Środki czystości i artykuły gospodarcze.

Data publikacji 2019-11-18
Data zakończenia 2019-11-29 00:00:00
Instytucja "Kutnowski Szpital Samorządowy" Spółka z o.o.
Miejscowość Kutno
Województwo łódzkie
Branża
  • Miotły i szczotki i inne artykuły różnego rodzaju,
  • Środki czyszczące i polerujące,
  • Bielizna toaletowa i kuchenna,
  • Preparaty piorące,
  • Worki i torby,
  • Papier toaletowy,
  • Ręczniki papierowe do rąk

Szczegóły

Numer ogłoszenia 622674-N-2019
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 398000000, 398313009, 398316002, 337630006, 337610002, 392243104, 392243207, 395142000, 392243001, 189300007
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa środków czystości i artykułów gospodarczych tj.: środki myjące, odkażające, pielęgnujące, do mycia powierzchni, zabezpieczające i konserwujące do podłóg, mydło w płynie, płyn do mycia naczyń, płyn do mycia szyb, do mycia i pielęgnacji stali nierdzewnej, czyszczenia zlewów, mebli, powierzchni, dezynfekujący proszek do prania, ręczniki papierowe, papier toaletowy, szczotki do szorowania na kij, z rączką do szorowania, do WC, szczotki do zamiatania na kij, kij do szczotki, szczotki do czyszczenia grzejników CO, szczotki zmiotki + szufelki, gąbki z padem, druciaki do szorowania, ścierki chłonne, mopy,stelaże do mopów, kij do stelaża, pady, worki foliowe
dla „Kutnowski Szpital Samorządowy” Spółka z o.o., ul. Kościuszki 52, 99-300 Kutno.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 cf582761-4db1-442b-b2ea-9d1a7af97f6e
Biuletyn 622674-N-2019
Zamawiajacy nazwa "Kutnowski Szpital Samorządowy" Spółka z o.o.
Regon 10097478500000
Zamawiajacy adres ulica Kościuszki
Zamawiajacy adres numer domu 52
Zamawiajacy miejscowosc Kutno
Zamawiajacy kod pocztowy 99-300
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo łódzkie
Zamawiajacy telefon +48(24)3880202,
Zamawiajacy fax +48(24)3880201
Zamawiajacy email a.tomalak@szpital.kutno.pl,
Adres strony url www.szpital.kutno.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Sp. z o.o.
Dostep dokumentow zamowienia www.szpital.kutno.pl
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.szpital.kutno.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny W formie papierowej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Kancelaria "Kutnowski Szpital Samorządowy" Sp. z o.o., ul. Kościuszki 52, 99-300 Kutno
Nazwa nadana zamowieniu Środki czystości i artykuły gospodarcze.
Numer referencyjny ZP/21/19
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa środków czystości i artykułów gospodarczych tj.: środki myjące, odkażające, pielęgnujące, do mycia powierzchni, zabezpieczające i konserwujące do podłóg, mydło w płynie, płyn do mycia naczyń, płyn do mycia szyb, do mycia i pielęgnacji stali nierdzewnej, czyszczenia zlewów, mebli, powierzchni, dezynfekujący proszek do prania, ręczniki papierowe, papier toaletowy, szczotki do szorowania na kij, z rączką do szorowania, do WC, szczotki do zamiatania na kij, kij do szczotki, szczotki do czyszczenia grzejników CO, szczotki zmiotki + szufelki, gąbki z padem, druciaki do szorowania, ścierki chłonne, mopy,stelaże do mopów, kij do stelaża, pady, worki foliowe dla „Kutnowski Szpital Samorządowy” Spółka z o.o., ul. Kościuszki 52, 99-300 Kutno.
Cpv glowny przedmiot 39800000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 24
Okreslenie warunkow Zamawiający nie dokonuje szczegółowego opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie dokonuje szczegółowego opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie dokonuje szczegółowego opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz potwierdzenie okolicznosci 1.Wykonawca, którego oferta została najwyżej oceniona, w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz spełniania przez oferowane dostawy wymagań określonych przez Zamawiającego w SIWZ, na wezwanie Zamawiającego, składa w terminie 5 dni, aktualne na dzień złożenia oświadczenia lub dokumenty: 1) Karta charakterystyki preparatu - dotyczy Pakietów Nr: 1,2,3,4 2) Ulotka informacyjna wydana przez producenta - dotyczy Pakietów Nr 6,7,8,9,10,11,12,13 3) Karta produktu zaoferowanego przedmiotu zamówienia wystawiona przez producenta, potwierdzająca parametry wymagane przez Zamawiającego - dotyczy Pakietu Nr 5,14 Dokumenty złożone w trybie opisanym wyżej muszą być aktualne na dzień ich składania.
