GuidZP400 |
9db62350-836f-4348-bac1-b76e4239367d
|
Biuletyn |
624138-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Sąd Rejonowy w Bydgoszczy
|
Regon |
32148300000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Wały Jagiellońskie
|
Zamawiajacy adres numer domu |
4
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Bydgoszcz
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
85-128
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
kujawsko-pomorskie
|
Zamawiajacy telefon |
523 253 100
|
Zamawiajacy fax |
523 253 449
|
Zamawiajacy email |
darekpezala@o2.pl
|
Adres strony url |
www.bip.bydgoszcz.sr.gov.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Sąd
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.bip.bydgoszcz.sr.gov.pl
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.bip.bydgoszcz.sr.gov.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Oferty należy złożyć pisemnie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Sąd Rejonowy w Bydgoszczy, ul. Wały Jagiellońskie 4, 85-128 Bydgoszcz, sekretariat Dyrektora Sądu Rejonowego, I pietro pok. 132
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa bonów towarowych zwanych bonami w postaci elektronicznych kart płatniczych dla pracowników i emerytów Sądu Rejonowego w Bydgoszczy w ilościach określonych w SIWZ
|
Numer referencyjny |
PN 2/2019
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa bonów towarowych zwanych dalej bonami w postaci elektronicznych kart płatniczych dla pracowników i emerytów Sądu Rejonowego w Bydgoszczy w ilościach i wartościach podanych poniżej:
a) 74 szt. bonów towarowych w formie elektronicznych kart płatniczych o nominale 500 zł,
b) 237 szt. bonów towarowych w formie elektronicznych kart płatniczych o nominale 450 zł,
c) 265 szt. bonów towarowych w formie elektronicznych kart płatniczych o nominale 400 zł,
d) 58 szt. bonów towarowych w formie elektronicznych kart płatniczych o nominale 300 zł,
e) 102 szt. bonów towarowych w formie elektronicznych kart płatniczych o nominale 100 zł,
f) 169 szt. bonów towarowych w formie elektronicznych kart płatniczych o nominale 90 zł,
g) 115 szt. bonów towarowych w formie elektronicznych kart płatniczych o nominale 80 zł,
|
Cpv glowny przedmiot |
30163000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
301660,00
|
Waluta calosc |
PLN
|
Okres w dniach |
5
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Zamawiający przed udzieleniem zamówienia nie będzie wzywał wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona do złożenia oświadczeń lub dokumentów.
|
Zakresie warunkow udzialu |
Wykaz dwóch dostaw polegających na dostawie bonów w postaci elektronicznej karty płatniczej o wartości nie niższej niż 200 000 zł (słownie dwieście tysięcy złotych 00/100) brutto każda, w okresie ostatnich trzech lat przed terminem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, z podaniem wartości, przedmiotu, daty wykonania i podmiotów na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów potwierdzających, że wskazane w wykazie ww. dostawy zostały wykonane należycie.
|
Zakresie kryteriow selekcji |
Zamawiający przed udzieleniem zamówienia nie będzie wzywał wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona do złożenia oświadczeń lub dokumentów
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Zamawiający przed udzieleniem zamówienia nie będzie wzywał wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona do złożenia oświadczeń lub dokumentów
|
Inne dokumenty niewymienione |
W celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę warunków określonych w części 5 SIWZ oraz wykazania braku podstaw wykluczenia wykonawca musi złożyć wraz z ofertą następujące oświadczenia i dokumenty: 1) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym w Załączniku nr 3A do SIWZ oraz Załączniku nr 3B do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniach stanowią odpowiednio wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełniania warunki udziału w postępowaniu. 2) w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenie, o którym mowa w pkt. 1.1) części 6 SIWZ składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie ma potwierdzać brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje brak podstaw wykluczenia. 3) wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt. 1.1) części 6 SIWZ. 4) zobowiązanie podmiotu trzeciego, o którym mowa w pkt. 4 oraz 6 części 5 SIWZ, jeżeli wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów.
2. Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej (www.bip.bydgoszcz.sr.gov.pl) informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy (tj. informacji z otwarcia ofert) przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do SIWZ.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzenia istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Sprzedającego w przypadku gdy:
a) ulegnie zmianie stan prawny w zakresie dotyczącym realizowanej umowy, który spowoduje konieczność zmiany sposobu wykonania zamówienia przez Sprzedawcę;
b) wystąpią przeszkody o obiektywnym charakterze (zdarzenie nadzwyczajne, zewnętrzne i niemożliwe do zapobieżenia a więc mieszczące się w zakresie pojęciowym tzw. siły wyższej) np. pogoda uniemożliwiająca wykonanie umowy, zdarzenie nieleżące po żadnej ze stron umowy. Strony mają prawo do skorygowania uzgodnionych zobowiązań i przesunąć termin realizacji maksymalnie o czas trwania siły wyższej . Strony zobowiązują się do natychmiastowego poinformowania się nawzajem o wystąpieniu ww. przeszkód,
c) nastąpi konieczność wykonania innych, nieprzewidzianych prac, nieuwzględnionych w opisie przedmiotu zamówienia, a niezbędnych do zrealizowania przedmiotu zamówienia skutkujących przesunięciem terminu realizacji zamówienia o czas niezbędny do ich wykonania,
d) nastąpi zmiana stawki podatku od towarów i usług VAT, w takim przypadku umowa również ulegnie zmianie w zakresie wysokości ceny brutto.
|
IV 4 4 data |
2019-12-03T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
09:00
|
IV 4 5 okres |
30
|