1.
Charakterystyka zadania, wymagania ogólne
1)
Przedmiotem zamówienia, do wykonania którego zobowiązany będzie wybrany wykonawca, jest dostawa z rozmieszczeniem mebli typowych dla DDP, zgodnie ze wskazaniem i z wymaganiami określonymi w niniejszej SIWZ oraz w dokumentach do niej dołączonych opublikowanych w toku niniejszego postępowania.
2)
Wyposażenie objęte przedmiotem niniejszego zamówienia musi odpowiadać co najmniej wymaganiom Zamawiającego określonym w dokumentach, o których mowa w pkt. 3.
3)
Szczegółowy zakres rzeczowy i ilościowy wraz z minimalnymi wymogami dot. przedmiotu niniejszego zamówienia określony został w dołączonym do SIWZ (załącznik A do SIWZ) formularzu cenowym właściwym przedmiotowi zamówienia.
4)
Zamawiający zastrzega sobie prawo dokonywania zmian ilościowych (zwiększenia lub zmniejszenia) względem ilości określonych w dokumencie, o których mowa w pkt. 3.
5)
Dokument, o których mowa w pkt. 3, udostępniony przez Zamawiającego w miejscu publikacji SIWZ, stanowią integralną część opisu przedmiotu zamówienia. Dokumenty upublicznione wraz z SIWZ stanowią całość i są podstawą dla właściwego przygotowania i złożenia oferty, w tym dla określenia ceny ofertowej.
6)
Wykonawca, wraz z ofertą, winien złożyć wypełniony formularz cenowy, opisujący poszczególne elementy składowe wyposażenia oferowanego przez wykonawcę wraz ze wskazaniem ich cen ofertowych brutto, wartości brutto, łącznej wartości brutto, oraz oferowanego okresu rękojmi i gwarancji (drugie kryterium oceny ofert). Zamawiający, w związku z wymogami narzuconymi przez instytucję dofinansowującą zamówienie, w odniesieniu do niektórych elementów dostawy, wprowadza limity wydatkowania środków. Jednostkowe ceny ofertowe elementów dostawy, dla których wprowadza się limity wydatkowania środków, nie mogą przekraczać wartości limitu.
7)
Przedmioty objęte dostawą, której dotyczy niniejsze zamówienie, muszą być fabrycznie nowe - z datą produkcji nie wcześniejszą niż 2019 r., nie używane, nigdy wcześniej nie montowane i nie eksploatowane oraz należytej jakości.
8)
Przedmioty wchodzące w skład wyposażenia objętego zamówieniem muszą być zgodne z właściwymi w ich zakresie przepisami prawa i normami krajowymi i europejskimi.
2.
Równoważność
1)
Użyte w SIWZ oraz w dołączonej do niej dokumentacji nazwy własne, znaki towarowe, firmy producenta, patenty lub wskazania pochodzenia są przykładowe i towarzyszy im sformułowanie: ”lub równoważne”. Mają one na celu tylko i wyłącznie określenie standardów i parametrów jakościowych, użytkowych oraz funkcjonalnych materiałów, urządzeń lub innych rozwiązań w sytuacji, gdy Zamawiający nie może ich opisać za pomocą dostatecznie dokładnych określeń.
2)
Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązania spełniają wymagania określone przez Zamawiającego, bądź przewidują zastosowanie rozwiązań lepszych od wymaganych.
3.
Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
1)
dobór wyposażenia do wymagań Zamawiającego określonych w niniejszej SIWZ oraz załączniku A do SIWZ, a w przypadku rozwiązań szczegółowych - określonych przez Zamawiającego na etapie realizacji zamówienia,
2)
dostawę wyposażenia zgodnego z wymaganiami Zamawiającego do siedziby DDP, ul. Czecha 8, 32-600 Oświęcim.
3)
rozładunek dostarczonych przedmiotów, rozmieszczenie w lokalizacjach wskazanych przez Zamawiającego, montaż, podłączenia, ustawianie.
