GuidZP400 |
ba7ca03a-ed0a-4fa3-98c4-d6245e94c6a0
|
Biuletyn |
625255-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Teatr KTO
|
Regon |
35690122700000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Krowoderska 74
|
Zamawiajacy adres numer domu |
13
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Kraków
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
31-158
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
małopolskie
|
Zamawiajacy telefon |
126237300
|
Zamawiajacy fax |
126338947
|
Zamawiajacy email |
sekretariat@teatrkto.pl
|
Adres strony url |
www.teatrkto.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
„Rewitalizacja dawnego obiektu kinoteatru Wrzos na potrzeby Teatru KTO” działanie 6.1 Rozwój dziedzictwa kulturowego i naturalnego Poddziałanie 6.1.3 Rozwój instytucji kultury oraz udostępnianie dziedzictwa kulturowego Regionalny Program Operacyjny Województwa Małopolskiego na lata 2014 – 2020 (RPO WM).
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Samorządowa instytucja kultury
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.teatrkto.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
W sposób pisemny
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Teatr KTO ul. Krowoderska 74 lok. 13, 31-158 Kraków
|
Nazwa nadana zamowieniu |
DOSTAWA MOBILNEGO SYSTEMU OŚWIETLENIA SCENICZNEGO DLA POTRZEB TEATRU KTO.
|
Numer referencyjny |
5/2019
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa, wraz z transportem, mobilnego systemu oświetlenia scenicznego według specyfikacji określonej w opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. Oferowany przedmiot dostawy musi być fabrycznie nowy (rok produkcji nie wcześniej niż 2018 rok), nieużywany, kompletny i gotowy do uruchomienia, a do jego uruchomienia i używania zgodnie z przeznaczeniem nie będzie konieczny zakup dodatkowych elementów i akcesoriów. Przedmiot dostawy ani jego część składowa lub wyposażenie nie jest sprzętem rekondycjonowanym, powystawowym i nie był wykorzystywany wcześniej przez innego użytkownika. Wymagany termin płatności: 30 dni. Minimalny okres gwarancji dla przedmiotu dostawy: 24 miesiące. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SIWZ. Zasady i zakres gwarancji na przedmiot zamówienia został określony we wzorze umowy, który stanowi załącznik nr 6 do SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
31500000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca w okresie ostatnich trzech lat przed wszczęciem niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia jego działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie minimum jedno (1) zamówienie, spełniające następujące wymagania: i. zamówienie obejmowało dostawę systemu oświetlenia, ii. wartość brutto zamówienia wynosi co najmniej 100.000,00 zł (słownie: sto tysięcy złotych).
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu: a) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy PZP, b) zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 8 ustawy PZP, c) zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo inny dokument potwierdzający, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 8 ustawy PZP. d) informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13 -14, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, dla każdej z osób dla której zgodnie z ustawą PZP informacja taka jest składana; e) informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 21 ustawy PZP, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; f) oświadczenie wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo – w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji – dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności; g) oświadczenie wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne
|
Zakresie warunkow udzialu |
W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu: a) Wykazu dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Wzór wykazu stanowi załącznik nr 5 do SIWZ; Jeżeli wykaz, oświadczenia lub inne złożone przez Wykonawcę dokumenty budzą wątpliwości Zamawiającego, może on zwrócić się bezpośrednio do właściwego podmiotu, na rzecz którego dostawy były wykonane, o dodatkowe informacje lub dokumenty w tym zakresie.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy spełniają wymagania określonym przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia: a) Materiały firmowe w języku polskim, np. foldery, katalogi, karty charakterystyki, instrukcja lub wyciąg z instrukcji, dokumentacja techniczna, świadectwa rejestracji, oświadczenia producenta - potwierdzające, że oferowany przedmiot dostawy jest zgodny z opisem przedmiotu zamówienia oraz potwierdzające wszystkie oferowane parametry tego przedmiotu, b)
Certyfikaty CE dla przedmiotów dostawy objętych zamówieniem, jeżeli przedmioty te należą do kategorii przedmiotów, dla których Certyfikat CE jest wymagany zgodnie z przepisami prawa.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1.Wszelkie zmiany Umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.
2. Zmiany Umowy są dopuszczalne w zakresie dozwolonym przez art. 144 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych.
3. Strony dopuszczają możliwość zmiany Umowy w następującym zakresie:
1) zmiany terminu wykonania Umowy (o czas nie dłuższy niż czas trwania tych okoliczności) z uwagi na:
a) siłę wyższą (przez okoliczności siły wyższej Strony rozumieją zdarzenie zewnętrzne o charakterze nadzwyczajnym, którego nie można było przewidzieć ani jemu zapobiec, w szczególności takie jak: pożar, zalanie, wojna, stan wyjątkowy, zasadnicza zmiana sytuacji społeczno-gospodarczej, klęska żywiołowa),
b) działanie osób trzecich, którego nie można było przewidzieć
c) wystąpienie trudności organizacyjnych związanych z działalnością Zamawiającego, w związku koniecznością wykonywania zadań statutowych;
d) fakt, iż Przedmiot Umowy jest współfinansowany ze środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej, a przesunięcie terminu nie będzie miało negatywnego wpływu na możliwość terminowego rozliczenia tych środków
2) obniżenie wynagrodzenia, o którym mowa § 5 ust. 1 Umowy, spowodowanego obniżeniem ceny netto Sprzętu lub obniżeniem stawki VAT;
3) zastąpienie Sprzętu, który ma być dostarczony w ramach realizacji Umowy, nowym Sprzętem posiadającym co najmniej takie same parametry, jakie posiadał Sprzęt będący podstawą wyboru oferty Wykonawcy, w tym w przypadku wycofania lub wstrzymania produkcji Sprzętu, który ma być dostarczony, pod warunkiem, iż cena nowego Sprzętu nie ulegnie zwiększeniu i nowy Sprzęt spełnia wymogi wynikające ze Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia;
4) zastąpienie Sprzętu, który ma być dostarczony w ramach realizacji Umowy, nowym Sprzętem o wyższej jakości, w przypadkach których nie można było przewidzieć w chwili zawierania Umowy, pod warunkiem, iż cena nowego Sprzętu nie ulegnie zwiększeniu i Sprzęt spełnia wymogi wynikające ze Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
|
IV 4 4 data |
2019-11-29T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
11:00
|
IV 4 4 jezyki |
Oferta musi być sporządzona w języku polskim.
|
IV 4 5 okres |
30
|