„ Zakup wraz z dostawą artykułów spożywczych” z podziałem na IX części.

Data publikacji 2019-08-16
Data zakończenia 2019-08-26 00:00:00
Instytucja Powiatowe Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego
Miejscowość Wieliczka
Województwo małopolskie
Branża
  • Różne produkty spożywcze

Szczegóły

Numer ogłoszenia 586992-N-2019
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 158000006
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

3.2 Przedmiotem zamówienia jest: „ Zakup wraz z dostawą artykułów spożywczych” z podziałem na IX części.
część I - Pieczywo
część II - Produkty mleczarskie
część III - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne przetworzone / produkty drobiowe
część IV - Różne produkty spożywcze/owoce, warzywa i podobne produkty przetworzone
część V - Warzywa i owoce świeże
część VI - Jaja
cześć VII - Produkty mrożone /fast food/ ryby mrożone i produkty z ryb
część VIII - Ryby i owoce morza
część IX - Przyprawy

1. Przedmiot będzie realizowany w IX częściach.
2. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów spożywczych zwanych dalej „artykułami żywnościowymi” na potrzeby PCKZIU, zgodnie z zapotrzebowaniem składanym przez Zamawiającego w całym okresie obowiązywania umowy co oznacza, że dostawy będą realizowane z częstotliwością i w ilościach wynikających z bieżących potrzeb Zamawiającego.
3. Miejscem dostarczania Zamawiającemu artykułów żywnościowych jest siedziba Zamawiającego, 32-020 Wieliczka, ul. Piłsudskiego 105, zwana dalej „miejscem dostarczenia artykułów żywnościowych”, wymagane jest wniesienie artykułów żywnościowych do wskazanego pomieszczenia.
4. Rozliczenie za wykonane dostawy nastąpi fakturami częściowymi, po każdej zrealizowanej dostawie.
2. Sposób wyprodukowania, opakowania i transportu żywności musi spełniać wymagania aktualnie obowiązujących krajowych i unijnych przepisów prawa, w szczególności:
a) ustawy z dnia 25 sierpnia 2006r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (t. j. Dz.U. z 2019 poz. 1252),
b) ustawy z dnia 16 grudnia 2005r. o produktach pochodzenia zwierzęcego (t. j. Dz. U. z 2019 poz. 824),
c) ustawy z dnia 21 grudnia 2000r. o jakości handlowej artykułów rolno-spożywczych (t. j. Dz. U. 2018 poz. 2164)
d) rozporządzenia (WE) Nr 178/2002 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 28 stycznia 2002 r. ustanawiającego ogólne zasady i wymagania prawa żywnościowego, powołującego Europejski Urząd ds. Bezpieczeństwa Żywności oraz ustanawiającego procedury w zakresie bezpieczeństwa żywności;
e) rozporządzenia (WE) Nr 852/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 29 kwietnia 2004 r. w sprawie higieny środków spożywczych ;
f) rozporządzenie (WE) Nr 853/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 29 kwietnia 2004 r. ustanawiającego szczególne przepisy dotyczące higieny w odniesieniu do żywności pochodzenia zwierzęcego;
g) rozporządzenie (WE) Nr 1935/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 27 października 2004 r. w sprawie materiałów przeznaczonych do kontaktu z żywnością oraz uchylające dyrektywy 80/590/EWG i 89/109/EWG;
h) rozporządzenie Komisji (WE) Nr 1881/2006 z dnia 19 grudnia 2006 r. ustalającego najwyższe dopuszczalne poziomy niektórych zanieczyszczeń w środkach spożywczych ;
i) rozporządzenia Komisji (WE) Nr 2073/2005 z dnia 15 listopada 2005 r. w sprawie kryteriów mikrobiologicznych dotyczących środków spożywczych;
j) rozporządzenie Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi z dnia 23 grudnia 2014r- w sprawie znakowania poszczególnych rodzajów środków spożywczych (Dz. U. z 2015r. poz. 29);
k) rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 6 czerwca 2007 r. w sprawie dostaw bezpośrednich środków spożywczych (Dz. U. Nr 2007 nr 112 poz. 774). /jeżeli dotyczy/
