Modernizacja i rozbudowa oprogramowania Platformy e-Usług Publicznych FINN 8 SQL (PeUP SEKAP) w zakresie dostosowania do wymagań ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych oraz świadczenie usługi serwisu gwarancyjnego Platformy w zakresie zmian wprowadzonych w ramach modernizacji i rozbudowy PeUP SEKAP.

Data publikacji 2019-11-18
Data zakończenia 2019-11-26 00:00:00
Instytucja Śląskie Centrum Społeczeństwa Informacyjnego
Miejscowość Katowice
Województwo śląskie
Branża
  • Usługi rozbudowy oprogramowania

Szczegóły

Numer ogłoszenia 622999-N-2019
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 722620009
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest modernizacja i rozbudowa oprogramowania Platformy e-Usług Publicznych FINN 8 SQL (PeUP SEKAP) w zakresie dostosowania do wymagań ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych oraz świadczenie usługi serwisu gwarancyjnego Platformy w zakresie zmian wprowadzonych w ramach modernizacji i rozbudowy PeUP SEKAP. 1. Szczegółowy zakres funkcjonalności PeUP SEKAP, który musi zostać dostosowany obejmuje: 1) Etap 1 katalog usług 2) Etap 2 prezentacja danych urzędów 3) Etap 3 obsługa skrzynki kontaktowej 4) Etap 4 rozbudowę o funkcje Integracji z dotychczas wykorzystywanym oprogramowaniem Platformy Formularzy Elektronicznych oraz Udostępnienia API dla integracji z zewnętrznymi usługami pozwalającymi na obsługę formularzy elektronicznych 5) Etap 5 zintegrowanie oprogramowania oraz modułu Pomocy z systemem zarządzania treścią CMS, pozwalającym na prezentowanie w jednolitej szacie graficznej dowolne treści wprowadzone przez administratora w tym komunikatów informacyjnych oraz informacji z potwierdzeniem typu okno Pop-up dla użytkowników. 2. Świadczenie serwisu gwarancyjnego obejmuje realizację m.in. zadań: 1) Usuwania awarii oprogramowania wynikających oraz nie wynikających z winy Wykonawcy, 2) Wykonywania zdalnych przeglądów oprogramowania i baz danych (min. 1/kwartał), 3) Świadczenia usługi pomocy technicznej, 4) Informowania o dostępnych aktualizacjach oraz minimalnych wymaganiach środowiska pracy (system operacyjny, baza danych, przeglądarka WWW) istotnych dla bezpieczeństwa i właściwego funkcjonowania programu, 5) Dostawy aktualizacji licencji. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 4 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 6e8e5759-96d0-40a4-86de-8bac9dfd26c5
Biuletyn 622999-N-2019
Zamawiajacy nazwa Śląskie Centrum Społeczeństwa Informacyjnego
Regon 24011409000000
Zamawiajacy adres ulica Powstańców
Zamawiajacy adres numer domu 34
Zamawiajacy miejscowosc Katowice
Zamawiajacy kod pocztowy 40-038
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo śląskie
Zamawiajacy telefon 32 700 78 16,
Zamawiajacy fax 32 700 78 44
Zamawiajacy email scsi@e-slask.pl,
Adres strony url www.e-slask.pl/bip/
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 9
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.e-slask.pl/bip/
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Osobiście lub przesyłką pocztową. Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego tj. w Śląskim Centrum Społeczeństwa Informacyjnego
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres WOJEWÓDZTWO ŚLĄSKIE - ŚLĄSKIE CENTRUM SPOŁECZEŃSTWA INFORMACYJNEGO 40-038 Katowice, ul. Powstańców 34
Nazwa nadana zamowieniu Modernizacja i rozbudowa oprogramowania Platformy e-Usług Publicznych FINN 8 SQL (PeUP SEKAP) w zakresie dostosowania do wymagań ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych oraz świadczenie usługi serwisu gwarancyjnego Platformy w zakresie zmian wprowadzonych w ramach modernizacji i rozbudowy PeUP SEKAP.
