Dostawa rękawic diagnostycznych niesterylnych

Data publikacji 2019-08-16
Data zakończenia 2019-08-26 00:00:00
Instytucja Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny nr 1 w Lublinie
Miejscowość Lublin
Województwo lubelskie
Branża
  • Rękawice

Szczegóły

Numer ogłoszenia 587018-N-2019
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 184243000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiot zamówienia stanowi dostawa igieł specjalistycznych i przyrządów do przetaczania, którego szczegółowy opis i zakres zawarto w Załączniku nr 1-4 do SIWZ.
2. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych.
3. W przypadku gdy w dokumentacji zostały wskazane nazwy, znaki towarowe lub typy produktów, normy - Zamawiający dopuszcza oferowanie rozwiązań równoważnych, pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów technicznych równych lub wyższych od określonych w dokumentacji.
4. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne w stosunku do produktów opisywanych przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać w ofercie, w sposób nie budzący wątpliwości, że oferowane przez niego produkty spełniają wymagania określone przez Zamawiającego (zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp).
5. Termin ważności dostarczanego asortymentu musi wynosić – min. 12 miesięcy licząc od daty dostawy towaru do siedziby Zamawiającego.
6. Zamawiający wymaga, aby zaoferowany przez Wykonawcę przedmiot zamówienia posiadał wszelkie wymagane prawem dopuszczenia do stosowania, pozwolenia, atesty, certyfikaty.
7. Szczegółowe dane bezwzględnie wymagane do właściwej identyfikacji wyrobu winny być umieszczone w każdym
(lub na każdym) opakowaniu oraz na opakowaniu zewnętrznym, i muszą zawierać co najmniej:
a) nazwę handlową,
b) oznakowanie rozmiaru rękawic,
c) numer serii,
d) datę / termin ważności.
8. Rękawice muszą mieć oznakowanie w języku polskim.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 264f6007-797d-401a-b06e-19ebb4b9ecfb
Biuletyn 587018-N-2019
Zamawiajacy nazwa Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny nr 1 w Lublinie
Regon 43102923400000
Zamawiajacy adres ulica Stanisława Staszica
Zamawiajacy adres numer domu 16
Zamawiajacy miejscowosc Lublin
Zamawiajacy kod pocztowy 20-081
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo lubelskie
Zamawiajacy telefon +48815344610
Zamawiajacy fax +48815324153
Zamawiajacy email zamowienia@spsk1.lublin.pl
Adres strony url https://portal.smartpzp.pl/spsk1
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Dostep dokumentow zamowienia https://portal.smartpzp.pl/spsk1
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://portal.smartpzp.pl/spsk1
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny zgodnie z art. 9 ustawy pzp
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres ul. Staszica 16, 20081 Lublin, Kancelaria Ogólna pokój nr 8
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa rękawic diagnostycznych niesterylnych
Numer referencyjny EO/EZ-2732/29/19
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiot zamówienia stanowi dostawa igieł specjalistycznych i przyrządów do przetaczania, którego szczegółowy opis i zakres zawarto w Załączniku nr 1-4 do SIWZ. 2. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. 3. W przypadku gdy w dokumentacji zostały wskazane nazwy, znaki towarowe lub typy produktów, normy - Zamawiający dopuszcza oferowanie rozwiązań równoważnych, pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów technicznych równych lub wyższych od określonych w dokumentacji. 4. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne w stosunku do produktów opisywanych przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać w ofercie, w sposób nie budzący wątpliwości, że oferowane przez niego produkty spełniają wymagania określone przez Zamawiającego (zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp). 5. Termin ważności dostarczanego asortymentu musi wynosić – min. 12 miesięcy licząc od daty dostawy towaru do siedziby Zamawiającego. 6. Zamawiający wymaga, aby zaoferowany przez Wykonawcę przedmiot zamówienia posiadał wszelkie wymagane prawem dopuszczenia do stosowania, pozwolenia, atesty, certyfikaty. 7. Szczegółowe dane bezwzględnie wymagane do właściwej identyfikacji wyrobu winny być umieszczone w każdym (lub na każdym) opakowaniu oraz na opakowaniu zewnętrznym, i muszą zawierać co najmniej: a) nazwę handlową, b) oznakowanie rozmiaru rękawic, c) numer serii, d) datę / termin ważności. 8. Rękawice muszą mieć oznakowanie w języku polskim.
