1. Przedmiotem zamówienia jest Dostawa wyposażenia i mebli dla Żłobka Miejskiego w Rykach w ramach projektu „Utworzenie żłobka w Gminie Ryki szansą na rozwój zawodowy rodziców i opiekunów”.
2. Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje:
1) dostawę mebli i wyposażenia w zakresie szczegółowo określonym w Załączniku nr 1 do SIWZ wraz z ich transportem, wniesieniem, montażem, ustawieniem w miejscach wskazanych przez Zamawiającego i Użytkownika,
2) posprzątanie sal / pomieszczeń po montażu i rozmieszczeniu mebli / wyposażenia,
3) dostarczenie dokumentacji technicznej, użytkowej związanej
z przedmiotem zamówienia oraz kluczy do mebli wyposażonych w zamki;
3. Wszystkie powierzchnie produkcyjne wyposażenia (urządzenia, stoły, stoły ze zlewami, zlewozmywaki, szafki) mające bezpośredni kontakt z żywnością powinny być łatwe do mycia i utrzymania czystości. Powinny być wykonane z gładkich materiałów nie wchodzących w reakcje ze składnikami żywności.
4. Dostawa wyposażenia stanowiąca przedmiot niniejszego zamówienia, odbędzie się na ryzyko i koszt Wykonawcy.
5. Wyposażenie stanowiące przedmiot zamówienia musi:
1) posiadać właściwe atesty, deklaracje zgodności, świadectwa jakości
i dopuszczenia oraz inne dokumenty potwierdzające, że spełnia wszelkie normy i wymagania dla niego przewidziane prawem,
2) odpowiadać wymaganiom określonym w niniejszej SIWZ,
3) odpowiadać wymaganiom określonym w ustawie z dnia 25 sierpnia 2006 r.
o bezpieczeństwie żywności i żywienia (t. j. Dz.U. z 2010 r., poz. 1252)
4) być produktem bezpiecznym w rozumieniu ustawy z dnia 12.12.2003 r. o ogólnym bezpieczeństwie produktów (Dz.U. z 2016 r., poz. 2047) wraz z aktami wykonawczymi.
6. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje m. in.: zakup (wytworzenie), opakowanie, transport wraz z ubezpieczeniem na czas transportu, rozładunek, załadunek, wniesienie, złożenie, rozmieszczenie, uruchomienie wyposażenia we wskazanych przez Zamawiającego i Użytkownika pomieszczeniach obiektu.
7. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ oraz Projekt umowy stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ. |
GuidZP400 |
6b84faff-0834-434d-9e69-559f787ae9eb
|
Biuletyn |
587093-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Gmina Ryki, w imieniu której działa Burmistrz Ryk
|
Regon |
52596100000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Karola Wojtyły
|
Zamawiajacy adres numer domu |
29
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Ryki
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
08-500
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
lubelskie
|
Zamawiajacy telefon |
081 865 71 10,
|
Zamawiajacy fax |
081 865 71 11
|
Zamawiajacy email |
adrian.bienczak@ryki.pl,
|
Adres strony url |
https://umryki.bip.lubelskie.pl
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Zamawiający informuje, iż zamówienie realizowane jest w ramch projektu pn. „Utworzenie żłobka w Gminie Ryki szansą na rozwój zawodowy rodziców i opiekunów”, Oś Priorytetowa 9 Rynek pracy, Priorytet Inwestycyjny 8iv Równość mężczyzn i kobiet we wszystkich dziedzinach, w tym dostęp do zatrudnienia, rozwój kariery, godzenie życia zawodowego i prywatnego oraz promowanie równości wynagrodzeń za taką samą pracę Działanie 9.4 Godzenie życia zawodowego i prywatnego Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020.
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
https://umryki.bip.lubelskie.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Pisemnie, zgodnie z zasadami określonymi w rozdziale 7 SIWZ
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Urząd Miejski w Rykach, ul. Karola Wojtyły 29, 08-500 Ryki (sekretariat - I piętro). Decyduje data i godzina wpływu oferty do Zamawiającego, a nie data jej wysłania przesyłką pocztową lub kurierską.
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa wyposażenia i mebli dla Żłobka Miejskiego w Rykach w ramach projektu „Utworzenie żłobka w Gminie Ryki szansą na rozwój zawodowy rodziców i opiekunów”
|
Numer referencyjny |
WIR.271.34.2019
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest Dostawa wyposażenia i mebli dla Żłobka Miejskiego w Rykach w ramach projektu „Utworzenie żłobka w Gminie Ryki szansą na rozwój zawodowy rodziców i opiekunów”.
2. Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje:
1) dostawę mebli i wyposażenia w zakresie szczegółowo określonym w Załączniku nr 1 do SIWZ wraz z ich transportem, wniesieniem, montażem, ustawieniem w miejscach wskazanych przez Zamawiającego i Użytkownika,
2) posprzątanie sal / pomieszczeń po montażu i rozmieszczeniu mebli / wyposażenia,
3) dostarczenie dokumentacji technicznej, użytkowej związanej
z przedmiotem zamówienia oraz kluczy do mebli wyposażonych w zamki;
3. Wszystkie powierzchnie produkcyjne wyposażenia (urządzenia, stoły, stoły ze zlewami, zlewozmywaki, szafki) mające bezpośredni kontakt z żywnością powinny być łatwe do mycia i utrzymania czystości. Powinny być wykonane z gładkich materiałów nie wchodzących w reakcje ze składnikami żywności.
4. Dostawa wyposażenia stanowiąca przedmiot niniejszego zamówienia, odbędzie się na ryzyko i koszt Wykonawcy.
5. Wyposażenie stanowiące przedmiot zamówienia musi:
1) posiadać właściwe atesty, deklaracje zgodności, świadectwa jakości
i dopuszczenia oraz inne dokumenty potwierdzające, że spełnia wszelkie normy i wymagania dla niego przewidziane prawem,
2) odpowiadać wymaganiom określonym w niniejszej SIWZ,
3) odpowiadać wymaganiom określonym w ustawie z dnia 25 sierpnia 2006 r.
o bezpieczeństwie żywności i żywienia (t. j. Dz.U. z 2010 r., poz. 1252)
4) być produktem bezpiecznym w rozumieniu ustawy z dnia 12.12.2003 r. o ogólnym bezpieczeństwie produktów (Dz.U. z 2016 r., poz. 2047) wraz z aktami wykonawczymi.
6. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje m. in.: zakup (wytworzenie), opakowanie, transport wraz z ubezpieczeniem na czas transportu, rozładunek, załadunek, wniesienie, złożenie, rozmieszczenie, uruchomienie wyposażenia we wskazanych przez Zamawiającego i Użytkownika pomieszczeniach obiektu.
7. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ oraz Projekt umowy stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
39100000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Informacje na temat katalogow |
Wykonawca zobowiązany jest wykonać przedmiot zamówienia w terminie 14 dni od dnia podpisania umowy.
|
Okreslenie warunkow |
Określenie warunków: Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Określenie warunków: Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Określenie warunków: Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Inne dokumenty niewymienione |
Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której
mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, jest zobowiązany do przekazania zamawiającemu oświadczenia o
przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24
ust. 1 pkt 23 ustawy z podmiotami, które złożyły oferty w postępowaniu. Wraz ze złożeniem
oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie
prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór
oświadczenia stanowi Załącznik Nr 5 do SIWZ.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Zakazuje się istotnych
zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano
wyboru Dostawcy, chyba że Zamawiający przewidział możliwość dokonania takiej zmiany w
ogłoszeniu o zamówieniu lub w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz określił warunki takiej zmiany. 2. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania następujących zmian umowy w
związku z okolicznościami niezawinionymi przez Dostawcę ani osobami, którymi się posługiwał przy
wykonaniu przedmiotu umowy, z wyłączeniem zmian dotyczących przedmiotu umowy, w
następujących przypadkach: 1) zmiany przepisów mających zastosowanie przy wykonaniu umowy; 2)
zmniejszenia zakresu przedmiotu umowy za odpowiednim obniżeniem wynagrodzenia Dostawcy,
jeżeli wystąpią uzasadnione okoliczności nie dające się wcześniej przewidzieć i pozwolą na
wykonanie przedmiotu umowy, tak by w pełni służył celowi, 3) zastosowania ulepszeń w stosunku do
przedmiotu umowy, gdy przyniosą wymierne korzyści Zamawiającemu a nie zmieniają wartości
umowy; 4) co do zmiany terminu okresu trwania gwarancji jakości, gdy po podpisaniu umowy doszło
do wydłużenia okresu gwarancyjnego przez producenta; 3. Każda zmiana umowy może nastąpić
jedynie za zgodą obu Stron wyrażoną na piśmie w formie aneksu pod rygorem nieważności.
|
IV 4 4 data |
2019-08-27T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:30
|
IV 4 4 jezyki |
POLSKI
|
IV 4 5 okres |
30
|