Dostawa sprzętu, wyposażenia, montaż i rozruch pracowni dydaktycznych w ramach projektu pn.: „Nowoczesna baza edukacji zawodowej przez modernizację i wyposażenie PZS Nr 1 i PZS Nr 2 w Kościerzynie” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020 (Oś Priorytetowa IV Kształcenie zawodowe, Działanie 4.1 Infrastruktura ponadgimnazjalnych szkół zawodowych): Część 1 – dostawa specjalistycznego wyposażenia pracowni – Logistyk – do programowania i tworzenia etykiet i kodów kreskowych Część 2 – dostawa specjalistycznego wyposażenia pracowni – Logistyk – pakiet edukacyjny dla logistyków Część 3 – dostawa specjalistycznego wyposażenia pracowni – ICT mechatronik –3 stanowiska mechatronika Część 4 – dostawa specjalistycznego wyposażenia pracowni - ICT chłodnictwo i klimatyzacja - centrala klimatyzac

Data publikacji 2019-10-15
Data zakończenia 2019-10-24 00:00:00
Instytucja Powiat Kościerski
Miejscowość Kościerzyna
Województwo pomorskie
Branża
  • Maszyny produkujące etykiety,
  • Pomoce naukowe,
  • Pakiety oprogramowania edukacyjnego

Szczegóły

Numer ogłoszenia 609891-N-2019
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 301740009, 481900006, 391621109
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Dostawa sprzętu, wyposażenia, montaż i rozruch pracowni dydaktycznych w ramach projektu pn.: „Nowoczesna baza edukacji zawodowej przez modernizację i wyposażenie PZS Nr 1 i PZS Nr 2 w Kościerzynie” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020 (Oś Priorytetowa IV Kształcenie zawodowe, Działanie 4.1 Infrastruktura ponadgimnazjalnych szkół zawodowych):
Część 1 – dostawa specjalistycznego wyposażenia pracowni – Logistyk – do programowania i tworzenia etykiet i kodów kreskowych
Część 2 – dostawa specjalistycznego wyposażenia pracowni – Logistyk – pakiet edukacyjny dla logistyków
Część 3 – dostawa specjalistycznego wyposażenia pracowni – ICT mechatronik –3 stanowiska mechatronika
Część 4 – dostawa specjalistycznego wyposażenia pracowni - ICT chłodnictwo i klimatyzacja - centrala klimatyzacyjna
Część 5 – dostawa specjalistycznego wyposażenia pracowni - ICT chłodnictwo i klimatyzacja - centrala wentylacyjna
Część 6 - dostawa specjalistycznego wyposażenia pracowni - ICT chłodnictwo i klimatyzacja – stanowisko dydaktyczne do badań mikroklimatu

