 |
0c813486-ff81-40d6-a898-1c659db57bd1
|
Biuletyn |
582003-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Zespół Opieki Zdrowotnej
|
Regon |
00031146700000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Bohaterów Warszawy
|
Zamawiajacy adres numer domu |
67
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Busko-Zdrój
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
28-100
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
świętokrzyskie
|
Zamawiajacy telefon |
041 3782401
|
Zamawiajacy fax |
041 3782768
|
Zamawiajacy email |
sekretariat@zoz.busko.pl
|
Adres strony url |
www.zoz.busko.com.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
samodzielny zespół opieki zdrowotnej
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.zoz.busko.com.pl
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.zoz.busko.com.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
operator pocztowy, posłaniec, osobiście
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
ul. Boh. Warszawy 67, 28-100 Busko-Zdrój
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa środków do utrzymania higieny i czystości oddziałów szpitalnych Zespołu Opieki Zdrowotnej w Busku-Zdroju.
|
Numer referencyjny |
ZOZ/DO/OM/ZP/25/19
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Dostawa środków do utrzymania higieny i czystości oddziałów szpitalnych zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w załącznikach od nr 1 do nr 11. środki takie jak np. mydła antybakteryjne, dezynfekcyjne, ręczniki papierowe, papier toaletowy, mopy, środki dezynfekcyjne do mycia podłóg i sanitariatów, środki do zmywarek, worki na odpady, płyn do myci naczyń i drobny sprzęt gospodarstwa domowego.
|
Cpv glowny przedmiot |
39830000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
256471,00
|
Waluta calosc |
pln
|
Okres w miesiacach |
24
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający w tym zakresie nie stawia żadnych wymagań.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Wykonawca powinien być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum 210 000,00 pln. dla całego przedmiotu zamówienia, a na poszczególne Załączniki nie mniej niż:
Załącznik nr 1- 13 000,00 pln
Załącznik nr 2- 50 000,00 pln
Załącznik nr 3- 16 000,00 pln
Załącznik nr 4- 15 000,00 pln
Załącznik nr 5- 4 000,00 pln
Załącznik nr 6- 5 000,00 pln
Załącznik nr 7- 16 000,00 pln
Załącznik nr 8- 19 000,00 pln
Załącznik nr 9- 5 000,00 pln
Załącznik nr 10- 50 000,00 pln
Załącznik nr 11- 13 000,00 pln
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający w tym zakresie nie stawia żadnych wymagań.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1) Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt.1 Ustawy Pzp;
|
Zakresie warunkow udzialu |
1) Dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum 210 000,00 pln. dla całego przedmiotu zamówienia, a na poszczególne Załączniki nie mniej niż:
Załącznik nr 1- 13 000,00 pln
Załącznik nr 2- 50 000,00 pln
Załącznik nr 3- 16 000,00 pln
Załącznik nr 4- 15 000,00 pln
Załącznik nr 5- 4 000,00 pln
Załącznik nr 6- 5 000,00 pln
Załącznik nr 7- 16 000,00 pln
Załącznik nr 8- 19 000,00 pln
Załącznik nr 9- 5 000,00 pln
Załącznik nr 10- 50 000,00 pln
Załącznik nr 11- 13 000,00 pln
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
W celu potwierdzenia że oferowane dostawy spełniają wymagania określone w SIWZ, Wykonawca, na wezwanie Zamawiającego, złoży następujące dokumenty:
