Dostawa leków, drobnego sprzętu medycznego

Data publikacji 2019-11-20
Data zakończenia 2019-11-28 00:00:00
Instytucja Stacja Pogotowia Ratunkowego Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Miejscowość Biała Podlaska
Województwo lubelskie
Branża
  • Materiały medyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 624832-N-2019
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 336000006, 331400003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Dostawa leków, drobnego sprzętu medycznego w podziale na 3 zadania. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy leków, drobnego sprzętu medycznego do Punktów Aptecznych Stacji Pogotowia Ratunkowego SPZOZ zlokalizowanych w: Białej Podlaskiej przy ul. Warszawskiej 20, Filii SPR w Parczewie przy ul. Szpitalnej 3, Filii SPR w Radzyniu Podlaskim przy ul. Wisznickiej 109, Punkcie Wyjazdowym Zespołów Rat. Med. w Międzyrzecu Podlaskim, ul. Brzeska 29, Punkcie Wyjazdowym Zespołów Rat. Med. w Terespolu, ul. Sienkiewicza 18, Punkcie Wyjazdowym Zespołów Rat. Med. w Wisznicach, ul. Nowa 16.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 b02e0e34-5220-426b-9d33-bdf29cfe4ab0
Biuletyn 624832-N-2019
Zamawiajacy nazwa Stacja Pogotowia Ratunkowego Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Regon 57055900000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Warszawska
Zamawiajacy adres numer domu 20
Zamawiajacy miejscowosc Biała Podlaska
Zamawiajacy kod pocztowy 21-500
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo lubelskie
Zamawiajacy telefon 83 343 40 68, 83 343 47 35
Zamawiajacy fax 83 344 37 06
Zamawiajacy email zamowieniapubliczne@pogotowiebp.pl
Adres strony url https://pogotowiebp.pl/
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia https://pogotowiebp.pl/
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://pogotowiebp.pl/
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Ofertę należy złożyć w języku polskim w formie pisemnej w zamkniętym opakowaniu, uniemożliwiającym odczytanie jego zawartości w siedzibie Zamawiającego
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Stacja Pogotowia Ratunkowego SP ZOZ 21-500 Biała Podlaska, ul. Warszawska 20 (Sekretariat)
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa leków, drobnego sprzętu medycznego
Numer referencyjny NZP.3520.6.2019
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Dostawa leków, drobnego sprzętu medycznego w podziale na 3 zadania. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy leków, drobnego sprzętu medycznego do Punktów Aptecznych Stacji Pogotowia Ratunkowego SPZOZ zlokalizowanych w: Białej Podlaskiej przy ul. Warszawskiej 20, Filii SPR w Parczewie przy ul. Szpitalnej 3, Filii SPR w Radzyniu Podlaskim przy ul. Wisznickiej 109, Punkcie Wyjazdowym Zespołów Rat. Med. w Międzyrzecu Podlaskim, ul. Brzeska 29, Punkcie Wyjazdowym Zespołów Rat. Med. w Terespolu, ul. Sienkiewicza 18, Punkcie Wyjazdowym Zespołów Rat. Med. w Wisznicach, ul. Nowa 16.
Cpv glowny przedmiot 33600000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 36
Okreslenie warunkow Określenie warunków: Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada stosowne zezwolenie na obrót produktami leczniczymi (dotyczy wykonawców oferujących produkty lecznicze – pakiet 1 oraz 2), tj.: 1) posiadają ważne zezwolenie Głównego Inspektora Farmaceutycznego (GIF) na prowadzenie hurtowni farmaceutycznej, a w przypadku Wykonawców oferujących leki psychotropowe, narkotyki lub prekursory kategorii 1, wymagane jest także posiadanie zezwolenia na obrót lekami psychotropowymi, narkotykami i prekursorami kategorii 1, o którym mowa w ustawie z dnia 29 lipca 2005 r. o przeciwdziałaniu narkomanii (t.j.: Dz. U. z 2016 r., poz. 224 z późn. zm.); 2) posiadają ważne zezwolenie Głównego Inspektora Farmaceutycznego (GIF) na wytwarzanie produktów leczniczych, jeżeli Wykonawca jest ich wytwórcą; 3) posiadają ważne zezwolenie Głównego Inspektora Farmaceutycznego (GIF) na prowadzenie składu konsygnacyjnego, składu celnego zawierające uprawnienie przyznane przez Głównego Inspektora Farmaceutycznego w zakresie obrotu produktami leczniczymi, jeżeli Wykonawca prowadzi skład konsygnacyjny lub skład celny.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunków w ww. zakresie
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunków w ww. zakresie
