GuidZP400 |
048e2e27-de36-4f22-b1ac-168f3fabb1ce
|
Biuletyn |
609891-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Powiat Kościerski
|
Regon |
19167511000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. 3 Maja
|
Zamawiajacy adres numer domu |
9 C
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Kościerzyna
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
83-400
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
pomorskie
|
Zamawiajacy telefon |
58 680 18 40
|
Zamawiajacy fax |
58 680 18 58
|
Zamawiajacy email |
zp1@powiatkoscierski.pl
|
Adres strony url |
www.koscierzyna.e-bip.eu
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
w ramach projektu pn.: „Nowoczesna baza edukacji zawodowej przez modernizację i wyposażenie PZS Nr 1 i PZS Nr 2 w Kościerzynie” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020 (Oś Priorytetowa IV Kształcenie zawodowe, Działanie 4.1 Infrastruktura ponadgimnazjalnych szkół zawodowych).
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.koscierzyna.e-bip.eu
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.koscierzyna.e-bip.eu
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem operatora pocztowego. Prawo pocztowe (Dz. U. z 2017 r. poz. 1481 w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. poz. 1830), osobiście lub za pośrednictwem posłańca.
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Powiat Kościerski, ul. 3-go Maja 9C, 83-400 Kościerzyna, pok. nr 2
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa sprzętu, wyposażenia, montaż i rozruch pracowni dydaktycznych w ramach projektu pn.: „Nowoczesna baza edukacji zawodowej przez modernizację i wyposażenie PZS Nr 1 i PZS Nr 2 w Kościerzynie” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020 (Oś Priorytetowa IV Kształcenie zawodowe, Działanie 4.1 Infrastruktura ponadgimnazjalnych szkół zawodowych): Część 1 – dostawa specjalistycznego wyposażenia pracowni – Logistyk – do programowania i tworzenia etykiet i kodów kreskowych Część 2 – dostawa specjalistycznego wyposażenia pracowni – Logistyk – pakiet edukacyjny dla logistyków Część 3 – dostawa specjalistycznego wyposażenia pracowni – ICT mechatronik –3 stanowiska mechatronika Część 4 – dostawa specjalistycznego wyposażenia pracowni - ICT chłodnictwo i klimatyzacja - centrala klimatyzacyjna Część 5 – dostawa specjalistycznego wyposażenia pracowni - ICT chłodnictwo i klimatyzacja - centrala wentylacyjna Część 6 - dostawa specjalistycznego wyposażenia pracowni - ICT chłodnictwo i klimatyzacja – stanowisko dydaktyczne do badań mikroklimatu
|
Numer referencyjny |
ZP.272.54.2019
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Dostawa sprzętu, wyposażenia, montaż i rozruch pracowni dydaktycznych w ramach projektu pn.: „Nowoczesna baza edukacji zawodowej przez modernizację i wyposażenie PZS Nr 1 i PZS Nr 2 w Kościerzynie” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020 (Oś Priorytetowa IV Kształcenie zawodowe, Działanie 4.1 Infrastruktura ponadgimnazjalnych szkół zawodowych):
Część 1 – dostawa specjalistycznego wyposażenia pracowni – Logistyk – do programowania i tworzenia etykiet i kodów kreskowych
Część 2 – dostawa specjalistycznego wyposażenia pracowni – Logistyk – pakiet edukacyjny dla logistyków
Część 3 – dostawa specjalistycznego wyposażenia pracowni – ICT mechatronik –3 stanowiska mechatronika
Część 4 – dostawa specjalistycznego wyposażenia pracowni - ICT chłodnictwo i klimatyzacja - centrala klimatyzacyjna
Część 5 – dostawa specjalistycznego wyposażenia pracowni - ICT chłodnictwo i klimatyzacja - centrala wentylacyjna
Część 6 - dostawa specjalistycznego wyposażenia pracowni - ICT chłodnictwo i klimatyzacja – stanowisko dydaktyczne do badań mikroklimatu
|
Cpv glowny przedmiot |
30174000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Waluta calosc |
PLN
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych szczegółowych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych szczegółowych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy posiadają wiedzę i doświadczenie w zakresie dostaw specjalistycznego wyposażenia pracowni dydaktycznych polegających na dostawie i montażu wyposażenia pracowni dydaktycznych, potwierdzonych odpowiednimi referencjami, bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty. Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony, jeżeli wykonawca złoży wykaz zrealizowanych dostaw i wykaże w nim, że w okresie ostatnich 3 latach przed terminem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie; zrealizował jedną dostawę specjalistycznego wyposażenia pracowni dydaktycznych wraz z montażem za kwotę minimum dla części zamówienia według tabeli:
Tabela nr 1
Lp. część zamówienia Minimalna kwota brutto zrealizowanej dostawy
1 Część 1 – dostawa specjalistycznego wyposażenia pracowni – Logistyk – do programowania i tworzenia etykiet i kodów kreskowych
10000,00 zł
2 Część 2 – dostawa specjalistycznego wyposażenia pracowni – Logistyk – pakiet edukacyjny dla logistyków 10000,00 zł
3 Część 3 – dostawa specjalistycznego wyposażenia pracowni – ICT mechatronik –3 stanowiska mechatronika
40000,00 zł
4 Część 4 – dostawa specjalistycznego wyposażenia pracowni - ICT chłodnictwo i klimatyzacja - centrala klimatyzacyjna
15000,00 zł
5 Część 5 – dostawa specjalistycznego wyposażenia pracowni - ICT chłodnictwo i klimatyzacja - centrala wentylacyjna