A) Opisy, foldery, katalogi lub fotografie produktów, których autentyczność musi zostać poświadczona przez Wykonawcę na żądanie Zamawiającego:
Załącznik nr 1:
1. Ulotka informacyjna ze zdjęciem i opisem oferowanego przedmiotu zamówienia – poz. nr 2
Załącznik nr 4:
1. Ulotka informacyjna ze zdjęciem i opisem oferowanego przedmiotu zamówienia – poz. nr 1
Załącznik nr 5:
1. Ulotka informacyjna ze zdjęciem i opisem oferowanego przedmiotu zamówienia – poz. nr 9
Załącznik nr 7:
1. Ulotka informacyjna – poz. nr 1, nr 2
B) Inne dokumenty wymagane przez Zamawiającego w celu potwierdzenia postawionych wymagań:
Załącznik nr 1
1. Karta techniczna produktu wystawiona przez producenta – poz. nr 1, nr 3
Załącznik nr 2
1. Karta techniczna produktu wystawiona przez producenta – poz. nr 1, nr 2, nr 3, nr 4
Załącznik nr 3
1. Karta charakterystyki preparatu – poz. nr 1
2. Pozwolenie na obrót produktami biobójczymi wydane przez Ministra Zdrowia – poz. nr 1
Załącznik nr 6
1. Karta charakterystyki preparatu – poz. nr 1
2. Pozwolenie na obrót produktami biobójczymi wydane przez Ministra Zdrowia – poz. nr 1
Załącznik nr 7
1. Karta charakterystyki preparatu – poz. nr 1, nr 2
Załącznik nr 9
1. Karta charakterystyki preparatu – poz. nr 1, nr 2, nr 3
2. Pozwolenie na obrót produktami biobójczymi wydane przez Ministra Zdrowia – poz. nr 1
Załącznik nr 10
1. Karta techniczna produktu wystawiona przez producenta – poz. nr 1, nr 2, nr 3, nr 4, nr 5, nr 6, nr 7
Załącznik nr 11
1. Karta charakterystyki preparatu – poz. nr 1
2. Pozwolenie na obrót produktami biobójczymi wydane przez Ministra Zdrowia – poz. nr 1
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. Oferta cenowa zgodna z załączonym formularzem ofertowym, którego wzór stanowi załącznik Nr 12 do niniejszej SIWZ,
2. Arkusze asortymentowo-cenowe stanowiące Załączniki od nr 1 do nr 11 do SIWZ.
3. Oświadczenia o których mowa w pkt. 9.3 SIWZ (załącznik nr 13 i nr 14 do SIWZ)
4. Pełnomocnictwo – Jeżeli oferta wraz z oświadczeniami składana jest przez pełnomocnika należy do oferty załączyć pełnomocnictwo upoważniające pełnomocnika do tej czynności.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zamawiający dopuszcza zmianę zawartej umowy w następujących okolicznościach;
a. zmiana nazwy, adresu Wykonawcy,
b. zmiana stawki podatku VAT,
c. zmniejszenie ceny jednostkowej ,
d. wydłużenie okresu trwania umowy w sytuacji, gdy termin zawarcia nowej umowy związanej z realizacją tego samego przedmiotu zamówienia nie stanowi ciągłości chronologicznej z nową umową dotyczącą tego samego przedmiotu zamówienia, przy zachowaniu niezmienności treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy. Powyższe wymaga formy pisemnej pod rygorem nieważności. Aneks zostanie zawarty do czasu wyłonienia Wykonawcy z zachowaniem zasad określonych ustawą z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, (Tekst jedn. Dz. U. z 2018 r. poz. 1986ze zm.) lub do czasu zaistnienia przesłanek stanowiących podstawę zaprzestania dalszej realizacji przedmiotu zamówienia.
e. wprowadzenia dostaw zamiennych za produkt/asortyment którego produkcja zastała wstrzymana/zakończona z przyczyn, na które strony nie miały wpływu,
f. możliwość zmian ilościowych w poszczególnych pozycjach i przesunięć pomiędzy pozycjami, przy zaznaczeniu, iż nie może być przekroczona kwota brutto należnego Wykonawcy wynagrodzenia określonego w par. 3 ust. 1 umowy.
|
IV 4 4 data |
2019-08-13T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
09:00
|
IV 4 4 jezyki |
pl
|
IV 4 5 okres |
30
|