Dostawa sprzętu AGD i RTV oraz drobnego sprzętu biurowego do UDT, ZP-DA-84/19

Data publikacji 2019-08-19
Data zakończenia 2019-08-30 00:00:00
Instytucja Urząd Dozoru Technicznego
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Różny sprzęt i artykuły biurowe,
  • Sprzęt kuchenny, artykuły gospodarstwa domowego i artykuły domowe oraz artykuły cateringowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 586545-N-2019
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 392200000, 301900007
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiot zamówienia został opisany we wzorze umowy (wraz z załącznikami) stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ - odpowiednio dla części.
2. Dostarczany przedmiot zamówienia zwany dalej sprzętem lub towarem opisany w niniejszej SIWZ musi pochodzić z legalnego kanału dystrybucji, być fabrycznie nowy, wyprodukowany nie wcześniej niż w 2018 r., nie może nosić śladów uszkodzeń zewnętrznych, uprzedniego używania oraz musi spełniać wymagania norm technicznych obowiązujących w tym zakresie w Polsce oraz Unii Europejskiej oraz być dopuszczony do obrotu na terenie UE oraz spełniać aktualne warunki oznakowania CE i być tym znakiem oznaczony.
3. Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia w formularzu cenowym „Nazwy handlowej oferowanego towaru nadanego przez producenta (symbol/model)” oraz „Nazwy producenta oferowanego towaru”. Z powyższego musi jednoznacznie wynikać jaki produkt Wykonawca oferuje.
4. Opis przedmiotu zamówienia przedstawia minimalne wymagania dotyczące zamawianego sprzętu. Przywołane w opisie przedmiotu zamówienia nazwy producentów, modele, nazwy własne, marki, znaki towarowe itp. są doprecyzowaniem opisu przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza zaoferowanie towarów równoważnych opisanym.
5. Pod pojęciem towar równoważny Zamawiający rozumie towar ekwiwalentny z towarem zamawianym, tzn. że towar równoważny nie powoduje ograniczeń funkcji i możliwości technicznych sprzętu oraz jakości, jest o parametrach takich samych, bądź lepszych w stosunku do sprzętu zamawianego. Towar równoważny to taki, który w porównaniu z towarem oryginalnym wskazanym w Opisie przedmiotu zamówienia charakteryzuje się porównywalną, tj. taką samą, bądź lepszą jakością, kolorystyką, wydajnością oraz zapewnia takie same lub ekwiwalentne funkcje. Zamawiający dopuszcza zaoferowanie towarów równoważnych, pod warunkiem zachowania norm, parametrów i standardów, którymi charakteryzują się towary wskazane przez Zamawiającego w Opisie Przedmiotu Zamówienia.
6. Dodatkowo, w przypadku oferowania produktów równoważnych lub produktów, dla których producent nie nadał symbolu lub kodu, Zamawiający wymaga załączenia do oferty dodatkowego opisu przedmiotu zamówienia potwierdzającego zgodność parametrów oferowanego asortymentu (np. kopie kart katalogowych produktu zawierające: nazwę producenta, nazwę i zdjęcie oferowanego produktu oraz parametry techniczne i funkcjonalne).
7. Zgodnie z art. 30 ust 5 ustawy PZP Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. W tym celu Zamawiający wymaga załączenia do oferty dodatkowego opisu sprzętu oferowanego potwierdzającego zgodność jego parametrów ze sprzętem opisanym w Opisie Przedmiotu zamówienia (odpowiednio dla części) (tj. załączenia do oferty np. kart katalogowych sprzętu zawierających: nazwę producenta, nazwę i zdjęcie oferowanego sprzętu oraz jego podstawowe parametry techniczne i funkcjonalne).
8. Autentyczność dokumentów musi zostać potwierdzona przez Wykonawcę. Zamawiający nie dopuszcza kopiowania opisów z Opisu przedmiotu zamówienia stanowiącego załącznik nr 9 do umowy – wymaga się przedstawienia opisów i kart katalogowych faktycznie oferowanych towarów w celu weryfikacji czy oferta spełnia wymagania Zamawiającego.
9. Każdy dokument zawierający opis towaru równoważnego powinien być oznaczony numerem zgodnym z pozycją w Formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ (odpowiednio dla części).
10. Zgodnie z art. 36a ust. 2 pkt 1 ustawy PZP: Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia.
11. Podwykonawstwo:
Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć Podwykonawcom i podania firm (nazw) tych Podwykonawców jeśli są znane).
Powierzenie wykonania części zamówienia Podwykonawcom nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie tego zamówienia.
12. Miejsce wykonywania zamówienia: jednostki UDT zlokalizowane na terenie Polski – zgodnie z rozdzielnikiem adresowym stanowiącym załącznik nr 3 do umowy (odpowiednio dla części).

