GuidZP400 |
7eb21c9f-1bbc-44be-a44a-f126172a5715
|
Biuletyn |
620931-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Łódzkie Centrum Doskonalenia Nauczycieli i Kształcenia Praktycznego
|
Regon |
47139038700000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Kopcińskiego
|
Zamawiajacy adres numer domu |
29
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Łódź
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
90-142
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
łódzkie
|
Zamawiajacy telefon |
426 783 378,
|
Zamawiajacy fax |
426 780 798
|
Zamawiajacy email |
a.sawicka@lcdnikp.elodz.edu.pl,
|
Adres strony url |
http://bip.wckp.lodz.pl/
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Napęd przyszłości – napędem Twojej kariery. RPLD.11.03.02-10-0011/18
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
9
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
http://bip.wckp.lodz.pl/index.php?id=103
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://bip.wckp.lodz.pl/index.php?id=103
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
drogą pocztową lub osobiście
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Łódzkie Centrum Doskonalenia Nauczycieli i Kształcenia Praktycznego ul. Kopcińskiego 29, 90 - 142 Łódź
|
Nazwa nadana zamowieniu |
NP/8/2019 Dostawa specjalistycznego wyposażenia - dostawa multimedialnej zdigitalizowanej platformy ćwiczeniowo -edukacyjnej umożliwiającej badanie urządzeń elektronicznych i elektrycznych wraz z oprogramowaniem
|
Numer referencyjny |
NP/8/2019
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dostawy doposażenia Pracowni Mechatroniki Pojazdowej w Łódzkim Centrum Doskonalenia Nauczycieli i Kształcenia Praktycznego w Łodzi – zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia oraz na warunkach stawianych przez Zamawiającego.
Zamówienie obejmuje dostawę następujących elementów systemu :
1. Interfejs z wirtualnymi instrumentami - 3 szt/kpl.
Interfejs ma być głównym modułem komunikacji pomiędzy płytkami pomiarowymi a komputerem z zainstalowanymi multimedialnymi kursami. Interfejs programów, wirtualnych przyrządów pomiarowych i opis kursu musi być w języku polskim.
Ma udostępniać wejścia i wyjścia, łączniki, źródła i urządzenia pomiarowe niezbędne do wykonywania doświadczeń
2. Stanowisko doświadczalne - 3 szt/kpl.
Stanowisko doświadczalne – dodatkowy moduł przypinany do jednostki bazowej wyposażony w uniwersalna szynę danych tak aby można było łączyć z baza kilka interfejsów jednocześnie.
3. Akcesoria pomiarowe, boczniki i przewody pomiarowe - 3 szt/kpl.
4. Kurs multimedialny - „Napęd elektryczny w pojeździe” - 1 szt/kpl.
5. Kurs multimedialny - "Przetwornica DC-AC w pojeździe” - 1 szt/kpl.
|
Cpv glowny przedmiot |
39162110-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
60
|
Informacje na temat katalogow |
1. Ustala się następujący termin wykonania zamówienia: do 60 dni kalendarzowych od daty zawarcia umowy(*).
(*) Termin realizacji zamówienia został również ustalony za jedno z pozacenowych kryteriów oceny ofert.
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia warunku udziału w postępowaniu w zakresie: kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile to wynika z odrębnych przepisów. W tym zakresie, Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, którego wzór stanowi załącznik nr 3 do SIWZ;
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia warunku udziału w postępowaniu w zakresie: sytuacji ekonomicznej i finansowej. W tym zakresie, Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, którego wzór stanowi załącznik nr 3 do SIWZ;
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Określenie warunków: Warunek udziału w postępowaniu dotyczący zdolności zawodowej w zakresie posiadania wiedzy i doświadczenia zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca
wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonuje co najmniej:
- co najmniej jedną dostawę sprzętu komputerowego, oprogramowania, wyposażenia pracowni naukowych w środki dydaktyczne lub innych sprzętów i urządzeń związanych z przedmiotem zamówienia, o wartości nie mniejszej niż 20.000,00 zł brutto.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
W celu wykazania braku podstaw wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia – odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności
gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. W
celu potwierdzenia braku podstawy wykluczenia Wykonawcy z postępowania, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, Wykonawca składa, stosownie do treści art. 24 ust.