3000,00 zł
6 Część 6 - dostawa specjalistycznego wyposażenia pracowni - ICT chłodnictwo i klimatyzacja – stanowisko dydaktyczne do badań mikroklimatu 10000,00 zł
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 3 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1) wykaz dostaw specjalistycznego wyposażenia pracowni dydaktycznych wraz z montażem wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty – załącznik nr 5 do SIWZ;
2) pisemne zobowiązanie podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia (tylko, jeśli dotyczy). Dokument zobowiązania w swej treści musi zawierać, co najmniej następujące informacje:
a) dane podmiotu udostępniającego zasób,
b) dane podmiotu przyjmującego zasób,
c) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu,
d) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia,
e) charakter stosunku, jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem,
f) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia,
g) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje dostawę, której wskazane zdolności dotyczą.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Zamawiający, poza możliwością zmiany zawartej umowy na podstawie art. 144 ust. 1 pkt. 2,3,4,5,6 ustawy, przewiduje również możliwość dokonywania zmian postanowień zawartej umowy, także w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w następujących okolicznościach:
1) ustawowej zmiany stawki podatku VAT,
2) zmiany wysokości wynagrodzenia w wyniku faktycznie wykonanych dostaw, tj. podsumowania ilości faktycznie wykonanych dostaw,
3) zmiany przepisów prawa mających istotny wpływ na realizację umowy,
4) polepszenia parametrów technicznych dostawy;
5) przedłużenia okresu gwarancji lub poprawienia jej warunków.
2. Zmiana, o której mowa w ust. 1 pkt 1, dotyczyć będzie wynagrodzenia umownego należnego za dostawy wykonane po dacie zawarcia aneksu do umowy.
3. Zamawiający przewiduje również możliwość dokonywania nieistotnych zmian postanowień zawartej umowy, które nie dotyczą treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w tym zmiany danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną, danych teleadresowych, osób wskazanych do kontaktów między stronami.
4. Strona wnioskująca o zmianę postanowień zawartej umowy obowiązana jest do udokumentowania zaistnienia okoliczności, o których mowa w ust.1. Wniosek o zmianę postanowień umowy musi być sporządzony w formie pisemnej.
|
IV 4 4 data |
2019-10-24T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
12:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Część 1 – dostawa specjalistycznego wyposażenia pracowni – Logistyk – do programowania i tworzenia etykiet i kodów kreskowych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30174000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-12-16T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Część 1 – dostawa specjalistycznego wyposażenia pracowni – Logistyk – do programowania i tworzenia etykiet i kodów kreskowych
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Część 2 – dostawa specjalistycznego wyposażenia pracowni – Logistyk – pakiet edukacyjny dla logistyków
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
48190000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-12-16T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Część 2 – dostawa specjalistycznego wyposażenia pracowni – Logistyk – pakiet edukacyjny dla logistyków
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Część 3 – dostawa specjalistycznego wyposażenia pracowni – ICT mechatronik –3 stanowiska mechatronika
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39162110-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-12-16T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Część 3 – dostawa specjalistycznego wyposażenia pracowni – ICT mechatronik –3 stanowiska mechatronika
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Część 4 – dostawa specjalistycznego wyposażenia pracowni - ICT chłodnictwo i klimatyzacja - centrala klimatyzacyjna
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39162110-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-12-16T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Część 4 – dostawa specjalistycznego wyposażenia pracowni - ICT chłodnictwo i klimatyzacja - centrala klimatyzacyjna
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Część 5 – dostawa specjalistycznego wyposażenia pracowni - ICT chłodnictwo i klimatyzacja - centrala wentylacyjna
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39162110-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-12-16T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Część 5 – dostawa specjalistycznego wyposażenia pracowni - ICT chłodnictwo i klimatyzacja - centrala wentylacyjna
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
Część 6 - dostawa specjalistycznego wyposażenia pracowni - ICT chłodnictwo i klimatyzacja – stanowisko dydaktyczne do badań mikroklimatu
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39162110-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-12-16T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Część 6 - dostawa specjalistycznego wyposażenia pracowni - ICT chłodnictwo i klimatyzacja – stanowisko dydaktyczne do badań mikroklimatu
|
| |