Inne dokumenty niewymienione 1. Pełnomocnictwo (oryginał lub notarialnie potwierdzona kopia) do podpisania (złożenia) oferty, jeżeli osobą podpisującą (składającą) ofertę nie jest osoba upoważniona do tej czynności na podstawie wypisu z Krajowego Rejestru Sądowego, zaświadczenia o prowadzeniu działalności gospodarczej lub innego dokumentu równoważnego z wyżej wymienionymi. 2. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu składa także oświadczenie dotyczące tych podmiotów (Załącznik Nr 3 do SIWZ). 3. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu składa także Oświadczenie wg wzoru – Załącznik Nr 3 do SIWZ - dotyczące podwykonawców. 4. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, Oświadczenie wg wzorów – Załącznik Nr 3 do SIWZ, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 5. Oświadczenie, zgodnie z art. 91 ust. 3a ustawy Pzp – Załącznik Nr 4 do SIWZ. 6. Oświadczenie dotyczące pozyskania przez Wykonawcę danych osobowych od osób trzecich w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego – Załącznik Nr 7 7. Do oceny jakości oferowanych środków czystościowych, wymagane jest, aby Wykonawcy dostarczyli wraz z ofertą ich próbki w ilości wymienionej w SIWZ Rozdz. VIII ppkt.9. 8. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, w terminie 3 dni od daty zamieszczenia informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, Wykonawca składa Zamawiającemu oświadczenie o przynależności bądź braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej według wzoru stanowiącego Załącznik nr 5 do SIWZ.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1.Zamawiający na podstawie art. 144 ust.1 pkt.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004. prawo zamówień publicznych przewiduje możliwość dokonania zmiany w treści zawartej umowy w następujących okolicznościach i na następujących zasadach: 1) wprowadzenia produktu nowego lub udoskonalonego, spełniającego parametry wymagane w SIWZ, pod warunkiem zachowania ceny jednostkowej netto na poziomie nie wyższym, niż produkt objęty zamówieniem początkowym. Ewentualna zmiana produktu może być dokonana na pisemny, uzasadniony wniosek Wykonawcy za zgodą Zamawiającego, poprzez zawarcie aneksu, w którym dotychczasowy produkt zostanie wykreślony i zastąpiony produktem zmodyfikowanym lub udoskonalonym, 2)wycofania produktu z produkcji (lub obrotu) przez producenta – Wykonawca ma obowiązek zapewnić dostarczenie produktu zamiennego o parametrach nie gorszych od produktu objętego umową, zgodnych z tymi minimalnymi opisanymi w SIWZ, pod warunkiem zachowania ceny jednostkowej na poziomie nie wyższym, niż produkt objęty zamówieniem początkowym. Ewentualna zmiana produktów może być dokonana na pisemny wniosek Wykonawcy, za zgodą Zamawiającego, poprzez zawarcie aneksu, mocą którego nastąpi wykreślenie z umowy produktu wycofanego z produkcji i zastąpienie go produktem zamiennym, 3) wzrost ustawowej stawki podatku VAT następuje automatycznie, przy czym zmianie ulega jedynie cena brutto, cena netto pozostaje bez zmian. Nowe stawki będą obowiązywać strony wraz z wejściem w życie przepisów je regulujących. Każdorazowa zmiana nie wymaga sporządzenia aneksu w formie pisemnej, ewentualnie strony mogą zawrzeć aneks porządkujący na wniosek Zamawiającego, 4) obniżenia stawki podatku VAT następuje automatycznie, przy czym zmianie ulega jedynie cena brutto, cena netto pozostaje bez zmian. Nowe stawki będą obowiązywać strony wraz z wejściem w życie przepisów je regulujących. Każdorazowa zmiana nie wymaga sporządzenia aneksu w formie pisemnej, ewentualnie strony mogą zawrzeć aneks porządkujący na wniosek Zamawiającego, 5) w przypadku niewyczerpania całości asortymentu określonego w Załączniku nr 2 do umowy w okresie, na jaki umowa została zawarta, okres ten może ulec przedłużeniu na wniosek Zamawiającego. 2. Zamawiający na podstawie art. 144 ust.1 pkt.5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004. prawo zamówień publicznych przewiduje możliwość dokonania zmiany w treści zawartej umowy, jeżeli zmiany, niezależnie od ich wartości, nie są istotne w rozumieniu art.144 ust.1e. 3. Zamawiający na podstawie art. 144 ust.1 pkt.6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004. prawo zamówień publicznych przewiduje możliwość dokonania zmiany w treści zawartej umowy, jeżeli łączna wartość zmian jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art.11 ust.8 i jest mniejsza od 10% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie.
