Świadczenie usługi pierwszej linii wsparcia informatycznego.

Data publikacji 2019-11-20
Data zakończenia 2019-11-28 00:00:00
Instytucja Gmina Miasta Toruń reprezentowana przez Prezydenta Miasta Torunia
Miejscowość Toruń
Województwo kujawsko-pomorskie
Branża
  • Usługi pomocy komputerowej i podobne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 621494-N-2019
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 722532005
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie przez Wykonawcę usługi pierwszej linii wsparcia informatycznego w zakresie: obsługi zgłoszeń Użytkowników, dotyczących problemów informatycznych, zgłaszanych przez Helpdesk Zamawiającego; administrowania stanowiskami komputerowymi w działach Urzędu Miasta Torunia (UMT) i punktach informacyjnych UMT, punktach poboru opłat/kasowych UMT, których lokalizacje wymienione są w Załączniku nr 1 do wzoru umowy - w pkt 3, zwanych dalej łącznie „stanowiskami UMT” oraz administrowanie serwerami, urządzeniami i systemem informatycznym w Wydziale Geodezji i Kartografii (WGiK) UMT.
Szczegółowy zakres usług opisany jest w § 3 wzoru umowy.
2. Umową objęte są serwery, stacje robocze, urządzenia peryferyjne, urządzenia telefonii VoIP, urządzenia aktywne sieci komputerowej, wymienione w Załączniku nr 1 do wzoru umowy - w pkt 1 i 2 oraz systemy operacyjne, bazy danych i aplikacje biurowe wykorzystywane do realizacji zadań Użytkowników - pracowników UMT - na stanowiskach UMT.
3. Zamawiający nie przewiduje wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 4 PZP oraz postawienia zastrzeżeń, o których mowa w art. 36 a ust. 2 ustawy.
4. Zamawiający będzie stosował procedurę odwróconą, na podstawie art. 24aa ustawy Pzp.
5. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy pracę, przez cały okres realizacji umowy, osób wykonujących wskazane poniżej czynności:
1) Obsługa zgłoszeń Użytkowników bezpośrednio na stanowiskach UMT w szczególności obsługa zleceń rejestrowanych w systemie Helpdesk Zamawiającego,
2) Instalowanie i konfigurowanie urządzeń na stanowiskach UMT.
Szczegóły dotyczące wymagań zatrudnienia na umowę o pracę zawarte zostały we wzorze umowy, który stanowi załącznik do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 f7476c20-ece2-4e56-aaa4-6b7c1ed109c7
Biuletyn 621494-N-2019
Zamawiajacy nazwa Gmina Miasta Toruń reprezentowana przez Prezydenta Miasta Torunia
Regon 59690300000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Wały gen. Sikorskiego
Zamawiajacy adres numer domu 8
Zamawiajacy miejscowosc Toruń
Zamawiajacy kod pocztowy 87-100
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo kujawsko-pomorskie
Zamawiajacy telefon 566 118 713
Zamawiajacy fax 566 118 622
Zamawiajacy email bzp@um.torun.pl
Adres strony url www.bip.torun.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Dostep dokumentow zamowienia www.bip.torun.pl
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.bip.torun.pl
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Urząd Miasta Torunia, Biuro Obsługi Urzędu , ul. Wały gen. Sikorskiego 8, kancelaria,. pokój nr 1.
Nazwa nadana zamowieniu Świadczenie usługi pierwszej linii wsparcia informatycznego.
