Realizacja imiennych talonów na artykuły mięsne i wędliny dla klientów Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Grudziądzu w okresie od dnia 2 stycznia 2020 r. do dnia 31 grudnia 2020 r.

Data publikacji 2019-11-20
Data zakończenia 2019-11-28 00:00:00
Instytucja Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie
Miejscowość Grudziądz
Województwo kujawsko-pomorskie
Branża
  • Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 625256-N-2019
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 151000009
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest realizacja imiennych talonów obejmujących artykuły mięsne i wędliny dla klientów Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Grudziądzu w okresie od dnia 2 stycznia 2020 r. do dnia 31 grudnia 2020 r. na podstawie imiennego talonu wydawanego przez MOPR, zawierającego oznaczenie decyzji przyznającej świadczenie, dane podopiecznego (imię, nazwisko i adres), okres ważności talonu, kwotę i nazwę sklepu oraz dowodu tożsamości (dowód osobisty lub inny dokument ze zdjęciem) i decyzji MOPR. Wykonawca przystępujący do przetargu musi posiadać co najmniej jeden czynny punkt sprzedaży detalicznej artykułów mięsnych i wędlin położony w Grudziądzu w rejonie miasta obejmującym daną część zamówienia.


Dodatkowe informacje

GuidZP400 db2ad2d4-e7ce-4b2e-ae51-cf56d706ff3c
Biuletyn 625256-N-2019
Zamawiajacy nazwa Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie
Regon 57424330000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Waryńskiego
Zamawiajacy miejscowosc Grudziądz
Zamawiajacy kod pocztowy 86-300
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo kujawsko-pomorskie
Zamawiajacy telefon 56 696 87 00
Zamawiajacy fax 56 696 87 02
Zamawiajacy email administracja@mopr.grudziadz.pl
Adres strony url www.mopr.grudziadz.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia mopr.bip.gov.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja mopr.bip.gov.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Za pośrednictwem operatora pocztowego, osobiście lub za pośrednictwem posłańca
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie ul. Waryńskiego 34A, 86-300 Grudziądz - Dział Organizacyjny, pokój nr 104, I piętro
Nazwa nadana zamowieniu Realizacja imiennych talonów na artykuły mięsne i wędliny dla klientów Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Grudziądzu w okresie od dnia 2 stycznia 2020 r. do dnia 31 grudnia 2020 r.
Numer referencyjny OR.251.8.2019
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 3
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest realizacja imiennych talonów obejmujących artykuły mięsne i wędliny dla klientów Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Grudziądzu w okresie od dnia 2 stycznia 2020 r. do dnia 31 grudnia 2020 r. na podstawie imiennego talonu wydawanego przez MOPR, zawierającego oznaczenie decyzji przyznającej świadczenie, dane podopiecznego (imię, nazwisko i adres), okres ważności talonu, kwotę i nazwę sklepu oraz dowodu tożsamości (dowód osobisty lub inny dokument ze zdjęciem) i decyzji MOPR. Wykonawca przystępujący do przetargu musi posiadać co najmniej jeden czynny punkt sprzedaży detalicznej artykułów mięsnych i wędlin położony w Grudziądzu w rejonie miasta obejmującym daną część zamówienia.
Cpv glowny przedmiot 15100000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 255258,00
Waluta calosc PLN
Okres w miesiacach 12
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Wykonawca musi oświadczyć, że posiada co najmniej jeden czynny punkt sprzedaży detalicznej artykułów mięsnych i wędlin położony w Grudziądzu w rejonie miasta obejmującym daną część zamówienia.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Oświadczenie Wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne – załącznik nr 4 do SIWZ albo – w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji – dokumenty potwierdzające dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zmiana postanowień umowy może być dokonana w przypadku wystąpienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, w szczególności: - zmiany punktu sprzedaży – gdy wystąpią szczególnie uzasadnione okoliczności, których strony umowy nawet przy dołożeniu należytej staranności nie mogły przewidzieć w chwili jej zawarcia, powodujące, że wydawanie klientom MOPR artykułów mięsnych i wędlin w danym punkcie sprzedaży jest niemożliwe. W takich okolicznościach Wykonawca niezwłocznie wskaże Zamawiającemu inny punkt sprzedaży detalicznej artykułów mięsnych i wędlin, położony w tym samym rejonie miasta Grudziądza, - zmiany cen – gdy nastąpi niezależny od Wykonawcy wzrost cen artykułów mięsnych i wędlin wynoszący co najmniej 25% w stosunku do cen wskazanych w ofercie. Okoliczność taką Wykonawca musi udokumentować przedkładając faktury lub rachunki od producentów lub własnych dostawców, - zmiany stawki podatku VAT – zmiana cen jednostkowych artykułów mięsnych i wędlin w trakcie obowiązywania umowy z powodu zmiany stawki podatku VAT będzie podlegała waloryzacji odpowiednio o kwotę podatku VAT, wynikającą ze stawki tego podatku obowiązującej w chwili powstania obowiązku podatkowego.
IV 4 4 data 2019-11-28T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki Polski
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający inforumuje, że: - administratorem danych osobowych Wykonawcy jest Zamawiający: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie ul. Waryńskiego 34A, 86-300 Grudziądz, tel. 56 69 68 700, faks 56 69 68 702, e-mail: poczta@mopr.grudziadz.pl; - inspektorem ochrony danych osobowych w Miejskim Ośrodku Pomocy Rodzinie w Grudziądzu jest Pan Sebastian Drzymalski, e-mail: iod@mopr.grudziadz.pl; - dane osobowe Wykonawcy przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO oraz art. 39-46 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1843) w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. „Realizacja imiennych talonów na artykuły mięsne i wędliny dla klientów Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Grudziądzu w okresie od dnia 2 stycznia 2020 r. do dnia 31 grudnia 2020 r.” prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego; - odbiorcami danych osobowych Wykonawcy będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1843); - dane osobowe Wykonawcy będą przechowywane przez okres 5 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a umowa zawarta w wyniku tego postępowania przez okres 10 lat; - obowiązek podania przez Wykonawcę danych osobowych bezpośrednio jego dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy; - w odniesieniu do danych osobowych Wykonawcy decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO. Wykonawca posiada na podstawie RODO: - prawo dostępu do swoich danych osobowych; - prawo do sprostowania swoich danych osobowych; - prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO; - prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna, że przetwarzanie danych osobowych jego dotyczących narusza przepisy RODO.