Cpv glowny przedmiot 18424300-0
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 12
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen a) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy,
Wykaz potwierdzenie okolicznosci b) Zadanie 1 • certyfikat wydany przez jednostkę notyfikowaną potwierdzający rejestrację jako środek ochrony osobistej kategorii III • wyniki badań jednostki notyfikowanej potwierdzające odporność na wymagane w opisie substancje chemiczne • wyniki badań jednostki niezależnej dotyczące badań na cytostatyki • wyniki badań jednostki niezależnej potwierdzające odporność na przenikanie wirusów • wyniki badań HPLC jednostki niezależnej potwierdzające brak tiuramów i MBT • dokumenty potwierdzające spełnienie standardów wg ISO 9001, ISO 13485, ISO 14001, OHSAS 18001 • karta techniczna / ulotka potwierdzająca wymagane parametry techniczne c) Zadanie 2 • certyfikat wydany przez jednostkę notyfikowaną potwierdzający rejestrację jako środek ochrony osobistej kategorii III • wyniki badań jednostki niezależnej potwierdzające odporność na wymagane w opisie substancje chemiczne • wyniki badań jednostki niezależnej potwierdzające odporność na przenikanie krwi syntetycznej i wirusów • wyniki badań HPLC jednostki niezależnej potwierdzające brak tiuramów i MBT • karta techniczna / ulotka potwierdzająca wymagane parametry techniczne d) Zadanie 3 • certyfikat wydany przez jednostkę notyfikowaną potwierdzający rejestrację jako środek ochrony osobistej kategorii III • raport z badania jednostki niezależnej potwierdzającej zgodność z normą EN 455-1,2 • raport z badania jednostki niezależnej na przenikanie wymaganych w opisie substancji chemicznych • raport z badania jednostki niezależnej na czas przenikania wirusów • raport z badania jednostki niezależnej potwierdzający możliwość kontaktu rękawic z żywnością • wyniki badań HPLC jednostki niezależnej potwierdzające brak tiuramów i MBT • karta techniczna / ulotka potwierdzająca wymagane parametry techniczne e) Zadanie 4 • certyfikat wydany przez jednostkę notyfikowaną potwierdzający rejestrację jako środek ochrony osobistej kategorii III, • raport z badania jednostki niezależnej potwierdzający zgodność z normą EN 455-1,2,3 • raport z badania jednostki niezależnej na przenikanie wymaganych w opisie substancji chemicznych • raport z badania jednostki niezależnej na czas przenikania wirusów • raport z badania jednostki niezależnej na przenikanie wymaganych w cytostatyków • wyniki badań HPLC jednostki niezależnej potwierdzające brak tiuramów i MBT • karta techniczna / ulotka potwierdzająca wymagane parametry techniczne
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian umowy, w przypadku: a) wprowadzenia nowej technologii lub innych okoliczności pozwalających na obniżenie ceny przedmiotu umowy, b) wprowadzenia nowej technologii lub zaprzestania produkcji lub wycofanie z obrotu lub wstrzymanie w obrocie asortymentu objętego niniejszą umową (Zamawiający dopuszcza jego zastąpienie wyłącznie produktem równoważnym lub o wyższych parametrach jakościowych, przy zastrzeżeniu braku możliwości podwyższenia ceny), c) wystąpienia incydentu medycznego dotyczącego przedmiotu objętego umową (Zamawiający wymaga aby Wykonawca zapewnił produkt „zamienny“ będący odpowiednikiem oferowanego w umowie w cenie nie wyższej i jakości nie niższej niż określone w umowie), d) zmiany nazwy producenta produktu objętego umową, e) zmiany wielkości opakowania (Wykonawca przeliczy pozostałą ilość niezrealizowanego asortymentu - w zaokrągleniu w górę - aby możliwa była realizacja pozostałej części przedmiotu zamówienia), f) zmiany stawki podatku VAT w trakcie obowiązywania umowy (zmianie może ulec jedynie wartość umowy brutto o różnicę wynikającą ze zmiany wartości podatku VAT), g) zmian danych identyfikujących strony - zgodnie z zapisami w aktualnym odpisie z właściwego rejestru, 2. Zamawiający przewiduje także możliwość dokonania zmiany umowy, w ramach realizacji