Numer referencyjny SCSI-DA.720.6.2019
Rodzaj zamowienia 2
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest modernizacja i rozbudowa oprogramowania Platformy e-Usług Publicznych FINN 8 SQL (PeUP SEKAP) w zakresie dostosowania do wymagań ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych oraz świadczenie usługi serwisu gwarancyjnego Platformy w zakresie zmian wprowadzonych w ramach modernizacji i rozbudowy PeUP SEKAP. 1. Szczegółowy zakres funkcjonalności PeUP SEKAP, który musi zostać dostosowany obejmuje: 1) Etap 1 katalog usług 2) Etap 2 prezentacja danych urzędów 3) Etap 3 obsługa skrzynki kontaktowej 4) Etap 4 rozbudowę o funkcje Integracji z dotychczas wykorzystywanym oprogramowaniem Platformy Formularzy Elektronicznych oraz Udostępnienia API dla integracji z zewnętrznymi usługami pozwalającymi na obsługę formularzy elektronicznych 5) Etap 5 zintegrowanie oprogramowania oraz modułu Pomocy z systemem zarządzania treścią CMS, pozwalającym na prezentowanie w jednolitej szacie graficznej dowolne treści wprowadzone przez administratora w tym komunikatów informacyjnych oraz informacji z potwierdzeniem typu okno Pop-up dla użytkowników. 2. Świadczenie serwisu gwarancyjnego obejmuje realizację m.in. zadań: 1) Usuwania awarii oprogramowania wynikających oraz nie wynikających z winy Wykonawcy, 2) Wykonywania zdalnych przeglądów oprogramowania i baz danych (min. 1/kwartał), 3) Świadczenia usługi pomocy technicznej, 4) Informowania o dostępnych aktualizacjach oraz minimalnych wymaganiach środowiska pracy (system operacyjny, baza danych, przeglądarka WWW) istotnych dla bezpieczeństwa i właściwego funkcjonowania programu, 5) Dostawy aktualizacji licencji. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 4 do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 72262000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Informacje na temat katalogow Zamówienie należy zrealizować od dnia podpisania umowy w terminie 90 dni, nie później jednak niż do 20.03.2020 r. Harmonogram poszczególnych etapów zawiera – Załącznik nr 4 do SIWZ.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow 1. Wykonawca musi wykazać, iż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie co najmniej jedno zamówienie, którego przedmiotem było wykonanie lub rozbudowa (modernizacja) systemu spełniającego następujące warunki: a) System wspomaga komunikację w zakresie świadczenia usług publicznych drogą elektroniczną zgodnie z wymogami Ustawy o informatyzacji podmiotów realizujących zadania publiczne, b) System wykorzystuje sprzętowy moduł bezpieczeństwa HSM do generowania Urzędowego Poświadczenia Odbioru, c) System wykorzystuje system zarządzania bazą danych PostgreSQL, d) System wykorzystuje środowisko serwera aplikacji JBoss, e) System zbudowany jest w oparciu o technologie i standardy: - w zakresie implementacji logiki aplikacyjnej: Java Enterprise Edition, - w zakresie implementacji dostępu do obiektów bazy danych: EJB, - w zakresie komunikacji pomiędzy komponentami systemu zlokalizowanymi na odrębnych serwerach: WebServices, - w zakresie zapewnienia bezpieczeństwa komunikacji pomiędzy elementami systemu działającymi w różnych lokalizacjach geograficznych: broker komunikacyjny wykorzystujący szyfrowanie, podpisywanie oraz segmentację komunikatów XML przekazywanych wewnątrz usług WebService, - w zakresie mechanizmów podpisywania dokumentów: podpis elektroniczny weryfikowany certyfikatem kwalifikowanym oraz niekwalifikowanym w standardzie XADES f) System wykorzystuje zwielokrotnione serwery prezentacji, aplikacji oraz serwery baz danych. 2. W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, przy czym jedna osoba może pełnić nie więcej niż 2 role spośród wymienionych poniżej: a) Specjalista ds. zarządzania projektem - osoba ta musi posiadać - doświadczenie w zakresie zarządzania projektami potwierdzone udziałem w co najmniej 2 projektach obejmujących wdrożenie systemu obiegu dokumentów oraz platformy udostępniającej e-usługi publiczne przez administrację publiczną dla obywateli i przedsiębiorców. b) Specjalista ds. zarządzania eksploatacją – osoba ta musi posiadać niżej wskazane kwalifikacje: - doświadczenie w zakresie organizacji eksploatacji systemów potwierdzone udziałem w co najmniej 2 projektach obejmujących wdrożenie platformy udostępniającej e-usługi publiczne przez administrację publiczną dla obywateli i przedsiębiorców. c) Specjalista ds. baz danych – osoba ta musi posiadać niżej wskazane kwalifikacje: - doświadczenie w zakresie budowy systemów w oparciu o bazę PostgreSQL potwierdzone udziałem w co najmniej 2 projektach obejmujących budowę systemu wykorzystującego bazę danych PostgreSQL, działającego w architekturze rozproszonej. d) Specjalista ds. aplikacji – osoba ta musi posiadać niżej wskazane kwalifikacje: - doświadczenie w zakresie budowy systemów w oparciu o rozwiązanie serwera aplikacji JBoss potwierdzone udziałem w co najmniej 2 projektach obejmujących budowę systemu wykorzystującego serwer aplikacji JBoss, działającego w architekturze rozproszonej.