IV 4 4 data 2019-11-29T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki Język polski
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Pakiet nr 1 - środki do mycia
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39800000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis 1. Płyn do mycia sanitariatów o właściwościach: myjąco- odkażających oraz odkamieniających – 5 L (Roztwór roboczy 1:100). 2. Płyn do ręcznego mycia podłóg o właściwościach myjąco – pielęgnujących. – 5 L (Roztwór roboczy 1:100). 3. Płyn uniwersalny do mycia powierzchni -5 L (Roztwór roboczy 1:100). 4. Płyn do maszynowego mycia powierzchni, nisko-pieniący (do urządzeń typu KARCHER) - 5 L (Roztwór roboczy 1:100). 5. Płyn do mycia tłustych powierzchni- 5 L (Roztwór roboczy 1:100).
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Pakiet nr 2 - środki zabezpieczajace i konserwujące do podłóg.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39831300-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis 1.Środek polimerowy do zabezpieczania i nabłyszczania podłóg typu tarkett, samopołyskowy, odporny na dezynfekcję - 5 L 2.Środek do gruntownego mycia i usuwania polimerowych powłok zabezpieczających, niskopieniący (striper) – 5 L Kompatybilny ze środkiem z poz. 1"
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Pakiet nr3 - mydło w płynie, płyn do mycia naczyń, płyn do mycia szyb
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39800000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis 1.Mydło w płynie, opakowanie 5 L" 2. Płyn do mycia naczyń,opakowanie 5 L (typu Ludwik)" 3. Płyn do mycia szyb, opakowanie 5 L"
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Pakiet nr 4- środki do mycia i pielęgnacji stali nierdzewnej, czyszczenia mebli ,odkamieniania.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39831600-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis 1.Środek do mycia i pielęgnacji stali nierdzewnej – 1 L (kabiny wind, okapy wentylacyjne) – spray czyszcząco -nablyszczający 2. Preparat do czyszczenia mebli – spray w areozolu- 300 ml (typu Pronto) 3.Odkamieniacz do urządzeń sanitarnych 1 L 4.Środek usuwający grzyby i pleśń 0,5 L 5. Preparat do neutralizacji i usuwania nieprzyjemnych zapachów- 0,5 L
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Pakiet nr 5 - ręczniki papierowe białe
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33763000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis Ręczniki papierowe białe w roli do systemu zamkniętego. Długość 280 mb, szerokość rolki 21 cm, średnica 19 cm, gramatura 31g/m²
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Pakiet nr 6 - reczniki papierowe składane
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33763000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis Ręczniki papierowe składane ( Z-Z ), 23cm x25 cm gofrowane, wodotrwałe (utwardzone) Gramatura 38g/2Karton 4000 szt. "
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Pakiet nr 7 - papier toaletowy.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33761000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis Papier toaletowy, jednowarstwowy, średnica rolki 18 cm, długość 105mb.
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa Pakiet nr 8- szczotki, kije do szczotek, rękawiczki gumowe
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39224310-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis Szczotka ry żowa na kij (szerokość ok. 25cm) Szczotka do zamiatania na kij (szerokość ok. 25cm) Kij do szczotki drewniany, kompatybilny z poz. 1 oraz 2 Zestaw do WC ( szczotka+ podstawka) Szczoteczka z rączką do ręcznego szorowania Szczotka do czyszczenia grzejników Szczotka zmiotka+ szufelka Rękawiczki gumowe długość ok. 35
  
