GuidZP400 |
4563d7cd-6b68-40ce-b5dc-3615747273ba
|
Biuletyn |
623111-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Powiat Nowotomyski
|
Regon |
63127693700000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Poznańska
|
Zamawiajacy adres numer domu |
33
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Nowy Tomyśl
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
64-300
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
wielkopolskie
|
Zamawiajacy telefon |
61 44 26 700
|
Zamawiajacy fax |
614 423 589
|
Zamawiajacy email |
starostwo@powiatnowotomyski.pl
|
Adres strony url |
www.powiatnowotomyski.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.bip.powiatnowotomyski.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.bip.powiatnowotomyski.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Pisemny, za pośrednictwem operatora pocztowego, osobiście lub za pośrednictwem kuriera
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa sprzętu komputerowego z podziałem na 3 części
|
Numer referencyjny |
ZP.272.1.21.2019
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa sprzętu komputerowego z podziałem na 3 części:
1) część 1 – stacje robocze, monitory, laptopy;
2) część 2 – drukarki;
3) część 3 – stacje robocze, monitory, UPS-y;
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w Załącznikach do niniejszej SIWZ.
Miejsce dostawy – Starostwo Powiatowe w Nowym Tomyślu, ul. Poznańska 33 (część 1, 2) ; ul. Poznańska 42 (część 3).
Wykonawca dostarczy sprzęt własnym transportem i na własny koszt i ryzyko.
Minimum 1 dzień przed dostawą wykonawca poinformuje Zamawiającego o: dacie i godzinie dostawy, osobach realizujących dostawę (imiona, nazwiska, telefony kontaktowe);
|
Cpv glowny przedmiot |
30200000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2019-12-23T00:00:00+01:00
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa niniejszego warunku udziału w postępowaniu.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa niniejszego warunku udziału w postępowaniu.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa niniejszego warunku udziału w postępowaniu.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa powyżej składa dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości – wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert
|
Inne dokumenty niewymienione |
Wykaz dokumentów składających się na ofertę.
a) wypełniony formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego zał. nr 1, zawierający w szczególności: łączną cenę ofertową brutto, termin realizacji zamówienia, okres gwarancji i warunki płatności, oświadczenie o okresie związania ofertą oraz o akceptacji wszystkich postanowień SIWZ i wzoru umowy bez zastrzeżeń, a także informację którą część zamówienia Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy;
Do oferty należy dołączyć aktualne dokumenty potwierdzające status prawny wykonawcy, np. odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej. Oferta nie musi zawierać tych dokumentów w przypadku wyrażenia zgody przez wykonawcę na pobranie z dostępnych w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych. Upoważnienie osób podpisujących ofertę musi bezpośrednio wynikać z ww. dokumentów. Oznacza to, że jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z ww. dokumentów, to do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej notarialnie;
b) specyfikację techniczną - opis parametrów technicznych oferowanego urządzenia
( wg zał. 1A);
c) oświadczenie wymienione w pkt 6.1 SIWZ;
d) oryginał pełnomocnictwa dla lidera ( jeżeli Wykonawcy występują wspólnie muszą, zgodnie z zapisami art. 23 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych ustanowić pełnomocnika (lidera) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia,
e) Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do specyfikacji.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
IV IstotnePostanowienia |
Wzór umowy jaka zostanie zawarta z wybranym wykonawcą stanowi załącznik nr 4 do SIWZ
|
IV 4 14 |
Zamawiający nie będzie wymagał od Wykonawcy wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy
|
IV 4 4 data |
2019-11-26T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
09:00
|
IV 4 4 jezyki |
język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
Klauzula informacyjna z art. 13 RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego zawarta jest w SIWZ pkt 20 ppkt 4.
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Część 1 – stacje robocze, monitory, laptopy
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30200000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-12-23T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa sprzętu komputerowego (stacje robocze, monitory, laptopy)
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w Załącznikach do SIWZ.
Miejsce dostawy – Starostwo Powiatowe w Nowym Tomyślu, ul. Poznańska 33.
Wykonawca dostarczy sprzęt własnym transportem i na własny koszt i ryzyko.
Minimum 1 dzień przed dostawą wykonawca poinformuje Zamawiającego o: dacie i godzinie dostawy, osobach realizujących dostawę (imiona, nazwiska, telefony kontaktowe);
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Część 2 – drukarki
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30232100-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-12-23T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa drukarek.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w Załącznikach do SIWZ.
Miejsce dostawy – Starostwo Powiatowe w Nowym Tomyślu, ul. Poznańska 33.
Wykonawca dostarczy sprzęt własnym transportem i na własny koszt i ryzyko.
Minimum 1 dzień przed dostawą wykonawca poinformuje Zamawiającego o: dacie i godzinie dostawy, osobach realizujących dostawę (imiona, nazwiska, telefony kontaktowe);
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Część 3 – stacje robocze, monitory, UPSy
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30200000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-12-23T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa sprzętu komputerowego (stacje robocze, monitory, UPSy)
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w Załącznikach do SIWZ.
Miejsce dostawy – Starostwo Powiatowe w Nowym Tomyślu, ul. Poznańska 42.
Wykonawca dostarczy sprzęt własnym transportem i na własny koszt i ryzyko.
Minimum 1 dzień przed dostawą wykonawca poinformuje Zamawiającego o: dacie i godzinie dostawy, osobach realizujących dostawę (imiona, nazwiska, telefony kontaktowe);
|
| |