11 ustawy (w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, tj. informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5
ustawy), oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (według wzoru, który zostanie udostępniony wraz z informacją z otwarcia
ofert) oraz, w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, dowody potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w
postępowaniu.
|
Zakresie warunkow udzialu |
Zamawiający przed udzieleniem zamówienia może wezwać Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów, potwierdzających:
- spełnianie warunku udziału w postępowaniu, dotyczącego
1) zdolności zawodowej w zakresie wiedzy i doświadczenia
- wykazu dostaw wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane (wzór wykazu dostaw zostanie udostępniony przez Zamawiającego wraz z wezwaniem Wykonawcy do złożenia dokumentów) oraz dowodów określających, czy te dostawy zostały wykonane należycie.
Dowodami są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy. W przypadku, gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego dostawy wskazane w wykazie zostały wcześniej wykonane, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o których mowa wyżej;
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Zamawiający przed udzieleniem zamówienia może wezwać Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów, potwierdzających:
- spełnianie przez oferowane dostawy wymagań określonych przez Zamawiającego:
a) Szczegółowa specyfikacja techniczna wraz z innymi niezbędnymi dokumentami, lub inne wiarygodne dokumenty lub dowody przedstawione przez Wykonawcę w celu potwierdzenia zgodności oferowanego sprzętu dydaktycznego z wymaganiami określonymi przez Zamawiającego w treści SIWZ (patrz Rozdział II. ust. 1).
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany ustalonych terminów realizacji zamówienia - mogą one ulec przesunięciu jedynie w przypadku wystąpienia: a) przestojów i opóźnień zawinionych przez Zamawiającego b) działania siły wyższej, mającej bezpośredni i istotny wpływ na terminowość wykonania zamówienia, c) wystąpienia okoliczności, których Strony nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności. W przypadku
zaistnienia okoliczności, za które żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności i których strony, przy zachowaniu należytej staranności nie mogły przewidzieć przy zawieraniu umowy, a które mogą skutkować niemożnością dotrzymania terminów umownych, Wykonawca zobowiązany jest niezwłocznie zawiadomić Zamawiającego na piśmie o ich wystąpieniu. Wówczas Zamawiający może wyrazić zgodę na wyznaczenie nowego terminu wykonania prac, który w stosunku do terminów poprzednich może być przesunięty o czas nie dłuższy niż czas trwania tychże okoliczności. W przypadku braku takiego zawiadomienia, Wykonawcy zobowiązany jest do dotrzymania terminów ustalonych w umowie.
Ustalenie nowych terminów musi nastąpić na piśmie. Powyższy zapis nie znajduje zastosowania w przypadku, gdy oferta Wykonawcy została uznana za najkorzystniejszą z uwagi na zaproponowanie przez niego krótszego terminu wykonania zamówienia (za co Wykonawca uzyskał dodatkową punktację na etapie oceny ofert).
|
IV 6 1 sposob udostepniania |
Wykonawca może zastrzec, że załączone do oferty dokumenty zawierające informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej
konkurencji nie mogą być udostępniane. W przypadku zastrzeżenia dokumentów Wykonawca uzasadni pisemnie i załączy to uzasadnienie do oferty, że zastrzeżone informacje
stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 86 ust. 4 ustawy. Zastrzeżone dokumenty powinny być opatrzone napisem
następującej treści: „Informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa”. Wskazane jest umieszczenie tych dokumentów w ofercie w sposób uniemożliwiający przypadkowe
zapoznanie się z ich treścią.
|
IV 4 4 data |
2019-11-22T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
Polski (PL)
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 4 17 |
1
|
IV 6 6 |
Jeżeli wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, wraz z ofertą składa się pełnomocnictwo. Przyjmuje się, że pełnomocnictwo do złożenia oferty upoważnia również do poświadczenia
za zgodność z oryginałem kopii wszystkich dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że z treści pełnomocnictwa wynika co innego. Pełnomocnictwo ustanawiające
pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia musi zostać złożone
w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii.
|