GuidZP400 |
d7305dd6-2568-4a7a-8272-490e34ae47bf
|
Biuletyn |
623584-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Przedszkole Nr 49
|
Regon |
72353627000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Skośna
|
Zamawiajacy adres numer domu |
3
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Bielsko-Biała
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
43-300
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
śląskie
|
Zamawiajacy telefon |
33 812 63 42
|
Zamawiajacy fax |
33 812 63 42
|
Zamawiajacy email |
pm49@mzo.bielsko.pl
|
Adres strony url |
http://www.przedszkole49.bielsko.pl/
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
9
|
Wspolne udzielanie zamowienia |
nie dotyczy
|
Dostep dokumentow zamowienia |
http://p49.bip.mzo.bielsko.pl/
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://p49.bip.mzo.bielsko.pl/
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do Przedszkola nr 49 przy ul. Skośnej 3 w Bielsku-Białej w roku 2020 (styczeń-lipiec)
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa owoców i warzyw świeżych, jaj, mięsa i jego przetworów, owoców i warzyw przetworzonych, produktów mleczarskich
i olejów, produktów przemiału ziarna, różnych produktów spożywczych, pieczywa, ryb świeżych, mrożonych i wędzonych do stołówki Przedszkola nr 49, w roku 2020 (styczeń-lipiec) zgodnie z załącznikiem asortymentowo-cenowym dla poszczególnych części
Część nr 1 – OWOCE I WARZYWA ŚWIEŻE,
Część nr 2 – JAJKA ,,L”,
Część nr 3 – MIĘSO I JEGO PRZETWORY,
Część nr 4 – OWOCE I WARZYWA PRZETWORZONE MROŻONE,
Część nr 5 – PRODUKTY MLECZARSKIE, OLEJE I TŁUSZCZE,
Część nr 6 – PRODUKTY PRZEMIAŁU ZIARNA, SKROBI I JEJ PRODUKTÓW,
Część nr 7 – RÓŻNE PRODUKTY SPOŻYWCZE,
Część nr 8 – PIECZYWO,
Część nr 9 – RYBY ŚWIEŻE, MROŻONE, WĘDZONE
|
Cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określił warunku w tym zakresie
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określił warunku w tym zakresie
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określił warunku w tym zakresie
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. Oferta przetargowa (w oryginale) sporządzona na formularzu Oferta, stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ.
2. Wypełniony Formularz asortymentowo-cenowy, stanowiący Załącznik nr 2.1-9 do SIWZ odpowiednio w zależności, której części dotyczy oferta.
3. Oświadczenie wykonawcy dotyczące wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO, zgodnie z Częścią III pkt 5 ppkt 9 SIWZ – będzie ono stanowić załącznik do oferty – wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 1a do SIWZ.
4. Pełnomocnictwo (w oryginale) do reprezentowania Wykonawców ubiegających się wspólnie (np.: konsorcja, spółki cywilne) o przedmiotowe zamówienie, określające zakres udzielonego pełnomocnictwa (pełnomocnik winien być powołany przez wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie).
5. Upoważnienie (pełnomocnictwo) (w oryginale bądź potwierdzonej notarialnie za zgodność
z oryginałem kopii) do podpisania oferty, dołączone do oferty, o ile nie wynika ono
z dokumentów rejestrowych Wykonawcy.
6. Zobowiązanie innych podmiotów (w oryginale), w formie pisemnej do oddania Wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, w celu udowodnienia Zamawiającemu,
że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów
– w przypadku, gdy Wykonawca wskaże, że będzie polegał na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, zgodnie z art. 22a ust. 1 ustawy Pzp.
7. Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (w oryginale), w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp – wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 5 do nin. SIWZ.
