GuidZP400 |
f7b7a53a-e16e-45d7-95ad-2464107af7f7
|
Biuletyn |
582663-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Elblągu
|
Regon |
17071162800000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Wojska Polskiego
|
Zamawiajacy adres numer domu |
1
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Elbląg
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
82-300
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
warmińsko-mazurskie
|
Zamawiajacy telefon |
55 629 0 505
|
Zamawiajacy fax |
55 629 0 510
|
Zamawiajacy email |
zp@pwsz.elblag.pl
|
Adres strony url |
www.pwsz.elblag.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
uczelnia publiczna
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.pwsz.elblag.pl
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Modernizacja nagłośnienia auli w budynku dydaktycznym Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Elblągu
|
Numer referencyjny |
ZP/PN/2312/12/1666/2019
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest modernizacja nagłośnienia auli 207/208 C w budynku dydaktycznym Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Elblągu przy Al. Grunwaldzkiej 137, w tym:
a) dostawa urządzeń o parametrach minimalnych określonych w ust. III Opisu przedmiotu zamówienia (ZAŁĄCZNIK Nr 1 do SIWZ) w tym:
- zestaw wyrównania liniowego – 2 szt..
- dedykowany uchwyt dla zestawu wyrównania liniowego z poz. 1- 2 szt.
- kolumna basowa wysokiej mocy- 1 szt.
- wzmacniacz audio wysokiej mocy typ 1- 1 szt.
- cyfrowy mikser- 1 szt.
- stagebox kompatybilny z cyfrowym mikserem z poz. 5- 1 szt.
- zestaw bezprzewodowych mikrofonów- 4 szt.
- dookólna antena nadajnik-odbiornik – 2 szt.
- spliter antenowy - 1 szt.
- bezprzewodowy nadajnik do mikrofonu na mównicy- 2 szt.
- odbiornik stacjonarny mikrofonowy - 2 szt.
- kapsuła mikrofonu kierunkowego mówcy- 2 szt.
- mikrofon na gęsiej szyi mówcy- 2 szt.
- elastyczny uchwyt montażowy -4 szt.
- mikrofon sufitowy- 2 szt.
- przewód mikrofonowy – 4 szt.
- skrzynka dziennikarska – 1 szt.
b) instalacja urządzeń wymienionych w pkt. a), ich zaprogramowanie i uruchomienie.
2. Szczegółowo zakres zamówienia, w tym parametry urządzeń określony został w Opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym ZAŁĄCZNIK Nr 1 do SIWZ. Urządzenia stanowiące przedmiot zamówienia muszą spełniać co najmniej parametry wyszczególnione przez Zamawiającego w Opisie Przedmiotu Zamówienia.
3. Oferowany przedmiot zamówienia musi odpowiadać normom/certyfikatom określonym w Opisie przedmiotu zamówienia lub normom/certyfikatom równoważnym. Za równoważne Zamawiający uzna normy utworzone przez niezależny ośrodek normalizacyjny o zasięgu europejskim obdarzony zaufaniem publicznym, które u podstaw oparte są na przejrzystości, dobrowolności, bezstronności, efektywności, wiarygodności, spójności i uzgadnianiu na poziomie krajowym i europejskim.
4. Zgodnie z treścią art. 29 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz.U.2018.1986 z późn. zm), jeżeli Opis przedmiotu zamówienia zawiera przywołania znaków towarowych, patentów lub pochodzenia urządzeń, należy uznać, iż wskazaniu temu towarzyszą wyrazy lub równoważny. Wszystkie nazwy firmowe urządzeń użyte w Opisie przedmiotu zamówienia powinny być traktowane jako definicje standardowe, a nie konkretne nazwy firmowe urządzeń zastosowanych w SIWZ.
5. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych, obejmujących urządzenia o parametrach i funkcjach technicznych nie gorszych niż wymienione w Opisie Przedmiotu Zmówienia, spełniających wszystkie funkcjonalności i których zastosowanie prowadzić będzie do zakładanego efektu. Zgodnie z art. 30 ust 5 ustawy PZP Wykonawca powołujący się na rozwiązania równoważne jest zobowiązany wykazać, że oferowane urządzenia spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Parametry równoważności zostały określone w Opisie przedmiotu zamówienia. W przypadku zaoferowania urządzeń równoważnych Wykonawca załączy odpowiednie dokumenty potwierdzające, że oferowane urządzenia odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego.
6. W przypadku zaoferowania urządzeń równoważnych Wykonawca załączy odpowiednie dokumenty potwierdzające, że oferowane urządzenia i produkty odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego.
