Sukcesywna dostawa artykułów higienicznych i środków czystości dla potrzeb Zakładu Obsługi Przejść Granicznych w Korczowej

Data publikacji 2019-11-20
Data zakończenia 2019-11-29 00:00:00
Instytucja Zakład Obsługi Przejść Granicznych w Korczowej
Miejscowość Młyny
Województwo podkarpackie
Branża
  • Papier toaletowy

Szczegóły

Numer ogłoszenia 624904-N-2019
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 337610002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem postępowania i zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów higienicznych i środków czystości dla potrzeb Zakładu Obsługi Przejść Granicznych w Korczowej. Szczegółowy wykaz produktów stanowiących przedmiot zamówienia zawiera Załącznik Nr 3, 4, 5 i 6 do SIWZ.
Zamawiający przewiduje realizację zamówienia w 4 częściach:
część I - sukcesywna dostawa artykułów higienicznych i środków czystości dla potrzeb Zakładu Obsługi Przejść Granicznych w Korczowej – Korczowa, szczegółowy opis zamówienia zawiera załącznik nr 3 do SIWZ,
część II - sukcesywna dostawa artykułów higienicznych i środków czystości dla potrzeb Zakładu Obsługi Przejść Granicznych w Korczowej – Medyka, szczegółowy opis zamówienia zawiera załącznik nr 4 do SIWZ,
część III - sukcesywna dostawa artykułów higienicznych i środków czystości dla potrzeb Zakładu Obsługi Przejść Granicznych w Korczowej – Budomierz, szczegółowy opis zamówienia zawiera załącznik nr 5 do SIWZ,
część IV - sukcesywna dostawa artykułów higienicznych i środków czystości dla potrzeb Zakładu Obsługi Przejść Granicznych w Korczowej – Krościenko, szczegółowy opis zamówienia zawiera załącznik nr 6 do SIWZ.
Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną liczbę części zamówienia.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
Dostawy powinny być realizowane do magazynów gospodarczych na terenie drogowych przejść granicznych w Korczowej, Medyce, Budomierzu i Krościenku w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:00 – 14:00.
Podstawą realizacji dostaw będą zamówienia/zapotrzebowania wystawiane przez Dział Administracji i Eksploatacji. Zamówienia/zapotrzebowania będą składane w formie pisemnej, przekazanej do Wykonawcy e-mailem, bądź listem poleconym.
Wykonawca będzie zobowiązany do dostawy zgłoszonego zamówienia/zapotrzebowania (niezależnie od wartości poszczególnego zamówienia/zapotrzebowania) w terminie do 5 (pięciu) dni roboczych licząc od dnia złożenia zamówienia e-mailem lub listem poleconym, na teren drogowego przejścia granicznego w Korczowej, Medyce, Budomierzu i Krościenku. Zamawiający dopuszcza skrócenie ww. czasu na dostawę zgłoszonego zapotrzebowania.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 034dea49-75fb-466a-ab90-2cfb73d9dd49
Biuletyn 624904-N-2019
Zamawiajacy nazwa Zakład Obsługi Przejść Granicznych w Korczowej
Regon 18063549200000
Zamawiajacy adres ulica Korczowa - Przejście Graniczne
Zamawiajacy adres numer domu -
Zamawiajacy miejscowosc Młyny
Zamawiajacy kod pocztowy 37-552
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo podkarpackie
Zamawiajacy telefon 166 242 550,
Zamawiajacy fax 166 242 550
Zamawiajacy email korczowazopg@gmail.com,
Adres strony url https://zopgkor.bip.gov.pl/
Adres strony internetowej https://zopgkor.bip.gov.pl/
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Jednostka budżetowa
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia https://zopgkor.bip.gov.pl/
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://zopgkor.bip.gov.pl/
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego w Zakładzie Obsługi Przejść Granicznych w Korczowej, Korczowa – przejście graniczne, 37-552 Młyny, w budynku głównym, I piętro – Sekretariat