|
Ograniczenie liczby uczestnikow informacje dodatkowe |
nie dotyczy
|
Obejmuje ustanowienie informacje dodatkowe |
nie dotyczy
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
IV 3 1 minimalne wymagania |
nie dotyczy
|
IV 3 2 opis potrzeb |
nie dotyczy
|
IV 3 3 ElementyOpisu |
nie dotyczy
|
IV 4 8 |
nie dotyczy
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Istotne zmiany umowy zawarte zostały we wzorze umowy
|
IV 6 1 sposob udostepniania |
nie dotyczy
|
IV 4 4 data |
2019-11-26T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
09:00
|
IV 4 4 jezyki |
język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 - 3 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku
z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1 ze zm.), dalej „RODO”, Zamawiający jako administrator danych osobowych wypełnia obowiązek informacyjny związany ze zbieraniem danych osobowych bezpośrednio od osób fizycznych, których dane dotyczą, w celu związanym
z nin. postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, informując Wykonawcę, że:
1) administratorem danych osobowych jest:
Dyrektor Przedszkola nr 49 z siedzibą w Bielsku-Białej, ul. Skośna 3
telefon: 33 8126342
2) inspektorem ochrony danych osobowych w Przedszkolu nr 49 jest Izabela Handzlik – nauczyciel P 49, dane kontaktowe: nr telefonu: 33 8126342, adres poczty elektronicznej: iod.pm49@mzo.bielsko.pl;
2) dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego
pn.: „Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do Przedszkola nr 49
przy ul. Skośnej 3 w Bielsku-Białej w roku 2020 (styczeń-lipiec) (z podziałem na części)”, prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego;
4) odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1843.), dalej „ustawa Pzp”;
5) dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
7) w odniesieniu do danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
8) posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
Uwaga: Zgodnie z art. 8a ust. 2 ustawy Pzp, w przypadku gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 RODO, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Zgodnie z art. 97 ust. 1a ustawy Pzp, w przypadku gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w
art. 15 ust. 1-3 RODO, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających w szczególności na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia.
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
Uwaga: Zgodnie z art. 8a ust 3 ustawy Pzp, skorzystanie przez osobę, której dane dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych, o których mowa w art. 16 RODO, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp. Zgodnie z art. 97 ust. 1b ustawy Pzp, skorzystanie przez osobę, której dane dotyczą,
z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia, o którym mowa w art. 16 RODO, nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.
c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
Uwaga: Prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania
w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego. Zgodnie z art. 8a ust. 4 ustawy Pzp, wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania
o udzielenie zamówienia publicznego.
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
9) nie przysługuje Pani/Panu:
a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
2. Zgodnie z art. 8 ust. 5 ustawy Pzp, zamawiający udostępnia dane osobowe, o których mowa w art. 10 RODO, w celu umożliwienia korzystania ze środków ochrony prawnej,
o których mowa w Dziale VI ustawy Pzp, do upływu terminu do ich wniesienia.
3. Zgodnie z art. 8a ust. 6 ustawy Pzp, zamawiający przetwarza dane osobowe zebrane w nin. postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w sposób gwarantujący zabezpieczenie przed ich bezprawnym rozpowszechnianiem.
4. Zgodnie z art. 8a ust. 7 ustawy Pzp, do przetwarzania danych osobowych, o których mowa w art. 10 RODO, mogą być dopuszczone wyłącznie osoby posiadające pisemne upoważnienie. Osoby dopuszczone do przetwarzania takich danych są obowiązane do zachowania ich w poufności.
5. Zgodnie z art. 11 ust. 6a ustawy Pzp, w przypadku danych osobowych zamieszczonych przez zamawiającego w Biuletynie Zamówień Publicznych, prawa, o których mowa
w art. 15 i art. 16 RODO, są wykonywane w drodze żądania skierowanego do zamawiającego.
6. Ponadto Zamawiający informuje, że zgodnie z art. 13 RODO, w zamówieniach publicznych administratorem danych osobowych, obowiązanym do spełnienia obowiązku informacyjnego, jest również w szczególności:
1) Wykonawca – względem osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio pozyskał. Dotyczy to w szczególności:
a) osoby fizycznej skierowanej do realizacji zamówienia;
b) Podwykonawcy/podmiotu trzeciego będącego osobą fizyczną;
c) Podwykonawcy/podmiotu trzeciego będącego osobą fizyczną, prowadzącą jednoosobową działalność gospodarczą;
d) pełnomocnika Podwykonawcy/podmiotu trzeciego będącego osobą fizyczną (np. dane osobowe zamieszczone w pełnomocnictwie);
e) członka organu zarządzającego Podwykonawcy/podmiotu trzeciego, będącego osobą fizyczną (np. dane osobowe zamieszczone w informacji z KRK);
2) Podwykonawca/podmiot trzeci – względem osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio pozyskał – dotyczy to w szczególności osoby fizycznej skierowanej do realizacji zamówienia.
7. Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego jest zobowiązany do wypełnienia wszystkich obowiązków formalno-prawnych związanych z udziałem
w nin. postępowaniu. Do obowiązków tych należą m.in. obowiązki wynikające
z RODO, w szczególności obowiązek informacyjny, przewidziany w art. 13 RODO, względem osób fizycznych, których dane osobowe dotyczą i od których dane te Wykonawca bezpośrednio pozyskał. Jednakże obowiązek informacyjny, wynikający
z art. 13 RODO, nie będzie miał zastosowania, gdy i w zakresie, w jakim osoba fizyczna, której dane dotyczą, dysponuje już tymi informacjami, zgodnie z art. 13 ust. 4 RODO.
8. Ponadto Wykonawca będzie musiał wypełnić obowiązek informacyjny, wynikający
z art. 14 RODO, względem osób fizycznych, których dane przekazuje Zamawiającemu
i których dane pośrednio pozyskał, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno
z włączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO.
9. W celu zapewnienia, że wykonawca wypełnił, określone w ppkt. 7 i 8, obowiązki informacyjne oraz ochrony prawnie uzasadnionych interesów osoby trzeciej, której dane zostały przekazane w związku z udziałem wykonawcy w nin. postępowaniu, zobowiązany jest do złożenia w nin. postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oświadczenia o wypełnieniu przez niego obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO – wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 1a do nin. SIWZ.
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Część nr 1 – OWOCE I WARZYWA ŚWIEŻE
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15300000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2020-01-02T00:00:00+01:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-07-31T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Opis przedmiotu zamówienia zawarty został w Formularzu asortymentowo-cenowym (Załącznik nr 2 do siwz) dla tej części
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Część nr 2 – JAJKA ,,L”
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
03142500-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2020-01-02T00:00:00+01:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-07-31T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Opis przedmiotu zamówienia zawarty został w Formularzu asortymentowo-cenowym (Załącznik nr 2 do siwz) dla tej części
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Część nr 3 – MIĘSO I JEGO PRZETWORY
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15100000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2020-01-02T00:00:00+01:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-07-31T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Opis przedmiotu zamówienia zawarty został w Formularzu asortymentowo-cenowym (Załącznik nr 2 do siwz) dla tej części
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Część nr 4 – OWOCE I WARZYWA PRZETWORZONE MROŻONE
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15220000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2020-01-02T00:00:00+01:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-07-31T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Opis przedmiotu zamówienia zawarty został w Formularzu asortymentowo-cenowym (Załącznik nr 2 do siwz) dla tej części
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Część nr 5 – PRODUKTY MLECZARSKIE, OLEJE I TŁUSZCZE
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15430000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2020-01-02T00:00:00+01:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-07-31T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Opis przedmiotu zamówienia zawarty został w Formularzu asortymentowo-cenowym (Załącznik nr 2 do siwz) dla tej części
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
Część nr 6 – PRODUKTY PRZEMIAŁU ZIARNA, SKROBI I JEJ PRODUKTÓW
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15600000-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2020-01-02T00:00:00+01:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-07-31T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Opis przedmiotu zamówienia zawarty został w Formularzu asortymentowo-cenowym (Załącznik nr 2 do siwz) dla tej części
|
| |
Zalacznik czesc nr |
7
|
Zalacznik nazwa |
Część nr 7 – RÓŻNE PRODUKTY SPOŻYWCZE
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15800000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2020-01-02T00:00:00+01:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-07-31T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Opis przedmiotu zamówienia zawarty został w Formularzu asortymentowo-cenowym (Załącznik nr 2 do siwz) dla tej części
|
| |
Zalacznik czesc nr |
8
|
Zalacznik nazwa |
Część nr 8 – PIECZYWO
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15811000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2020-01-02T00:00:00+01:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-07-31T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Opis przedmiotu zamówienia zawarty został w Formularzu asortymentowo-cenowym (Załącznik nr 2 do siwz) dla tej części
|
| |
Zalacznik czesc nr |
9
|
Zalacznik nazwa |
Część nr 9 – RYBY ŚWIEŻE, MROŻONE, WĘDZONE
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15332100-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2020-01-02T00:00:00+01:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-07-31T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Opis przedmiotu zamówienia zawarty został w Formularzu asortymentowo-cenowym (Załącznik nr 2 do siwz) dla tej części
|
| |