Dodatkowe informacje

GuidZP400 048e2e27-de36-4f22-b1ac-168f3fabb1ce
Biuletyn 609891-N-2019
Zamawiajacy nazwa Powiat Kościerski
Regon 19167511000000
Zamawiajacy adres ulica ul. 3 Maja
Zamawiajacy adres numer domu 9 C
Zamawiajacy miejscowosc Kościerzyna
Zamawiajacy kod pocztowy 83-400
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo pomorskie
Zamawiajacy telefon 58 680 18 40
Zamawiajacy fax 58 680 18 58
Zamawiajacy email zp1@powiatkoscierski.pl
Adres strony url www.koscierzyna.e-bip.eu
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu w ramach projektu pn.: „Nowoczesna baza edukacji zawodowej przez modernizację i wyposażenie PZS Nr 1 i PZS Nr 2 w Kościerzynie” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020 (Oś Priorytetowa IV Kształcenie zawodowe, Działanie 4.1 Infrastruktura ponadgimnazjalnych szkół zawodowych).
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.koscierzyna.e-bip.eu
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.koscierzyna.e-bip.eu
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem operatora pocztowego. Prawo pocztowe (Dz. U. z 2017 r. poz. 1481 w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. poz. 1830), osobiście lub za pośrednictwem posłańca.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Powiat Kościerski, ul. 3-go Maja 9C, 83-400 Kościerzyna, pok. nr 2
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa sprzętu, wyposażenia, montaż i rozruch pracowni dydaktycznych w ramach projektu pn.: „Nowoczesna baza edukacji zawodowej przez modernizację i wyposażenie PZS Nr 1 i PZS Nr 2 w Kościerzynie” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020 (Oś Priorytetowa IV Kształcenie zawodowe, Działanie 4.1 Infrastruktura ponadgimnazjalnych szkół zawodowych): Część 1 – dostawa specjalistycznego wyposażenia pracowni – Logistyk – do programowania i tworzenia etykiet i kodów kreskowych Część 2 – dostawa specjalistycznego wyposażenia pracowni – Logistyk – pakiet edukacyjny dla logistyków Część 3 – dostawa specjalistycznego wyposażenia pracowni – ICT mechatronik –3 stanowiska mechatronika Część 4 – dostawa specjalistycznego wyposażenia pracowni - ICT chłodnictwo i klimatyzacja - centrala klimatyzacyjna Część 5 – dostawa specjalistycznego wyposażenia pracowni - ICT chłodnictwo i klimatyzacja - centrala wentylacyjna Część 6 - dostawa specjalistycznego wyposażenia pracowni - ICT chłodnictwo i klimatyzacja – stanowisko dydaktyczne do badań mikroklimatu
Numer referencyjny ZP.272.54.2019
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Dostawa sprzętu, wyposażenia, montaż i rozruch pracowni dydaktycznych w ramach projektu pn.: „Nowoczesna baza edukacji zawodowej przez modernizację i wyposażenie PZS Nr 1 i PZS Nr 2 w Kościerzynie” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020 (Oś Priorytetowa IV Kształcenie zawodowe, Działanie 4.1 Infrastruktura ponadgimnazjalnych szkół zawodowych): Część 1 – dostawa specjalistycznego wyposażenia pracowni – Logistyk – do programowania i tworzenia etykiet i kodów kreskowych Część 2 – dostawa specjalistycznego wyposażenia pracowni – Logistyk – pakiet edukacyjny dla logistyków Część 3 – dostawa specjalistycznego wyposażenia pracowni – ICT mechatronik –3 stanowiska mechatronika Część 4 – dostawa specjalistycznego wyposażenia pracowni - ICT chłodnictwo i klimatyzacja - centrala klimatyzacyjna Część 5 – dostawa specjalistycznego wyposażenia pracowni - ICT chłodnictwo i klimatyzacja - centrala wentylacyjna Część 6 - dostawa specjalistycznego wyposażenia pracowni - ICT chłodnictwo i klimatyzacja – stanowisko dydaktyczne do badań mikroklimatu
Cpv glowny przedmiot 30174000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Waluta calosc PLN
Okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych szczegółowych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych szczegółowych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy posiadają wiedzę i doświadczenie w zakresie dostaw specjalistycznego wyposażenia pracowni dydaktycznych polegających na dostawie i montażu wyposażenia pracowni dydaktycznych, potwierdzonych odpowiednimi referencjami, bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty. Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony, jeżeli wykonawca złoży wykaz zrealizowanych dostaw i wykaże w nim, że w okresie ostatnich 3 latach przed terminem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie; zrealizował jedną dostawę specjalistycznego wyposażenia pracowni dydaktycznych wraz z montażem za kwotę minimum dla części zamówienia według tabeli: Tabela nr 1 Lp. część zamówienia Minimalna kwota brutto zrealizowanej dostawy 1 Część 1 – dostawa specjalistycznego wyposażenia pracowni – Logistyk – do programowania i tworzenia etykiet i kodów kreskowych 10000,00 zł 2 Część 2 – dostawa specjalistycznego wyposażenia pracowni – Logistyk – pakiet edukacyjny dla logistyków 10000,00 zł 3 Część 3 – dostawa specjalistycznego wyposażenia pracowni – ICT mechatronik –3 stanowiska mechatronika 40000,00 zł 4 Część 4 – dostawa specjalistycznego wyposażenia pracowni - ICT chłodnictwo i klimatyzacja - centrala klimatyzacyjna 15000,00 zł 5 Część 5 – dostawa specjalistycznego wyposażenia pracowni - ICT chłodnictwo i klimatyzacja - centrala wentylacyjna 3000,00 zł 6 Część 6 - dostawa specjalistycznego wyposażenia pracowni - ICT chłodnictwo i klimatyzacja – stanowisko dydaktyczne do badań mikroklimatu 10000,00 zł
