Dostawa foteli obrotowych i mebli biurowych na potrzeby Urzędu Miasta Krakowa w 2019 roku.

Data publikacji 2019-09-13
Data zakończenia 2019-09-23 00:00:00
Instytucja Gmina Miejska Kraków, Urząd Miasta Krakowa, Oddział Zamówień Publicznych
Miejscowość Kraków
Województwo małopolskie
Branża
  • Różne siedziska i krzesła,
  • Meble biurowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 596206-N-2019
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 391300002, 391130007
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa foteli obrotowych i mebli biurowych na potrzeby Urzędu Miasta Krakowa w 2019 roku.
2. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na poszczególne części zamówienia:
Część I – meble biurowe, o których mowa w załączniku do umowy w części I,
Część II – fotele obrotowe, o których mowa w załączniku do umowy w części II.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera wzór umowy wraz z załącznikami, (dla części I i części II zamówienia), stanowiący załącznik nr 5 do specyfikacji.
4. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp Zamawiający dopuszcza złożenie przez Wykonawcę oferty równoważnej - przez ofertę równoważną należy rozumieć taką, która przedstawia opis przedmiotu zamówienia o takich samych parametrach lub nie gorszych parametrach od tych, jakie zostały określone w specyfikacji. Parametry produktu równoważnego nie mogą być inne niż parametry kolorystyki wskazane w opisie przedmiotu zamówienia. Produkt równoważny ma odpowiadać pod względem jakości i funkcjonalności produktom wskazanym w specyfikacji. W przypadku zaoferowania kolorystyki równoważnej, Wykonawca zobowiązany jest do wskazania szczegółowego opisu produktu równoważnego, w tym wszystkich parametrów technicznych lub nazwy katalogu i nr katalogowego oferowanego produktu.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 6edf350e-dda7-4200-9b63-13c6530527c0
Biuletyn 596206-N-2019
Zamawiajacy nazwa Gmina Miejska Kraków, Urząd Miasta Krakowa, Oddział Zamówień Publicznych
Regon 35155435300000
Zamawiajacy adres ulica plac Wszystkich Świętych
Zamawiajacy adres numer domu 3-4
Zamawiajacy miejscowosc Kraków
Zamawiajacy kod pocztowy 31-004
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo małopolskie
Zamawiajacy telefon +48126161508
Zamawiajacy fax +48126161236
Zamawiajacy email info@um.krakow.pl
Adres strony url www.bip.krakow.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Dostep dokumentow zamowienia http://www.bip.krakow.pl/?sub_dok_id=20897
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://www.bip.krakow.pl/?sub_dok_id=20897
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Zgodnie z art. 18a pkt 4 ustawy z dnia 22 czerwca 2016 r. o zmianie ustawy – Prawo zamówień publicznych oraz niektórych innych ustaw (Dz. U. 2016 r. poz. 1020 z późn. zm.), Zamawiający dopuszcza składanie ofert – sekcja III.7) pkt A.1 i A.2 ogłoszenia oraz sekcja III.7) pkt B ogłoszenia – jeżeli dotyczy) w niniejszym postępowaniu oraz oświadczeń o niepodleganiu wykluczeniu i o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w sekcji III.3) ogłoszenia pod rygorem nieważności wyłącznie w formie pisemnej podpisanych własnoręcznym podpisem.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Urząd Miasta Krakowa, Plac Wszystkich Świętych 3-4, Kancelaria Magistratu (parter), stanowisko nr 1.
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa foteli obrotowych i mebli biurowych na potrzeby Urzędu Miasta Krakowa w 2019 roku.
