Dostawa wraz z montażem separatora metali nieżelaznych dla Zakładu Gospodarki Odpadami w Zakurzewie

Data publikacji 2019-11-20
Data zakończenia 2019-11-28 00:00:00
Instytucja Miejskie Wodociągi i Oczyszczalnia Sp. z o.o.
Miejscowość Grudziądz
Województwo kujawsko-pomorskie
Branża
  • Różne maszyny ogólnego i specjalnego przeznaczenia

Szczegóły

Numer ogłoszenia 624962-N-2019
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 429000005
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z instalacją fabrycznie nowego separatora metali nieżelaznych, który będzie stanowił doposażenie istniejącej instalacji mechaniczno – biologicznego przetwarzania odpadów w Zakładzie Gospodarki Odpadami w Zakurzewie koło Grudziądza. Podstawowe wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia: a) Separacja odpadów metali nieżelaznych z zastosowaniem separatora wiroprądowego będzie realizowana na frakcji 0 - 80 mm. b) Gęstość nasypowa materiału wynosi od 0,5 do 0,6 Mg/m3. c) Separator umieszczony będzie w ciągu technologicznym za separatorem metali żelaznych nr 1-15 i za przenośnikiem taśmowym nr 1-14 o szerokości 700 mm. d) Zamówienie obejmuje swym zakresem wykonanie przenośnika taśmowego, który dostarczy materiał z przenośnika nr 1-14 do separatora metali nieżelaznych. e) Wykonawca winien dokonać doboru parametrów separatora w zależności od rodzaju materiału, ciężaru, wielkości, przepustowości, przy czym wydajność nie może być mniejsza niż 12 Mg/h. f) Szerokość taśmy separatora winna być skorelowana z szerokością przenośnika doprowadzającego.
g) Separator winien mieć możliwość wyłączenia niezależnego od pracy ciągu całej instalacji technologicznej sortowania. h) Odseparowane metale nieżelazne należy skierować do pojemnika o pojemności ok. 1 m3 (pojemnik nie jest przedmiotem zamówienia), a oczyszczoną frakcję 0 – 80 mm należy skierować do boksu o powierzchni ok. 60 m2 zlokalizowanego w hali kompostowania. i) Separator metali nieżelaznych należy wyposażyć w odpowiednie podesty serwisowe z obu stron. j) Pomiędzy bramami komór bioreaktorów, a urządzeniami wstawianej technologii należy zachować odległość min. 12 m. 2) Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: a) opracowanie koncepcji realizacji przedmiotu zamówienia i przedstawienie jej do akceptacji Zamawiającemu; b) dobór separatora metali nieżelaznych, dostarczenie, instalację i uruchomienie; c) włączenie instalacji separatora metali nieżelaznych do istniejącej linii technologicznej (taśmociągi, konstrukcje); d) wykonanie instalacji elektrycznych zasilających wszystkie dostarczane w ramach przedmiotu zamówienia elementy elektryczne wraz z podłączeniem do szafy zasilającej; e) włączenie separatora odpadów nieżelaznych do istniejącego systemu sterowania oraz wizualizacji – program WinCC firmy Siemens, sterownik główny Simatic S 7 lub dostarczenie nowego systemu sterowania przez Wykonawcę; f) wykonanie prób rozruchowych; g) dostarczenie wszelkich niezbędnych dokumentów (w tym m.in.: instrukcję obsługi, rysunki i schematy montażowe uwzględniające rozmieszczenie poszczególnych elementów wraz z przewodami zasilającymi, plan konserwacji, wykaz części zamiennych); h) szkolenie personelu Zamawiającego w zakresie prawidłowej obsługi i konserwacji; i) działania wynikające z zobowiązań gwarancyjnych; j) wykonanie przeglądów i usług serwisowych w okresie gwarancji i rękojmi. 3) Podstawowa specyfikacja separatora metali nieżelaznych: a) zastosowany materiał magnetyczny – neodym; b) specjalna taśma przenośnikowa przystosowana do frakcji 0 – 80 mm; c) prędkość taśmy przenośnikowej regulowana elektronicznie w zakresie prędkości min. 1,0 – 3,0 m/s; d) szerokość robocza min. 1 000 mm; e) grubość taśmy min. 3 mm; f) napęd taśmy: silnik przekładniowy o mocy min. 2,0 kW z min. trzema czujnikami temperatury pracy falownika; g) ilość obrotów bębna biegunowego regulowana elektrycznie w zakresie min. 0 – 2500 obr/min.; h) napęd układu magnetycznego: silnik o mocy min. 3,6 kW z min. trzema czujnikami temperatury pracy falownika; i) obudowa separatora z uszczelnieniem uniemożliwiającym dostawanie się ciał obcych do wnętrza urządzenia; j) system oczyszczania taśmy; k) system automatycznego smarowania; l) wyłącznik awaryjny zlokalizowany po obu stronach separatora; m) skuteczność wysegregowania min. 90%; n) wszystkie elementy stalowe malowane farbą podkładową i wierzchnią w kolorze RAL 6018. 4. Wizja lokalna. Zaleca się, aby Wykonawca przed złożeniem oferty przeprowadził wizję lokalną hali, w której prowadzone będą prace montażowe w celu oszacowania przez Wykonawcę, na jego własną odpowiedzialność, kosztów i ryzyka; uzyskania danych, jakie mogą okazać się niezbędne do przygotowania oferty i podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego. Termin wizji lokalnej wymaga uzgodnienia z Zamawiającym. Dokonanie wizji lokalnej nie jest warunkiem koniecznym do złożenia oferty w niniejszym postępowaniu. 5. Wykonawca zobowiązany jest do udzielenia na przedmiot zamówienia gwarancji jakości na okres 24 miesięcy oraz rękojmi za wady fizyczne na okres 24 miesięcy, licząc od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego, na warunkach określonych we wzorze umowy (Załącznik nr 5 do SIWZ)

