Modernizacja ściany wizyjnej – Młynarska 43/45

Data publikacji 2019-10-07
Data zakończenia 2019-10-16 00:00:00
Instytucja Miasto Stołeczne Warszawa
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Telewizyjny sprzęt projekcyjny

Szczegóły

Numer ogłoszenia 606424-N-2019
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 323210009
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest modernizacja istniejącego Systemu Wizualizacji Wielkoformatowej (SWW), zainstalowanego w Warszawie przy ul. Młynarskiej 43/45.
System Wizualizacji Wielkoformatowej zbudowany jest z modułów tylnej projekcji DLP w układzie 5x4 (5 modułów w poziomie i 4 w pionie) – razem 20 modułów, model VS-67PH70U (producent Mitsubishi Electric), tworzących ekran o wymiarach 6799,0 mm na 4080,2 mm (dł. x wys.).
1. Modernizacja obejmuje:
1.1. zmianę technologii wyświetlania każdego z modułów DLP z lampowego źródła światła na źródło światła LED,
1.2. wymianę istniejącego kontrolera na nowy o nowych parametrach i funkcjonalności opisanej w pkt 3 OPZ (załącznik nr 1 do wzoru umowy),
1.3. dostawę 2 szt. 24-kanałowych patch paneli wraz z okablowaniem strukturalnym i ich instalacja we wskazanych przez Zamawiającego szafach 42 U, znajdujących się w pomieszczeniu technicznym 01.37.,
1.4. wykonanie przeglądu istniejących połączeń kablowych i optymalizacja ich rozmieszczenia,
1.5. dostawę 1 zapasowego źródła światła LED.
2. Nowe źródła światła LED należy dostarczyć, zainstalować, skonfigurować i uruchomić, bez zmiany obecnej konstrukcji zewnętrznej istniejących ekranów SWW.
3. Proces wymiany istniejących podzespołów związanych z lampowym źródłem światła na podzespoły ze źródłem światła LED oraz proces wymiany kontrolera SWW musi zostać skoordynowany z Zamawiającym w celu zapewnienia minimalnych przerw w pracy. Wymagane jest, aby wymiana podzespołów w kolejnych ekranach, nie powodowała przerw w ciągłości pracy całego SWW.
4. Dostarczone nowe podzespoły ze źródłem światła LED muszą być dostosowane do pracy ciągłej w trybie 7/24/365.
5. Sprzęt przeznaczony do instalacji w ramach dostawy musi być fabrycznie nowy - data produkcji nie wcześniej niż 2019 rok.
6. Wykonawca jest zobowiązany do realizacji przedmiotu zamówienia zgodnie z wytycznymi Zamawiającego ujętymi w OPZ oraz zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w tym prawa wspólnotowego.
7. Wykonawca będzie odpowiadał za zarządzanie i koordynację realizowanych przez siebie zadań mających na celu przygotowanie produktów służących realizacji przedmiotu zamówienia, w celu osiągnięcia wymaganej przez Zamawiającego jakości i terminowej realizacji prac.
8. Oprogramowanie i urządzenia podczas realizacji zamówienia muszą być dostarczane bezpośrednio do miejsc instalacji wskazanych w OPZ przez Zamawiającego. Zamawiający nie zapewnia pomieszczeń do magazynowania elementów systemu przed ich instalacją.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera wzór umowy stanowiący załącznik nr 4 do SIWZ oraz opis przedmiotu zamówienia stanowiący załącznik nr 1 do wzoru umowy.
9. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał statusu autoryzowanego partnera Mitsubishi Electric w zakresie instalacji oraz serwisowania ścian i systemów wizyjnych Mitsubishi w technologii DLP oraz LED.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 f3875a57-dffe-44c0-9bae-008194997d97
Biuletyn 606424-N-2019
Zamawiajacy nazwa Miasto Stołeczne Warszawa
Regon 01525964000000
Zamawiajacy adres ulica Pl. Bankowy
Zamawiajacy adres numer domu 3/5
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 00-950
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon +48 22 4431400
Zamawiajacy fax +48 22 4431402
Zamawiajacy email mkaras@um.warszawa.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http:/ogloszeniabzp.um.warszawa.pl/wyszukiwarka.php
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http:/ogloszeniabzp.um.warszawa.pl/wyszukiwarka.php
Czy oferty wnioski dostepne 1
Oferty wnioski dostepne https://umw.ezamawiajacy.pl
Nazwa nadana zamowieniu Modernizacja ściany wizyjnej – Młynarska 43/45
Numer referencyjny ZP/JS/271/II-175/19