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 3 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1) wykaz dostaw specjalistycznego wyposażenia pracowni dydaktycznych wraz z montażem wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty – załącznik nr 5 do SIWZ; 2) pisemne zobowiązanie podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia (tylko, jeśli dotyczy). Dokument zobowiązania w swej treści musi zawierać, co najmniej następujące informacje: a) dane podmiotu udostępniającego zasób, b) dane podmiotu przyjmującego zasób, c) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, d) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, e) charakter stosunku, jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem, f) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia, g) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje dostawę, której wskazane zdolności dotyczą.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zamawiający, poza możliwością zmiany zawartej umowy na podstawie art. 144 ust. 1 pkt. 2,3,4,5,6 ustawy, przewiduje również możliwość dokonywania zmian postanowień zawartej umowy, także w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w następujących okolicznościach: 1) ustawowej zmiany stawki podatku VAT, 2) zmiany wysokości wynagrodzenia w wyniku faktycznie wykonanych dostaw, tj. podsumowania ilości faktycznie wykonanych dostaw, 3) zmiany przepisów prawa mających istotny wpływ na realizację umowy, 4) polepszenia parametrów technicznych dostawy; 5) przedłużenia okresu gwarancji lub poprawienia jej warunków. 2. Zmiana, o której mowa w ust. 1 pkt 1, dotyczyć będzie wynagrodzenia umownego należnego za dostawy wykonane po dacie zawarcia aneksu do umowy. 3. Zamawiający przewiduje również możliwość dokonywania nieistotnych zmian postanowień zawartej umowy, które nie dotyczą treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w tym zmiany danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną, danych teleadresowych, osób wskazanych do kontaktów między stronami. 4. Strona wnioskująca o zmianę postanowień zawartej umowy obowiązana jest do udokumentowania zaistnienia okoliczności, o których mowa w ust.1. Wniosek o zmianę postanowień umowy musi być sporządzony w formie pisemnej.
IV 4 4 data 2019-10-24T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 12:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Część 1 – dostawa specjalistycznego wyposażenia pracowni – Logistyk – do programowania i tworzenia etykiet i kodów kreskowych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30174000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik data zakonczenia 2019-12-16T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Część 1 – dostawa specjalistycznego wyposażenia pracowni – Logistyk – do programowania i tworzenia etykiet i kodów kreskowych
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Część 2 – dostawa specjalistycznego wyposażenia pracowni – Logistyk – pakiet edukacyjny dla logistyków
Zalacznik cpv glowny przedmiot 48190000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik data zakonczenia 2019-12-16T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Część 2 – dostawa specjalistycznego wyposażenia pracowni – Logistyk – pakiet edukacyjny dla logistyków
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Część 3 – dostawa specjalistycznego wyposażenia pracowni – ICT mechatronik –3 stanowiska mechatronika
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39162110-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik data zakonczenia 2019-12-16T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Część 3 – dostawa specjalistycznego wyposażenia pracowni – ICT mechatronik –3 stanowiska mechatronika
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Część 4 – dostawa specjalistycznego wyposażenia pracowni - ICT chłodnictwo i klimatyzacja - centrala klimatyzacyjna
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39162110-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik data zakonczenia 2019-12-16T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Część 4 – dostawa specjalistycznego wyposażenia pracowni - ICT chłodnictwo i klimatyzacja - centrala klimatyzacyjna
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Część 5 – dostawa specjalistycznego wyposażenia pracowni - ICT chłodnictwo i klimatyzacja - centrala wentylacyjna
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39162110-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik data zakonczenia 2019-12-16T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Część 5 – dostawa specjalistycznego wyposażenia pracowni - ICT chłodnictwo i klimatyzacja - centrala wentylacyjna
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Część 6 - dostawa specjalistycznego wyposażenia pracowni - ICT chłodnictwo i klimatyzacja – stanowisko dydaktyczne do badań mikroklimatu
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39162110-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik data zakonczenia 2019-12-16T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Część 6 - dostawa specjalistycznego wyposażenia pracowni - ICT chłodnictwo i klimatyzacja – stanowisko dydaktyczne do badań mikroklimatu
  

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria gwarancja
Znaczenie 40,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)