Numer referencyjny 139/2019
Rodzaj zamowienia 2
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie przez Wykonawcę usługi pierwszej linii wsparcia informatycznego w zakresie: obsługi zgłoszeń Użytkowników, dotyczących problemów informatycznych, zgłaszanych przez Helpdesk Zamawiającego; administrowania stanowiskami komputerowymi w działach Urzędu Miasta Torunia (UMT) i punktach informacyjnych UMT, punktach poboru opłat/kasowych UMT, których lokalizacje wymienione są w Załączniku nr 1 do wzoru umowy - w pkt 3, zwanych dalej łącznie „stanowiskami UMT” oraz administrowanie serwerami, urządzeniami i systemem informatycznym w Wydziale Geodezji i Kartografii (WGiK) UMT. Szczegółowy zakres usług opisany jest w § 3 wzoru umowy. 2. Umową objęte są serwery, stacje robocze, urządzenia peryferyjne, urządzenia telefonii VoIP, urządzenia aktywne sieci komputerowej, wymienione w Załączniku nr 1 do wzoru umowy - w pkt 1 i 2 oraz systemy operacyjne, bazy danych i aplikacje biurowe wykorzystywane do realizacji zadań Użytkowników - pracowników UMT - na stanowiskach UMT. 3. Zamawiający nie przewiduje wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 4 PZP oraz postawienia zastrzeżeń, o których mowa w art. 36 a ust. 2 ustawy. 4. Zamawiający będzie stosował procedurę odwróconą, na podstawie art. 24aa ustawy Pzp. 5. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy pracę, przez cały okres realizacji umowy, osób wykonujących wskazane poniżej czynności: 1) Obsługa zgłoszeń Użytkowników bezpośrednio na stanowiskach UMT w szczególności obsługa zleceń rejestrowanych w systemie Helpdesk Zamawiającego, 2) Instalowanie i konfigurowanie urządzeń na stanowiskach UMT. Szczegóły dotyczące wymagań zatrudnienia na umowę o pracę zawarte zostały we wzorze umowy, który stanowi załącznik do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 72253200-5
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 12
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia takiego warunku
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia takiego warunku
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow 1) wykonawca wykaże, że dysponuje osobami, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia i posiadają następujące kwalifikacje tj.: a) minimum 1 osoba posiada co najmniej 2 letnie doświadczenie w zakresie administrowania systemami opartymi o domenę Windows, MS SQL oraz serwerami Linux; b) minimum 1 osoba posiada co najmniej 0,5 roczne doświadczenie w administrowaniu systemem Turbo Ewid firmy Geomatyka Kraków; Zamawiający dopuszcza możliwość łączenia przez jedną osobę powyższego doświadczenia w celu spełnienia warunku udziału w postępowaniu.
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Zakresie warunkow udzialu Wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – wypełniony załącznik nr 5 do siwz.
Inne dokumenty niewymienione 1. Wypełniony formularz oferty – załącznik nr 1 2. Dowód wniesienia wadium (oryginał). 3. Zobowiązanie podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, jeżeli Wykonawca polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych. 4. W celu oceny, czy wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, zamawiający żąda dokumentów, które określają w szczególności: a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; d) czy podmioty, na zdolnościach, których wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizują roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. 5. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy (zestawienie złożonych ofert), przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Oświadczenia: - Wykonawca na podstawie art. 36 b ust. 1 ustawy PZP składa oświadczenie jaką część zamówienia zamierza powierzyć podwykonawcom wraz z podaniem firm podwykonawców - oświadczenie składane w przypadku korzystania z podwykonawców. - oświadczenie Wykonawcy, które z informacji zawartych w ofercie na stronach od .... do .... stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji i jako takie nie mogą być udostępniane innym uczestnikom postępowania. W przypadku zastrzeżenia informacji przez wykonawcę zobowiązany jest on wykazać, że zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. Brak powyższego oświadczenia oznaczał będzie, że dokumenty składające się na ofertę nie stanowią tajemnicy przedsiębiorstwa (Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 86 ust. 4 ustawy ).
Czy wadium 1
Wadium Wadium w wysokości 1 000,00 zł (słownie: tysiąc złotych 00/100), powinno być wniesione przed upływem terminu składania ofert. Okres ważności wadium powinien być zgodny z terminem związania ofertą. Wadium może być wniesione w następujących formach: a) pieniądzu - na konto UMT nr 62 1160 2202 0000 0003 3943 1400 z adnotacją: wadium: nr 139/2019: Świadczenie usługi pierwszej linii wsparcia informatycznego. Za datę wniesienia wadium przyjmuję się datę jego wpływu na konto Zamawiającego. b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t. j. Dz. U. z 2018 r., poz. 110 ze zm.).
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany Umowy w następujących przypadkach: 1) zmiany uwarunkowań organizacyjno-technicznych Zamawiającego 2) zmiany przepisów prawnych, mających wpływ na wykonywanie umowy 2. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany Umowy w zakresie lokalizacji stanowisk UMT (na terenie miasta Torunia) oraz zmian, o których mowa w § 2 ust. 3 wzoru umowy.
IV 4 4 data 2019-11-28T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria cena oferty obejmująca całkowite wynagrodzenie łączne
Znaczenie 60,00
  
Kryteria czas reakcji na zgłoszenie w systemie Helpdesk (minimum 0,5 , maksymalnie 2 roboczogodziny )
Znaczenie 40,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)