GuidZP400 |
77031e41-3d79-4ec9-8592-20c06e89d045
|
Biuletyn |
587835-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Publiczna Szkoła Podstawowa nr 5 im. Henryka Sienkiewicza w Kraśniku
|
Regon |
71464000000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Ks. J. Popiełuszki
|
Zamawiajacy adres numer domu |
1
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Kraśnik
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
23-204
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
lubelskie
|
Zamawiajacy telefon |
81 825 66 84,
|
Zamawiajacy fax |
818256684
|
Zamawiajacy email |
psp5krasnk@poczta.onet.pl,
|
Adres strony url |
http://psp5krasnik.szkolnastrona.pl/bip/p,1010,ogloszenia-i-przetargi
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
9
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
http://psp5krasnik.szkolnastrona.pl/bip/p,1010,ogloszenia-i-przetargi
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://psp5krasnik.szkolnastrona.pl/bip/p,1010,ogloszenia-i-przetargi
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Oferty należy złożyć w formie pisemnej.
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Publiczna Szkoła Podstawowa nr 5 w Kraśniku, ul. Popiełuszki 1, 23-204 Kraśnik
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa mebli na potrzeby bazy noclegowej
|
Numer referencyjny |
3.2019
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest „Dostawa mebli na potrzeby bazy noclegowej”.
2. Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli do pomieszczeń przeznaczonych na bazę noclegową, znajdujących się w budynku Publicznej Szkoły Podstawowej nr 5 im. Henryka Sienkiewicza w Kraśniku, ul. Popiełuszki 1, 23-204 Kraśnik.
3. Zamówienie obejmuje m.in. dostawę mebli, montaż, ustawienie w miejscach wskazanych przez przedstawiciela Zamawiającego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ.
4. Zamawiający wymaga, aby dostarczone wyposażenie stanowiące przedmiot zamówienia było fabrycznie nowe, nieużywane, posiadało wymagane parametry techniczne, określone w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1 do SIWZ), znajdowało się w stanie nieuszkodzonym, technicznie sprawnym, kompletne
i gotowe do użytkowania oraz spełniało wymagane polskim prawem normy i było wolne od wad prawnych. Zamawiający wyklucza dostawę wyposażenia powystawowego. Wyposażenie musi posiadać niezbędne instrukcje i materiały dotyczące montażu i użytkowania – w języku polskim.
5. Wykonawca, na co najmniej 2 dni przed planowaną dostawą, poinformuje o niej Zamawiającego wskazując datę oraz przewidywaną godzinę dostawy wyposażenia.
6. Dostawa przedmiotu umowy nastąpi w dniach roboczych tj. poniedziałek – piątek,
w godzinach każdorazowo uzgodnionych z Zamawiającym.
7. Jeżeli opis przedmiotu zamówienia wskazywałby w odniesieniu do niektórych materiałów lub urządzeń znaki towarowe, patenty lub pochodzenie - Zamawiający, zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Pzp, dopuszcza oferowanie materiałów lub urządzeń równoważnych. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne parametry jakościowe, cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać materiały lub urządzenia oferowane przez Wykonawcę, aby zostały spełnione wymagania stawiane przez zamawiającego. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Pod pojęciem „minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe” Zamawiający rozumie wymagania dotyczące materiałów lub urządzeń zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Posługiwanie się nazwami producentów/produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt przy opisie przedmiotu zamówienia, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt
o wskazanych lub lepszych parametrach.
8. W każdym przypadku, gdy Zamawiający opisuje przedmiot zamówienia poprzez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym.
9. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisanym przez Zamawiającego, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
|
Cpv glowny przedmiot |
39100000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
30
|
Informacje na temat katalogow |
Termin wykonania zamówienia: do 30 dni kalendarzowych od daty podpisania umowy.
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie precyzuje tego warunku.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie precyzuje tego warunku.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie precyzuje tego warunku.
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Inne dokumenty niewymienione |
Wykonawca, wraz z wypełnionym formularzem ofertowym (załącznik nr 2 do SIWZ),
podpisanym przez upełnomocnionych przedstawicieli, składa: 1)w przypadku wspólnego
ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w pkt III.3)
ogłoszenia składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, 2)jeżeli
prawo do podpisywania oferty nie wynika z dostępnych zamawiającemu dokumentów, należy
dołączyć pełnomocnictwo do podpisania oferty – oryginał lub notarialnie poświadczoną
kopię, 3)w przypadku zastrzeżenia informacji jako tajemnicę przedsiębiorstwa Wykonawca
załączy do oferty wyjaśnienia wykazujące, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę
przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji. W
przypadku nie załączenia wyjaśnień zastrzeżenie informacji jako tajemnica przedsiębiorstwa
nie będzie skuteczne. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie
internetowej zamawiającego informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp,
przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej
samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie
konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2019 r., poz. 369). Wraz ze złożeniem oświadczenia,
wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawca nie prowadzą do
zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia
stanowi załącznik nr 4 do SIWZ.
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
1. Każda oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 3 000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych), które może być wnoszone w:
pieniądzu,
poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-
-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
gwarancjach bankowych,
gwarancjach ubezpieczeniowych,
poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jedn. Dz. U. z 2016 r., poz. 359).
2. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: 59 1240 5497 1111 0010 4746 7146.
3. Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu przelewem, zaleca się, aby wykonawca dołączył do oferty kserokopię wpłaty wadium z potwierdzeniem dokonanego przelewu.