7. 18. Zamawiający na podstawie art. 34 ust. 5 ustawy PZP przewiduje prawo opcji polegające na dodatkowym zamówieniu urządzeń określonych w Opisie przedmiotu zamówienia lub innego sprzętu audiowizualnego w zależności od bieżących potrzeb Zamawiającego, w tym np.: mikrofony, głośniki, okablowanie, itp.
|
Cpv glowny przedmiot |
32340000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Informacje na temat katalogow |
Zamówienie będzie wykonane w terminie:
a) do 30 dni od dnia podpisania umowy w zakresie realizacji zamówienia, o którym mowa w Opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym ZAŁĄCZNIK Nr 1 do SIWZ.
b) w terminie do 31 grudnia br. w zakresie realizacji dostaw w ramach prawa opcji, określonego w rozdziale III ust. 8 SIWZ.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Warunek ten zostanie spełniony, gdy Wykonawca wykaże, że posiada doświadczenie w realizacji, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również zrealizowanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, co najmniej jedno zamówienie tożsame z przedmiotem niniejszego zamówienia. Za tożsame zamówienie Zamawiający uzna dostawę wraz z instalacją sprzętu audiowizualnego, nagłaśniającego o wartości minimum 100.000,00 zł brutto (słownie: sto tysięcy złotych 00/100) w ramach jednego kontraktu.
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Zakresie warunkow udzialu |
Wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, według wzoru stanowiącego ZAŁĄCZNIK Nr 6 do SIWZ. Wykaz dostaw winien zawierać:
• wartości dostaw,
• przedmiot dostaw
• daty wykonania
• nazwy podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane
• dowody określające czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, np. referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane;
Jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy.
Wartości podane w walutach innych niż wskazane przez Zamawiającego należy przeliczyć wg średniego kursu NBP na dzień odbioru usług, podając datę i kurs.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Opis przedmiotu zamówienia potwierdzający, że parametry oferowanych urządzeń odpowiadają wszystkim wymaganiom określonym przez Zamawiającego.
a) Opis przedmiotu zamówienia winien być sporządzony według wzoru przekazanego przez Zamawiającego i zgodnie z zapisami określonymi w tym wzorze, stanowiącym ZAŁĄCZNIK NR 1 do SIWZ.
b) Wykonawca może dołączyć do Opisu przedmiotu zamówienia materiały pozwalające ocenić proponowane parametry techniczne przedmiotu zamówienia (opisy, fotografie, katalogi).
|
Inne dokumenty niewymienione |
1) Formularz oferty sporządzony według wzoru stanowiącego ZAŁĄCZNIK Nr 2 do SIWZ podpisany przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy i składania oświadczeń woli
2) Pełnomocnictwo lub notarialnie poświadczony odpis tego pełnomocnictwa – jeżeli oferta jest podpisana w imieniu Wykonawcy przez osobę (osoby) posiadającą stosowne pełnomocnictwo,
3) Pełnomocnictwo lub notarialnie poświadczony odpis pełnomocnictwa do reprezentowania
w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy
w sprawie zamówienia publicznego – w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
4) Oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej co podmioty ubiegające się o udzielenie zamówienia albo o braku przynależności do grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. 2018. 798), według wzoru stanowiącego ZAŁĄCZNIK Nr 5 do SIWZ.
a) Oświadczenie to należy przekazać Zamawiającemu w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 3 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia, na podstawie art. 24 ust. 11 ustawy PZP.
UWAGA!
b) W przypadku, gdy Wykonawca nie należy do żadnej grupy kapitałowej Zamawiający uzna, że oświadczenie dołączone do oferty w terminie składania ofert w przedmiotowym zakresie jest wystarczające.
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
Kwota wadium wymagana do wzięcia udziału w postępowaniu wynosi: 3 500,00 PLN (słownie: trzy tysiące pięćset złotych 00/100).
Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
a) pieniądzu,
b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej,
z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
c) gwarancjach bankowych,
d) gwarancjach ubezpieczeniowych,
e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240 z późn. zm.).
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
8. Zamawiający określa następujące warunki, w jakich przewiduje możliwość istotnych zmian postanowień zawartej umowy pod warunkiem zajścia co najmniej jednej z poniższych okoliczności:
1) konieczność zmiany terminów umownych w następujących sytuacjach:
a) gdy wystąpi konieczność wykonania dodatkowych dostaw / usług niezbędnych do wykonania przedmiotu umowy,
b) z przyczyn zależnych od Zamawiającego (np. względy techniczne, organizacyjne, ekonomiczne, np. niedostępność w danym dniu miejsca, w którym realizowany ma być przedmiot zamówienia organizacja Inauguracji roku akademickiego) lub gdy zmiany te są korzystne dla Zamawiającego, w sytuacji gdy nastąpi niemożliwość odbioru sprzętu przez przedstawiciela Zamawiającego w szczególności z powodu absencji pracowniczej tj. usprawiedliwionej lub nieusprawiedliwionej nieobecności w pracy),
c) w razie wstrzymania realizacji umowy wynikającej z siły wyższej, wydania decyzji administracyjnych lub wyroków sądowych lub innych władczych rozstrzygnięć uprawnionych organów publicznych, przedłużających się postępowań o udzielenie zamówienia publicznego, warunków atmosferycznych – odpowiednio o liczbę dni wstrzymania realizacji umowy wynikającej z tych okoliczności,
d) gdy Wykonawca uzyska, po podpisaniu przedmiotowej umowy, pisemne potwierdzenie producenta oferowanego urządzenia o braku możliwości realizacji zamówienia w terminie określonym w umowie w sytuacji, gdy nastąpi wycofanie z produkcji oferowanego urządzenia..