4)
udzielenie osobom wskazanym przez Zamawiającego instruktażu obsługi oraz konserwacji wyposażenia w terminie ustalonym z Zamawiającym,
5)
realizacje obowiązków wynikających z udzielonej Zamawiającemu gwarancji jakości i rękojmi,
6)
wykonanie prac i czynności nie wskazanych wprost w SIWZ lub w dokumentach do niej dołączonych niezbędnych dla prawidłowego i należytego wykonania przedmiotu zamówienia.
|
GuidZP400 |
4ccaf464-fde3-418d-beae-2a1aa16203f4
|
Biuletyn |
625372-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Dzienny Dom Pomocy w Oświęcimiu
|
Regon |
12003504300000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Czecha
|
Zamawiajacy adres numer domu |
8
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Oświęcim
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
32-600
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
małopolskie
|
Zamawiajacy telefon |
33 841 17 81
|
Zamawiajacy fax |
33 841 17 81 wew. 25
|
Zamawiajacy email |
ddp.oswiecim@vp.pl
|
Adres strony url |
www.ddposwiecim.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Regionalny Program Operacyjny Województwa Małopolskiego, 9 Oś priorytetowa Region Spójny Społecznie, Działanie 9.2 Usługi społeczne i zdrowotne Poddziałanie 9.2.3 Usługi opiekuńcze oraz interwencja kryzysowa - SPR. Projekt jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
9
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
https://bip.malopolska.pl/ddposwiecim,m,106659,zamowienia.html
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
https://bip.malopolska.pl/ddposwiecim,m,106659,zamowienia.html
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Oferty składa się pod rygorem nieważności w formie pisemnej, podpisane własnoręcznym podpisem. Oferta powinna zostać złożona w Dziennym Domu Pomocy w Oświęcimiu
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Dzienny Dom Pomocy w Oświęcimiu, ul. Czecha 8, 32-600 Oświęcim (sekretariat)
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa z rozmieszczeniem mebli typowych dla Dziennego Domu Pomocy w Oświęcimiu.
|
Numer referencyjny |
GK.43.36.2019/ZP
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1.
Charakterystyka zadania, wymagania ogólne
1)
Przedmiotem zamówienia, do wykonania którego zobowiązany będzie wybrany wykonawca, jest dostawa z rozmieszczeniem mebli typowych dla DDP, zgodnie ze wskazaniem i z wymaganiami określonymi w niniejszej SIWZ oraz w dokumentach do niej dołączonych opublikowanych w toku niniejszego postępowania.
2)
Wyposażenie objęte przedmiotem niniejszego zamówienia musi odpowiadać co najmniej wymaganiom Zamawiającego określonym w dokumentach, o których mowa w pkt. 3.
3)
Szczegółowy zakres rzeczowy i ilościowy wraz z minimalnymi wymogami dot. przedmiotu niniejszego zamówienia określony został w dołączonym do SIWZ (załącznik A do SIWZ) formularzu cenowym właściwym przedmiotowi zamówienia.
4)
Zamawiający zastrzega sobie prawo dokonywania zmian ilościowych (zwiększenia lub zmniejszenia) względem ilości określonych w dokumencie, o których mowa w pkt. 3.
5)
Dokument, o których mowa w pkt. 3, udostępniony przez Zamawiającego w miejscu publikacji SIWZ, stanowią integralną część opisu przedmiotu zamówienia. Dokumenty upublicznione wraz z SIWZ stanowią całość i są podstawą dla właściwego przygotowania i złożenia oferty, w tym dla określenia ceny ofertowej.
6)
Wykonawca, wraz z ofertą, winien złożyć wypełniony formularz cenowy, opisujący poszczególne elementy składowe wyposażenia oferowanego przez wykonawcę wraz ze wskazaniem ich cen ofertowych brutto, wartości brutto, łącznej wartości brutto, oraz oferowanego okresu rękojmi i gwarancji (drugie kryterium oceny ofert). Zamawiający, w związku z wymogami narzuconymi przez instytucję dofinansowującą zamówienie, w odniesieniu do niektórych elementów dostawy, wprowadza limity wydatkowania środków. Jednostkowe ceny ofertowe elementów dostawy, dla których wprowadza się limity wydatkowania środków, nie mogą przekraczać wartości limitu.
7)
Przedmioty objęte dostawą, której dotyczy niniejsze zamówienie, muszą być fabrycznie nowe - z datą produkcji nie wcześniejszą niż 2019 r., nie używane, nigdy wcześniej nie montowane i nie eksploatowane oraz należytej jakości.
8)
Przedmioty wchodzące w skład wyposażenia objętego zamówieniem muszą być zgodne z właściwymi w ich zakresie przepisami prawa i normami krajowymi i europejskimi.