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Korczowa – przejście graniczne, 37-552 Młyny, budynek główny, I piętro – Sekretariat
Nazwa nadana zamowieniu Sukcesywna dostawa artykułów higienicznych i środków czystości dla potrzeb Zakładu Obsługi Przejść Granicznych w Korczowej
Numer referencyjny DAE-242/4/II/19
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 4
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem postępowania i zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów higienicznych i środków czystości dla potrzeb Zakładu Obsługi Przejść Granicznych w Korczowej. Szczegółowy wykaz produktów stanowiących przedmiot zamówienia zawiera Załącznik Nr 3, 4, 5 i 6 do SIWZ. Zamawiający przewiduje realizację zamówienia w 4 częściach: część I - sukcesywna dostawa artykułów higienicznych i środków czystości dla potrzeb Zakładu Obsługi Przejść Granicznych w Korczowej – Korczowa, szczegółowy opis zamówienia zawiera załącznik nr 3 do SIWZ, część II - sukcesywna dostawa artykułów higienicznych i środków czystości dla potrzeb Zakładu Obsługi Przejść Granicznych w Korczowej – Medyka, szczegółowy opis zamówienia zawiera załącznik nr 4 do SIWZ, część III - sukcesywna dostawa artykułów higienicznych i środków czystości dla potrzeb Zakładu Obsługi Przejść Granicznych w Korczowej – Budomierz, szczegółowy opis zamówienia zawiera załącznik nr 5 do SIWZ, część IV - sukcesywna dostawa artykułów higienicznych i środków czystości dla potrzeb Zakładu Obsługi Przejść Granicznych w Korczowej – Krościenko, szczegółowy opis zamówienia zawiera załącznik nr 6 do SIWZ. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną liczbę części zamówienia. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. Dostawy powinny być realizowane do magazynów gospodarczych na terenie drogowych przejść granicznych w Korczowej, Medyce, Budomierzu i Krościenku w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:00 – 14:00. Podstawą realizacji dostaw będą zamówienia/zapotrzebowania wystawiane przez Dział Administracji i Eksploatacji. Zamówienia/zapotrzebowania będą składane w formie pisemnej, przekazanej do Wykonawcy e-mailem, bądź listem poleconym. Wykonawca będzie zobowiązany do dostawy zgłoszonego zamówienia/zapotrzebowania (niezależnie od wartości poszczególnego zamówienia/zapotrzebowania) w terminie do 5 (pięciu) dni roboczych licząc od dnia złożenia zamówienia e-mailem lub listem poleconym, na teren drogowego przejścia granicznego w Korczowej, Medyce, Budomierzu i Krościenku. Zamawiający dopuszcza skrócenie ww. czasu na dostawę zgłoszonego zapotrzebowania.
Cpv glowny przedmiot 33761000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data rozpoczecia 2020-01-01T00:00:00+01:00
Data zakonczenia 2020-12-31T00:00:00+01:00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający uzna za spełnione, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem co najmniej jednego zamówienia polegającego na dostawie artykułów higienicznych i środków czystości: a) CZĘŚĆ I - o wartości nie mniejszej niż 30 000,00 zł brutto, b) CZĘŚĆ II - o wartości nie mniejszej niż 30 000,00 zł brutto, c) CZĘŚĆ III - o wartości nie mniejszej niż 20 000,00 zł brutto, d) CZĘŚĆ IV - o wartości nie mniejszej niż 10 000,00 zł brutto, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Do wykazu należy załączyć dowody dotyczące głównych usług określające, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot na rzecz, którego dostawy były wykonywane (Załącznik nr 9 do SIWZ).