5. Zamawiający wymaga aby Wykonawca dostarczał;
a) produkty, które są dopuszczone do sprzedaży,
b) artykuły niewskazujące oznak nieświeżości lub zepsucia,
c) produkty świeże, o dobrym smaku, odpowiednim okresie do spożycia,
d) asortyment w zamkniętych, nieuszkodzonych opakowaniach, które będą posiadać nadrukowane informacje o nazwie środka spożywczego (skład), informacje w sprawie producenta (nazwie), dacie przydatności do spożycia oraz gramaturze/litrażu/ilości sztuk,
e) produkty pierwszego gatunku,
f) produkty nieuszkodzone mechanicznie, spełniające wymagania jakościowe, dotyczące przechowywania, pakowania i transportu zawarte w Polskich Normach,
g) produkty czyste, bez ziemi, piachu i brudu (dotyczy roślin okopowych: marchew, seler, burak itp.),
h) produkty w pojemnikach posiadających atest PZH odnośnie dopuszczenia do kontaktu z żywnością
i) produkty przetworzone /wędliny i przetwory mięsne/ zgodnie z polską normą powinny posiadać etykiety określające nazwę handlową produktu, procentowy skład surowcowy zawartości mięsa w wędlinie, substancje stosowane w produkcji. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zamawiania części wędlin w formie plasterkowanej i możliwością próżniowego zapakowania,
j) mięso należy dostarczać w zamkniętych pojemnikach lub opakowaniach dopuszczonych do kontaktu z żywnością. Do każdego pojemnika winna być dołączona etykieta zawierająca informacje dotyczące m.in: nazwę i adres producenta, nazwę dystrybutora, nazwę towaru, klasę jakości i termin przydatności do spożycia.
6. UWAGA: Podmioty działające na rynku spożywczym, prowadzące zakłady obrotu żywnością lub gastronomii, obowiązane są zapewnić bezpieczeństwo żywności zgodnie z zasadami Hazard Analysis and Critical Control Points, zwanym „systemem HACCP” (postępowanie mające na celu zapewnienie bezpieczeństwa żywności przez identyfikację i oszacowanie skali zagrożeń z punktu widzenia wymagań zdrowotnych żywności oraz ryzyka wystąpienia zagrożeń podczas przebiegu wszystkich etapów produkcji i obrotu żywnością; system ten ma również na celu określenie metod eliminacji lub ograniczania zagrożeń oraz ustalenie działań korygujących).
7. W związku z brakiem możliwości jednoznacznego określenia przedmiotu zamówienia pod względem ilościowym Zamawiający posłużył się prawem opcji, o którym mowa w art. 34 ust. 5 ustawy Pzp.
8. Tym samym, wskazany został zakres minimalny artykułów żywnościowych w poszczególnych grupach asortymentowych - który zamawiający na pewno zakupi oraz zakres maksymalny tego zamówienia, tzw. widełki do których zakres minimalny będzie mógł być powiększony wg realnych potrzeb Zamawiającego. Zamawiający zastrzega, że realizacja zakresu maksymalnego zamówienia uzależniona będzie od okoliczności niezależnych od zamawiającego i stanowi uprawnienie zamawiającego, z którego może, ale nie musi on skorzystać.
9. Dostawa będzie realizowana cyklicznie transportem Wykonawcy i na jego koszt do siedziby Zamawiającego Każdy z produktów powinien być dostarczony w wymaganych opakowaniach.
10. Koszty przewozu, opakowania i ubezpieczenia na czas przewozu ponosi Wykonawca a Zamawiający zapewni odbiór produktów w siedzibie Zamawiającego. Warunki transportu produktów będą odpowiadały zasadom Dobrej Praktyki Produkcyjnej (GMP) i Dobrej Praktyki Higienicznej (GHP). Wykonawca zabezpieczy należycie towar na czas przewozu /opakowania, pojemniki przystosowane do przewozu danego asortymentu/ i ponosi całkowitą odpowiedzialność za dostawę i jakość dostarczanego towaru. Opakowania, w których są dostarczane przez wykonawcę powinny spełniać wymogi sanitarno-higieniczne / pojemniki czyste, odpowiednio zabezpieczone/.