dodatkowych dostaw nieobjętych zamówieniem podstawowym, o ile stały się niezbędne i zostały spełnione łącznie następujące warunki: a) zmiana Wykonawcy nie może zostać dokonana z powodów ekonomicznych lub technicznych, w szczególności dotyczących zamienności lub interoperacyjności sprzętu, usług lub instalacji, zamówionych w ramach zamówienia podstawowego, b) zmiana wykonawcy spowodowałaby istotną niedogodność lub znaczne zwiększenie kosztów dla Zamawiającego, c) wartość każdej kolejnej zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie. 3. Obniżenie ceny oferowanych produktów przez Wykonawcę może nastąpić w każdym czasie i nie wymaga zgody Zamawiającego ani sporządzania aneksu do umowy. 4. Zamawiający przewiduje zmianę terminu obowiązywania umowy w przypadku: a) wcześniejszego jej zrealizowania w zakresie dostaw przedmiotu umowy – wówczas umowa wygasa; b) niewyczerpania wartości umowy w terminie jej obowiązywania – wówczas w drodze aneksu, można przedłużyć przedmiotową umowę nie dłużej jednak niż o 3 miesiące. 5. W przypadku wystąpienia incydentu medycznego, wstrzymania produkcji lub wycofania z obrotu przedmiotu umowy, Zamawiający dopuszcza wyłączenie tego produktu z umowy, o ile dostarczenie zamiennika produktu stanowiło będzie rażącą stratę dla Wykonawcy. W celu wykazania rażącej straty Wykonawca musi udowodnić Zamawiającemu znaczną różnicę cen producenta produktu objętego przedmiotem zamówienia i jego zamiennika. Za incydent medyczny należy rozumieć każde wadliwe działanie, pogorszenie cech lub działania wyrobu medycznego, jak również każdą nieprawidłowość w oznakowaniach lub instrukcjach używania, które mogą lub mogły bezpośrednio lub pośrednio doprowadzić do śmierci lub poważnego pogorszenia stanu zdrowia pacjenta. 6. Inne zmiany umowy dopuszczalne będą o ile nie będą istotne w stosunku do treści oferty. 7. Zmiana niniejszej umowy wymaga formy pisemnej pod rygorem nieważności, z zastrzeżeniem pkt. 3. 8. Zakazuje się zmian postanowień zawartej umowy w granicach unormowania art. 144 ust. 1 ustawy. 9. Każda zmiana może nastąpić w drodze aneksu do umowy, po zaakceptowaniu przez Zamawiającego wniosku Wykonawcy, z zastrzeżeniem ust 3. 10. Wniosek winien być złożony w formie pisemnej i zawierać uzasadnienie, z zastrzeżeniem ust. 3. 11. W przypadku zmiany bądź rezygnacji z podwykonawcy, na którego zasoby Wykonawca powoływał się na zasadach określonych w art. 22 a ust. 1, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca zobowiązany jest w formie pisemnej wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia warunki w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia.
IV 4 4 data 2019-08-26T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:30
IV 4 4 jezyki PL
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Zadanie 1
Zalacznik cpv glowny przedmiot 18424300-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Rękawice diagnostyczne, nitrylowe, bezlateksowe, niesterylne, cienkie a) podwójne oznaczenie CE (fabryczne oznakowanie na opakowaniu podstawowym), jako wyrób medyczny i środek ochrony osobistej kategorii III, b) AQL 1,0 – oznaczony fabrycznie na opakowaniu, c) grubość pojedynczej ścianki na palcu 0,09±0,01 mm, długość min 240 mm, d) przebadane na przenikanie min. 10 substancji chemicznych (bez cytostatyków) zgodnie z normą PN – EN 374-3 lub EN 16523, odporne przez min 60 min na aktywne składniki środków dezynfekcyjnych: izopropanol 70%, chlorheksydyna 4%, chlorek benzalkoniowy min 10%, kwas nadoctowy min 0,4%, glutaraldehyd min 4%, formaldehyd min 35%, nadtlenek wodoru min 3% e) odporne przez minimum 60 minut na przenikanie min 10 cytostatyków zgodnie z normą ASTMF 6978, f) odporne na przenikanie wirusów zgodnie z normą ASTMF 1671 lub EN ISO 374-5, g) pozbawione tiuramów i MBT, h) zgodne z ISO 9001, ISO 13485, ISO 14001, OHSAS 18001, i) rolowany brzeg mankietu, j) odporne na rozerwanie, k) łatwe w nakładaniu, dobrze dopasowane, l) opakowanie max. 200 sztuk (tj. 100 par).