Dodatkowe informacje

GuidZP400 de4551ed-f16b-4588-9d23-ba380509b723
Biuletyn 586545-N-2019
Zamawiajacy nazwa Urząd Dozoru Technicznego
Regon 17196300000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Szczęśliwicka
Zamawiajacy adres numer domu 34
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 02-353
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 225 722 100
Zamawiajacy fax 225 722 388
Zamawiajacy email przetargi@udt.gov.pl
Adres strony url www.udt.gov.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Państwowa osoba prawna
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.udt.gov.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.udt.gov.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny oferty składane na piśmie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres ul Szczęśliwicka 34 Warszawa 02-353
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa sprzętu AGD i RTV oraz drobnego sprzętu biurowego do UDT, ZP-DA-84/19
Numer referencyjny ZP-DA-84/19
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiot zamówienia został opisany we wzorze umowy (wraz z załącznikami) stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ - odpowiednio dla części. 2. Dostarczany przedmiot zamówienia zwany dalej sprzętem lub towarem opisany w niniejszej SIWZ musi pochodzić z legalnego kanału dystrybucji, być fabrycznie nowy, wyprodukowany nie wcześniej niż w 2018 r., nie może nosić śladów uszkodzeń zewnętrznych, uprzedniego używania oraz musi spełniać wymagania norm technicznych obowiązujących w tym zakresie w Polsce oraz Unii Europejskiej oraz być dopuszczony do obrotu na terenie UE oraz spełniać aktualne warunki oznakowania CE i być tym znakiem oznaczony. 3. Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia w formularzu cenowym „Nazwy handlowej oferowanego towaru nadanego przez producenta (symbol/model)” oraz „Nazwy producenta oferowanego towaru”. Z powyższego musi jednoznacznie wynikać jaki produkt Wykonawca oferuje. 4. Opis przedmiotu zamówienia przedstawia minimalne wymagania dotyczące zamawianego sprzętu. Przywołane w opisie przedmiotu zamówienia nazwy producentów, modele, nazwy własne, marki, znaki towarowe itp. są doprecyzowaniem opisu przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza zaoferowanie towarów równoważnych opisanym. 5. Pod pojęciem towar równoważny Zamawiający rozumie towar ekwiwalentny z towarem zamawianym, tzn. że towar równoważny nie powoduje ograniczeń funkcji i możliwości technicznych sprzętu oraz jakości, jest o parametrach takich samych, bądź lepszych w stosunku do sprzętu zamawianego. Towar równoważny to taki, który w porównaniu z towarem oryginalnym wskazanym w Opisie przedmiotu zamówienia charakteryzuje się porównywalną, tj. taką samą, bądź lepszą jakością, kolorystyką, wydajnością oraz zapewnia takie same lub ekwiwalentne funkcje. Zamawiający dopuszcza zaoferowanie towarów równoważnych, pod warunkiem zachowania norm, parametrów i standardów, którymi charakteryzują się towary wskazane przez Zamawiającego w Opisie Przedmiotu Zamówienia. 6. Dodatkowo, w przypadku oferowania produktów równoważnych lub produktów, dla których producent nie nadał symbolu lub kodu, Zamawiający wymaga załączenia do oferty dodatkowego opisu przedmiotu zamówienia potwierdzającego zgodność parametrów oferowanego asortymentu (np. kopie kart katalogowych produktu zawierające: nazwę producenta, nazwę i zdjęcie oferowanego produktu oraz parametry techniczne i funkcjonalne). 7. Zgodnie z art. 30 ust 5 ustawy PZP Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. W tym celu Zamawiający wymaga załączenia do oferty dodatkowego opisu sprzętu oferowanego potwierdzającego zgodność jego parametrów ze sprzętem opisanym w Opisie Przedmiotu zamówienia (odpowiednio dla części) (tj. załączenia do oferty np. kart katalogowych sprzętu zawierających: nazwę producenta, nazwę i zdjęcie oferowanego sprzętu oraz jego podstawowe parametry techniczne i funkcjonalne). 8. Autentyczność dokumentów musi zostać potwierdzona przez Wykonawcę. Zamawiający nie dopuszcza kopiowania opisów z Opisu przedmiotu zamówienia stanowiącego załącznik nr 9 do umowy – wymaga się przedstawienia opisów i kart katalogowych faktycznie oferowanych towarów w celu weryfikacji czy oferta spełnia wymagania Zamawiającego. 9. Każdy dokument zawierający opis towaru równoważnego powinien być oznaczony numerem zgodnym z pozycją w Formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ (odpowiednio dla części). 10. Zgodnie z art. 36a ust. 2 pkt 1 ustawy PZP: Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. 11. Podwykonawstwo: Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć Podwykonawcom i podania firm (nazw) tych Podwykonawców jeśli są znane). Powierzenie wykonania części zamówienia Podwykonawcom nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie tego zamówienia. 12. Miejsce wykonywania zamówienia: jednostki UDT zlokalizowane na terenie Polski – zgodnie z rozdzielnikiem adresowym stanowiącym załącznik nr 3 do umowy (odpowiednio dla części).