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Dokumenty dot. wykazania braku podstaw do wykluczenia z udziału w postępowaniu: 1)odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 PZP; Zamawiający, zgodnie z art 26 ust 2. ustawy Pzp, przed udzieleniem zamówienia, może wezwać Wykonawcę, którego oferta została oceniona najwyżej, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności o których mowa w art 25 ust. 1. w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu: 2) informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy PZP oraz, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3) zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 4) zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo inny dokument potwierdzający, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 5) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy PZP; 6) oświadczenie wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo – w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji – dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności; 7) oświadczenie wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne. W przypadku załączenia przez Wykonawcę do oferty (przed wezwaniem do ich złożenia) dokumentów określonych w rozdziale VI pkt B siwz , Zamawiający, dla zachowania terminów określonych w art. 26 ust.1 ustawy Pzp - wezwie Wykonawcę do ich ponownego złożenia lub potwierdzenia ich aktualności.
Zakresie warunkow udzialu Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada stosowne zezwolenie na obrót produktami leczniczymi (dotyczy wykonawców oferujących produkty lecznicze – pakiet 1 oraz 2), tj.: 1) posiadają ważne zezwolenie Głównego Inspektora Farmaceutycznego (GIF) na prowadzenie hurtowni farmaceutycznej, a w przypadku Wykonawców oferujących leki psychotropowe, narkotyki lub prekursory kategorii 1, wymagane jest także posiadanie zezwolenia na obrót lekami psychotropowymi, narkotykami i prekursorami kategorii 1, o którym mowa w ustawie z dnia 29 lipca 2005 r. o przeciwdziałaniu narkomanii (t.j.: Dz. U. z 2016 r., poz. 224 z późn. zm.); 2) posiadają ważne zezwolenie Głównego Inspektora Farmaceutycznego (GIF) na wytwarzanie produktów leczniczych, jeżeli Wykonawca jest ich wytwórcą; 3) posiadają ważne zezwolenie Głównego Inspektora Farmaceutycznego (GIF) na prowadzenie składu konsygnacyjnego, składu celnego zawierające uprawnienie przyznane przez Głównego Inspektora Farmaceutycznego w zakresie obrotu produktami leczniczymi, jeżeli Wykonawca prowadzi skład konsygnacyjny lub skład celny. (szczegółowy wykaz znajduje sie w rozdziale VI siwz).
Inne dokumenty niewymienione 1. Wykonawcy muszą złożyć wraz z ofertą aktualne na dzień składania ofert oświadczenie wstępne Wykonawcy sporządzone na podstawie załącznika nr 1 do SIWZ. 1. Oświadczenie, o którym mowa w pkt 1 winno: 1) zawierać informacje konieczne do potwierdzenia spełniania warunków udziału w postepowaniu, 2) zawierać informacje konieczne do wykazania braku podstaw do wykluczenia. 2. Prawidłowo wypełniony formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ. 3. Wypełniony formularz asortymentowo-cenowy (Załącznik nr 2a). 4. Pełnomocnictwo określające zakres umocowania oraz podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy – jeżeli Wykonawcę ubiegającego się o udzielenie zamówienia reprezentuje pełnomocnik. 5. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – o ile dotyczy. 6. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w Rozdz. VI A ust. 1 pkt 1 SIWZ, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to ma potwierdzić spełnienie warunku udziału w postępowaniu w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnienie warunku udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia. 7. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec ich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu, zamieszcza informacje o podwykonawcach w oświadczeniu, o którym mowa w Rozdz. VI A ust. 1 pkt 1 SIWZ.
Zastosowanie procedury pzp 1
IV 4 4 data 2019-11-28T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Leki
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33600000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 36
Zalacznik krotki opis 81 pozycji formularza cenowego do wyceny
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Narkotyki
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33600000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 36
Zalacznik krotki opis 3 pozycje formularza cenowego do wyceny
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Drobny sprzęt medyczny
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 36
  

Criterion

Kryteria termin dostawy dot. cz 1-2
Znaczenie 1,00
  
Kryteria termin płatności dot. cz. 3
Znaczenie 15,00
  
Kryteria termin dostawy dot. cz. 3
Znaczenie 25,00
  
Kryteria cena oferty dot. cz. 1-2
Znaczenie 99,00
  
Kryteria cena oferty dot. cz. 3
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)