Dostawa zestawów komputerów stacjonarnych wraz z oprogramowaniem

Data publikacji 2019-08-07
Data zakończenia 2019-08-21 00:00:00
Instytucja Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. Hipolita Cegielskiego w Gnieźnie
Miejscowość Gniezno
Województwo wielkopolskie
Branża
  • Urządzenia komputerowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 583830-N-2019
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 302000001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa zestawów komputerowych stacjonarnych wraz z oprogramowaniem w ilości 34 szt.
2. Minimalne wymagania techniczne oferowanego sprzętu zostały opisane w Opisie Przedmiotu Zamówienia (OPZ) stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 2937c0b3-4ddf-4b6a-9135-d4accee72276
Biuletyn 583830-N-2019
Zamawiajacy nazwa Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. Hipolita Cegielskiego w Gnieźnie
Regon 63460383900000
Zamawiajacy adres ulica ul. ks. kard. S. Wyszyńskiego
Zamawiajacy adres numer domu 38
Zamawiajacy miejscowosc Gniezno
Zamawiajacy kod pocztowy 62-200
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo wielkopolskie
Zamawiajacy telefon 614 242 942
Zamawiajacy fax 614 242 942
Zamawiajacy email sekretariat@pwsz-gniezno.edu.pl
Adres strony url www.pwsz-gniezno.edu.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny uczelnia publiczna
Dostep dokumentow zamowienia www.pwsz-gniezno.edu.pl
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.pwsz-gniezno.edu.pl
Wymagane przeslanie ofert inny forma pisemna/papierowa
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. Hipolita Cegielskiego w Gnieźnie, ul. Ks. Kard. S. Wyszyńskiego 38, 62-200 Gniezno
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa zestawów komputerów stacjonarnych wraz z oprogramowaniem
Numer referencyjny R/P-1/2019
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa zestawów komputerowych stacjonarnych wraz z oprogramowaniem w ilości 34 szt. 2. Minimalne wymagania techniczne oferowanego sprzętu zostały opisane w Opisie Przedmiotu Zamówienia (OPZ) stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 30
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie) zrealizował co najmniej dwie dostawy zestawów komputerowych stacjonarnych wraz z oprogramowaniem o wartości co najmniej 70.000 zł netto każda.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy;
Zakresie warunkow udzialu Wykazu dostaw lub usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. (Wzór wykazu stanowi załącznik nr 6 do SIWZ).
Wykaz potwierdzenie okolicznosci a) wydruk ze strony https://www.cpubenchmark.net/cpu_list.php potwierdzający osiągnięty w teście Passmark CPU Mark wynik nie gorszy niż wynik dla procesora Intel® Core™ i3-8130U b) należy załączyć karty katalogowe producenta potwierdzone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę potwierdzające spełnianie wymagań określonych w załączniku nr 2 do SIWZ - Opis Przedmiotu Zamówienia przez oferowany sprzęt. c) Deklaracje zgodności CE lub równoważną dla oferowanego komputera; Wykonawca zamiast dokumentów, o których mowa w rozdziale 7 punkt .8.3 litera b) i c) może złożyć równoważne dokumenty wystawione przez podmioty mające siedzibę w innym państwie członkowskim Europejskiego Obszaru Gospodarczego. Wykonawca, który z przyczyn niezależnych od niego, nie ma możliwości uzyskania dokumentów, o których mowa w rozdziale 7 punkt .8.3 litera c) może złożyć inne dokumenty dotyczące odpowiednio zapewnienia jakości lub środków zarządzania środowiskowego, potwierdzające stosowanie przez wykonawcę środków zapewnienia jakości zgodnych z wymaganymi normami zapewniania jakości lub środków zarządzania środowiskowego równoważnych środkom wymaganym na mocy mającego zastosowanie systemu lub norm zarządzania środowiskowego.