Dostawa wyposażenia kwaterunkowego do jednostek terenowych Policji województwa zachodniopomorskiego - KMP Szczecin, KPP Białogard oraz KMP Koszalin

Data publikacji 2019-08-06
Data zakończenia 2019-08-14 00:00:00
Instytucja Komenda Wojewódzka Policji
Miejscowość Szczecin
Województwo zachodniopomorskie
Branża
  • Meble biurowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 582861-N-2019
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 391300002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia kwaterunkowego do jednostek terenowych Policji województwa Zachodniopomorskiego - KMP Szczecin, KPP Białogard oraz KMP Koszalin. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki nr 5.1, 5.2, 5.3 do siwz oraz formularz kalkulacji cenowej stanowiący załącznik 4.1, 4.2, 4.3 do siwz
2. Przedmiot zamówienia został podzielony na trzy części:
część I – meble biurowe, siedziska, krzesła i fotele obrotowe, szczegółowy opis przedmiotu zamówienia załączniki 5.1 do siwz;
część II - meble metalowe, szczegółowy opis przedmiotu zamówienia załączniki 5.2 do siwz;
część III –krzesła i fotele obrotowe do magazynu KWP oraz KMP Koszalin, szczegółowy opis przedmiotu zamówienia załączniki 5.3 do siwz.

3. Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia wyposażenia wykonanego z materiałów bezpiecznych, dopuszczonych do stosowania, fabrycznie nowych, wolnych od wad, pełnowartościowych, nie noszących znamion użytkowania. Wykonawca zobowiązuje się do udzielenia gwarancji na dostarczony asortyment na 36 miesiące.