11. Zamawiający powiadomi za pośrednictwem poczty elektronicznej Wykonawcę, o każdej dostawie oraz wskaże zamawiane produkty z podaniem ich ilości.
12. Produkty muszą spełniać normy jakościowe oraz muszą być dostarczone w ich początkowym okresie gwarancji.
13. W okresie trwania umowy Wykonawca na każde żądanie Zamawiającego zobowiązany jest przedstawić:
a) decyzję właściwego organu Inspekcji Weterynaryjnej lub Państwowej Inspekcji Sanitarnej dotyczącą możliwości produkcji lub obrotu danego produktu spożywczego, będącego przedmiotem zamówienia,
b) dokument potwierdzający stosowanie systemu HACCP.
14. Wykonawca użyczy nieodpłatnie ewentualnie potrzebnych pojemników przy każdorazowej dostawie towaru do siedziby Zamawiającego na okres do następnej dostawy.
15. Wykonawca ma obowiązek uznania uzasadnionej reklamacji jakości i ilości dostarczanego towaru i dostarczenia nowej partii do siedziby Zamawiającego w dniu złożenia reklamacji
16. Do składania zamówień Zamawiający upoważni wybranego pracownika.
17. Produkty przywożone wg. potrzeb. Realizacja dostawy zgodnie z deklaracją Wykonawcy w godz. 7:00 - 10:00
18. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia- wykaz artykułów spożywczych zawiera załącznik 2 do SIWZ

3.3 Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych.
3.4 Wykonawca może złożyć ofertę na wszystkie części zamówienia.
3.5 Każda z części będzie oceniana oddzielnie.
3.6 Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych
3.7 Zamawiający nie przewiduje wyboru oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
3.8 Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
3.9 Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.
3.10 Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej.
3.11 Zamawiający nie wymaga zgodnie z art.29 ust 3a ustawy Pzp zatrudnienia osób na podstawie umowy o pracę.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 28e1bf7c-1d11-4a45-a9b1-acb9d2a65c12
Biuletyn 586992-N-2019
Zamawiajacy nazwa Powiatowe Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego
Regon 12318259500000
Zamawiajacy adres ulica ul. Piłsudskiego
Zamawiajacy adres numer domu 105
Zamawiajacy miejscowosc Wieliczka
Zamawiajacy kod pocztowy 32-020
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo małopolskie
Zamawiajacy telefon 12 289-17-40,
Zamawiajacy fax 12 289-17-88
Zamawiajacy email zsz@powiatwielicki.pl,
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 9
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://www.pckziu.mirobip.pl/
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny w wersji papierowej na adres siedziby Zamawiającego
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres ul.Marszałka Józefa Piłsudskiego 105, 32-020 Wieliczka
Nazwa nadana zamowieniu „ Zakup wraz z dostawą artykułów spożywczych” z podziałem na IX części.
Numer referencyjny PCKZIU.271.21.2019
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 3.2 Przedmiotem zamówienia jest: „ Zakup wraz z dostawą artykułów spożywczych” z podziałem na IX części. część I - Pieczywo część II - Produkty mleczarskie część III - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne przetworzone / produkty drobiowe część IV - Różne produkty spożywcze/owoce, warzywa i podobne produkty przetworzone część V - Warzywa i owoce świeże część VI - Jaja cześć VII - Produkty mrożone /fast food/ ryby mrożone i produkty z ryb część VIII - Ryby i owoce morza część IX - Przyprawy 1. Przedmiot będzie realizowany w IX częściach. 2. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów spożywczych zwanych dalej „artykułami żywnościowymi” na potrzeby PCKZIU, zgodnie z zapotrzebowaniem składanym przez Zamawiającego w całym okresie obowiązywania umowy co oznacza, że dostawy będą realizowane z częstotliwością i w ilościach wynikających z bieżących potrzeb Zamawiającego. 