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zgodnie z art. 144 Pzp ust. 1 pkt 1 dopuszczalne są następujące zmiany zawartej umowy: 1)w zakresie terminów wskazanych w umowie – w przypadku, gdy dochowanie pierwotnie wskazanych terminów jest z przyczyn niezależnych od Wykonawcy niemożliwe lub wiązać się może z poważną szkodą po stronie Zamawiającego lub Wykonawcy. Dotyczy to w szczególności zaistnienia zdarzeń, których nie dało się przewidzieć w chwili zawierania umowy, wystąpienia „siły wyższej", działania osób trzecich niezależnych od stron umowy. Przez „siłę wyższą” rozumieć się będzie zdarzenie zewnętrzne wobec łączącej Strony więzi prawnej o charakterze niezależnym od Stron, którego Strony nie mogły przewidzieć, i któremu nie mogły zapobiec przy zachowaniu należytej staranności i zaistnienia konieczności wydłużenia terminu zakończenia realizacji Umowy na skutek zaistnienia „siły wyższej”. Za „siłę wyższą”, warunkującą zmianę Umowy uważać się będzie w szczególności: powódź, pożar i inne klęski żywiołowe, zamieszki, strajki, ataki terrorystyczne, huragan, śnieżyca, uderzenia pioruna, gradobicie, epidemie, wojna, strajki, szkody wyrządzone przez dzikie zwierzęta, katastrofy lotniczej, działania osób trzecich uniemożliwiających lub utrudniających realizację, uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu Umowy zgodnie z jej postanowieniami. O ewentualnym uznaniu przedłużenia terminu wykonania umowy z powodu „siły wyższej”, będzie decydował Zamawiający w trakcie realizacji przedmiotu umowy, po złożeniu pisemnego wniosku Wykonawcy"; 2) w zakresie wynagrodzenia wykonawcy:  w przypadku zmiany przepisów obowiązujących dot. podatku VAT o różnicę pomiędzy stawką obowiązującą w chwili podpisania umowy, a stawką po zmianie; 3) zmiany nazwy handlowej oferowanego przedmiotu zamówienialub numeru katalogowego urządzenia - w takim przypadku wynagrodzenie nie ulegnie zmianie 4) wystąpienia braku przedmiotu umowy o parametrach określonych przez Zamawiającego na rynku z przyczyn niezależnych od wykonawcy (np. wycofanie z rynku, zaprzestanie produkcji, zastąpienie innym), a istnieje możliwość zastąpienia produktem o tym samym zastosowaniu, produktem równoważnym, o parametrach lepszych ale przy cenie nie wyższej niż określona w umowie 5) Na podstawie art. 144 ust. 1 pkt 4 lit. b i c zmiana podmiotowa umowy dopuszczalna będzie także wówczas, gdy: 1) dotychczasowego wykonawcę zastąpić ma nowy wykonawca w wyniku połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji lub nabycia dotychczasowego wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian umowy, 2) dotychczasowego wykonawcę zastąpić ma nowy wykonawca w wyniku przejęcia przez zamawiającego zobowiązań wykonawcy względem jego podwykonawców; 2. Powyższe warunki zmiany umowy nie uchybiają pozostałym warunkom aneksowania określonym w art. 144 ust. 1 PZP. 3. Wszelkie zmiany treści umowy mogą być dokonywane wyłącznie w formie aneksu, podpisanego przez obie strony, pod rygorem nieważności. 4. Określa się następujący tryb dokonywania zmian postanowień Umowy: 1) Zamawiający: wnioskuje pisemnie do Wykonawcy w sprawie możliwości dokonania wskazanej zmiany. 2) Wykonawca: wnioskuje pisemnie do Zamawiającego w sprawie możliwości dokonania wskazanej zmiany. 5. Przyczyny dokonania zmian postanowień Umowy oraz uzasadnienie takich zmian należy opisać w stosownych dokumentach - notatka służbowa, pismo Wykonawcy, protokół konieczności, itp.
IV 4 4 data 2019-08-21T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 14:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria okres gwarancji
Znaczenie 40,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)