GuidZP400 |
4dc5f91c-d8d4-4a15-ada7-1cc995a84d7f
|
Biuletyn |
620138-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Szpital Wojewódzki w Łomży im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego
|
Regon |
45066502400000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Al. Piłsudskiego
|
Zamawiajacy adres numer domu |
11
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Łomża
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
18-404
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
podlaskie
|
Zamawiajacy telefon |
864 733 610
|
Zamawiajacy fax |
864 733 210
|
Zamawiajacy email |
przetargi@szpital-lomza.pl
|
Adres strony url |
www.szpital-lomza.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.szpital-lomza.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.szpital-lomza.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
w formie pisemnej
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Kancelaria Szpitala Wojewódzkiego im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego (pokój 235), Al. Piłsudskiego 11, 18 – 404 Łomża, godziny pracy kancelarii: od poniedziałku do piątku w godz. 7.30- 15.05.
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa produktów leczniczych, wyrobów medycznych, materiałów opatrunkowych dla pacjentów z pęcherzowym łuszczeniem naskórka dla Szpitala Wojewódzkiego im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Łomży
|
Numer referencyjny |
ZT-SZP-226/01/49/2019
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa produktów leczniczych, wyrobów medycznych, materiałów opatrunkowych dla pacjentów z pęcherzowym łuszczeniem naskórka dla Szpitala Wojewódzkiego im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Łomży w asortymencie, ilości i o parametrach wymaganych wg załącznika nr 4 do SIWZ – Zestawienie asortymentowo-ilościowe i parametry wymagane.
Zamówienie podzielone jest na części, zwane dalej Pakietami. Ilość Pakietów: 6
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 4 do SIWZ (Zestawienie asortymentowo - ilościowe i parametry wymagane). Warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały określone we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ.
3. Kody CPV według Wspólnego Słownika Zamówień:
33.14.11.10-4 – Opatrunki
33.69.00.00-3 – Różne produkty lecznicze
33.14.00.00-3 – Materiały medyczne
|
Cpv glowny przedmiot |
33141110-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunku.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunku.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunku.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
a) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy PZP;
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
1. Opisy producenta produktów (np.: prospekty, foldery, karty katalogowe) i fotografie, zawierające opis oferowanego produktu w języku polskim lub z tłumaczeniem na język polski - potwierdzające spełnianie wymogów określonych w Załączniku nr 4 do SIWZ. Autentyczność załączonych dokumentów musi zostać poświadczona przez Wykonawcę – dotyczy wszystkich pakietów.
Uwaga: W przypadku wątpliwości Zamawiający zastrzega sobie prawo do żądania dodatkowych dokumentów, potwierdzających spełnianie wymogów, które zostały określone w załączniku nr 4 do SIWZ. Dokumenty te zostaną udostępnione przez Wykonawców na każde żądanie Zamawiającego.
2. Oświadczenie Wykonawcy, potwierdzające, że oferowany przedmiot zamówienia został wprowadzony
do obrotu i stosowania na terenie Polski, zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 175 z późn. zm.) i na każde wezwanie Zamawiającego dostarczy dokumenty
w w/w. zakresie – dotyczy wszystkich pakietów.
3. Oświadczenie Wykonawcy, potwierdzające, że oferowany przedmiot zamówienia posiada deklaracje zgodności i oznakowanie znakiem CE na wszystkie zaoferowane wyroby będące i nie będące wyrobami medycznymi i na każde wezwanie Zamawiającego dostarczy dokumenty w w/w. zakresie – dotyczy wszystkich pakietów.
|
Inne dokumenty niewymienione |
Wykonawca składa wraz z ofertą:
1) Formularz oferty (wg załącznika nr 1 do SIWZ),
2) Zestawienie asortymentowo - ilościowe i parametry wymagane (wg załącznika nr 4 do SIWZ),
3) Pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy),
Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP, stanowi załącznik nr 2 do SIWZ.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Strony przewidują możliwość zmian Umowy w zakresie:
a) zmiany nazwy, siedziby Stron umowy, numerów kont bankowych oraz innych danych identyfikacyjnych,
b) wystąpienia oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych w treści Umowy,
c) zmian wynikających z przepisów ustawy Pzp,
d) zmiany wysokości wynagrodzenia Sprzedawcy w wypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług (Ustawa z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (Dz. U. z 2018 r. poz. 2174 z późn. zm.)) jedynie w zakresie zmiany wynagrodzenia brutto należnego Sprzedawcy; zmiana nie będzie dotyczyć wynagrodzenia netto,
|
IV 4 4 data |
2019-11-22T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
Język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet 1
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141110-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Termin wykonania zamówienia:
Zamówienie zostanie zrealizowane w dwóch transzach. Termin realizacji każdego zamówienia (transzy) – max. 14 dni od daty złożenia zamówienia.
Planowany termin złożenia zamówienia na I transzę – do 7 dni od daty zawarcia umowy.
Planowany termin złożenia zamówienia na II transzę – 1-15 stycznia 2020 r.
|
Zalacznik krotki opis |
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa produktów leczniczych, wyrobów medycznych, materiałów opatrunkowych dla pacjentów z pęcherzowym łuszczeniem naskórka dla Szpitala Wojewódzkiego im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Łomży w asortymencie, ilości i o parametrach wymaganych wg załącznika nr 4 do SIWZ – Zestawienie asortymentowo-ilościowe i parametry wymagane.