Cpv glowny przedmiot 39220000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 50
Informacje na temat katalogow Termin realizacji zamówienia, w zależności od oferty Wykonawcy: Maksymalna ilość dni 50 dni od dnia zawarcia umowy
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.1. nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 oraz ust. 5 ustawy PZP; 1.2. spełniają warunki udziału w postępowaniu w zakresie zdolności zawodowej dotyczącej doświadczenia: w Części nr 1 zamówienia: tj. Wykonawca wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych również wykonuje, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną dostawę odpowiadającą swoim rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia tj. dostawa sprzętu AGD i RTV o wartości co najmniej 60.000,00 zł brutto. Powyższy warunek może być spełniony łącznie przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, z tym że przynajmniej jeden z wykonawców musi się wykazać co najmniej jedną dostawą sprzętu AGD i RTV o wartości nie mniejszej niż 60.000,00 zł brutto. w Części nr 2 zamówienia: tj. Wykonawca wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych również wykonuje, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną dostawę odpowiadającą swoim rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia tj. dostawa sprzętu biurowego o wartości co najmniej 20.000,00 zł brutto. Powyższy warunek może być spełniony łącznie przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, z tym że przynajmniej jeden z wykonawców musi się wykazać co najmniej jedną dostawą sprzętu biurowego o wartości nie mniejszej niż 20.000,00 zł brutto. 2. Zamawiający dopuszcza spełnienie warunku na dwie części jednocześnie, poprzez wykazanie się jedną dostawą o łącznej wartości równej lub przekraczającej sumę kwot minimalnych (dla danych części) w której skład wchodzą elementy dostawy wymagane dla danej części w wymaganej wartości. 3. Zamawiający nie dopuszcza sumowania dostaw dla różnych odbiorców w celu wskazania wymaganej wartości zrealizowanych dostaw. 4. Zamawiający może wykluczyć Wykonawcę na każdym etapie postępowania o udzielenie zamówienia.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 3 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Art 24 ust 5 pkt 5 1
Art 24 ust 5 pkt 6 1
Art 24 ust 5 pkt 7 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Zakresie warunkow udzialu Wykonawca, którego oferta została najwyżej oceniona, zostanie wezwany do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy PZP tj. dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu (odpowiednio dla części).
Inne dokumenty niewymienione Wykonawca składa także INNE DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA: wypełniony odpowiednio dla części formularz oferty z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1 do SIWZ; wypełniony formularz cenowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 2 do SIWZ (odpowiednio dla części); (jeżeli dotyczy) zobowiązanie innego podmiotu – załącznik nr 4 do SIWZ (odpowiednio dla części).
Czy wadium 1
Wadium 1. Wymagane jest wniesienie wadium w wysokości łącznie dla wszystkich części 4.300,00 zł lub odpowiednio dla każdej części: 1 część - 3.500,00 zł; 2 część - 800,00zł 2. Wykonawca wnosi wadium: 2.1. w pieniądzu (wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego nr rachunku: 73 1130 1017 0020 1214 7720 0038 - Bank Gospodarstwa Krajowego – Swift BGK: GOSKPLPW zaznaczając w tytule przelewu: Dostawa sprzętu AGD i RTV oraz drobnego sprzętu biurowego do UDT, nr ZP-DA-84/19 część …. lub w jednej z poniżej podanych form: 2.2. w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 2.3. gwarancjach bankowych, 2.4. w gwarancjach ubezpieczeniowych, 2.5. w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. 2007 nr 42 poz. 275, z późn. zm.). 3. Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości, należy złożyć w siedzibie Zamawiającego - pokój nr 2 KANCELARIA UDT, w formie oryginału lub innej formie gwarantującej bezwarunkowe, nieodwołalne, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego wypłatę pełnej kwoty wadium. Zaleca się, by Wykonawca do oferty załączył jedynie kopię dokumentu wadialnego a oryginał umieścił w oddzielnej kopercie i złożył wraz z ofertą. UWAGA !!! Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, nieodwołalne, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 5 ustawy PZP oraz w art. 46 ust. 4a ustawy PZP. 4. Termin wniesienia wadium upływa wraz z terminem składania ofert. 5. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie składania ofert znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego. 6. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium zostanie odrzucona. 7. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy PZP. 8. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 9. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 10. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium zgodnie z ust. 7, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 11. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum), dokument wniesienia wadium winien wyraźnie wskazywać na lidera konsorcjum, bądź na jednego z członków konsorcjum albo na wszystkich jego uczestników. 12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy PZP, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy PZP, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy PZP, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy PZP, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 13. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 13.1. odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 13.2. zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy; !!! UWAGA!!!! W przypadku składania wadium w formie innej niż pieniądz, dokument wadialny musi powoływać przesłanki wymienione w ust. 12 i 13 SIWZ
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Istotne zmiany umowy mogą być dokonywane, pod rygorem nieważności, tylko w formie pisemnej zgodnie z art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany umowy w następujących przypadku: 1) zmiany/ wprowadzenia/rezygnacji z podwykonawcy, 2) na skutek okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia Umowy, spowodowanych, m.in. zmianą obowiązujących przepisów prawnych, w tym formy fakturowania., 3) zmiany będące następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego (tj. np. zmiany wprowadzone w schemacie organizacyjnym lub w zakresie działalności Zamawiającego), 4) przedłużenia terminu wykonania umowy: a. z przyczyn nie dających się przewidzieć w momencie podpisania umowy, jeżeli zwłoka będzie wynikała nie z winy Wykonawcy i zostanie pisemnie przez niego uzasadniona i zgłoszona do Zamawiającego, b. z powodu działania siły wyższej (rozumianej jako zdarzenie zewnętrzne nadzwyczajne, nagłe i niespodziewane, niezależne od woli stron) uniemożliwiające wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z SIWZ, 2. Zmiany, które nie wymagają aneksu do umowy: 1) osób wskazanych w § 5 ust. 4, 2) przedstawicieli Zamawiającego w jednostkach UDT wymienionych w Załączniku nr 3 do umowy, 3) danych adresowych Stron umowy, 4) zmiany stawki podatku od towaru i usług (VAT), w trakcie realizacji umowy, 5) dostawy w przypadku określonym w § 2 ust. 7 umowy. 3. Zmiany, o których mowa w ust. 2 mogą być dokonywane przez powiadomienie drugiej Strony umowy za pomocą wiadomości wysłanej pocztą elektroniczną, ze zwrotnym potwierdzeniem odbioru.
IV 4 4 data 2019-08-30T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 4 jezyki Polski
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Część nr 1 – dostawa sprzętu AGD i RTV
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39220000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 50
Zalacznik krotki opis Przedmiot zamówienia został opisany we wzorze umowy (wraz z załącznikami) stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ - odpowiednio dla części
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Część nr 2 – dostawa drobnego sprzętu biurowego
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30190000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 50
Zalacznik krotki opis Przedmiot zamówienia został opisany we wzorze umowy (wraz z załącznikami) stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ - odpowiednio dla części
  

Criterion

Kryteria Termin dostawy
Znaczenie 10,00
  
Kryteria Okres gwarancji jakości
Znaczenie 5,00
  
Kryteria cena brutto
Znaczenie 85,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)