2.
Równoważność
1)
Użyte w SIWZ oraz w dołączonej do niej dokumentacji nazwy własne, znaki towarowe, firmy producenta, patenty lub wskazania pochodzenia są przykładowe i towarzyszy im sformułowanie: ”lub równoważne”. Mają one na celu tylko i wyłącznie określenie standardów i parametrów jakościowych, użytkowych oraz funkcjonalnych materiałów, urządzeń lub innych rozwiązań w sytuacji, gdy Zamawiający nie może ich opisać za pomocą dostatecznie dokładnych określeń.
2)
Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązania spełniają wymagania określone przez Zamawiającego, bądź przewidują zastosowanie rozwiązań lepszych od wymaganych.
3.
Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
1)
dobór wyposażenia do wymagań Zamawiającego określonych w niniejszej SIWZ oraz załączniku A do SIWZ, a w przypadku rozwiązań szczegółowych - określonych przez Zamawiającego na etapie realizacji zamówienia,
2)
dostawę wyposażenia zgodnego z wymaganiami Zamawiającego do siedziby DDP, ul. Czecha 8, 32-600 Oświęcim.
3)
rozładunek dostarczonych przedmiotów, rozmieszczenie w lokalizacjach wskazanych przez Zamawiającego, montaż, podłączenia, ustawianie.
4)
udzielenie osobom wskazanym przez Zamawiającego instruktażu obsługi oraz konserwacji wyposażenia w terminie ustalonym z Zamawiającym,
5)
realizacje obowiązków wynikających z udzielonej Zamawiającemu gwarancji jakości i rękojmi,
6)
wykonanie prac i czynności nie wskazanych wprost w SIWZ lub w dokumentach do niej dołączonych niezbędnych dla prawidłowego i należytego wykonania przedmiotu zamówienia.
|
Cpv glowny przedmiot |
39000000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
14
|
Informacje na temat katalogow |
Wymagany termin wykonania zamówienia: do 14 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy ws. niniejszego zamówienia publicznego.
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu w zakresie dotyczącym kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, zdolności technicznej i zawodowej oraz sytuacji finansowej lub ekonomicznej.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu w zakresie dotyczącym kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, zdolności technicznej i zawodowej oraz sytuacji finansowej lub ekonomicznej.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu w zakresie dotyczącym kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, zdolności technicznej i zawodowej oraz sytuacji finansowej lub ekonomicznej.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1. Zamawiający wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających brak podstaw wykluczenia określonych w art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy Pzp, tj. odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji. 2. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 2 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument taki powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa w zdaniu pierwszym, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. 3. Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających bark podstaw wykluczenia, o których mowa w pkt. 1 , jeżeli Zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne. W związku z powyższym, w odniesieniu do dokumentu, o którym mowa w ust. 7, tj. odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, Zamawiający Zamawiający odszuka wykonawcę (przedsiębiorcę) w bezpłatnej i ogólnodostępnej bazie danych, tj. Krajowym Rejestrze Sądowym lub w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej prowadzonymi w systemie informatycznym, wykorzystując w tym celu wyszukiwarkę dostępną na właściwych stronach internetowych (KRS: https://ems.ms.gov.pl/krs/wyszukiwaniepodmiotu?t:lb=t, CEIDG: https://prod.ceidg.gov.pl/CEIDG/CEIDG.Public.UI/Search.aspx). 4. W przypadku wskazania przez wykonawcę dostępności oświadczeń lub dokumentów w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający pobiera samodzielnie z tych baz danych wskazane przez wykonawcę oświadczenia lub dokumenty. W związku z powyższym wykonawcy, o których mowa w pkt 2, tj. mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zobowiązani są wskazać w ofercie adresy internetowe ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych właściwe dokumentom, o których mowa w pkt 1. Zamawiający może żądać od wykonawcy przedstawienia tłumaczenia na język polski wskazanych przez wykonawcę i pobranych samodzielnie przez Zamawiającego dokumentów.