Dostawa papieru do drukarek i kopiarek dla Izby Administracji Skarbowej w Poznaniu

Data publikacji 2019-08-16
Data zakończenia 2019-08-26 00:00:00
Instytucja Izba Administracji Skarbowej w Poznaniu
Miejscowość Poznań
Województwo wielkopolskie
Branża
  • Drobny sprzęt biurowy

Szczegóły

Numer ogłoszenia 586650-N-2019
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 301976442
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa papieru do drukarek i kopiarek w ilości:
- 18 910 ryz – zamówienie podstawowe,
- 18 910 ryz – zamówienie w ramach opcji, o której mowa w pkt 3.3
dla Izby Administracji Skarbowej w Poznaniu wraz z jego transportem do każdego z miejsc dostaw oraz rozładunkiem i wniesieniem do każdego z pomieszczeń, wskazanych przez Zamawiającego w załączniku nr 4 do SIWZ.
Poprzez dostawę należy rozumieć dostawy papieru do drukarek i kopiarek transportem na koszt i ryzyko wykonawcy wraz z jego rozładunkiem i wniesieniem (na koszt wykonawcy) w sposób wskazany przez Zamawiającego.
2. Wymagania dotyczące parametrów papieru: Papier kserograficzny o parametrach nie gorszych niż: gramatura 80+/-2 g/m2 PN-EN ISO536:2012; białość 161+/- 2 CIE PN-ISO 11475:2002; grubość 108+/-3 PN-EN ISO 534:2012; nieprzezroczystość min. 90% (ISO 2471:2008); gładkość 180+/- 50; wilgotność od 3,6 do 5,0% (PN-EN ISO 287:2011, PN-EN 12281:2004); klasa B, wyprodukowany w technologii ColorLok Technology (500 kartek w ryzie).
3. Zamówienie w ramach opcji:
1) Zamawiający zastrzega sobie prawo ewentualnego zwiększenia wielkości zamówienia
w ramach prawa opcji, poprzez zamówienie dodatkowej ilości papieru w liczbie maksymalnie
18 910 ryz (100% zamówienia podstawowego),
2) całkowita wartość zamówienia stanowić będzie sumę wartości zamówienia podstawowego i zamówienia, które ewentualnie zostanie udzielone przy wykorzystaniu prawa opcji,

3) Zamawiający wymaga, aby papier oferowany w ramach zamówienia podstawowego i zamówienia w ramach opcji był jednorodny (jednakowe parametry),
4) skorzystanie z opcji jest uprawnieniem Zamawiającego, wykonawcy nie przysługuje prawo domagania się realizacji zamówienia w zakresie poszerzonym, jeżeli Zamawiający nie skorzysta z prawa opcji,
5) uruchomienie opcji uzależnione jest od możliwości finansowych i potrzeb Zamawiającego,
6) Zamawiający powiadomi wykonawcę o zamiarze jednorazowego uruchomienia prawa opcji wraz ze wskazaniem ilości papieru,
7) warunkiem uruchomienia prawa opcji jest złożenie przez Zamawiającego nie później niż w dniu 29 listopada 2019 r. oświadczenia woli w przedmiocie skorzystania z prawa opcji w określonym przez niego zakresie,
8) skorzystanie z prawa opcji i realizacja przez wykonawcę zamówienia złożonego w ramach prawa opcji odbywać się będzie na zasadach i warunkach przewidzianych dla zamówienia podstawowego (w tym w szczególności warunkach cenowych),
9) uruchomienie opcji nie stanowi zmiany umowy,
10) w sytuacji kiedy w trakcie trwania umowy Zamawiający złoży wykonawcy oświadczenie, iż nie będzie korzystać z prawa opcji umowa wygasa z chwilą zrealizowania przez wykonawcę całości zamówienia podstawowego

