Dostawa sprzętu komputerowego dla Działdowskiej Agencji Rozwoju S.A.

Data publikacji 2019-11-20
Data zakończenia 2019-11-28 00:00:00
Instytucja Działdowska Agencja Rozwoju S.A.
Miejscowość Działdowo
Województwo warmińsko-mazurskie
Branża
  • Komputery osobiste,
  • Sprzęt peryferyjny

Szczegóły

Numer ogłoszenia 625158-N-2019
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 302130005, 302131006, 302321108
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż sprzętu komputerowego dla:
1) Działdowskiej Agencji Rozwoju S.A. z siedzibą w Działdowie przy. ul. Władysława Jagiełły 15 oraz
2) Publicznego Działdowskiego Centrum Kształcenia Ustawicznego DAR (PDCKU) z siedzibą
w Działdowie przy. ul. Polnej 11a, dla którego Działdowska Agencja Rozwoju S.A. jest organem prowadzącym (zamówienia dla PDCKU zostanie zrealizowane ze środków publicznych)

z podziałem na niżej wymienione części:
Część I - Komputery przenośne - 3 szt.,
Część II - Komputery stacjonarne typu „all in one” - 26 szt.,
Część III - Komputery stacjonarne - 25 szt.,
Część IV - Drukarki i akcesoria komputerowe - (drukarki - 5 szt., pendrive USB typu C - 15 szt., pendrive - 40 szt., dysk zewnętrzny typu SSD - ilość 5 szt., dysk zewnętrzny typu HDD - 2 szt. , mysz komputerowa - 25 szt., skaner A4 - 1 szt.)

Dodatkowe informacje

GuidZP400 0dedb258-e9a6-4188-831c-a5e17a2ee750
Biuletyn 625158-N-2019
Zamawiajacy nazwa Działdowska Agencja Rozwoju S.A.
Regon 13018077700000
Zamawiajacy adres ulica Wł. Jagiełły
Zamawiajacy adres numer domu 15
Zamawiajacy miejscowosc Działdowo
Zamawiajacy kod pocztowy 13-200
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo warmińsko-mazurskie
Zamawiajacy telefon (023) 697 06 66,
Zamawiajacy fax (023) 697 06 67
Zamawiajacy email darsa@darsa.pl, r.dawidowski@darsa.pl
Adres strony url www.darsa.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny spółka akcyjna
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.darsa.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.darsa.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny forma pisemna
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Działdowska Agencja Rozwoju S.A., 13 – 200 Działdowo, ul. Wł. Jagiełły 15
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa sprzętu komputerowego dla Działdowskiej Agencji Rozwoju S.A.
Numer referencyjny 01/2019
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 4
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż sprzętu komputerowego dla: 1) Działdowskiej Agencji Rozwoju S.A. z siedzibą w Działdowie przy. ul. Władysława Jagiełły 15 oraz 2) Publicznego Działdowskiego Centrum Kształcenia Ustawicznego DAR (PDCKU) z siedzibą w Działdowie przy. ul. Polnej 11a, dla którego Działdowska Agencja Rozwoju S.A. jest organem prowadzącym (zamówienia dla PDCKU zostanie zrealizowane ze środków publicznych) z podziałem na niżej wymienione części: Część I - Komputery przenośne - 3 szt., Część II - Komputery stacjonarne typu „all in one” - 26 szt., Część III - Komputery stacjonarne - 25 szt., Część IV - Drukarki i akcesoria komputerowe - (drukarki - 5 szt., pendrive USB typu C - 15 szt., pendrive - 40 szt., dysk zewnętrzny typu SSD - ilość 5 szt., dysk zewnętrzny typu HDD - 2 szt. , mysz komputerowa - 25 szt., skaner A4 - 1 szt.)
Cpv glowny przedmiot 30213000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2019-12-23T00:00:00+01:00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1. Zamawiający może przed udzieleniem zamówienia, wezwać Wykonawcę, którego oferta niepodlegająca odrzuceniu, została najwyżej oceniona, odpowiednio do danej Części, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie, aktualnych na dzień złożenia, następujących dokumentów: 1) W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu, Zamawiający żąda odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej (w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę), jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. 2. Dokumenty składane przez podmioty zagraniczne: 1) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt. 3 ppkt 1)niniejszego rozdziału składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa w ppkt 1) zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Inne dokumenty niewymienione Wraz z ofertą powinny zostać złożone: 1) OŚWIADCZENIE wymagane postanowieniami zawartymi w Rozdziale IX pkt 1 SIWZ (tj. Załącznik nr 3 do SIWZ). — W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia ww. oświadczenie składa (wraz z ofertą) każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 2) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - zgodnie z postanowieniami zawartymi w Rozdziale XI pkt 1 SIWZ. 3) Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że: Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 roku o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. 2019 r., poz. 700 ze zm.), a Wykonawca wskazał wraz ze złożeniem oferty dostępność tych dokumentów w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych tj. właściwych rejestrów / centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej (wówczas Zamawiający pobierze samodzielnie wskazane przez Wykonawcę dokumenty). 4) W przypadku Wykonawców polegających na zasobach innych podmiotów, na zasadach określonych w art. 22a ustawy PZP (tj. Wykonawców, o których mowa w rozdziale X pkt 2 SIWZ) - Zobowiązanie, o którym mowa w rozdziale X pkt 2 SIWZ. 5) Jeżeli z przedstawionych dokumentów wynika, że osoba, która podpisała ofertę nie jest uprawniona do reprezentacji Wykonawcy w obrocie gospodarczym, do oferty załączyć należy dokument pełnomocnictwa - złożony w oryginale. W przypadku złożenia kopii pełnomocnictwa musi być ono potwierdzone za zgodność z oryginałem przez notariusza. 6) w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, Wykonawca w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust.1 pkt 23 ustawy Pzp, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany postanowień umowy w przypadku: 1) aktualizacji rozwiązań ze względu na postęp techniczny lub technologiczny (np. wycofanie z obrotu urządzeń lub podzespołów), zmiana nie może spowodować podwyższenia ceny oraz obniżenia parametrów technicznych, jakościowych i innych wynikających z oferty, na podstawie, której był dokonany wybór Wykonawcy; 2) gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy, w tym zmiana stawki podatku od towarów i usług na asortyment stanowiący przedmiot umowy. 2. Zmiany umowy mogą nastąpić wyłącznie w formie pisemnego aneksu pod rygorem nieważności za zgodą obu stron. 3. Zmiany umowy nie mogą naruszać postanowień zawartych w art. 144 ustawy. 4. Strona występująca o zmianę postanowień umowy zobowiązana jest do udokumentowania zaistnienia okoliczności, o których mowa w §9 ust. 1. 5. Wniosek o zmianę postanowień umowy musi być wyrażony na piśmie.
IV 4 4 data 2019-11-28T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 12:00
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30 dni