Dodatkowe informacje

GuidZP400 86bffde8-2751-4a77-9b81-9dcd09afbfd0
Biuletyn 624962-N-2019
Zamawiajacy nazwa Miejskie Wodociągi i Oczyszczalnia Sp. z o.o.
Regon 87048561800000
Zamawiajacy adres ulica ul. Mickiewicza
Zamawiajacy miejscowosc Grudziądz
Zamawiajacy kod pocztowy 86-300
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo kujawsko-pomorskie
Zamawiajacy telefon 564 504 901
Zamawiajacy fax (056) 4504934
Zamawiajacy email mwio@mwio.pl
Adres strony url www.mwio.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://www.bip.wodociagi.grudziadz.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres ul. Mickiewicza 28/30, 86-300 Grudziądz
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa wraz z montażem separatora metali nieżelaznych dla Zakładu Gospodarki Odpadami w Zakurzewie
Numer referencyjny ZP7/2019/PN/OZ
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu 1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z instalacją fabrycznie nowego separatora metali nieżelaznych, który będzie stanowił doposażenie istniejącej instalacji mechaniczno – biologicznego przetwarzania odpadów w Zakładzie Gospodarki Odpadami w Zakurzewie koło Grudziądza. Podstawowe wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia: a) Separacja odpadów metali nieżelaznych z zastosowaniem separatora wiroprądowego będzie realizowana na frakcji 0 - 80 mm. b) Gęstość nasypowa materiału wynosi od 0,5 do 0,6 Mg/m3. c) Separator umieszczony będzie w ciągu technologicznym za separatorem metali żelaznych nr 1-15 i za przenośnikiem taśmowym nr 1-14 o szerokości 700 mm. d) Zamówienie obejmuje swym zakresem wykonanie przenośnika taśmowego, który dostarczy materiał z przenośnika nr 1-14 do separatora metali nieżelaznych. e) Wykonawca winien dokonać doboru parametrów separatora w zależności od rodzaju materiału, ciężaru, wielkości, przepustowości, przy czym wydajność nie może być mniejsza niż 12 Mg/h. f) Szerokość taśmy separatora winna być skorelowana z szerokością przenośnika doprowadzającego. g) Separator winien mieć możliwość wyłączenia niezależnego od pracy ciągu całej instalacji technologicznej sortowania. h) Odseparowane metale nieżelazne należy skierować do pojemnika o pojemności ok. 1 m3 (pojemnik nie jest przedmiotem zamówienia), a oczyszczoną frakcję 0 – 80 mm należy skierować do boksu o powierzchni ok. 60 m2 zlokalizowanego w hali kompostowania. i) Separator metali nieżelaznych należy wyposażyć w odpowiednie podesty serwisowe z obu stron. j) Pomiędzy bramami komór bioreaktorów, a urządzeniami wstawianej technologii należy zachować odległość min. 12 m. 2) Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: a) opracowanie koncepcji realizacji przedmiotu zamówienia i przedstawienie jej do akceptacji Zamawiającemu; b) dobór separatora metali nieżelaznych, dostarczenie, instalację i uruchomienie; c) włączenie instalacji separatora metali nieżelaznych do istniejącej linii technologicznej (taśmociągi, konstrukcje); d) wykonanie instalacji elektrycznych zasilających wszystkie dostarczane w ramach przedmiotu zamówienia elementy elektryczne wraz z podłączeniem do szafy zasilającej; e) włączenie separatora odpadów nieżelaznych do istniejącego systemu sterowania oraz wizualizacji – program WinCC firmy Siemens, sterownik główny Simatic S 7 lub dostarczenie nowego systemu sterowania przez Wykonawcę; f) wykonanie prób rozruchowych; g) dostarczenie wszelkich niezbędnych dokumentów (w tym m.in.: instrukcję obsługi, rysunki i schematy montażowe uwzględniające rozmieszczenie poszczególnych elementów wraz z przewodami zasilającymi, plan konserwacji, wykaz części zamiennych); h) szkolenie personelu Zamawiającego w zakresie prawidłowej obsługi i konserwacji; i) działania wynikające z zobowiązań gwarancyjnych; j) wykonanie przeglądów i usług serwisowych w okresie gwarancji i rękojmi. 