Zamówienie podzielone jest na części, zwane dalej Pakietami. Ilość Pakietów: 6
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 4 do SIWZ (Zestawienie asortymentowo - ilościowe i parametry wymagane). Warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały określone we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet 2
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141110-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Termin wykonania zamówienia:
Zamówienie zostanie zrealizowane w dwóch transzach. Termin realizacji każdego zamówienia (transzy) – max. 14 dni od daty złożenia zamówienia.
Planowany termin złożenia zamówienia na I transzę – do 7 dni od daty zawarcia umowy.
Planowany termin złożenia zamówienia na II transzę – 1-15 stycznia 2020 r.
|
Zalacznik krotki opis |
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa produktów leczniczych, wyrobów medycznych, materiałów opatrunkowych dla pacjentów z pęcherzowym łuszczeniem naskórka dla Szpitala Wojewódzkiego im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Łomży w asortymencie, ilości i o parametrach wymaganych wg załącznika nr 4 do SIWZ – Zestawienie asortymentowo-ilościowe i parametry wymagane.
Zamówienie podzielone jest na części, zwane dalej Pakietami. Ilość Pakietów: 6
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 4 do SIWZ (Zestawienie asortymentowo - ilościowe i parametry wymagane). Warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały określone we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet 3
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141110-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Termin wykonania zamówienia:
Zamówienie zostanie zrealizowane w dwóch transzach. Termin realizacji każdego zamówienia (transzy) – max. 14 dni od daty złożenia zamówienia.
Planowany termin złożenia zamówienia na I transzę – do 7 dni od daty zawarcia umowy.
Planowany termin złożenia zamówienia na II transzę – 1-15 stycznia 2020 r.
|
Zalacznik krotki opis |
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa produktów leczniczych, wyrobów medycznych, materiałów opatrunkowych dla pacjentów z pęcherzowym łuszczeniem naskórka dla Szpitala Wojewódzkiego im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Łomży w asortymencie, ilości i o parametrach wymaganych wg załącznika nr 4 do SIWZ – Zestawienie asortymentowo-ilościowe i parametry wymagane.
Zamówienie podzielone jest na części, zwane dalej Pakietami. Ilość Pakietów: 6
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 4 do SIWZ (Zestawienie asortymentowo - ilościowe i parametry wymagane). Warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały określone we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet 4
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141110-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Termin wykonania zamówienia:
Zamówienie zostanie zrealizowane w dwóch transzach. Termin realizacji każdego zamówienia (transzy) – max. 14 dni od daty złożenia zamówienia.
Planowany termin złożenia zamówienia na I transzę – do 7 dni od daty zawarcia umowy.
Planowany termin złożenia zamówienia na II transzę – 1-15 stycznia 2020 r.
|
Zalacznik krotki opis |
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa produktów leczniczych, wyrobów medycznych, materiałów opatrunkowych dla pacjentów z pęcherzowym łuszczeniem naskórka dla Szpitala Wojewódzkiego im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Łomży w asortymencie, ilości i o parametrach wymaganych wg załącznika nr 4 do SIWZ – Zestawienie asortymentowo-ilościowe i parametry wymagane.
Zamówienie podzielone jest na części, zwane dalej Pakietami. Ilość Pakietów: 6
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 4 do SIWZ (Zestawienie asortymentowo - ilościowe i parametry wymagane). Warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały określone we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet 5
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141110-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Termin wykonania zamówienia:
Zamówienie zostanie zrealizowane w dwóch transzach. Termin realizacji każdego zamówienia (transzy) – max. 14 dni od daty złożenia zamówienia.
Planowany termin złożenia zamówienia na I transzę – do 7 dni od daty zawarcia umowy.
Planowany termin złożenia zamówienia na II transzę – 1-15 stycznia 2020 r.
|
Zalacznik krotki opis |
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa produktów leczniczych, wyrobów medycznych, materiałów opatrunkowych dla pacjentów z pęcherzowym łuszczeniem naskórka dla Szpitala Wojewódzkiego im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Łomży w asortymencie, ilości i o parametrach wymaganych wg załącznika nr 4 do SIWZ – Zestawienie asortymentowo-ilościowe i parametry wymagane.
Zamówienie podzielone jest na części, zwane dalej Pakietami. Ilość Pakietów: 6
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 4 do SIWZ (Zestawienie asortymentowo - ilościowe i parametry wymagane). Warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały określone we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet 6
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141110-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Termin wykonania zamówienia:
Zamówienie zostanie zrealizowane w dwóch transzach. Termin realizacji każdego zamówienia (transzy) – max. 14 dni od daty złożenia zamówienia.
Planowany termin złożenia zamówienia na I transzę – do 7 dni od daty zawarcia umowy.
Planowany termin złożenia zamówienia na II transzę – 1-15 stycznia 2020 r.
|
Zalacznik krotki opis |
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa produktów leczniczych, wyrobów medycznych, materiałów opatrunkowych dla pacjentów z pęcherzowym łuszczeniem naskórka dla Szpitala Wojewódzkiego im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Łomży w asortymencie, ilości i o parametrach wymaganych wg załącznika nr 4 do SIWZ – Zestawienie asortymentowo-ilościowe i parametry wymagane.
Zamówienie podzielone jest na części, zwane dalej Pakietami. Ilość Pakietów: 6
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 4 do SIWZ (Zestawienie asortymentowo - ilościowe i parametry wymagane). Warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały określone we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ.
|
| |