2) zmiana wynagrodzenia:
a) w wyniku zmian obowiązujących przepisów tj. ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i usług,
b) gdy spełnienie świadczenia byłoby połączone z nadmiernymi trudnościami albo groziłoby jednej ze stron rażącą stratą w rozumieniu art. 357 ze znaczkiem 1 Kodeksu Cywilnego,
3) konieczność wykonania dodatkowych badań, ekspertyz, analiz, itp.,
4) zmiany zakresu podwykonawstwa w porównaniu do wskazanego w ofercie Wykonawcy, lub wprowadzenie Podwykonawcy, w sytuacji gdy Wykonawca wskazał w ofercie, że wykona zamówienie samodzielnie,
5) zmiana podwykonawcy, na wniosek Zamawiającego lub Wykonawcy, pod warunkiem wyrażenia zgody Zamawiającego na taką zmianę oraz spełnieniem przez nowego podwykonawcę takich samych warunków jako podwykonawca pierwotny,
6) zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 22 a ustawy PZP, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy PZP, pod warunkiem wykazania Zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż Podwykonawca na którego zasoby Wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia,
7) zmiany zakresu podwykonawstwa w porównaniu do wskazanego w ofercie Wykonawcy, lub wprowadzenie Podwykonawcy, w sytuacji gdy Wykonawca wskazał w ofercie, że wykona zamówienie samodzielnie,
8) zmiana numeru konta Wykonawcy lub innych danych podmiotowych,
9) usunięcie rozbieżności lub niespójności w treści umowy (wraz z załącznikami oraz dokumentami stanowiącymi jej integralną część) w stosunku do treści oferty w zakresie niezbędnym do usunięcia tych rozbieżności lub niespójności wynikających ze zmiany obowiązujących przepisów prawa,
10) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa lub wynikających z prawomocnych orzeczeń lub ostatecznych aktów administracyjnych właściwych organów publicznych – w takim zakresie, w jakim będzie to niezbędne w celu dostosowania postanowień umowy do zaistniałego stanu prawnego lub faktycznego,
11) w przypadku, gdy zmiany te będą korzystne dla Zamawiającego bez zwiększenia ustalonego wynagrodzenia ani jego części.
9. Zamawiający rozumie przez określenie,,siła wyższa” – wystąpienie zdarzenia o charakterze nadzwyczajnym, zewnętrznego, niemożliwego do przewidzenia i zapobieżenia, którego nie dało się uniknąć nawet przy zachowaniu należytej staranności, a które uniemożliwiają realizację zobowiązań umownych w całości lub części, w szczególności:
a) wojny (wypowiedziane lub nie) oraz inne działania zbrojne, inwazje, mobilizacje, rekwizycje lub embarga;
b) terroryzm, rebelia, rewolucja, powstanie, przewrót wojskowy lub cywilny lub wojna domowa;
c) promieniowanie radioaktywne lub skażenie przez radioaktywność od paliwa jądrowego lub odpadów jądrowych, ze spalania paliwa jądrowego, radioaktywnych toksycznych materiałów wybuchowych oraz innych niebezpiecznych właściwości wszelkich wybuchowych zespołów nuklearnych składników;
d) klęski żywiołowe, takie jak trzęsienie ziemi, powódź, pożar lub inne, ogłoszone zgodnie z przepisami obowiązującymi w kraju wystąpienia klęski żywiołowej.
10. W sprawach nieuregulowanych niniejszym ustępem zastosowanie znajdują przepisy ustawy PZP regulujące możliwości zmiany umowy, w tym przepisy umożliwiające dokonywanie nieistotnych zmian umowy np. zmiany dotyczącej dostarczanego przedmiotu umowy na urządzenia o parametrach nie gorszych niż oferowany za cenę nie wyższą niż ustalona w umowie, w sytuacji, gdy nastąpi jego wycofanie z produkcji (po terminie otwarcia ofert), co będzie potwierdzone oświadczeniem producenta, po uzyskaniu pisemnej zgody Zamawiającego.
11. Warunkiem dokonania zmian postanowień umowy jest zgoda obu stron wyrażona na piśmie pod rygorem nieważności takiej zmiany w formie aneksu do umowy.
|
IV 4 4 data |
2019-08-20T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
12:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|