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Komputery przenośne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30213100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-12-23T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Komputer przenośny. Możliwość pracy jako laptop i jako tablet. W ofercie wymagane jest podanie modelu producenta komputera - ilość 3 szt. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawarte jest w załączniku nr 1 do SIWZ, tj. w "Opisie przedmiotu zamówienia".
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Komputery stacjonarne typu „all in one”
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30213000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-12-23T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Komputer stacjonarny. Typu All in One, komputer wbudowany w monitor - ilość 26 szt. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawarte jest w dokumencie stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ, tj. w "Opisie przedmiotu zamówienia".
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Komputery stacjonarne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30213000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-12-23T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Komputer stacjonarny będzie wykorzystywany dla potrzeb aplikacji biurowych, aplikacji edukacyjnych, aplikacji obliczeniowych, dostępu do Internetu oraz poczty elektronicznej, jako lokalna baza danych, stacja programistyczna do użytku w pracowniach komputerowych szkoły - ilość 25 szt. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawarte jest w dokumencie stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ, tj. w "Opisie przedmiotu zamówienia".
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Drukarki i akcesoria komputerowe
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30232110-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-12-23T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Drukarka – ilość 5 szt. Pendrive USB typ C – ilość 15 Pendrive – ilość 40 Dysk zewnętrzny typ : SSD – ilość 5 Dysk zewnętrzny typ : HDD zewnętrzny – ilość 2 Mysz – ilość 25 sztuk Skaner A4 – ilość 1 sztuka Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawarte jest w dokumencie stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ, tj. w "Opisie przedmiotu zamówienia".
  

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria okres gwarancji w pełnych miesiącach
Znaczenie 40,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)