Świadczenie usługi rozwoju systemu Internetowa Platforma Aukcyjna celem przeprowadzenia w 2019 roku aukcji na sprzedaż energii elektrycznej wytwarzanej w instalacjach OZE oraz utrzymanie systemu

Data publikacji 2019-08-23
Data zakończenia 2019-09-05 00:00:00
Instytucja Urząd Regulacji Energetyki
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Usługi rozbudowy oprogramowania

Szczegóły

Numer ogłoszenia 589475-N-2019
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 722620009
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi rozwoju systemu Internetowa Platforma Aukcyjna celem przeprowadzenia w 2019 roku aukcji na sprzedaż energii elektrycznej wytwarzanej w instalacjach OZE oraz utrzymanie systemu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 1 do SIWZ (Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia). Pozostałe warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały określone we Wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 59e119bd-b6af-4018-8a36-1fe73f9f7217
Biuletyn 589475-N-2019
Zamawiajacy nazwa Urząd Regulacji Energetyki
Regon 12726443000000
Zamawiajacy adres ulica Al. Jerozolimskie
Zamawiajacy adres numer domu 181
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 02-222
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 22 487 56 60
Zamawiajacy fax 22 378 16 20
Zamawiajacy email monika.majewska@ure.gov.pl
Adres strony url www.ure.gov.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.ure.gov.pl
Czy dostep do dokumentow ograniczony 1
Dostep do dokumentow ograniczony www.ure.gov.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Urząd Regulacji Energetyki, Al. Jerozlimskie 181, 02-222 Warszawa, Kancelaria Urzędu
Nazwa nadana zamowieniu Świadczenie usługi rozwoju systemu Internetowa Platforma Aukcyjna celem przeprowadzenia w 2019 roku aukcji na sprzedaż energii elektrycznej wytwarzanej w instalacjach OZE oraz utrzymanie systemu
Numer referencyjny BDG.SOPiK.260.3.2019.MMa
Rodzaj zamowienia 2
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi rozwoju systemu Internetowa Platforma Aukcyjna celem przeprowadzenia w 2019 roku aukcji na sprzedaż energii elektrycznej wytwarzanej w instalacjach OZE oraz utrzymanie systemu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 1 do SIWZ (Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia). Pozostałe warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały określone we Wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 72262000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2020-06-30T00:00:00+02:00
Informacje na temat katalogow Termin wykonania zamówienia do dnia 30 czerwca 2020 r., przy czym: - termin wykonania rozbudowy systemu IPA - do 55 dni kalendarzowych od podpisania umowy - nie później niż do 31 października 2019 roku, - termin realizacji usługi utrzymania – do dnia 27 grudnia 2019 r., - termin obowiązywania gwarancji – do dnia 30 czerwca 2020 r.
Okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow 1) DOŚWIADCZENIE: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał: A. co najmniej jedną usługę, która spełniała łącznie nw. wymagania: a) była o wartości nie mniejszej niż 450 000,00 PLN brutto (słownie: czterysta pięćdziesiąt tysięcy złotych), bez kosztów sprzętu i licencji; b) polegała na zaprojektowaniu i wykonaniu systemu teleinformatycznego działającego w sieci Internet, opartego na bazie danych i wykorzystującego usługi sieciowe (Web Services) B. co najmniej dwie usługi, z których każda spełniała łącznie nw. wymagania: a) była o wartości nie mniejszej niż 200 000,00 PLN brutto każda (słownie: dwieście tysięcy złotych), b) polegała na świadczeniu usługi utrzymania (obejmującej co najmniej wsparcie techniczne i bieżące naprawianie błędów) systemu informatycznego, działającego w sieci Internet i użytkowanego przez co najmniej 3 000 zarejestrowanych użytkowników, zapewniając funkcjonowanie, bezpieczeństwo i dostępność systemu, c) była świadczona nieprzerwanie przez okres co najmniej 12 miesięcy. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca podał wartości, przedmiot, daty wykonania i odbiorców wymienionych usług oraz załączył dokumenty potwierdzające, że ww. usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Wartości podane w dokumentach potwierdzających spełnienie warunku w walutach innych niż wskazane przez Zamawiającego, Wykonawca przeliczy wg średniego kursu NBP na dzień zakończenia realizacji usługi, a w przypadku zamówień realizowanych, a niezakończonych na dzień złożenia oferty. 