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Realizacja imiennych talonów na artykuły mięsne i wędliny dla klientów Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Grudziądzu w okresie od dnia 2 stycznia 2020 r. do dnia 31 grudnia 2020 r.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15100000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 80886,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest realizacja imiennych talonów obejmujących artykuły mięsne i wędliny w okolicach Śródmieścia i Starego Miasta w Grudziądzu – przewidywana ilość talonów to około 39 talonów średniomiesięcznie dla 39 osób średniomiesięcznie w okresie od dnia 2 stycznia 2020 r. do dnia 31 grudnia 2020 r., na podstawie imiennego talonu wydawanego przez MOPR, zawierającego oznaczenie decyzji przyznającej świadczenie, dane podopiecznego (imię, nazwisko i adres), okres ważności talonu, kwotę i nazwę sklepu oraz dowodu tożsamości (dowód osobisty lub inny dokument ze zdjęciem) i decyzji MOPR. Wykonawca przystępujący do przetargu musi posiadać co najmniej jeden czynny punkt sprzedaży detalicznej artykułów mięsnych i wędlin położony w okolicach Śródmieścia i Starego Miasta w Grudziądzu.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Realizacja imiennych talonów na artykuły mięsne i wędliny dla klientów Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Grudziądzu w okresie od dnia 2 stycznia 2020 r. do dnia 31 grudnia 2020 r.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15100000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 87623,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest realizacja imiennych talonów obejmujących artykuły mięsne i wędliny w okolicach Tarpna w Grudziądzu – przewidywana ilość talonów to około 40 talonów średniomiesięcznie dla 40 osób średniomiesięcznie w okresie od dnia 2 stycznia 2020 r. do dnia 31 grudnia 2020 r., na podstawie imiennego talonu wydawanego przez MOPR, zawierającego oznaczenie decyzji przyznającej świadczenie, dane podopiecznego (imię, nazwisko i adres), okres ważności talonu, kwotę i nazwę sklepu oraz dowodu tożsamości (dowód osobisty lub inny dokument ze zdjęciem) i decyzji MOPR. Wykonawca przystępujący do przetargu musi posiadać co najmniej jeden czynny punkt sprzedaży detalicznej artykułów mięsnych i wędlin położony w okolicach Tarpna w Grudziądzu.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Realizacja imiennych talonów na artykuły mięsne i wędliny dla klientów Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Grudziądzu w okresie od dnia 2 stycznia 2020 r. do dnia 31 grudnia 2020 r.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15100000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 86749,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest realizacja imiennych talonów obejmujących artykuły mięsne i wędliny w okolicach osiedli: Kopernika, Kawalerii Polskiej oraz Strzemięcina w Grudziądzu – przewidywana ilość talonów to około 45 talonów średniomiesięcznie dla 45 osób średniomiesięcznie w okresie od dnia 2 stycznia 2020 r. do dnia 31 grudnia 2020 r., na podstawie imiennego talonu wydawanego przez MOPR, zawierającego oznaczenie decyzji przyznającej świadczenie, dane podopiecznego (imię, nazwisko i adres), okres ważności talonu, kwotę i nazwę sklepu oraz dowodu tożsamości (dowód osobisty lub inny dokument ze zdjęciem) i decyzji MOPR. Wykonawca przystępujący do przetargu musi posiadać co najmniej jeden czynny punkt sprzedaży detalicznej artykułów mięsnych i wędlin położony w okolicach osiedli: Kopernika, Kawalerii Polskiej oraz Strzemięcina w Grudziądzu.
  

Criterion

Kryteria punkty sprzedaży detalicznej
Znaczenie 40,00
  
Kryteria cena brutto oferty
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)