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest modernizacja istniejącego Systemu Wizualizacji Wielkoformatowej (SWW), zainstalowanego w Warszawie przy ul. Młynarskiej 43/45. System Wizualizacji Wielkoformatowej zbudowany jest z modułów tylnej projekcji DLP w układzie 5x4 (5 modułów w poziomie i 4 w pionie) – razem 20 modułów, model VS-67PH70U (producent Mitsubishi Electric), tworzących ekran o wymiarach 6799,0 mm na 4080,2 mm (dł. x wys.). 1. Modernizacja obejmuje: 1.1. zmianę technologii wyświetlania każdego z modułów DLP z lampowego źródła światła na źródło światła LED, 1.2. wymianę istniejącego kontrolera na nowy o nowych parametrach i funkcjonalności opisanej w pkt 3 OPZ (załącznik nr 1 do wzoru umowy), 1.3. dostawę 2 szt. 24-kanałowych patch paneli wraz z okablowaniem strukturalnym i ich instalacja we wskazanych przez Zamawiającego szafach 42 U, znajdujących się w pomieszczeniu technicznym 01.37., 1.4. wykonanie przeglądu istniejących połączeń kablowych i optymalizacja ich rozmieszczenia, 1.5. dostawę 1 zapasowego źródła światła LED. 2. Nowe źródła światła LED należy dostarczyć, zainstalować, skonfigurować i uruchomić, bez zmiany obecnej konstrukcji zewnętrznej istniejących ekranów SWW. 3. Proces wymiany istniejących podzespołów związanych z lampowym źródłem światła na podzespoły ze źródłem światła LED oraz proces wymiany kontrolera SWW musi zostać skoordynowany z Zamawiającym w celu zapewnienia minimalnych przerw w pracy. Wymagane jest, aby wymiana podzespołów w kolejnych ekranach, nie powodowała przerw w ciągłości pracy całego SWW. 4. Dostarczone nowe podzespoły ze źródłem światła LED muszą być dostosowane do pracy ciągłej w trybie 7/24/365. 5. Sprzęt przeznaczony do instalacji w ramach dostawy musi być fabrycznie nowy - data produkcji nie wcześniej niż 2019 rok. 6. Wykonawca jest zobowiązany do realizacji przedmiotu zamówienia zgodnie z wytycznymi Zamawiającego ujętymi w OPZ oraz zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w tym prawa wspólnotowego. 7. Wykonawca będzie odpowiadał za zarządzanie i koordynację realizowanych przez siebie zadań mających na celu przygotowanie produktów służących realizacji przedmiotu zamówienia, w celu osiągnięcia wymaganej przez Zamawiającego jakości i terminowej realizacji prac. 8. Oprogramowanie i urządzenia podczas realizacji zamówienia muszą być dostarczane bezpośrednio do miejsc instalacji wskazanych w OPZ przez Zamawiającego. Zamawiający nie zapewnia pomieszczeń do magazynowania elementów systemu przed ich instalacją. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera wzór umowy stanowiący załącznik nr 4 do SIWZ oraz opis przedmiotu zamówienia stanowiący załącznik nr 1 do wzoru umowy. 9. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał statusu autoryzowanego partnera Mitsubishi Electric w zakresie instalacji oraz serwisowania ścian i systemów wizyjnych Mitsubishi w technologii DLP oraz LED.
Cpv glowny przedmiot 32321000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 926829,27
Waluta calosc PLN
Okres w dniach 42
Informacje na temat katalogow Przedmiot zamówienia zostanie wykonany w terminie 6 tygodni od daty zawarcia umowy.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz potwierdzenie okolicznosci 1) dokument wystawiony przez Mitsubishi Electric, potwierdzający status autoryzowanego partnera w zakresie instalacji oraz serwisowania ścian i systemów wizyjnych Mitsubishi w technologii DLP oraz LED.
Inne dokumenty niewymienione 1) wykaz modeli oferowanych urządzeń, sporządzonego wg wzoru określonego w Załączniku nr 5 do SIWZ,Wykaz może zostać załączony do oferty w: – oryginale w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym osoby/osób upoważnionej/upoważnionych do reprezentowania Wykonawcy zgodnie z formą reprezentacji, określoną w dokumencie rejestrowym właściwym dla formy organizacyjnej lub innym dokumencie, lub – elektronicznej kopii dokumentu poświadczonej za zgodność z oryginałem, tj. podpisanej kwalifikowanym podpisem elektronicznym osoby/osób upoważnionej/upoważnionych do reprezentowania Wykonawcy zgodnie z formą reprezentacji, określoną w dokumencie rejestrowym właściwym dla formy organizacyjnej lub innym dokumencie. 