2) KADRA: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował następującymi osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia: A. jedną osobą pełniącą rolę Kierownika projektu, która spełnia łącznie nw. wymagania: a) posiada wykształcenie wyższe, b) w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert pełniła rolę kierownika projektu w przynajmniej w dwóch projektach budowy lub rozwoju systemów informatycznych, a wartość wynosiła co najmniej 450 000 zł brutto (słownie: czterysta pięćdziesiąt tysięcy złotych) bez kosztów wdrożenia, budowy infrastruktury oraz licencji, c) posiada wiedzę w zakresie metodyki zarządzania projektami potwierdzoną certyfikatem zarządzania projektami PMP lub PRINCE2/ PRINCE2 AGILE (poziom Practitioner) lub innego równoważnego certyfikatu na poziomie zaawansowanym (Practitioner ), wydanego przez niezależną jednostkę akredytowaną do wydawania tego typu certyfikatów. B. jedną osobą pełniącą rolę Administratora Systemu, która spełnia nw. wymagania: - w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert przez okres co najmniej jednego roku była administratorem każdego z następujących systemów: Windows Server, MS ADFS, Linux, bazą danych PostgreSQL Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował co najmniej dwoma osobami pełniącymi rolę Administratora Systemu, które łącznie będą spełniać ww. wymagania. C. jedną osobą pełniącą rolę Analityka Systemu, która spełnia nw. wymagania: - posiada wykształcenie wyższe, - w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert brała udział w charakterze analityka w budowie systemu i przeprowadziła analizę wymagań użytkowników przy budowie systemu informatycznego o wartości wytworzonego oprogramowania (wartość usług, bez sprzętu i licencji) w kwocie co najmniej 450 000 zł brutto (słownie: czterysta pięćdziesiąt tysięcy złotych), działający w sieci Internet, oparty na bazie danych i obsługujący co najmniej 3 000 zarejestrowanych użytkowników D. dwoma osobami pełniącymi role Programistów, a każda z nich spełnia. wymagania: - w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert brała udział w charakterze programisty w języku JAVA systemu informatycznego o wartości wytworzonego oprogramowania (wartość usług, bez sprzętu i licencji) w kwocie co najmniej 450 000 zł brutto (słownie: czterysta pięćdziesiąt tysięcy złotych), działający w sieci Internet, oparty na bazie danych i obsługujący co najmniej 3 000 zarejestrowanych użytkowników Funkcji określonych powyżej w pkt 2) KADRA nie można łączyć.
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow 1
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen a) Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy.b) dokumenty dotyczące podmiotu trzeciego, w celu wykazania braku istnienia wobec niego podstaw wykluczenia oraz spełnienia, w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby, warunków udziału w postępowaniu – jeżeli wykonawca polega na zasobach podmiotu trzeciego. c) w przypadku złożenia oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokumenty dotyczące każdego z wykonawców, w celu wykazania braku istnienia wobec niego podstaw wykluczenia oraz spełnienia warunków udziału w postępowaniu.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci 1) Wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Wzór wykazu stanowi Załącznik nr 6 do SIWZ. 2) Wykaz osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wzór wykazu stanowi Załącznik nr 7 do SIWZ.
Inne dokumenty niewymienione Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 8 do SIWZ.
Czy wadium 1
Wadium 1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 11 000 złotych (słownie: jedenaście tysięcy złotych) przed upływem terminu składania ofert. 2. Wadium może być wniesione w: - pieniądzu; - poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; - gwarancjach bankowych; - gwarancjach ubezpieczeniowych; - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2018 r. poz. 110, 650, 1000 i 1669). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek bankowy Zamawiającego: Narodowy Bank Polski: 13 1010 1010 0028 7313 9120 1000 z adnotacją: „Wadium – znak postępowania: BDG.SOPiK.260.3.2019.MMa”. Zaleca się dołączenie do oferty kserokopii dokumentu potwierdzającego dokonanie przelewu. 4.Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa w pkt. 3, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). 5.Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie: - pieniężnej – dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty; - innej niż pieniądz – oryginał dokumentu został złożony w oddzielnej kopercie, a jego kopia w ofercie. 7. Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy. 7. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona. 7. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zmiany umowy będą mogły nastąpić w następujących okolicznościach: 1) w przypadku konieczności zmian w zakresie przedmiotu i sposobu realizacji umowy, w tym kolejności wykonania poszczególnych czynności wdrożeniowych, nie spowodowanych działaniem lub zaniechaniem którejkolwiek ze stron umowy, o ile zmiana taka jest korzystna dla Zamawiającego lub jest konieczna w celu prawidłowego wykonania umowy, w zakresie spowodowanym zmianą, 2) istnieje możliwość zastosowania nowszych i korzystniejszych dla Zamawiającego rozwiązań technologicznych lub technicznych, niż te istniejące w chwili podpisania umowy, 3) istnieje uzasadniona konieczność dokonania zmian w składzie zespołu Wykonawcy pod warunkiem, że osoby zastępujące wycofanych specjalistów będą miały kwalifikacje nie gorsze niż zastępowana osoba, 4) nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia, a w szczególności w przypadku ustawowej zmiany podatku VAT, w zakresie spowodowanym wprowadzeniem zmian, 5) zachodzi konieczność zmiany w zakresie podwykonawstwa, za uprzednią zgodą Zamawiającego, o ile nie jest to sprzeczne z postanowieniami SIWZ, 6) zmiana umowy może nastąpić w przypadku wystąpienia siły wyższej w zakresie objętym skutkami działania siły wyższej, 7) w czasie realizacji umowy zmianie ulegnie nazwa Wykonawcy jego stan prawny lub adres siedziby Wykonawcy, Wykonawca zobowiązany jest do powiadomienia Zamawiającego o takiej zmianie i przedstawienia aneksu do umowy wraz z aktualnym odpisem z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, podpisanym „za zgodność z oryginałem” przez uprawnione osoby, 8) w czasie realizacji umowy zmianie ulegnie nazwa Zamawiającego, jego stan prawny lub adres siedziby Zamawiającego, Zamawiający zobowiązany jest do powiadomienia Wykonawcy o takiej zmianie i przedstawienia aneksu do umowy.
IV 6 1 sposob udostepniania Zamawiający informuje, że informacje zawarte w dokumentacji oraz kodach źródłowych IPA mają charakter poufny i nie mogą być udostępniane osobom innym niż Wykonawcy.
IV 6 1 srodki ochrony Zamawiający udostępni kody źródłowe oraz część dokumentacji, o których mowa w pkt. 2.5 SIWZ, w formie elektronicznej na serwerze FTP. Wykonawcy w celu uzyskania dostępu do nich są zobowiązani złożyć do Zamawiającego pisemny wniosek wraz z zobowiązaniem zachowania poufności uzyskanych informacji. Wzór wniosku i zobowiązania stanowi Załącznik nr 9 do SIWZ. Wniosek należy złożyć w siedzibie Zamawiającego: Urząd Regulacji Energetyki, Al. Jerozolimskie 181, 02-222 Warszawa, Kancelaria. Wniosek można złożyć od poniedziałku do piątku w godzinach 8.15 – 16.15. Zamawiający zastrzega, że wersja udostępnionej dokumentacji oraz kodów źródłowych może różnić się od wersji dokumentacji i kodów źródłowych przekazanych wybranemu Wykonawcy po zawarciu Umowy (jeśli będzie chciał z nich skorzystać przy realizacji Zamówienia), w związku z możliwymi zmianami lub poprawkami do zidentyfikowanych w międzyczasie błędów.
IV 4 4 data 2019-09-05T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 12:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 Na podstawie z art. 93 ust. 1a ustawy, Zamawiający zastrzega możliwość unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na świadczenie usługi rozwoju systemu Internetowa Platforma Aukcyjna celem przeprowadzenia w 2019 roku aukcji na sprzedaż energii elektrycznej wytwarzanej w instalacjach OZE oraz utrzymanie systemu – jeżeli środki, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie tego zamówienia nie zostały mu przyznane, zgodnie z informacją zawartą w ogłoszeniu o zamówieniu oraz pkt. 1.7 SIWZ.

Criterion

Kryteria Cena ofertowa brutto
Znaczenie 50,00
  
Kryteria Kryterium społeczne-skierowanie do realizacji zamówienia osoby niepełnosprawnej zatrudnionej na podstawie umowy o pracę
Znaczenie 5,00
  
Kryteria Doświadczenie personelu Wykonawcy (zgodnie z pkt 13.5 SIWZ)
Znaczenie 45,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)