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow 1
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Zakresie warunkow udzialu 1. Wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie; Załącznik nr 6 do SIWZ. Uwaga: Dowodami, o których wyżej mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2. Wykaz osób skierowanych do realizacji zamówienia z podaniem imienia i nazwiska, nazwy 2 projektów oraz pełnionej w nich funkcji oraz podstawę dysponowania osobą skierowaną do realizacji zamówienia. Załącznik nr 7 do SIWZ. W przypadku, gdy osoba ta nie będzie np. pracownikiem Wykonawcy lub Wykonawca nie będzie nią bezpośrednio dysponował na innej podstawie prawnej (np. umowa zlecenie, dzieło, inne), należy przedstawić zobowiązanie tej osoby, że będzie do dyspozycji Wykonawcy w czasie potrzebnym do wykonywania przedmiotowego zamówienia lub zobowiązanie innego podmiotu, który będzie dysponował taką osobą do oddania jej Wykonawcy do dyspozycji na potrzeby realizacji zamówienia. Dokument ten (np. zobowiązanie) należy złożyć wraz z ofertą.
Inne dokumenty niewymienione Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia; W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie w powyższym zakresie zobowiązany jest złożyć każdy w Wykonawców wspólnie składających ofertę.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający przewiduje możliwość zmian niniejszej umowy. Zmiany Umowy mogą dotyczyć: 1) zmiany terminu realizacji Umowy, jeżeli wystąpią okoliczności, których nie można było przewidzieć w momencie zawierania Umowy, a które uniemożliwiłyby wykonanie przedmiotu Umowy zgodnie z jej treścią i celem, 2) kolejności realizacji poszczególnych etapów oraz terminów ich realizacji, 3) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu Umowy, 4) osoby skierowanej do realizacji zamówienia: Specjalisty ds. zarządzania projektem, Specjalisty ds. zarządzania eksploatacją, Specjalisty ds. baz danych, Specjalisty ds. aplikacji. -Warunki zmiany: zmianę taką dopuszcza się w sytuacji, gdy okaże się ona konieczna ze względu na śmierć lub chorobę bądź inną okoliczność dot. w/w osób (uzasadnione przez Wykonawcę) wskazanego w ofercie. Warunkiem dokonania takiej zmiany jest poinformowanie Zamawiającego przez Wykonawcę o konieczności zmiany wraz z podaniem przyczyn oraz przekazanie Zamawiającemu do jego akceptacji danych osobowych wraz z dokumentami potwierdzającymi doświadczenie zawodowe osób proponowanych w zastępstwie. Doświadczenie zawodowe w/w osób zostało określone w SIWZ w pkt. 3.1.2). Zmiany niniejszej umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.
IV 4 4 data 2019-11-26T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Cena ofertowa
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Czas usunięcia błędu awaria niekrytyczna
Znaczenie 10,00
  
Kryteria Czas usunięcia błędu awaria krytyczna
Znaczenie 30,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)