Numer referencyjny OR-10.271.98.2019
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 2
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa foteli obrotowych i mebli biurowych na potrzeby Urzędu Miasta Krakowa w 2019 roku. 2. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na poszczególne części zamówienia: Część I – meble biurowe, o których mowa w załączniku do umowy w części I, Część II – fotele obrotowe, o których mowa w załączniku do umowy w części II. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera wzór umowy wraz z załącznikami, (dla części I i części II zamówienia), stanowiący załącznik nr 5 do specyfikacji. 4. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp Zamawiający dopuszcza złożenie przez Wykonawcę oferty równoważnej - przez ofertę równoważną należy rozumieć taką, która przedstawia opis przedmiotu zamówienia o takich samych parametrach lub nie gorszych parametrach od tych, jakie zostały określone w specyfikacji. Parametry produktu równoważnego nie mogą być inne niż parametry kolorystyki wskazane w opisie przedmiotu zamówienia. Produkt równoważny ma odpowiadać pod względem jakości i funkcjonalności produktom wskazanym w specyfikacji. W przypadku zaoferowania kolorystyki równoważnej, Wykonawca zobowiązany jest do wskazania szczegółowego opisu produktu równoważnego, w tym wszystkich parametrów technicznych lub nazwy katalogu i nr katalogowego oferowanego produktu.
Cpv glowny przedmiot 39130000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 208048,78
Waluta calosc PLN
Informacje na temat katalogow A. Zamawiający nie wymaga zatrudnienia pracowników na podstawie umowy o pracę. B. Dotyczy sekcji II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie - prawidłowy zapis winien brzmieć: Przedmiot umowy będzie realizowany od dnia zawarcia umowy do 29 listopada 2019 roku (dla części I i II zamówienia) lub do wcześniejszego wyczerpania środków finansowych.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, określone na podstawie art. 22 ust. 1 pkt 2 ustawy, w zakresie posiadania zdolności technicznej lub zawodowej, posiadają wiedzę i doświadczenie, tj. w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie należycie wykonali: 1. co najmniej jedną dostawę mebli biurowych, o wartości minimum 70 000 zł brutto (w ramach jednej umowy) – dotyczy części I zamówienia, 2. co najmniej jedną dostawę foteli obrotowych o wartości minimum 80 000 zł brutto (w ramach jednej umowy) – dotyczy części II zamówienia.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Zakresie warunkow udzialu Wykaz dostaw, wykonanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie) wraz z podaniem ich przedmiotu, wartości, dat wykonania, i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4A i/lub 4B do specyfikacji, oraz z załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy, na potwierdzenie spełniania warunku posiadania doświadczenia, o którym mowa w sekcji III.1.3) ogłoszenia.
Inne dokumenty niewymienione A. W celu skutecznego złożenia oferty Wykonawca zobowiązany jest złożyć: 1. Formularz oferty, według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do specyfikacji, wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy. 2. Załącznik do wzoru umowy (zakres rzeczowo-finansowy) dla części I i/lub dla części II zamówienia - odpowiedni dla części, na którą Wykonawca składa ofertę wypełniony i podpisany NA KAŻDEJ JEGO STRONIE przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy. 3. Pełnomocnictwo umocowujące do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu i zawarcia umowy, jeżeli osoba reprezentująca Wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest wskazana jako upoważniona do jego reprezentacji we właściwym rejestrze lub w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej. B. Oprócz dokumentu, o którym mowa w sekcji III.3) ogłoszenia powyżej, w celu wstępnego potwierdzenia, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu, zobowiązany jest złożyć w ofercie pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, jako dowód polegania na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów, w odniesieniu do określonego warunku udziału w postępowaniu, o którym mowa w sekcji III.1.3) ogłoszenia – jeżeli dotyczy. Uwaga! Zgodnie z art. 22a Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Zamawiający oceniając, czy udostępniane Wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe, pozwalają na wykazanie przez Wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz bada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13–22 ustawy i art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy. W odniesieniu do warunku dotyczącego doświadczenia, Wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują dostawy, do realizacji których te zdolności są wymagane. Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe, podmiotu, na którego zdolnościach lub sytuacji polega Wykonawca, nie potwierdzają spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia, Zamawiający zażąda, aby Wykonawca w terminie określonym przez Zamawiającego: a) zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami lub, b) zobowiązał się do osobistego wykonania odpowiedniej części zamówienia, jeżeli wykaże zdolności techniczne lub zawodowe, o których mowa w sekcji III.1.3) ogłoszenia. C. UWAGA DLA WYKONAWCÓW: w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, w terminie trzech dni od daty zamieszczenia na stronie http://www.bip.krakow.pl/?dok_id=20897 (pod odnośnikiem dotyczącym przedmiotowego postępowania) informacji z otwarcia ofert, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, Wykonawca zobowiązany jest złożyć, bez dodatkowego wezwania ze strony Zamawiającego: oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu – wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do specyfikacji. D. 1. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego (np. członkowie konsorcjum, wspólnicy spółki cywilnej) są zobowiązani ustanowić Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i do zawarcia umowy. 2. W takim przypadku – oprócz dokumentów wymienionych w sekcji III.3), III.5) i III.7) ogłoszenia – Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego są zobowiązani do złożenia w ofercie Pełnomocnictwa ustanawiającego Pełnomocnika, o którym mowa w sekcji III.7) pkt D.1. ogłoszenia. Pełnomocnictwo zawierać powinno umocowanie do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo może być przedłożone wyłącznie w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii. 3. Warunki dotyczące zdolności technicznych i zawodowych, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego, muszą spełniać łącznie. 4.Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego składają: 4.1.każdy z osobna dotyczące ich dokumenty wskazane w sekcji III.3) i III.7. pkt C i F ogłoszenia. 4.2. dokument wskazany w sekcji III.5) ogłoszenia składają wspólnie Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia, którzy spełniają warunek, na potwierdzenie którego wymagany jest dany dokument. 4.3. dokumenty wskazane w sekcji III.7) pkt A.3. i w sekcji III.7) pkt B - jeżeli dotyczy. 4.4. dokumenty, o których mowa w sekcji III.7) pkt A.1. i A.2. ogłoszenia. 5. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia (np. członkowie konsorcjum) odpowiadają solidarne za konsekwencje powstałe w sytuacji, gdy zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego nie jest możliwe z przyczyn leżących po stronie któregokolwiek z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (w tym któregokolwiek z członków konsorcjum). F. Wykonawca zobowiązany jest także złożyć wraz z ofertą: oświadczenie o wypełnieniu obowiązków informacyjnych, przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO, zgodnie z treścią załącznika nr 6 do specyfikacji - w celu wypełnienia obowiązków, w zakresie przetwarzania danych osobowych zgodnie z RODO, o których mowa w pkt 26 specyfikacji.
Czy wadium 1
Wadium Wykonawca przed upływem terminu składania ofert zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: dla Części I - 2 500,00 zł (słownie: dwa tysiące pięćset złotych), dla Części II - 2 500,00 zł (słownie: dwa tysiące pięćset złotych). Wykonawca winien jest wnieść wadium w taki sposób, aby przed upływem terminu składania ofert wadium znajdowało się na rachunku Zamawiającego. W przypadku wnoszenia wadium na rzecz Wykonawcy przez inny podmiot, w tytule przelewu należy wyraźnie wskazać na rzecz jakiego Wykonawcy wnoszone jest wadium.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zmiany treści zawartej umowy oraz warunki dokonania takich zmian zostały określone w § 10 wzoru umowy (załącznik nr 5 do specyfikacji).
IV 4 4 data 2019-09-23T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 4 jezyki PL
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Dostawa mebli biurowych na potrzeby Urzędu Miasta Krakowa w 2019 roku
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39130000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 84634,15
Waluta zal PLN
Zalacznik data zakonczenia 2019-11-29T00:00:00+01:00
Zalacznik informacje dodatkowe Przedmiot umowy będzie realizowany od dnia zawarcia umowy do 29 listopada 2019 roku lub do wcześniejszego wyczerpania środków finansowych.
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera wzór umowy wraz z załącznikami, (dla części I), stanowiący załącznik nr 5 do specyfikacji.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Dostawa foteli obrotowych na potrzeby Urzędu Miasta Krakowa w 2019 roku
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39113000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 123414,64
Waluta zal PLN
Zalacznik data zakonczenia 2019-11-29T00:00:00+01:00
Zalacznik informacje dodatkowe Przedmiot umowy będzie realizowany od dnia zawarcia umowy do 29 listopada 2019 roku lub do wcześniejszego wyczerpania środków finansowych.
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera wzór umowy wraz z załącznikami, (dla części II), stanowiący załącznik nr 5 do specyfikacji.
  

Criterion

Kryteria Okres gwarancji
Znaczenie 20,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 80,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)