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Zakazuje się zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, chyba że zachodzą okoliczności mające wpływ na koszt lub termin wykonania zamówienia przez wykonawcę. Okoliczności, o których mowa w zdaniu poprzednim, mogą dotyczyć: 1) wynikającej z przyczyn niezależnych od wykonawcy zmiany treści umowy w zakresie opisów składników wyposażenia objętych umową, 2) zmian ilościowych składników wyposażenia objętych umową, 3) zmian wysokości wynagrodzenia należnego wykonawcy w przypadku: a) wystąpienia okoliczności, o których mowa w pkt. 2, b) konieczności zrealizowania zamówienia przy zastosowaniu odmiennych rozwiązań niż wskazane w SIWZ, wynikającej ze stwierdzonych błędnych zapisów tej SIWZ, zmiany stanu prawnego w oparciu, o który ją przygotowano, dostępnych materiałów lub technologii, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub nienależytym wykonaniem przedmiotu zamówienia, c) wystąpienia siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie zamówienia zgodnie z jego postanowieniami - pod pojęciem siły wyższej rozumie się wydarzenie lub okoliczność o charakterze nadzwyczajnym, na którą wykonawca ani Zamawiający nie mają wpływu; wystąpieniu której wykonawca ani Zamawiający, działając racjonalnie, nie mogli zapobiec przed zawarciem umowy; której, w przypadku jej wystąpienia, wykonawca ani Zamawiający, działając racjonalnie, nie mogli uniknąć lub jej przezwyciężyć; oraz która nie może być zasadniczo przypisana wykonawcy ani Zamawiającemu a także zdarzenie nadzwyczajne losowo wywołane przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć z pewnością, w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożącego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach, d) konieczności zrealizowania czynności nieobjętych przedmiotem niniejszego zamówieniem a niezbędnych dla prawidłowego wykonania tego zamówienia, których wykonanie stało się konieczne na skutek sytuacji nieprzewidzianej przez Zamawiającego. 4) zmiany terminu wykonania zamówienia w przypadku wystąpienia: a) okoliczności, o których mowa w pkt. 1 - 3, b) opóźnień w budowie budynku, dla którego przewiduje się dostawę, c) niemożliwych wcześniej do przewidzenia działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie zamówienia, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron, d) okoliczności, za które wykonawca nie jest odpowiedzialny. 5) zmian przewidzianych zapisami niniejszej SIWZ innych niż określone w pkt. 1 i 2; 6) zmian przewidzianych przepisami ustawy Pzp. 2. Zmiana wynagrodzenia należnego wykonawcy na skutek okoliczności, o których mowa w ust. 1, winna odpowiadać kwotowo zmianie kosztów wykonania zamówienia następującej na skutek wystąpienia tych okoliczności. 3. Zmiana terminu wykonania zamówienia na skutek okoliczności, o których mowa w ust. 1, winna odpowiadać okresowi, w którym występowały okoliczności uniemożliwiające wykonywanie robót budowlanych. 4. Zmiany umowy, o których mowa w ust. 1, dokonywane mogą być na wniosek wykonawcy. Do wniosku, o którym mowa w zdaniu poprzednim, wykonawca winien dołączyć stosowne uzasadnienie wnioskowanych zmian wraz z opisem okoliczności powodujących te zmiany oraz przedstawić stosowne obliczenia odnoszące się do wnioskowanych zmian. Zamawiający może zwolnić wykonawcę z obowiązku, o którym mowa w zdaniu poprzednim, jeżeli zmiana umowy ma nastąpić na skutek okoliczności bezsprzecznych i oczywistych, które nie wymagają wyjaśnienia, a ich wpływ na zmianę umowy jest możliwy do wyliczenia na podstawie danych posiadanych przez Zamawiającego. 5. Wszelkie zmiany umowy wymagają formy pisemnej a ich wprowadzenie nastąpi na drodze obustronnie zawartego aneksu do niniejszej umowy. 6. Zamawiający zastrzega sobie prawo do odmowy zawarcia aneksu, o którym mowa w ust. 5, w sytuacji gdy zmiany do umowy wprowadzane tymże aneksem są wynikiem świadomych i celowych działań wykonawcy nakierowanych na zwiększenie wynagrodzenia umownego a nie popartych okolicznościami faktycznymi lub prawnymi, lub zmiany takie są następstwem okoliczności zawinionych przez wykonawcę lub za które wykonawca ponosi odpowiedzialność. 7. Nie są istotnymi zmiany umowy dokonywane w zakresie danych teleadresowych i danych rejestrowych wskazanych w umowie.
|
IV 4 4 data |
2019-11-28T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|