2) oświadczenia Wykonawcy o podwykonawcach, ze wskazaniem części zamówienia których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom z podaniem firm podwykonawców, lub informacja o samodzielnym wykonaniu zamówienia (sporządzonego wg wzoru określonego w Załączniku nr 2 do SIWZ), Oświadczenie może zostać załączone do oferty w: – oryginale w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym osoby/osób upoważnionej/upoważnionych do reprezentowania Wykonawcy zgodnie z formą reprezentacji, określoną w dokumencie rejestrowym właściwym dla formy organizacyjnej lub innym dokumencie, lub – elektronicznej kopii dokumentu poświadczonej za zgodność z oryginałem, tj. podpisanej kwalifikowanym podpisem elektronicznym osoby/osób upoważnionej/upoważnionych do reprezentowania Wykonawcy zgodnie z formą reprezentacji, określoną w dokumencie rejestrowym właściwym dla formy organizacyjnej lub innym dokumencie. 3) W przypadku, gdy oferta została podpisana przez inną osobę niż umocowana w dokumencie rejestrowym Wykonawcy, dokumentu (np. pełnomocnictwa) potwierdzającego, że oferta została złożona przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy. Dokument pełnomocnictwa może zostać załączony do oferty w: – oryginale w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym osoby/osób upoważnionej/upoważnionych do reprezentowania Wykonawcy zgodnie z formą reprezentacji, określoną w dokumencie rejestrowym właściwym dla formy organizacyjnej, lub – elektronicznej kopii dokumentu poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza, tj. podpisanej kwalifikowanym podpisem elektronicznym osoby posiadającej uprawnienia notariusza. 4) W przypadku, gdy oferta zawiera informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa – dokumentu zawierającego dowody, o których mowa w pkt. 17 SIWZ. Powyższy dokument może zostać załączony do oferty: – oryginale w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym osoby/osób upoważnionej/upoważnionych do reprezentowania Wykonawcy zgodnie z formą reprezentacji, określoną w dokumencie rejestrowym właściwym dla formy organizacyjnej lub innym dokumencie, lub – elektronicznej kopii dokumentu poświadczonej za zgodność z oryginałem, tj. podpisanej kwalifikowanym podpisem elektronicznym osoby/osób upoważnionej/upoważnionych do reprezentowania Wykonawcy zgodnie z formą reprezentacji, określoną w dokumencie rejestrowym właściwym dla formy organizacyjnej lub innym dokumencie. 5) W terminie 3 dni od dnia przekazania Wykonawcy informacji z otwarcia ofert, Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu (bez wezwania) oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy (wg wzoru określonego w Załączniku nr 3 do SIWZ). W przypadku, gdy Wykonawca należy do grupy kapitałowej z innym wykonawcą, który złożył ofertę w postępowaniu, Wykonawca ma obowiązek przedstawienia dowodów, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. W przypadku, gdy Wykonawca nie należy do żadnej grupy kapitałowej Zamawiający dopuszcza załączenie oświadczenia w momencie składania oferty w systemie. Powyższy dokument może zostać przekazany za pośrednictwem systemu lub drogą mailową na adres wskazany w pkt. 5.2 SIWZ w: – oryginale w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym osoby/osób upoważnionej/upoważnionych do reprezentowania Wykonawcy zgodnie z formą reprezentacji, określoną w dokumencie rejestrowym właściwym dla formy organizacyjnej lub innym dokumencie, lub – elektronicznej kopii dokumentu poświadczonej za zgodność z oryginałem, tj. podpisanej kwalifikowanym podpisem elektronicznym osoby/osób upoważnionej/upoważnionych do reprezentowania Wykonawcy zgodnie z formą reprezentacji, określoną w dokumencie rejestrowym właściwym dla formy organizacyjnej lub innym dokumencie.
Zastosowanie procedury pzp 1
IV 4 4 data 2019-10-16T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 12:00
IV 4 4 jezyki PL
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 Publiczna sesja otwarcia ofert odbędzie się w siedzibie Zamawiającego przy ul. Niecałej 2, w pok. nr 309 (sala konferencyjna), piętro III. Zamawiający rozpocznie sesję otwierania ofert złożonych w systemie, w dniu 16.10.2019 r. o godzinie 12.30.

Criterion

Kryteria Cena brutto
Znaczenie 100,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)