W tytule przelewu należy wpisać: wadium - przetarg na dostawę mebli na potrzeby bazy noclegowej.
4. Za wyjątkiem wadium wniesionego w pieniądzu, wymagane jest dołączenie do oferty oryginału dokumentu wystawionego na rzecz Zamawiającego. Oryginał dokumentu należy wpiąć do oferty w koszulce. Dokumenty muszą zachowywać ważność przez cały okres, w którym Wykonawca jest związany ofertą. Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia dokumentu, o którym mowa powyżej, oddzielnie. W takim przypadku Wykonawca złoży ww. dokument w kopercie oznaczonej: „Wadium na przetarg pn.: „Dostawa mebli na potrzeby bazy noclegowej”, nie otwierać przed 28.08.2019 r. godz. 11:30”. Dokument musi być złożony w sekretariacie Publicznej Szkoły Podstawowej nr 5 w Kraśniku, ul. Popiełuszki 1, 23-204 Kraśnik przed upływem terminu składania ofert tj.: do 28.08.2019 r. do godz. 11:00.
5. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert, tj. do 28.08.2019 r. do godz. 11:00 (w przypadku wadium wniesionego w pieniądzu liczy się data wpływu środków na rachunek bankowy Zamawiającego).
6. Oferta Wykonawca, który nie wniósł wadium podlega odrzuceniu.
7. Oferty Wykonawców, którzy wnieśli wadium w sposób nieprawidłowy, zostaną odrzucone.
8. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza.
9. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano.
10. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert.
11. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie ust. 8, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego.
12. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę.
13. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli:
1) wykonawca, w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a,
z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia,
o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej,
2) wykonawca, którego oferta została wybrana:
a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie,
b) nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy,
c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe
z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
14. Wadium wniesione przez jednego ze wspólników konsorcjum uważa się za wniesione prawidłowo.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian w umowie w następujących przypadkach:
1) termin wykonania umowy może ulec przesunięciu w przypadku opóźnień wynikających z:
a) przestojów i opóźnień zależnych od Zamawiającego – termin wykonania przedmiotu umowy może wówczas zostać przedłużony o czas trwania okoliczności,
b) działania siły wyższej, klęski żywiołowej – termin wykonania przedmiotu umowy może wówczas zostać przedłużony o czas trwania okoliczności,
c) wystąpienia udokumentowanych okoliczności niezależnych od Wykonawcy (przy zachowaniu przez niego należytej staranności), skutkujących niemożliwością dotrzymania terminu realizacji przedmiotu umowy,
2) w sytuacji, gdy wyposażenie, którego dotyczy zamówienie przestało być produkowane/zostało wycofane ze sprzedaży i jest niedostępne albo zostało uznane przez producenta za przestarzałe, co będzie potwierdzone stosownym dokumentem, Zamawiający dopuszcza możliwość zamiany przedmiotu umowy na wersję o parametrach technicznych, funkcjonalnych i użytkowych nie gorszych niż wymagane przez Zamawiającego. W takim przypadku zmiana nie może powodować wzrostu ceny ofertowej, terminu wykonania i innych warunków udzielenia zamówienia. Ww. zamianę przedmiotu umowy Zamawiający rozpatrzy, po uprzednim złożeniu przez Wykonawcę pisemnego uzasadnienia i propozycji zamiany.
3) gdy zmiany będą korzystne dla Zamawiającego,
4) Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian dotyczących wymiarów mebli, po dokonaniu przez Wykonawcę pomiarów pomieszczeń, w których będą montowane meble będące przedmiotem umowy, w przypadku, gdy meble o wymiarach podanych w załączniku nr 1 do umowy nie będą mogły zostać zamontowane w miejscach wskazanych przez Zamawiającego lub montaż będzie utrudniony,
5) wysokość wynagrodzenia Wykonawcy może ulec zmianie w razie ustawowej zmiany stawek podatku VAT, zmianie ulega kwota netto, bez zmiany kwoty brutto,
6) w przypadku, gdy Wykonawca w ofercie nie przewidział korzystania
z podwykonawców, przewiduje się możliwą zmianę umowy dotyczącą powierzenia przez Wykonawcę wykonywania części zamówienia podwykonawcom lub dalszym podwykonawcom, jeżeli wykonawca uzna to za konieczne i złoży odpowiedni wniosek w formie pisemnej,
7) w przypadku, gdy Wykonawca w ofercie przewidział korzystanie z podwykonawców, przewiduje się możliwą zmianę umowy dotyczącą samodzielnego wykonania przedmiotu zamówienia lub zwiększenia bądź zmniejszenia liczby podwykonawców, jeżeli Wykonawca uzna to za konieczne i złoży odpowiedni wniosek w formie pisemnej. Zgoda na zmianę, rezygnację z podwykonawcy może nastąpić pod warunkiem przedstawienia przez Wykonawcę oświadczeń podwykonawców i dalszych podwykonawców, którzy byli związani umową z dotychczasowym podwykonawcą, potwierdzających zapłatę przez niego należnego wynagrodzenia za wykonaną część zamówienia do dnia dokonania zmiany umowy w tym zakresie.
|
IV 4 4 data |
2019-08-28T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
11:00
|
IV 4 4 jezyki |
Język polski.
|
IV 4 5 data |
2019-09-26T00:00:00+02:00
|