3. Miejscem dostarczania Zamawiającemu artykułów żywnościowych jest siedziba Zamawiającego, 32-020 Wieliczka, ul. Piłsudskiego 105, zwana dalej „miejscem dostarczenia artykułów żywnościowych”, wymagane jest wniesienie artykułów żywnościowych do wskazanego pomieszczenia. 4. Rozliczenie za wykonane dostawy nastąpi fakturami częściowymi, po każdej zrealizowanej dostawie. 2. Sposób wyprodukowania, opakowania i transportu żywności musi spełniać wymagania aktualnie obowiązujących krajowych i unijnych przepisów prawa, w szczególności: a) ustawy z dnia 25 sierpnia 2006r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (t. j. Dz.U. z 2019 poz. 1252), b) ustawy z dnia 16 grudnia 2005r. o produktach pochodzenia zwierzęcego (t. j. Dz. U. z 2019 poz. 824), c) ustawy z dnia 21 grudnia 2000r. o jakości handlowej artykułów rolno-spożywczych (t. j. Dz. U. 2018 poz. 2164) d) rozporządzenia (WE) Nr 178/2002 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 28 stycznia 2002 r. ustanawiającego ogólne zasady i wymagania prawa żywnościowego, powołującego Europejski Urząd ds. Bezpieczeństwa Żywności oraz ustanawiającego procedury w zakresie bezpieczeństwa żywności; e) rozporządzenia (WE) Nr 852/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 29 kwietnia 2004 r. w sprawie higieny środków spożywczych ; f) rozporządzenie (WE) Nr 853/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 29 kwietnia 2004 r. ustanawiającego szczególne przepisy dotyczące higieny w odniesieniu do żywności pochodzenia zwierzęcego; g) rozporządzenie (WE) Nr 1935/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 27 października 2004 r. w sprawie materiałów przeznaczonych do kontaktu z żywnością oraz uchylające dyrektywy 80/590/EWG i 89/109/EWG; h) rozporządzenie Komisji (WE) Nr 1881/2006 z dnia 19 grudnia 2006 r. ustalającego najwyższe dopuszczalne poziomy niektórych zanieczyszczeń w środkach spożywczych ; i) rozporządzenia Komisji (WE) Nr 2073/2005 z dnia 15 listopada 2005 r. w sprawie kryteriów mikrobiologicznych dotyczących środków spożywczych; j) rozporządzenie Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi z dnia 23 grudnia 2014r- w sprawie znakowania poszczególnych rodzajów środków spożywczych (Dz. U. z 2015r. poz. 29); k) rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 6 czerwca 2007 r. w sprawie dostaw bezpośrednich środków spożywczych (Dz. U. Nr 2007 nr 112 poz. 774). /jeżeli dotyczy/ 5. Zamawiający wymaga aby Wykonawca dostarczał; a) produkty, które są dopuszczone do sprzedaży, b) artykuły niewskazujące oznak nieświeżości lub zepsucia, c) produkty świeże, o dobrym smaku, odpowiednim okresie do spożycia, d) asortyment w zamkniętych, nieuszkodzonych opakowaniach, które będą posiadać nadrukowane informacje o nazwie środka spożywczego (skład), informacje w sprawie producenta (nazwie), dacie przydatności do spożycia oraz gramaturze/litrażu/ilości sztuk, e) produkty pierwszego gatunku, f) produkty nieuszkodzone mechanicznie, spełniające wymagania jakościowe, dotyczące przechowywania, pakowania i transportu zawarte w Polskich Normach, g) produkty czyste, bez ziemi, piachu i brudu (dotyczy roślin okopowych: marchew, seler, burak itp.), h) produkty w pojemnikach posiadających atest PZH odnośnie dopuszczenia do kontaktu z żywnością i) produkty przetworzone /wędliny i przetwory mięsne/ zgodnie z polską normą powinny posiadać etykiety określające nazwę handlową produktu, procentowy skład surowcowy zawartości mięsa w wędlinie, substancje stosowane w produkcji. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zamawiania części wędlin w formie plasterkowanej i możliwością próżniowego zapakowania, j) mięso należy dostarczać w zamkniętych pojemnikach lub opakowaniach dopuszczonych do kontaktu z żywnością. Do każdego pojemnika winna być dołączona etykieta zawierająca informacje dotyczące m.in: nazwę i adres producenta, nazwę dystrybutora, nazwę towaru, klasę jakości i termin przydatności do spożycia. 