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Zadanie 2
Zalacznik cpv glowny przedmiot 18424300-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Rękawice diagnostyczne, nitrylowe, bezlateksowe, niesterylne z możliwością pojedynczego wyjmowania a) podwójne oznaczenie CE (fabrycznie oznakowane na opakowaniu podstawowym), jako wyrób medyczny i środek ochrony osobistej kat. III, b) AQL 1,0 - fabryczny nadruk na opakowaniu, c) Grubość pojedynczej ścianki na palcu 0,10 ± 0,01 mm, długość min 240 mm, d) przebadane na przenikanie min. 20 substancji chemicznych (bez cytostatyków) zgodnie z normą PN – EN 374-3 lub EN 16523, odporne przez min 60 min na aktywne składniki środków dezynfekcyjnych: izopropanol 70%, chlorheksydyna 4%, chlorek benzalkoniowy min 1%, glutaraldehyd min 50%, formaldehyd min 35%, chloramine T min 1%, nadtlenek wodoru min 3% - nadruk na opakowaniu, e) odporne przez minimum 60 minut na przenikanie, min 15 cytostatyków, w tym karmustyna - poziomy odporności nadrukowane na opakowaniu, f) odporne na przenikanie krwi syntetycznej i wirusów zgodnie z normą ASTMF 1670 oraz ASTMF 1671 - nadruk na opakowaniu, g) pozbawione tiuramów i MB, h) rolowany brzeg mankietu, i) odporne na rozerwanie, j) łatwe w nakładaniu, dobrze dopasowane, k) dozowanie rękawic od spodu opakowania jedynie za mankiet, l) pasujące do uchwytów ściennych pojedynczych lub potrójnych z otworem w dolnej części do wyjmowania rękawic, m) opakowanie max 250 szt. (125 par).
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Zadanie 3
Zalacznik cpv glowny przedmiot 18424300-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Rękawice diagnostyczne, nitrylowe, bezlateksowe, niesterylne z możliwością pojedynczego wyjmowania a) podwójne oznaczenie CE (fabrycznie oznakowane na opakowaniu podstawowym), jako wyrób medyczny i środek ochrony osobistej kat. III, b) Zgodnie z normą EN 455 -1, 2, c) odporne na przenikanie substancji chemicznych zgodnie z normą PN – EN 374-3, odporność na co najmniej 10 substancji chemicznych – w tym co najmniej 2 alkoholi na min. 1 poziomie odporności i co najmniej 3 substancji z załącznika A normy 374-1 na min. 2 poziomie odporności, d) odporne na przenikanie wirusów zgodnie z normą ASTMF 1671, e) pozbawione tiuranów i MB, f) minimalna wytrzymałość na zrywanie 6,0 N, g) możliwość kontaktu rękawic z żywnością, h) rolowany brzeg mankietu, i) odporne na rozerwanie, j) łatwe w nakładaniu, dobrze dopasowane, k) możliwość pojedynczego wyjmowania rękawic od góry jedynie za mankiet, l) pasujące do uchwytów dedykowanych na wózki zabiegowe z tworem w górnej części do pojedynczego wyjmowania rękawic, m) opakowanie max 50 szt. (25 par).
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Zadanie 4
Zalacznik cpv glowny przedmiot 18424300-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Rękawice diagnostyczne, nitrylowe, bezlateksowe, niesterylne o podwyższonej odporności mechanicznej i chemicznej a) podwójne oznaczenie CE (fabrycznie oznakowane na opakowaniu podstawowym), jako wyrób medyczny i środek ochrony osobistej kat. III b) zgodnie z normą EN 455-1, 2, 3, c) odporne na przenikanie substancji chemicznych zgodnie z normą PN-EN 374-3 odporność na co najmniej 9 substancji na minimum 2 poziomie ochrony, oryginalny nadruk na opakowaniu substancji wraz z poziomem ochrony, d) odporne na przenikanie wirusów zgodnie z normą ASTMF 1671, e) minimalna wytrzymałość na zrywanie 26 N, f) rolowany brzeg mankietu odporne na rozerwanie, g) łatwe w nakładaniu, dobrze dopasowane, h) odporność na przenikanie 4% formaldehydu na min. 3 poziomie wg normy EN 374, i) odporność na przenikanie 5 cytostatyków wg normy EN 374 na min. 3 poziomie, oryginalne oznaczenie na opakowaniu wraz z poziomem przenikania, j) pozbawione tiuranów i MBT, k) opakowanie max 50 szt. (tj. 25 par).
  

Criterion

Kryteria jakość
Znaczenie 50,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 50,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)