3) Podstawowa specyfikacja separatora metali nieżelaznych: a) zastosowany materiał magnetyczny – neodym; b) specjalna taśma przenośnikowa przystosowana do frakcji 0 – 80 mm; c) prędkość taśmy przenośnikowej regulowana elektronicznie w zakresie prędkości min. 1,0 – 3,0 m/s; d) szerokość robocza min. 1 000 mm; e) grubość taśmy min. 3 mm; f) napęd taśmy: silnik przekładniowy o mocy min. 2,0 kW z min. trzema czujnikami temperatury pracy falownika; g) ilość obrotów bębna biegunowego regulowana elektrycznie w zakresie min. 0 – 2500 obr/min.; h) napęd układu magnetycznego: silnik o mocy min. 3,6 kW z min. trzema czujnikami temperatury pracy falownika; i) obudowa separatora z uszczelnieniem uniemożliwiającym dostawanie się ciał obcych do wnętrza urządzenia; j) system oczyszczania taśmy; k) system automatycznego smarowania; l) wyłącznik awaryjny zlokalizowany po obu stronach separatora; m) skuteczność wysegregowania min. 90%; n) wszystkie elementy stalowe malowane farbą podkładową i wierzchnią w kolorze RAL 6018. 4. Wizja lokalna. Zaleca się, aby Wykonawca przed złożeniem oferty przeprowadził wizję lokalną hali, w której prowadzone będą prace montażowe w celu oszacowania przez Wykonawcę, na jego własną odpowiedzialność, kosztów i ryzyka; uzyskania danych, jakie mogą okazać się niezbędne do przygotowania oferty i podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego. Termin wizji lokalnej wymaga uzgodnienia z Zamawiającym. Dokonanie wizji lokalnej nie jest warunkiem koniecznym do złożenia oferty w niniejszym postępowaniu. 5. Wykonawca zobowiązany jest do udzielenia na przedmiot zamówienia gwarancji jakości na okres 24 miesięcy oraz rękojmi za wady fizyczne na okres 24 miesięcy, licząc od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego, na warunkach określonych we wzorze umowy (Załącznik nr 5 do SIWZ)
Cpv glowny przedmiot 42900000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2020-03-31T00:00:00+02:00
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada ubezpieczenie z tytułu odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną w wysokości, co najmniej 500 000,00 (pięćset tysięcy 00/100) złotych. W przypadku złożenia przez Wykonawców dokumentów zawierających dane w innych walutach niż PLN, Zamawiający dokona przeliczenia waluty obcej według średniego kursu Narodowego Banku Polskiego (NBP) z dnia publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że nie wcześniej niż w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie co najmniej jedną dostawę wraz z montażem separatora metali nieżelaznych na frakcji do 80-100 mm, w ramach wykonania lub modernizacji istniejącej linii sortowania odpadów, o wartości dostawy co najmniej 400 000,00 (czterysta tysięcy 00/100) złotych netto.
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe 1. Poleganie na zasobach innych podmiotów: 1) Zgodnie z ustawowymi delegacjami wynikającymi z art. 22a ust. 1 ustawy Pzp Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. 2) Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 3) Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w Dziale VIII pkt 1 SIWZ. 4) Zamawiający ocenia, czy udostępniane Wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalają na wykazanie przez Wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz bada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13-22 i ust. 5 pkt 1 i 8 ustawy Pzp. 2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, warunki określone w pkt 1 winien spełniać co najmniej jeden z tych Wykonawców
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen a) informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy Pzp, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b) zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; c) zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo inny dokument potwierdzający, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; d) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
Zakresie warunkow udzialu a) wykaz dostaw wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, wraz z załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy; Zamawiający wymaga wykazania przez Wykonawcę realizacji dostaw określonych w Dziale VI pkt 1 ppkt 1. Jeżeli wykaz, oświadczenia lub inne złożone przez Wykonawcę dokumenty będą budzić wątpliwości Zamawiającego, może on zwrócić się bezpośrednio do właściwego podmiotu, na rzecz którego dostawy były wykonane, o dodatkowe informacje lub dokumenty w tym zakresie. b) dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną co najmniej 500 000,00 zł.