Zalacznik czesc nr 9
Zalacznik nazwa Pakiet nr 9 - gąbki, druciaki
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39224320-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis 1. Gąbki z padem o wymiarach ok. 8 cm x 5 cm 2. Druciak do szorowania
  
Zalacznik czesc nr 10
Zalacznik nazwa Pakiet nr 10 - ścierki do sprzątania
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39514200-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis Ścierki chłonne do sprzątania o wymiarach 40 cm x 40 cm z mikrofibry. Kolory: czerwone, niebieskie, zielone, żółte."
  
Zalacznik czesc nr 11
Zalacznik nazwa Pakiet nr 11 - mopy
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39224300-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis Mop płaski, bawełniany, kieszeniowy 40 cm, temperatura prania- 95ºC
  
Zalacznik czesc nr 12
Zalacznik nazwa Pakiet nr 12 - stelaże, kije do stelaży
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39224300-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis 1. Stelaż (uchwyt) do mopa kieszeniowego – 40cm 2. Kij do stelaża – kompatybilny ze stelażem z poz. 1 – aluminiowy
  
Zalacznik czesc nr 13
Zalacznik nazwa Pakiet nr 13 - pady
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39224300-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis Pad zielony do usuwania powłok polimerowych- 17” Pad do maszynowego polerowania podłóg– 20” Pad Ruff do maszynowego czyszczenia podłóg - 17” Pad Ruff do maszynowego czyszczenia podłóg - 20”
  
Zalacznik czesc nr 14
Zalacznik nazwa Pakiet nr 14 - worki foliowe
Zalacznik cpv glowny przedmiot 18930000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis 1. Worek foliowy czarny rozm. 50 cm x 70 cm, gramatura folii 0,04 2. Worek foliowy czarny rozm. 110 cm x 70 cm, gramatura folii 0,06 3.Worek foliowy czerwony z nadrukiem+ zapinka rozm. 60 cm x 80cm, gramatura folii 0,05 4. Worek foliowy czerwony z nadrukiem+ zapinka rozm. 110 cm x 80 cm, gramatura folii 0,06 5. Worek foliowy czerwony z nadrukiem+ zapinka rozm. 30 cm x 20 cm, gramatura folii 0,05 6. Worek foliowy niebieski z nadrukiem+ zapinka rozm. 60 cm x 80 cm, gramatura folii 0,05 7. Worek foliowy niebieski z nadrukiem+ zapinka rozm. 110 cm x 80 cm, gramatura folii 0,06 8. Worek foliowy żółty z nadrukiem+ zapinka rozm. 90 cm x 110 cm, gramatura folii 0,06 9. Worek foliowy szary rozm. 115 cm x 80 cm, gramatura folii 0,07
  

Criterion

Kryteria Jakość
Znaczenie 40,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)