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 3 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Art 24 ust 5 pkt 5 1
Art 24 ust 5 pkt 6 1
Art 24 ust 5 pkt 7 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru ewidencji w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust 5 pkt 1 Ustawy — wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Wykaz wykonanych dostaw (Załącznik nr 9 do SIWZ) – a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem co najmniej jednego zamówienia polegającego na dostawie artykułów higienicznych i środków czystości: a) CZĘŚĆ I - o wartości nie mniejszej niż 30 000,00 zł brutto, b) CZĘŚĆ II - o wartości nie mniejszej niż 30 000,00 zł brutto, c) CZĘŚĆ III - o wartości nie mniejszej niż 20 000,00 zł brutto, d) CZĘŚĆ IV - o wartości nie mniejszej niż 10 000,00 zł brutto, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Do wykazu należy załączyć dowody dotyczące głównych usług określające, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot na rzecz, którego dostawy były wykonywane (Załącznik nr 9 do SIWZ). W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, co najmniej jeden z tych Wykonawców musi spełniać ten warunek.
Czy wadium 1
Wadium Wykonawca zobowiązany jest przed terminem składania ofert wnieść wadium w wysokości: Część I = 2000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych 00/100), Część II = 2000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych 00/100), Część III = 1000,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych 00/100), Część IV = 500,00 zł (słownie: pięćset złotych 00/100). W przypadku wnoszenia wadium, w formie innej niż pieniężna, należy do oferty dołączyć jego kopię a oryginał, w oddzielnym opakowaniu, złożyć w miejscu, wskazanym w Rozdziale X ust. 2 do czasu składania ofert.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Wszelkie postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści umowy zawarte są we wzorze umowy stanowiącym Załącznik Nr 8 do SIWZ. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy Pzp. Strony przyjmują zasadę, że należny podatek VAT doliczony zostanie do ceny netto w fakturze zgodnie z obowiązującym prawem w dniu wystawienia faktury. Jeżeli w okresie obowiązywania umowy nastąpi zmiana stawki podatku VAT, od chwili zmiany podatek w nowej stawce będzie doliczany do dotychczasowych cen netto bez konieczności zmiany umowy. Zgodnie z art. 4 ustawy z dnia 9 listopada 2018 r. o elektronicznym fakturowaniu w zamówieniach publicznych, koncesjach na roboty budowlane lub usługi oraz partnerstwie publiczno-prywatnym zamawiający informuje, że jest obowiązany do odbierania od wykonawców ustrukturyzowanych faktur elektronicznych przesyłanych za pośrednictwem platformy. Konto zamawiającego: ZOPG Korczowa (Zakład Obsługi Przejść Granicznych w Korczowej, nr PEPPOL: 792227310).
IV 4 4 data 2019-11-29T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Sukcesywna dostawa artykułów higienicznych i środków czystości dla potrzeb Zakładu Obsługi Przejść Granicznych w Korczowej – Korczowa.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33761000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2020-01-01T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2020-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem postępowania i zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów higienicznych i środków czystości dla potrzeb Zakładu Obsługi Przejść Granicznych w Korczowej – Korczowa. Szczegółowy opis zamówienia zawiera załącznik nr 3 do SIWZ,
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Sukcesywna dostawa artykułów higienicznych i środków czystości dla potrzeb Zakładu Obsługi Przejść Granicznych w Korczowej – Medyka
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33761000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2020-01-01T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2020-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem postępowania i zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów higienicznych i środków czystości dla potrzeb Zakładu Obsługi Przejść Granicznych w Korczowej – Medyka. Szczegółowy opis zamówienia zawiera załącznik nr 4 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Sukcesywna dostawa artykułów higienicznych i środków czystości dla potrzeb Zakładu Obsługi Przejść Granicznych w Korczowej – Budomierz
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33761000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2020-01-01T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2020-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem postępowania i zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów higienicznych i środków czystości dla potrzeb Zakładu Obsługi Przejść Granicznych w Korczowej – Budomierz. Szczegółowy opis zamówienia zawiera załącznik nr 5 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Sukcesywna dostawa artykułów higienicznych i środków czystości dla potrzeb Zakładu Obsługi Przejść Granicznych w Korczowej – Krościenko
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33761000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2020-01-01T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2020-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem postępowania i zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów higienicznych i środków czystości dla potrzeb Zakładu Obsługi Przejść Granicznych w Korczowej - Krościenko. Szczegółowy opis zamówienia zawiera załącznik nr 6 do SIWZ
  

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 100,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)