Inne dokumenty niewymienione 1) Formularz ofertowy, sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ. 2) Pisemne zobowiązanie innych podmiotów (podpisane przez osoby umocowane) do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (oryginał) – wyłącznie w przypadku, gdy Wykonawca zamierza polegać na sytuacji ekonomicznej lub finansowej, lub zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów. 3) Pełnomocnictwo (oryginał lub kopia poświadczona notarialnie) do podpisania oferty, oświadczeń i dokumentów składających się na ofertę – o ile upoważnienie to nie wynika bezpośrednio z innych dokumentów dołączonych do oferty, chyba że Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (t. j. Dz. U. z 2017 r. poz. 570). 4) Dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania wszystkich Wykonawców - wyłącznie w przypadku oferty składanej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 4) Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, stanowiące załącznik nr 4 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenie składa każdy z tych Wykonawców.
Czy wadium 1
Wadium 1. Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w kwocie: 10 000,00 zł (słownie złotych: dziesięć tysięcy i 00/100). Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą. 2. Wadium może być wniesione w następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t. j. Dz. U. z 2018 r. poz. 110). 3. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja powinna być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy: a) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, b) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją, c) kwotę gwarancji, d) termin ważności gwarancji, e) zobowiązanie gwaranta do: „zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie beneficjenta zawierające oświadczenie, iż Wykonawca traci wadium na rzecz beneficjenta w związku z: - odmową podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, - niemożliwością zawarcia umowy z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, - zaistnieniem okoliczności, o których mowa w art. 46 ust. 4a ustawy Pzp, tj. w przypadku, gdy Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej”, f) gwarancja winna być nieodwołalna i bezwarunkowa. 4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek bankowy: Nazwa: Miejskie Wodociągi i Oczyszczalnia sp. z o.o.; Adres: ul. Mickiewicza 28/30, 86-300 Grudziądz; Nr konta: 91 1160 2202 0000 0000 6088 4611. Na przelewie należy umieścić numer i nazwę postępowania oraz dopisać „wadium przetargowe”. Zaleca się, aby wraz z ofertą złożyć kopię potwierdzenia przelewu. 5. Wadium wnoszone w innych, dopuszczonych przez Zamawiającego formach należy złożyć w kasie Zamawiającego (czynna codziennie oprócz sobót, niedziel i świąt w godz. od 7:30 do 14:30). Zaleca się, aby wraz z ofertą złożyć kopię dokumentu wadialnego (poręczenia/gwarancji). Dopuszcza się złożenie oryginału dokumentu wadialnego bezpośrednio w ofercie – w sposób nietrwale z nią związany (np. w oddzielnej kopercie lub foliowej „koszulce”)
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zamawiający, w oparciu o przepisy art. 144 ust. 1 ustawy Pzp, przewiduje możliwość dokonania zmian zawartej umowy. 2. Dopuszcza się możliwość zmiany ustaleń umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy w następującym zakresie: 1) wysokości wynagrodzenia, w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i usług (VAT), w odniesieniu do tej części wynagrodzenia, której zmiana dotyczy; 2) terminu realizacji przedmiotu zamówienia, gdy jest ona spowodowana: a) następstwem działania organów administracji lub innych podmiotów, które mogą mieć istotny wpływ na realizację zamówienia; b) zaistnieniem innych nieoczekiwanych okoliczności, których nie można było przewidzieć w momencie zawierania umowy i zmiana jest uzasadniona ze względu na interes Zamawiającego.
IV 4 4 data 2019-11-28T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 12:30
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE, dalej „RODO” oraz zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych informujemy, że: 1. Administratorem danych osobowych są Miejskie Wodociągi i Oczyszczalnia sp. z o.o., adres: 86-300 Grudziądz, ul. Mickiewicza 28/30, zwana dalej spółką. 2. Administrator danych osobowych powołał Inspektora Ochrony Danych Osobowych, z którym można kontaktować się na adres: iodo@mwio.pl, telefon kontaktowy: (+48) 56 45 04 918. 3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. „Dostawa wraz z montażem separatora metali nieżelaznych dla Zakładu Gospodarki Odpadami w Zakurzewie”, prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego. 4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy Pzp. 5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia. 6. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp. 7. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO. 8. Posiada Pani/Pan: 1) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; 2) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych; 3) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO; 4) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; 9. Nie przysługuje Pani/Panu: 1) związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; 2) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; 3) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 100,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)