6. UWAGA: Podmioty działające na rynku spożywczym, prowadzące zakłady obrotu żywnością lub gastronomii, obowiązane są zapewnić bezpieczeństwo żywności zgodnie z zasadami Hazard Analysis and Critical Control Points, zwanym „systemem HACCP” (postępowanie mające na celu zapewnienie bezpieczeństwa żywności przez identyfikację i oszacowanie skali zagrożeń z punktu widzenia wymagań zdrowotnych żywności oraz ryzyka wystąpienia zagrożeń podczas przebiegu wszystkich etapów produkcji i obrotu żywnością; system ten ma również na celu określenie metod eliminacji lub ograniczania zagrożeń oraz ustalenie działań korygujących). 7. W związku z brakiem możliwości jednoznacznego określenia przedmiotu zamówienia pod względem ilościowym Zamawiający posłużył się prawem opcji, o którym mowa w art. 34 ust. 5 ustawy Pzp. 8. Tym samym, wskazany został zakres minimalny artykułów żywnościowych w poszczególnych grupach asortymentowych - który zamawiający na pewno zakupi oraz zakres maksymalny tego zamówienia, tzw. widełki do których zakres minimalny będzie mógł być powiększony wg realnych potrzeb Zamawiającego. Zamawiający zastrzega, że realizacja zakresu maksymalnego zamówienia uzależniona będzie od okoliczności niezależnych od zamawiającego i stanowi uprawnienie zamawiającego, z którego może, ale nie musi on skorzystać. 9. Dostawa będzie realizowana cyklicznie transportem Wykonawcy i na jego koszt do siedziby Zamawiającego Każdy z produktów powinien być dostarczony w wymaganych opakowaniach. 10. Koszty przewozu, opakowania i ubezpieczenia na czas przewozu ponosi Wykonawca a Zamawiający zapewni odbiór produktów w siedzibie Zamawiającego. Warunki transportu produktów będą odpowiadały zasadom Dobrej Praktyki Produkcyjnej (GMP) i Dobrej Praktyki Higienicznej (GHP). Wykonawca zabezpieczy należycie towar na czas przewozu /opakowania, pojemniki przystosowane do przewozu danego asortymentu/ i ponosi całkowitą odpowiedzialność za dostawę i jakość dostarczanego towaru. Opakowania, w których są dostarczane przez wykonawcę powinny spełniać wymogi sanitarno-higieniczne / pojemniki czyste, odpowiednio zabezpieczone/. 11. Zamawiający powiadomi za pośrednictwem poczty elektronicznej Wykonawcę, o każdej dostawie oraz wskaże zamawiane produkty z podaniem ich ilości. 12. Produkty muszą spełniać normy jakościowe oraz muszą być dostarczone w ich początkowym okresie gwarancji. 13. W okresie trwania umowy Wykonawca na każde żądanie Zamawiającego zobowiązany jest przedstawić: a) decyzję właściwego organu Inspekcji Weterynaryjnej lub Państwowej Inspekcji Sanitarnej dotyczącą możliwości produkcji lub obrotu danego produktu spożywczego, będącego przedmiotem zamówienia, b) dokument potwierdzający stosowanie systemu HACCP. 14. Wykonawca użyczy nieodpłatnie ewentualnie potrzebnych pojemników przy każdorazowej dostawie towaru do siedziby Zamawiającego na okres do następnej dostawy. 15. Wykonawca ma obowiązek uznania uzasadnionej reklamacji jakości i ilości dostarczanego towaru i dostarczenia nowej partii do siedziby Zamawiającego w dniu złożenia reklamacji 16. Do składania zamówień Zamawiający upoważni wybranego pracownika. 17. Produkty przywożone wg. potrzeb. Realizacja dostawy zgodnie z deklaracją Wykonawcy w godz. 7:00 - 10:00 18. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia- wykaz artykułów spożywczych zawiera załącznik 2 do SIWZ 3.3 Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. 3.4 Wykonawca może złożyć ofertę na wszystkie części zamówienia. 3.5 Każda z części będzie oceniana oddzielnie. 3.6 Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych 3.7 Zamawiający nie przewiduje wyboru oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej. 3.8 Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 3.9 Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów. 3.10 Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej. 3.11 Zamawiający nie wymaga zgodnie z art.29 ust 3a ustawy Pzp zatrudnienia osób na podstawie umowy o pracę.