Dodatkowe informacje

GuidZP400 a6c75b72-0a07-4dde-b50e-b274f69d8fad
Biuletyn 586650-N-2019
Zamawiajacy nazwa Izba Administracji Skarbowej w Poznaniu
Regon 00102297200000
Zamawiajacy adres ulica Dolna Wilda
Zamawiajacy adres numer domu 80A
Zamawiajacy miejscowosc Poznań
Zamawiajacy kod pocztowy 61-501
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo wielkopolskie
Zamawiajacy telefon 61 8586100,
Zamawiajacy fax 61 8522224
Zamawiajacy email beata.chomiakowska@mf.gov.pl,
Adres strony url www.wielkopolskie.kas.gov.pl
Adres strony internetowej narzedzia www.wielkopolskie.kas.gov.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 1
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.wielkopolskie.kas.gov.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.wielkopolskie.kas.gov.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Ofertę można złożyć bezpośrednio w siedzibie Zamawiającego – biuro podawcze albo wysłać listem poleconym lub kurierem na adres Zamawiającego wskazany w pkt 1 SIWZ
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa papieru do drukarek i kopiarek dla Izby Administracji Skarbowej w Poznaniu
Numer referencyjny 3001-ILZ.260.19.2019/ILL
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa papieru do drukarek i kopiarek w ilości: - 18 910 ryz – zamówienie podstawowe, - 18 910 ryz – zamówienie w ramach opcji, o której mowa w pkt 3.3 dla Izby Administracji Skarbowej w Poznaniu wraz z jego transportem do każdego z miejsc dostaw oraz rozładunkiem i wniesieniem do każdego z pomieszczeń, wskazanych przez Zamawiającego w załączniku nr 4 do SIWZ. Poprzez dostawę należy rozumieć dostawy papieru do drukarek i kopiarek transportem na koszt i ryzyko wykonawcy wraz z jego rozładunkiem i wniesieniem (na koszt wykonawcy) w sposób wskazany przez Zamawiającego. 2. Wymagania dotyczące parametrów papieru: Papier kserograficzny o parametrach nie gorszych niż: gramatura 80+/-2 g/m2 PN-EN ISO536:2012; białość 161+/- 2 CIE PN-ISO 11475:2002; grubość 108+/-3 PN-EN ISO 534:2012; nieprzezroczystość min. 90% (ISO 2471:2008); gładkość 180+/- 50; wilgotność od 3,6 do 5,0% (PN-EN ISO 287:2011, PN-EN 12281:2004); klasa B, wyprodukowany w technologii ColorLok Technology (500 kartek w ryzie). 3. Zamówienie w ramach opcji: 1) Zamawiający zastrzega sobie prawo ewentualnego zwiększenia wielkości zamówienia w ramach prawa opcji, poprzez zamówienie dodatkowej ilości papieru w liczbie maksymalnie 18 910 ryz (100% zamówienia podstawowego), 2) całkowita wartość zamówienia stanowić będzie sumę wartości zamówienia podstawowego i zamówienia, które ewentualnie zostanie udzielone przy wykorzystaniu prawa opcji, 3) Zamawiający wymaga, aby papier oferowany w ramach zamówienia podstawowego i zamówienia w ramach opcji był jednorodny (jednakowe parametry), 4) skorzystanie z opcji jest uprawnieniem Zamawiającego, wykonawcy nie przysługuje prawo domagania się realizacji zamówienia w zakresie poszerzonym, jeżeli Zamawiający nie skorzysta z prawa opcji, 5) uruchomienie opcji uzależnione jest od możliwości finansowych i potrzeb Zamawiającego, 6) Zamawiający powiadomi wykonawcę o zamiarze jednorazowego uruchomienia prawa opcji wraz ze wskazaniem ilości papieru, 7) warunkiem uruchomienia prawa opcji jest złożenie przez Zamawiającego nie później niż w dniu 29 listopada 2019 r. oświadczenia woli w przedmiocie skorzystania z prawa opcji w określonym przez niego zakresie, 8) skorzystanie z prawa opcji i realizacja przez wykonawcę zamówienia złożonego w ramach prawa opcji odbywać się będzie na zasadach i warunkach przewidzianych dla zamówienia podstawowego (w tym w szczególności warunkach cenowych), 9) uruchomienie opcji nie stanowi zmiany umowy, 10) w sytuacji kiedy w trakcie trwania umowy Zamawiający złoży wykonawcy oświadczenie, iż nie będzie korzystać z prawa opcji umowa wygasa z chwilą zrealizowania przez wykonawcę całości zamówienia podstawowego
Cpv glowny przedmiot 30197644-2
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2019-12-31T00:00:00+01:00
Informacje na temat katalogow Termin realizacji przedmiotu zamówienia: od dnia podpisania umowy do dnia 31.12.2019 r., z zastrzeżeniem pkt 3.3.10 SIWZ.
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunków udziału w postępowaniu. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 5 1
Art 24 ust 5 pkt 6 1
Art 24 ust 5 pkt 7 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji; 2) zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, 3) zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo inny dokument potwierdzający, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,
Inne dokumenty niewymienione oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ, oraz w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, dowody potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.
Zastosowanie procedury pzp 1
IV 4 4 data 2019-08-26T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 100,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)