GuidZP400 |
4f772473-c5c0-41a0-adc5-5e861dc81060
|
Biuletyn |
620613-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Szpital Neuropsychiatryczny im. Prof. Mieczysława Kaczyńskiego Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Lublinie
|
Regon |
43101904600000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Abramowicka
|
Zamawiajacy adres numer domu |
2
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Lublin
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
20-442
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
lubelskie
|
Zamawiajacy telefon |
817 286 439,
|
Zamawiajacy fax |
-
|
Zamawiajacy email |
przetargi@snzoz.lublin.pl,
|
Adres strony url |
http://www.snzoz.lublin.pl/
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
https://snzoz.bip.lubelskie.pl/index.php?id=51
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
https://snzoz.bip.lubelskie.pl/index.php?id=51
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Tak, za pomocą operatora pocztowego, kuriera, osobiście Adres: ul. Abramowicka 2, 20-442 Lublin
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa bonów towarowych i elektronicznych przedpłaconych kart podarunkowych
|
Numer referencyjny |
SzNSPZOZ.N-ZP.3721-22/19/AP
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest:
Zadanie 1 dostawa bonów towarowych dla pracowników Szpitala z okazji Świat Bożego Narodzenia. Wielkość zamówienia: 6 730 szt. bonów towarowych o nominale 50 zł. Łączna nominalna wartość bonów towarowych wynosi 336 500,00 zł.
Zadanie 2 dostawa elektronicznych przedpłaconych kart podarunkowych dla dzieci pracowników Szpitala. Wielkość zamówienia:
-332 szt. kart podarunkowych o nominale 100 zł każda,
-5 szt. kart podarunkowych o nominale 120 zł każda
Łączna nominalna wartość kart podarunkowych wynosi 33 800,00 zł.
|
Cpv glowny przedmiot |
30199750-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Waluta calosc |
PLN
|
Okres w dniach |
5
|
Okreslenie warunkow |
w odniesieniu do tego warunku Zamawiający nie określa minimalnych poziomów zdolności
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
w odniesieniu do tego warunku Zamawiający nie określa minimalnych poziomów zdolności
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
w odniesieniu do tego warunku Zamawiający nie określa minimalnych poziomów zdolności
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 1 pkt. 23) żąda przedłożenia w terminie 3 dnia od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp oświadczenia wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu (wzór załącznik nr 5 do SIWZ) W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1) ustawy Zamawiający żąda przedłożenia na wezwanie zamawiającego
odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1) ustawy
|
Inne dokumenty niewymienione |
Dla zadania 1:
1. Formularz ofertowy (Załącznik nr 1 do SIWZ) wraz ze sporządzonym przez wykonawcę:
a)Wykazem wielobranżowych punktów handlowych (nazwa i adres).
(Wykaz ten będzie stanowił podstawę oceny ofert zgodnie z punktem 3.1 w Rozdziale XVII SIWZ.)
b) Wykazem punktów handlowych i gastronomicznych o powierzchni powyżej 15 m2 (nazwa i adres).
Wykaz ten będzie stanowił podstawę oceny ofert zgodnie z punktem 3.2 w Rozdziale XVII SIWZ.
Dla zadania 2:
1. Formularz ofertowy (Załącznik nr 1 do SIWZ)wraz ze sporządzonym przez wykonawcę Wykazem zawierającym nazwy i adresy punktów handlowych i/lub gastronomicznych i /lub kin, o których mowa w pkt 2.2.2a), 2.2.2b), i 2.2.2c)
Wykaz ten będzie stanowił podstawę oceny ofert zgodnie z punktem 3.4 w Rozdziale XVII SIWZ.
Dokumenty potwierdzające, że osoby podpisujące ofertę są upoważnione do podejmowania zobowiązań w imieniu Wykonawcy składającego ofertę (np. pełnomocnictwo, odpis z KRS, wyciąg z CEiDG). Zamawiający wyjaśnia, że w przypadku oferty składanej przez podmioty wpisane do KRS należy załączyć odpis z KRS potwierdzający, że osoba podpisująca ofertę na dzień podpisania oferty była uprawniona do reprezentacji danego podmiotu, a w razie podpisywania oferty przez pełnomocnika odpis z KRS potwierdzający, że osoba podpisująca pełnomocnictwo była uprawniona do reprezentacji danego podmiotu na dzień podpisania pełnomocnictwa.
Oświadczenie wymagane od Wykonawcy w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO (Załącznik numer 6 do SIWZ)- jeżeli dotyczy.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Dla Zadania 1
Strony przewidują możliwość dokonania zmian postanowień polegających umowy na zwiększeniu ilości bonów towarowych o nominale 50 zł, o maksymalnie 50 bonów, w przypadku, gdy będzie to wynikać ze zwiększenia potrzeb Zamawiającego.
Dla Zadania 2
Strony przewidują możliwość dokonania zmian postanowień umowy polegających na zwiększeniu ilości kart podarunkowych o nominale 100 zł, o maksymalnie 10 kart podarunkowych, w przypadku, gdy będzie to wynikać ze zwiększenia potrzeb Zamawiającego
|
IV 6 1 sposob udostepniania |
7. Oferta oraz wszelkie oświadczenia, zawiadomienia, wnioski, inne dokumenty i informacje składane przez Wykonawcę w trakcie postępowania są jawne, z wyjątkiem informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, o ile Wykonawca nie później niż w terminie składania ofert zastrzegł, że nie mogą być one udostępniane oraz wykazał, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. W takim przypadku wskazane jest, aby informacje te były przygotowane i przekazane przez Wykonawcę w formie odrębnego załącznika do oferty opatrzonego klauzulą „Zastrzeżone”. Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa art. 86 ust. 4 ustawy.
|
IV 4 4 data |
2019-11-22T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
09:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|