Cpv glowny przedmiot 15800000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2019-12-31T00:00:00+01:00
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 6.2 W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu zamawiający żąda następujących dokumentów: 1) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 Pzp; 2) oświadczenia wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.( załącznik A3 do SIWZ)
Inne dokumenty niewymienione 1.Do oferty wykonawca dołącza aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym przez zamawiającego w ogłoszeniu o zamówieniu i w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Informacje zawarte w oświadczeniu stanowią wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr A2 do SIWZ. 2 W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie musi potwierdzać brak podstaw wykluczenia 3 Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających jeżeli zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (tj. Dz. U. z 2019 r. poz. 700); 4. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 6.2. SIWZ: 1) ppkt 1 - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a. nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 5. Wymagane dokumenty i oświadczenia, które należy złożyć wraz z ofertą: a) Wypełniony formularz oferty - załącznik A do SIWZ, b) kosztorys ofertowy dla danej części zamówienia zgodnie z załącznikami - załącznik A1.1.; A1.2; A1.3 ; A1.4; A1.5; A1.6; A1.7; A1.8; A1.9; dla każdej części oddzielnie. c) pełnomocnictwo jeżeli dotyczy w oryginale bądź kopii, potwierdzonej za zgodność z oryginałem. d) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie ( zgodnie z pkt. 8.1,8.2,SIWZ) - Załącznik nr A2 do SIWZ.
Zastosowanie procedury pzp 1
IV 6 1 sposob udostepniania 12.17 Nie ujawnia się informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeżeli wykonawca, nie później niż w terminie składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, zastrzegł, że nie mogą być one udostępniane oraz wykazał, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. W takim przypadku wykonawca oznacza informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa klauzulą „tajemnica przedsiębiorstwa - nie udostępniać”. Wykonawca nie może zastrzec nazwy (firmy) oraz jego adresu, a także informacji dotyczących ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w jego ofercie. 12.18 Informację stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa powinny być zgrupowane i stanowić oddzielną część oferty, zabezpieczone w kopercie i oznaczone „tajemnica przedsiębiorstwa„
IV 4 4 data 2019-08-26T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 08:45
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 SIWZ z załącznikami

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa część I - Pieczywo
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15800000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik informacje dodatkowe SIWZ z załącznikami
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia- wykaz artykułów spożywczych zawiera załącznik 2 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa część II - Produkty mleczarskie
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15800000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik informacje dodatkowe SIWZ z załącznikami
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia- wykaz artykułów spożywczych zawiera załącznik 2 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa część III - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne przetworzone / produkty drobiowe
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15800000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik informacje dodatkowe SIWZ z załącznikami
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia- wykaz artykułów spożywczych zawiera załącznik 2 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa część IV - Różne produkty spożywcze/owoce, warzywa i podobne produkty przetworzone
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15800000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik informacje dodatkowe SIWZ z załącznikami
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia- wykaz artykułów spożywczych zawiera załącznik 2 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa część V - Warzywa i owoce świeże
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15800000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik informacje dodatkowe SIWZ z załacznikami
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia- wykaz artykułów spożywczych zawiera załącznik 2 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa część VI - Jaja
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15800000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik informacje dodatkowe SIWZ z załącznikami
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia- wykaz artykułów spożywczych zawiera załącznik 2 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa cześć VII - Produkty mrożone /fast food/ ryby mrożone i produkty z ryb
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15800000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik informacje dodatkowe SIWZ z załącznikami
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia- wykaz artykułów spożywczych zawiera załącznik 2 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa część VIII - Ryby i owoce morza
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15800000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik informacje dodatkowe SIWZ z załącznikami
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia- wykaz artykułów spożywczych zawiera załącznik 2 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 9
Zalacznik nazwa część IX - Przyprawy
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15800000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik informacje dodatkowe SIWZ z załącznikami
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia- wykaz artykułów spożywczych zawiera załącznik 2 do SIWZ
  

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria termin dostawy częściowej
Znaczenie 40,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)