4. Szczegółowe wymagania odnośnie odbioru, warunków gwarancji i płatności przedmiotu zamówienia określone zostały we wzorze umowy stanowiącej załącznik nr 6 do siwz.
5. Zamawiający dopuszcza złożenie oferty na jedno lub więcej zadań.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 129296ce-44d5-4568-b7fb-c4acf66fb36d
Biuletyn 582861-N-2019
Zamawiajacy nazwa Komenda Wojewódzka Policji
Regon 81090304000000
Zamawiajacy adres ulica Małopolska
Zamawiajacy adres numer domu 47
Zamawiajacy miejscowosc Szczecin
Zamawiajacy kod pocztowy 70-515
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo zachodniopomorskie
Zamawiajacy telefon 91 8211479,
Zamawiajacy fax 91 8211477
Zamawiajacy email zzp@sc.policja.gov.pl,
Adres strony url http://zachodniopomorska.policja.gov.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 1
Dostep dokumentow zamowienia http://bip.szczecin.kwp.policja.gov .pl/portal/KWS/906/3523/tabela_ogloszen.html
Wymagane przeslanie ofert inny Pocztą, przez posłańca lub osobiście
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Komenda Wojewódzka Policji w Szczecinie, Pl. św .św. Piotra i Pawła 4/5, 70-521 Szczecin, Zespół ds. Zamówień Publicznych pok. 301
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa wyposażenia kwaterunkowego do jednostek terenowych Policji województwa zachodniopomorskiego - KMP Szczecin, KPP Białogard oraz KMP Koszalin
Numer referencyjny ZZ-2380-88/19
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia kwaterunkowego do jednostek terenowych Policji województwa Zachodniopomorskiego - KMP Szczecin, KPP Białogard oraz KMP Koszalin. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki nr 5.1, 5.2, 5.3 do siwz oraz formularz kalkulacji cenowej stanowiący załącznik 4.1, 4.2, 4.3 do siwz 2. Przedmiot zamówienia został podzielony na trzy części: część I – meble biurowe, siedziska, krzesła i fotele obrotowe, szczegółowy opis przedmiotu zamówienia załączniki 5.1 do siwz; część II - meble metalowe, szczegółowy opis przedmiotu zamówienia załączniki 5.2 do siwz; część III –krzesła i fotele obrotowe do magazynu KWP oraz KMP Koszalin, szczegółowy opis przedmiotu zamówienia załączniki 5.3 do siwz. 3. Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia wyposażenia wykonanego z materiałów bezpiecznych, dopuszczonych do stosowania, fabrycznie nowych, wolnych od wad, pełnowartościowych, nie noszących znamion użytkowania. Wykonawca zobowiązuje się do udzielenia gwarancji na dostarczony asortyment na 36 miesiące. 4. Szczegółowe wymagania odnośnie odbioru, warunków gwarancji i płatności przedmiotu zamówienia określone zostały we wzorze umowy stanowiącej załącznik nr 6 do siwz. 5. Zamawiający dopuszcza złożenie oferty na jedno lub więcej zadań.
Cpv glowny przedmiot 39130000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 380923,22
Waluta calosc PLN
Okres w dniach 42
Informacje na temat katalogow maksymalnie do 6 tygodni od daty podpisania umowy (zgodnie ze złożoną ofertą).
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Zamawiający nie wymaga w tym zakresie dokumentów
Zakresie warunkow udzialu Zamawiający nie wymaga w tym zakresie dokumentów
Zakresie kryteriow selekcji Zamawiający nie wymaga w tym zakresie dokumentów
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia niżej wymienionych oświadczeń i/lub dokumentów na potwierdzenie, że: Wykonawca na wezwanie Zamawiającego do potwierdzenia spełnienia warunków zawartych w Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia dostarczy do siedziby Zamawiającego następujące produkty: - biurko (część I poz. 2), - krzesło obrotowe ( część I poz. 23), Powyższy asortyment w przypadku zgodności zostanie u Zamawiającego na poczet przyszłej umowy. Oraz poniższe dokumenty: dla części I - kartę charakterystyki dla poz. 22-27; dla części II - certyfikat spełnienia warunków przechowywania dokumentacji oraz broni zgodnie ze specyfikacją dla poz. 2-4; dla części III - kartę charakterystyki dla poz. 1-2.
Inne dokumenty niewymienione A. ETAP ZŁOŻENIA OFERTY: Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty: 1. oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu Wykonawcy - aktualne na dzień składania ofert według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do siwz, w celu wstępnego potwierdzenia, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu, z powodów określonych w rozdziale V ust. 1 pkt 1.1. a) siwz; 1.2. W przypadku korzystania przez Wykonawcę z podwykonawcy należy w oświadczeniu zawrzeć informację o tych podmiotach w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z powodów określonych w rozdziale V ust. 1 pkt 1.1. a) siwz. 2. W przypadku składania oferty wspólnej, oświadczenie, o którym mowa w ust. 1 składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie (w przypadku konsorcjum każdy członek, w przypadku spółki cywilnej każdy wspólnik itd.). Oświadczenie to potwierdza brak podstaw wykluczenia. 3. wypełniony i podpisany oryginał formularza oferty cenowej wraz z wymaganymi oświadczeniami według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do siwz; 4. wypełniony i podpisany oryginał formularza kalkulacji cenowej według wzoru stanowiącego załącznik 4.1, 4.2, 4.3 do siwz; 5. pełnomocnictwo w oryginale lub poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza kopii do reprezentowania wykonawcy (wykonawców) lub inne dokumenty niezbędne do wykazania, że osoba/osoby podpisująca/e ofertę i wymagane dokumenty jest/są uprawniona/e do reprezentacji Wykonawcy (m. in. umowa spółki cywilnej, uchwała wspólników, itp.). Pełnomocnictwo oraz dokumenty, o których mowa wyżej muszą być złożone zgodnie z wymaganiami zawartymi w rozdziale X odpowiednio ust. 9 lub ust.11 siwz. B. ETAP PO OTWARCIU OFERT: 1. Wykonawca zobowiązany jest, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 uPzp, do przekazania Zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 uPzp według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do siwz. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 2. W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zgodnie z przepisem art. 144 uPzp Zamawiający przewiduje możliwość istotnych zmian postanowień Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy w następującym zakresie i przypadkach: 1) Zmiana miejsca Dostawy w sytuacji, gdy z przyczyn niezależnych od Wykonawcy Dostawa w miejscu określonym w § 2 pkt 1 będzie niemożliwa. 2) Przedłużenie terminu Dostawy w przypadku wystąpienia przestojów albo opóźnień wynikających z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego, mających bezpośredni wpływ na terminowość wykonania Dostawy. W takim przypadku przedłużenie terminu Dostawy nastąpi o czas trwania przestojów albo opóźnień. Zamawiający zobowiązany jest do powiadomienia Wykonawcy o przestoju albo opóźnieniu. Powiadomienie to powinno nastąpić, z co najmniej 5-dniowym wyprzedzeniem. 3) Gdy zaistnieje inna, niemożliwa do przewidzenia w momencie zawarcia Umowy okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna, za którą żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności, skutkującą brakiem możliwości należytego wykonania przedmiotu Umowy – Zamawiający dopuszcza możliwości zmiany Umowy, w szczególności terminu wykonania przedmiotu Umowy, 2. Zmiana postanowień Umowy wymaga formy pisemnej pod rygorem nieważności.
IV 4 4 data 2019-08-14T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 13:00
IV 4 4 jezyki Polski
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 XXV. Informacja o ochronie danych osobowych zgodnie z art. 13 RODO zastosowanej przez Zamawiającego w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że: 1. administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Komenda Wojewódzka Policji w Szczecinie ul. Małopolska 47, 70-515 Szczecin; 2. inspektorem ochrony danych osobowych w Komendzie Wojewódzkiej Policji w Szczecinie jest Pan Podinspektor. Tomasz Kopka, tel. 91 821 15 70, e-mail: tomasz.kopka@sc.policja.gov.pl 3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego Dostawa wyposażenia kwaterunkowego do jednostek terenowych Policji województwa Zachodniopomorskiego - KMP Szczecin, KPP Białogard oraz KMP Koszalin sygn. postępowania: ZZ-2380-88/19 prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego; 4. odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1986), dalej „uPzp”; 5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 uPzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; 6. obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach uPzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z uPzp; 7. w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; 8. posiada Pani/Pan: - na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; - na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych*; * skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z uPzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników, - na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **: ** prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego, - prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; 9. nie przysługuje Pani/Panu: - w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; - prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; - na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa meble biurowe, siedziska, krzesła i fotele obrotowe, szczegółowy opis przedmiotu zamówienia załączniki 5.1 do siwz;
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39130000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 310640,46
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 42
Zalacznik informacje dodatkowe maksymalnie do 6 tygodni od daty podpisania umowy (zgodnie ze złożoną ofertą).
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia kwaterunkowego do jednostek terenowych Policji województwa Zachodniopomorskiego część I – meble biurowe, siedziska, krzesła i fotele obrotowe, szczegółowy opis przedmiotu zamówienia załączniki 5.1 do siwz;
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa meble metalowe, szczegółowy opis przedmiotu zamówienia
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39130000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 57063,25
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 42
Zalacznik informacje dodatkowe maksymalnie do 6 tygodni od daty podpisania umowy (zgodnie ze złożoną ofertą).
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia kwaterunkowego do jednostek terenowych Policji województwa Zachodniopomorskiego - KMP Szczecin, KPP Białogard oraz KMP Koszalin część II - meble metalowe, szczegółowy opis przedmiotu zamówienia załączniki 5.2 do siwz;
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa krzesła i fotele obrotowe do magazynu KWP oraz KMP Koszalin
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39130000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 13219,51
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 42
Zalacznik informacje dodatkowe maksymalnie do 6 tygodni od daty podpisania umowy (zgodnie ze złożoną ofertą).
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia kwaterunkowego do jednostek terenowych Policji województwa Zachodniopomorskiego - KMP Szczecin, KPP Białogard oraz KMP Koszalin część III –krzesła i fotele obrotowe do magazynu KWP oraz KMP Koszalin, szczegółowy opis przedmiotu zamówienia załączniki 5.3 do siwz.
  

Criterion

Kryteria Cena (C)
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Termin dostawy (T)
Znaczenie 40,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)